Treceți la conținutul principal

De ce este suspendata inregistrarea mea Google si ce pot face in legatura cu asta?

 



Poate fi infricosator atunci cand inregistrarea Google a companiei dvs. este suspendata. In aceast articol, voi prezenta in detaliu motivul pentru care inregistrarea dvs. ar putea fi suspendata si pasii pe care ii puteti urma pentru a remedia aceasta problema.

exemplu suspendare google my business

Deci, va conectati la inregistrarea dvs. Compania mea pe Google si vedeti ca afacerea dvs. a fost suspendata.

Probabil aveti o multime de intrebari, dar ele au intotdeauna un raspuns. In acest articol, vom analiza motivele pentru care listarea Companiei pe Google a fost suspendata si ce puteti face in acest sens.

Inainte de a raspunde la aceste intrebari, totusi, trebuie sa ne dam seama ce fel de suspendare a avut loc.

Exista doua tipuri de suspensii, o suspensie ,,moale” si o suspensie ,,dura”.

  1. O suspendare ,,usoara” marcheaza afacerea dvs. ca fiind suspendata, dar totusi apareti in rezultatele cautarii. De obicei, este necesar sa revendicati si sa verificati din nou inregistrarea cu un nou cont Google. Aceste suspendari devin din ce in ce mai putin frecvente.
  2. O suspendare ,,dura” va elimina inregistrarea companiei dvs. din rezultatele cautarii. Pentru a scoate inregistrarea dintr-o suspensie dura, trebuie sa respectati protocolul Google si sa aveti mare rabdare. Vom discuta acest proces mai tarziu.










De ce este suspendata inregistrarea dvs. Google?


Cand Google decide sa suspende o lista de companie, aceasta raspunde la orice numar de semnalizari rosii, activitati suspecte sau incalcari suspecte ale politicilor.

Desi Google nu va dezvalui oficial motivul pentru care o lista a fost suspendata, exista evenimente frecvente care tind sa conduca la listarile suspendate, cum ar fi:

  • Informatiile din inregistrarea dvs. s-au modificat
    • Categorii primare sau secundare
    • Nume de afaceri
    • Abordare
    • Numar de telefon
    • Website URL
    • Modificarea managementului sau transferul de proprietate, mai ales atunci cand se schimba locatiile de conectare
    • Schimbarea intr-o zona de serviciu cu adresa ascunsa (dupa operare cu o adresa vizibila)
  • Categoria primara reprezinta o industrie cu risc ridicat
    • Lacatusi
    • HVAC / încalzire si racire
    • Instalatii sanitare
    • Alte intreprinderi de servicii la domiciliu
  • Adresa incalca politica Google
    • Casuta postala, adresa virtuala, Casute Postale de tip FedEx / UPS
    • URL de redirectionare
    • Redirectionarea numarului de telefon
    • Inregistrari multiple pentru aceeasi companie / locatie
    • Listarea este pentru o afacere exclusiv online
    • Nu aveti autoritatea de a pretinde ca adresa listata apartine afacerii dvs.

Desi acestea nu sunt singurele lucruri care pot determina Google sa va suspende inregistrarea companiei, acestea sunt foarte frecvente si va pot ajuta sa aflati de ce inregistrarea dvs. a fost semnalata si suspendata.

Cum va afecteaza afacerea o listare suspendata?

O lista suspendata nu are nimic de subliniat.

Desi o suspendare dura elimina inregistrarea dvs. din rezultatele cautarii, aceste suspendari nu inseamna intotdeauna ca afacerea dvs. este anulata din listare. Google va va oferi solutii pentru a restabili inregistrarea companiei dvs., atata timp cat respectati protocoalele acestora.

Cand Google suspenda o lista, actioneaza in interesul industriei companiei dvs., al clientilor dvs. si chiar pentru Google.

Cu o crestere a listelor frauduloase in ultimii ani, Google a folosit suspendarea listarii pentru a filtra afacerile ilegitime si pentru a le arata afacerilor oneste si verificate vizitatorilor online. O afacere legitima va avea foarte putine probleme la iesirea din suspendare.

Cum pot remedia inregistrarea Google suspendata?

Pentru a scoate din suspendare inregistrarea dvs., Google va poate cere sa furnizati dovada ca sunteti o companie legitima. Iata cateva exemple de tipul dovezilor pe care va trebui sa le furnizati:

  • Licenta de afaceri de stat (dacă este ceruta de stat)
  • Licentierea profesionala (daca este impusa de lege)
  • Dovada ocuparii locatiei
    • Facturile de utilitati
    • Contracte / acte de inchiriere
  • Fotografii cu locatia companiei
    • Logo-ul companiei vizibil in mod clar
    • Adresa numarului cladirii / usa apartamentului
    • Vehicule ale companiei cu sigle parcate in fata cladirii
  • Documente de identificare fiscala
  • Verificare video

Totusi, pentru a afla exact ce trebuie sa oferiti, contactati asistenta pentru Compania mea pe Google.

Pot exista unele cazuri in care Google va ridica suspendarea prin metode alternative, cum ar fi verificarea video sau telefonica. Google va stabili daca afacerea dvs. se califica pentru aceste solutii mai putin intensive.

Indiferent de procesul pe care Google il foloseste pentru a restabili inregistrarea dvs., este absolut esential sa le urmati instructiunile rapid si temeinic. De asemenea, va trebui sa aveti rabdare cu Google. Incercarea de a grabi procesul poate ridica steaguri rosii suplimentare si poate duce la afisarea permanenta a afacerii dvs. pe lista neagra.

Ganduri finale

Ca si recapitulare, o listare suspendata nu este sfarsitul lumii si se intampla cu un numar mare de companii din toata tara.

Contactati asistenta pentru Compania mea pe Google si urmati protocoalele acestora si veti avea sanse mari sa fiti reintegrat si sa reveniti la clasamentul dvs. obisnuit de cautare locala.

Daca nu te descurci cu procesul de recuperare a contului tau Google Business ne poti contacta utilizand butonul de mai jos.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...