Treceți la conținutul principal

Top 9 beneficii SEO ale construirii unui brand in care oamenii au incredere

Pentru a va dezvolta afacerea, construirea unui brand si SEO trebuie sa mearga mana in mana. Iata ce veti avea de castigat atunci cand va dublati eforturile pentru ambele.

Un brand puternic consolideaza eforturile de marketing. De la a fi doar un alt furnizor, te transforma intr-o afacere de la care publicul tau vrea sa cumpere.

S-ar putea sa nu va ganditi la relatia dintre construirea unui brand si cautarea organica. La urma urmei, obiectivul principal al SEO este de a plasa marcile pe primele locuri in Google pentru termeni de cautare fara marca.

Haideti sa aprofundam relatia dintre SEO si brand building si modul in care acestea aduc beneficii afacerii dvs.

1. Clasament

Scopul SEO este de a genera audienta. In general, SEO construieste audiente de oameni care poate nu va cunosc deja.

Prin intermediul continutului, SEO urmareste sa intalneasca vizitatorii acolo unde se afla, sa le rezolve problemele si sa ii motiveze pana la faza de conversie.

Generarea de audienta necesita un efort semnificativ. Probabil ca veti avea nevoie de un site bine construit, bine optimizat si de o strategie de continut solida pentru a o face bine.

Nu va descurajati. SEO are beneficii compuse care vor servi brandului dvs. - atata timp cat site-ul dvs. isi poate mentine pozitia. In industriile mai putin competitive, acest lucru ar putea dura ani de zile.

In egala masura, cu cat publici mai multe articole bine scrise si strategice, cu atat mai usor de clasat.

Cu cat mai multe clasari pe primele pozitii, cu atat mai multe click-uri veti obtine. Prin urmare, mai multi oameni vor sti cine sunteti.

In aceasta masura, SEO construieste constientizarea marcii.

2. Recunoasterea marcii

Daca brandul dvs. nu se claseaza pentru un cuvant cheie dorit, un concurent al marcii dvs. cu siguranta o va face.

Chiar si cele mai cunoscute branduri ar trebui sa ia in serios SEO si sa revendice locuri in partea de top a SERP-urilor.

Oricum va veti clasifica pentru numele marcii dumneavoastra, dar cum ramane cu toate celelalte intrebari, interogari si probleme legate de produsul sau serviciul dumneavoastra?

O marca puternica este egala cu increderea, imbunatatind probabil rata de clicuri (CTR). Dar va puteti lua partea dvs. de clicuri si de trafic doar daca ati depus eforturile necesare pentru a va clasifica.

Atunci cand oamenii va vad marca dvs. in SERPs pentru un cuvant cheie fara marca, doriti ca oamenii sa faca clic pe site-ul dvs. web in locul unui concurent.

Daca nu sunteti acolo, pierdeti trafic valoros, cedandu-l unui concurent care a aparut atunci cand persoana care a facut cautarea avea cea mai mare nevoie de el.

Nu lasati ca totul sa vina de la sine cand vine vorba de brandul dvs. Este nevoie doar de un singur brand care sa apara in mod constant atunci cand tu nu esti pentru a capta traficul care ar fi putut fi al tau.

3. Controlul naratiunii marcii

Fara o strategie SEO adecvata, ati putea pierde clicuri pentru cautarile care includ numele marcii dumneavoastra.

Daca marca dvs. isi construieste noi audiente (asa cum ar trebui sa fie), cel mai bine ar fi sa serviti interogarile utilizatorilor pe tot parcursul procesului decizional.

Este rolul SEO sa se asigure ca cuvintele cheie legate de brand sunt bine clasate. Iar daca nu sunt, SEO trebuie sa elaboreze un plan pentru a face acest lucru sa se intample.

In general, va veti clasifica cu usurinta pentru numele marcii dumneavoastra, dar termeni de cautare precum "[numele marcii] recenzii" sau "este [numele marcii] de incredere?" sunt usor de obtinut.

Ati putea pierde clicuri in favoarea site-urilor de recenzii sau a retelelor sociale. Acest lucru conteaza, chiar daca sunt conturile dvs.

Pe site-ul dvs., puteti configura pagini concepute pentru a satisface intentia de cautare si canaliza traficul in consecinta, in functie de ceea ce cauta vizitatorii dvs. Nu aveti aceeasi agilitate ca si social media, de exemplu.

Ceea ce este mai rau decat recenziile pe care le detineti sau platformele de social media clasate pentru cuvintele cheie ale marcii este potentialul unei plangeri sau al unei scrisori publicate care va critica in mod nedrept marca.

Sau, un sustinator bine intentionat care nu a facut dreptate marcii dvs. atunci cand a raspuns la intrebarea "Se poate avea incredere in [numele marcii]?".

Daca nu ati depus eforturi pentru a aparea in SERPs, atunci este usor pentru ca altii sa ocupe acel loc.

4. Trafic

Dupa cum am mentionat, cu cat te clasezi mai bine, cu atat mai mult trafic primesti.

Pentru mai multe branduri, nu este suficient sa ciupiti un rank 8 norocos sau chiar un rank 4 pe prima pagina. Brandul dvs. ar trebui sa lucreze pentru a obtine aceste locuri de top.

Kevin Indig impartaseste importanta curbelor de clicuri si cum sa le gasiti pe ale dumneavoastra. Din graficul de mai jos, Indig arata modul in care clicurile se reduc odata cu rang-urile.

Nu ar trebui sa fie o surpriza faptul ca rangul 1, pagina 1, are cele mai multe clicuri cu un CTR de aproape 25% pe mobil. CTR-ul scade rapid in functie de rang.

Atunci cand o pagina se claseaza pe locul 4, CTR-ul este mai mic de 10%. Graficul de mai jos arata ca pozitia sase sau mai departe se poate astepta la un CTR mai mic de 5%.

Desktop vs Mobil

Intr-un studiu efectuat pe 4 milioane de rezultate de cautare Google, Backlinko a constatat ca, in medie, urcarea cu un loc in rezultatele cautarii va creste CTR-ul cu 2,8%. Merita sa va dezvoltati o prezenta puternica in SERPs.

5. Marcile de incredere atrag link-uri

In acest articol, am facut deja link-uri catre doua surse, Indig si Backlinko.

Pentru a gasi cercetarile, a trebuit sa efectuez o cautare in Google si sa fac cautari prin rezultate pana cand am gasit o sursa in care sa am incredere pentru a fi prezentata in acest articol.

Acesta este un exemplu perfect al modului in care brandurile de incredere atrag linkuri.

Daca brandul dvs. este cunoscut ca fiind o sursa credibila de informatii, este mai probabil sa castige backlink-uri in mod natural.

6. Conversii

Adesea, atunci cand cineva va gaseste site-ul prin intermediul motoarelor de cautare, acesta va fi primul punct de contact cu marca dvs.

Daca SEO si continutul si-au facut bine treaba, traficul care va gaseste site-ul este calificat, ceea ce inseamna ca este probabil sa converteasca.

Si daca site-ul serveste bine traficul, exista toate sansele sa puteti converti utilizatorul, poate chiar in acea sesiune online.

S-ar putea ca cautarea initiala sa nu fie de marca. Astfel, utilizatorul ajunge pe site-ul dvs. pentru prima data.

Ulterior, multumit de serviciile oferite prin intermediul site-ului si inspirat de oferta dumneavoastra, acesta cauta marca dumneavoastra si se intoarce pe site.

Avand deja in minte credibilitatea dvs., a doua cautare are mai multe sanse sa duca la o conversie.

Oamenii cumpara de la branduri in care au incredere, asa ca, indiferent daca audienta dvs. face o programare, solicita o demonstratie sau se inscrie la un newsletter, astfel ca SEO are ca scop atragerea unui trafic calificat care poate converti mai tarziu.

SEO ajuta traficul sa rezolve probleme si sa prezinte brandul dvs. astfel incat sa puteti capta o conversie prin cautare sau alte canale de marketing.

7. Venituri si profit

Traficul si conversiile sunt grozave, dar afacerile au nevoie cel mai mult de venituri si profit.

O strategie SEO puternica ofera raspunsuri si sprijin utilizatorilor pe intreaga palnie de marketing. Continutul si arhitectura site-ului dvs. ar trebui sa permita marcii dvs. sa continue sa apara in interogarile de cautare relevante.

Aveti nevoie de o audienta/clienti de baza care sa se intoarca pentru a avea un brand care creste si prospera. Prin SEO si continut, puteti sa va dovediti expertiza, sa va sprijiniti consumatorii si sa construiti o relatie continua cu acestia.

Odata ce un brand este de incredere, vanzarile vor incepe sa apara.

Rolul increderii si al brandului este foarte evident atunci cand se analizeaza site-urile de comert electronic. Paginile cu cele mai multe cautari de brand vor avea cele mai mari rate de conversie.

O cautare de genul "[numele marcii] + [numele produsului]" are mai multe sanse de conversie decat o cautare de genul "Cum sa rezolvam [problema]?". Aveti nevoie de o marca cunoscuta inainte de a obtine acea cautare de nume de marca, nume de produs.

Trebuie sa raspundeti la acele cuvinte-cheie care nu se convertesc, cum ar fi "cum sa rezolvam [problema]?", inainte de a putea crea suficienta incredere pentru a incheia vanzarea.

8. Fidelizare/Retinere

Chiar mai bine decat un client unic sau un abonat pasiv este un client care se repeta sau un public care se implica in e-mailurile dvs. sau in alte eforturi de marketing, cum ar fi social media.

Publicul dumneavoastra calificat care v-a gasit candva printr-o cautare pe Google se poate transforma in cei mai loiali adepti si sustinatori ai dumneavoastra.

Aceasta loialitate si retentie este un alt exemplu excelent al eforturilor de compunere ale SEO. Aici, puteti incepe sa analizati valoarea pe durata de viata a clientilor (CLV) pentru a intelege cu adevarat beneficiile acestor pozitii de top.

9. Advocacy

Sustinatorii sunt poate cel mai valoros consumator al dumneavoastra. Sustinatorii dvs. sunt in primul rand clientii dvs. loiali.

Pe masura ce continuati sa aveti grija de ei, acestia vor deveni campionii, avocatii sau ambasadorii dvs. online ai marcii. Ii doriti pe acestia. Sustinatorii va impartasesc continutul si va recomanda altora.

Desi advocacy nu este cel mai usor de masurat, acesta este influentat indirect de SEO.

Avocatii au trebuit sa va descopere si sa primeasca un nivel de servicii (chiar daca este in continutul dvs.) pentru a construi suficienta incredere pentru a acoperi, cumpara si deveni clienti loiali si pastrati.

Atunci cand este posibil, advocacy ar trebui sa fie luat in considerare in CLV. Daca puteti hrani clientii pana la advocacy si daca fiecare client spune trei prieteni care, de asemenea, se convertesc, atunci creste CLV-ul. Aceasta este una dintre motivatiile pentru programele de recomandare a prietenilor si altele similare.

 

SEO si brandingul merg mana in mana

Cea mai buna sansa de a va pastra marca descoperita de publicul nou si vechi este sa va construiti o constientizare a marcii si SEO in acelasi timp.

Construirea unui brand ajuta toate canalele dvs. de marketing, la fel ca si datele pe care le furnizeaza eforturile dvs. de SEO.

Fara SEO, brandul dvs. risca sa se claseze doar pentru numele sau de marca, ceea ce este inutil pentru generarea de audienta.

In egala masura, fara SEO, veti pierde vizibilitatea pentru unele cautari legate de marca, ceea ce ar putea da audienta dvs. calda concurentilor.

Daca va doriti o afacere robusta, cel mai bine este sa dublati eforturile de constientizare a marcii si de generare de audienta, iar SEO este cheia acestui succes.

Fara SEO, construirea de audiente si mentinerea relevantei dvs. in cel mai mare motor de cautare, va fi nevoie de un singur concurent pentru a aparea acolo unde dvs. nu ati aparut si pentru a va servi mai bine potentialii clienti.

Fiti implicat cu brandul dvs. si aduceti-l in fata a cat mai multor oameni, cresteti traficul, iar audientele dvs. vor fi foarte incantate sa va intalneasca in SERPs.

 

 

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...