Treceți la conținutul principal

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

 



Daca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la Agent Promovator, o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online.

Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata aflata intr-o continua miscare, suntem aici pentru a va ajuta.

Agent Promovator atrage noi clienti care cauta asistenta in design web, publicitate digitala, management proiecte online, SEO si marketing mobil. Contactati-ne pentru mai multe informatii si cititi mai departe despre cum putem creste traficul site-ului pentru afacerea dvs.

Un site web mobil este un site popular


Multe companii mai vechi raman in spatele listarilor Google, deoarece site-ul lor web a fost conceput pentru o perioada anterioara a comertului online. Cand a fost fondata compania, majoritatea comertului se facea pe computere desktop, iar site-urile web erau proiectate pentru aceste sisteme. Acum, studiile arata ca pana la doua treimi din clientii digitali isi fac cumparaturile de pe dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-uri sau tablete, ceea ce face esential sa existe un site web optimizat pentru utilizare mobila.

Un site web pentru dispozitive mobile trebuie sa ia in considerare dimensiunea mai mica a ecranului dispozitivelor mobile si modul in care acestea sunt navigate. Este ideal sa eliminati textul in exces si sa va concentrati pe linkuri si butoane clare care subliniaza cele mai importante puncte ale serviciilor pe care le oferiti. Butoanele Call-To-Action ar trebui sa fie usor de depistat pentru a putea fi utilizate corespunzator – nu ar trebui sa fie prea aproape de alte butoane pentru a evita frustrarea utilizatorilor online.

Raspanditi Cuvantul

Cea mai buna modalitate de a directiona traficul catre site-ul dvs. web este sa va conectati la serviciile populare social media care atrag clienti potentiali.

Cea mai buna platforma de socializare pentru marca dvs. va depinde de publicul tinta si de modul in care doriti sa va presentati produsele/serviciile. Daca produsele dvs. sunt orientate in mod vizual, veti avea un cont de Instagram si influenceri de top.

Pentru clientii cu mai multe produse bazate pe informatii, cum ar fi medicamente sau instrumente, va recomandam o prezenta activa in grupurile de Facebook dedicate unor subiecte similare. Aceste grupuri permit postari mai lungi si sunt ideale pentru lansarea anunturilor de produse noi catre un public deja interesat.  Solutia castigatoare atunci cand raspanditi cuvantul asupra produselor/serviciilor dvs. este sa va cunoasteti publicul tinta si sa cunoasteti cea mai buna platforma pentru publicitatea online.

Indiferent de publicul tinta, recomandam tuturor clientilor sa aiba un cont de Twitter. Aceasta platforma de blog  traverseaza cu succes datele demografice si este un loc ideal pentru a trimite noutati si stiri actuale.

Guest Posts: Poate Beneficia Oricine

Una dintre cele mai bune modalitati de a creste traficul site-ului web este de a oferi trafic site-ului web catre un alt site conex. Aceasta este frumusetea postarilor promotionale ale oaspetilor, in care scrieti un articol despre un subiect comun si includeti linkuri catre site-ul dvs. web care ii conduce pe cititori catre produsele/serviciile dvs. Site-ul ideal de abordat pentru o postare de invitat este un site de stiri sau un blog cu un accent similar celui al dvs., dar nu un concurent direct.

Abordarea site-urilor web pentru postarile de oaspeti este ca si cum ar fi o noua stire sau un subiect nou. S-ar putea sa nu auziti de la multe site-uri, dar odata ce primiti primele postari ale oaspetilor si livrati trafic, altii vor acorda mai multa atentie. Agentiile de marketing digital stiu cum sa atraga atentia site-urilor de specialitate si sa reduca perioada de pitching pentru clientii sai.

Utilizarea cuvintelor cheie inteligente

SEO, sau Search Engine Optimization, este una dintre pietrele de temelie ale cresterii traficului pe site. Problema este ca fiecare companie cu prezenta online incearca sa lanseze o strategie puternica in social media, iar multe sunt intr-o concurenta directa. Cand companiile folosesc cuvinte cheie populare pentru a incerca sa se claseze in Google, prima pagina se schimba frecvent si este greu sa castigi relevanta pe termen lung.

De aceea, cel mai bine este sa te indepartezi de cele mai frecvent utilizate cuvinte cheie si sa gasesti in schimb unele care vorbesc direct despre compania ta, fara concurenta. Aflati subiecte specifice de care sunt interesati cumparatorii dvs. sau probleme specifice pe care incearca sa le rezolve. Nu veti obtine la fel de multe cautari ca cele care utilizeaza cuvintele cheie de top, dar cele care cauta cuvintele cheie specifice sunt mai susceptibile de a se traduce in achizitii.

Ramaneti in contact

Relatia client-companie nu ar trebui sa se incheie cu achizitia daca doriti sa creati un trafic puternic pe termen lung. Una dintre cele mai bune modalitati de a creste traficul pe site pe termen lung este de a indemna clientii sa se inscrie la newletter-ul site-ului web, dupa cumparare, si sa-i tina la curent cu viitoarele lansari de produse. Acest lucru ajuta la crearea de clienti fidelizati si, de asemenea, faciliteaza schimbul de stiri importante despre viitorul companiei si linia sa de produse/servicii.

O modalitate buna de a directiona traficul catre site-ul dvs. sunt recenziile pozitive pe site-uri de recenzii, cum ar fi Google Reviews, Facebook Reviews si Recomandari LinkedIn. Cand trimiteti un e-mail catre un client pentru a confirma achizitia sau pentru a-l alerta cu referinta la stiri, o cerere prietenoasa de a lasa o recenzie sau o evaluare pe aceste site-uri face minuni. Atunci cand clientii potentiali vad un rating ridicat, este mai probabil sa dea click pe site.

Faceti publicitate inteligenta

Zilele promovarii produsului dvs., cu o campanie publicitara extinsa care a incercat sa capteze o sectiune transversala de utilizatori, s-au incheiat. In schimb, companiile profita de algoritmii de directionare pentru a dezvolta un portret al bazei probabile de clienti si directioneaza publicitatea catre publicul respectiv.

Site-urile de top precum Google si Twitter au date despre utilizatorii lor si vor viza anunturi pentru o linie de produse catre clientii care au cautat sau au postat recent despre subiecte similare.

Google, Twitter si Facebook sunt cele mai mari trei piete de publicitate de pe internet. Va recomandam sa incepeti campaniile publicitare pe Facebook, Instagram si Google in functie de baza dvs. de clienti. Aceste site-uri au o baza diversa de utilizatori si sisteme usor de urmarit, care indica interesele utilizatorilor.

Avantajul unei campanii de marketing directionate este ca economisiti bani in comparatie cu o campanie publicitara nediscriminatorie, ajungand in acelasi timp la persoane care au mai multe sanse sa faca o achizitie.

Veti avea acces la cea mai buna suita de instrumente statistice cand apelati la serviciile Agent Promovator pentru a arata cum functioneaza strategia dvs. si ce domenii trebuie protejate.

Lasati Agent Promovator sa va optimizeze traficul pe site

Daca urmariti traficul scazut al site-ului web sau va luptati sa va stabiliti pe o nisa de produse/servicii, nu sunteti singurul. Desfasurarea unei campanii de marketing digital de succes este o slujba cu norma intreaga, iar mai multe companii o externalizeaza catre experti, astfel incat sa se poata concentra pe proiectarea produselor/serviciilor. O agentie de marketing digital cu servicii complete elimina tot stresul dezvoltarii strategiei dvs. online.

Indiferent daca doriti sa va construiti amprenta digitala de la zero sau aveti nevoie de o modernizare pentru a concura cu noile strategii online din domeniul dvs., suntem gata sa va ajutam sa cresteti traficul pe site. Contactati Agent Promovator pentru mai multe informatii despre serviciile noastre sau pentru a stabili o consultatie chiar acum.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...