Treceți la conținutul principal

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru intreprinderile mici

 



noutati google

Izbucnirea pandemiei COVID-19 a creat tulburari masine de-a lungul globului, deoarece marea majoritate a intreprinderilor individuale fac ajustari pentru a incetini rata infectiilor si pentru a sprijini sistemele de asistenta medicala.

Guvernele din intreaga lume au impus o serie de masuri stricte, care restrictioneaza plimbarile lungi si miscarea in general, ceea ce a obligat unii proprietari de afaceri sa identifice modalitati creative de a-si livra produsele si serviciile sau sa apese temporar butonul de pauza al activitatii lor. In schimb, alte industrii se confrunta cu niveluri de cerere fara precedent si muncesc din greu pentru a mentine pasul, pentru a evita pierderea potentialilor clienti.

De asemenea, focarul de coronavirus a observat o schimbare semnificativa a comportamentului de cautare online, ceea ce a avut un impact asupra tipurilor de motoare de cautare de continut care se afiseaza pentru interogari de cautare individuale. Daca afacerea dvs. a simtit impactul real legat de COVID-19 sau ati dori sa utilizati acest moment ca o oportunitate de a va perfectiona strategia de optimizare, sa profitam de aceasta ocazie pentru a parcurge cateva moduri in care afacerea dvs. poate folosi marketingul digital si optimizarea motoarelor de cautare (SEO) in avantajul tau.

Efectuati un audit la scara mica a activelor dvs. de continut

Un audit cuprinzator necesita atat expertiza, cat si timp, dar daca afacerea dvs. se confrunta cu o perioada lenta, acum ar putea fi momentul ideal pentru a efectua un audit la scara mica, care va va ajuta sa imbunatatiti performanta continutului dvs.

Incepeti prin a crea o foaie de calcul de tip excel care grupeaza continutul in diferite tipuri, cum ar fi postari pe blog, e-mailuri, videoclipuri si carti electronice. De aici, puteti evalua fiecare componenta in functie de calitatea acesteia, cat de mult trafic a adus si cate actiuni sociale sau backlink-uri a asigurat. Acest proces ar putea evidentia noi oportunitati de a optimiza bucati de continut cu cuvinte cheie noi sau CTA-uri, sa integreze noi legaturi interne sau sa identifice modalitati de incorporare a continutului nou care sa conduca fluxuri noi de trafic catre site-ul dvs.

Utilizati datele pentru a intelege mai bine publicul

Datele dvs. de analiza va pot spune multe despre publicul dvs. tinta. Desi este posibil sa stiti deja detalii despre clientii dvs., s-ar putea sa existe lucruri pe care nu le-ati preluat inca, care s-ar putea dovedi de nepretuit atunci cand va asigurati ca strategia dvs. SEO este convertita pentru a oferi cele mai bune rezultate posibile pentru afacerea dvs.

Acum ar putea fi momentul ideal pentru a analiza ceea ce poti afla despre potentialii clienti care au ales sa nu cumpere de la tine sau sa-ti apeleze serviciile. De asemenea, s-ar putea sa va fie benefic sa analizati punctele de date pe care le-ati putut trece cu vederea pana acum, cum ar fi tipurile de dispozitive pe care potentialii dvs. clienti le folosesc pentru a naviga pe site-ul dvs. web sau daca exista anumite caracteristici comune intre locatiile lor geografice. Aceste informatii v-ar putea ajuta sa faceti optimizari la strategia dvs. SEO care ar putea parea insignifianta, dar care, de fapt, pot fi “schimbatoare de jocuri” in ceea ce priveste nivelul de succes pe care il puteti obtine in cele din urma.

Este timpul sa alegeti videoclipurile

Impactul potential al coronavirusului asupra intreprinderilor care nu sunt deschise inca este sa aduca modificari semnificative modului de functionare si abordarii peisajului digital, in special a celor din sectoarele deja consacrate care au rezistat mult timp la schimbari.

Anterior, afacerile offline se adapteaza prin acceptarea din partea tuturor a unei varietati de tehnologii digitale, pentru a stabili o prezenta online puternica pentru marcile lor. De la gradinari pana la profesori de yoga , atat antreprenorii cat si intreprinderile isi folosesc creativitatea pentru a identifica modalitatile de a depasi pierderile pe care le au in acest moment ca urmare a blocarii vanzarilor.

Skype, MeetUp si Zoom, care ofera instrumente de comunicare si conferinta video, au avut parte de trafic web crescut peste limitele normale, prin crearea de noi conturi iar utilizarea zilnica a acestor platforme a crescut in ultimele luni. De la cursuri live in grup la sesiuni personalizate, tehnologia ajuta multe intreprinderi sa ramana productive chiar si in cele mai incerte circumstante.

In multe privinte, un nivel de predictibilitate este esential pentru derularea unei afaceri de succes ca sa poata fi functionala. Insa, avand in vedere acum impactul pe care il poate avea o pandemie globala, nu este nejustificat sa argumentam ca incertitudinea trebuie sa fie luata in considerare in mod deliberat in planurile de viitor ale tuturor intreprinderilor ca si ipoteza standard.

Dupa cum afirma Joe Cox la agentia SEO Superb Digital din Marea Britanie, „Coronavirus nu numai ca dezradacineaza si decimeaza sectoarele de lunga durata, ci schimba modul in care cumparam si consumam … Exista toate sansele ca unele schimbari sa le vedem in comportamentul online iar activitatea de afaceri, necesara blocarii, poate deveni o normalitate. ”

Maximizarea potentialului de optimizare

Pentru intreprinderile care doresc cu adevarat sa valorifice oportunitatile unice pe care le ofera acest moment fara precedent din istoria noastra, colaborarea stransa cu o agentie sau un expert SEO cu experienta va va asigura sa incepeti sa faceti progrese si sa generati rezultate mult mai repede decat puteti face singur.

Este dificil sa inveti despre acest domeniu si sa implementezi strategii SEO eficiente atunci cand nu ai cunostinte prealabile. Peisajul SEO este incredibil de complex si o intelegere a varietatii de abordari care va sunt disponibile va va ajuta sa identificati cursul actiunii care va oferi cele mai bune rezultate, atat acum, cat si in viitor.


Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...