Treceți la conținutul principal

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru intreprinderile mici

 



noutati google

Izbucnirea pandemiei COVID-19 a creat tulburari masine de-a lungul globului, deoarece marea majoritate a intreprinderilor individuale fac ajustari pentru a incetini rata infectiilor si pentru a sprijini sistemele de asistenta medicala.

Guvernele din intreaga lume au impus o serie de masuri stricte, care restrictioneaza plimbarile lungi si miscarea in general, ceea ce a obligat unii proprietari de afaceri sa identifice modalitati creative de a-si livra produsele si serviciile sau sa apese temporar butonul de pauza al activitatii lor. In schimb, alte industrii se confrunta cu niveluri de cerere fara precedent si muncesc din greu pentru a mentine pasul, pentru a evita pierderea potentialilor clienti.

De asemenea, focarul de coronavirus a observat o schimbare semnificativa a comportamentului de cautare online, ceea ce a avut un impact asupra tipurilor de motoare de cautare de continut care se afiseaza pentru interogari de cautare individuale. Daca afacerea dvs. a simtit impactul real legat de COVID-19 sau ati dori sa utilizati acest moment ca o oportunitate de a va perfectiona strategia de optimizare, sa profitam de aceasta ocazie pentru a parcurge cateva moduri in care afacerea dvs. poate folosi marketingul digital si optimizarea motoarelor de cautare (SEO) in avantajul tau.

Efectuati un audit la scara mica a activelor dvs. de continut

Un audit cuprinzator necesita atat expertiza, cat si timp, dar daca afacerea dvs. se confrunta cu o perioada lenta, acum ar putea fi momentul ideal pentru a efectua un audit la scara mica, care va va ajuta sa imbunatatiti performanta continutului dvs.

Incepeti prin a crea o foaie de calcul de tip excel care grupeaza continutul in diferite tipuri, cum ar fi postari pe blog, e-mailuri, videoclipuri si carti electronice. De aici, puteti evalua fiecare componenta in functie de calitatea acesteia, cat de mult trafic a adus si cate actiuni sociale sau backlink-uri a asigurat. Acest proces ar putea evidentia noi oportunitati de a optimiza bucati de continut cu cuvinte cheie noi sau CTA-uri, sa integreze noi legaturi interne sau sa identifice modalitati de incorporare a continutului nou care sa conduca fluxuri noi de trafic catre site-ul dvs.

Utilizati datele pentru a intelege mai bine publicul

Datele dvs. de analiza va pot spune multe despre publicul dvs. tinta. Desi este posibil sa stiti deja detalii despre clientii dvs., s-ar putea sa existe lucruri pe care nu le-ati preluat inca, care s-ar putea dovedi de nepretuit atunci cand va asigurati ca strategia dvs. SEO este convertita pentru a oferi cele mai bune rezultate posibile pentru afacerea dvs.

Acum ar putea fi momentul ideal pentru a analiza ceea ce poti afla despre potentialii clienti care au ales sa nu cumpere de la tine sau sa-ti apeleze serviciile. De asemenea, s-ar putea sa va fie benefic sa analizati punctele de date pe care le-ati putut trece cu vederea pana acum, cum ar fi tipurile de dispozitive pe care potentialii dvs. clienti le folosesc pentru a naviga pe site-ul dvs. web sau daca exista anumite caracteristici comune intre locatiile lor geografice. Aceste informatii v-ar putea ajuta sa faceti optimizari la strategia dvs. SEO care ar putea parea insignifianta, dar care, de fapt, pot fi “schimbatoare de jocuri” in ceea ce priveste nivelul de succes pe care il puteti obtine in cele din urma.

Este timpul sa alegeti videoclipurile

Impactul potential al coronavirusului asupra intreprinderilor care nu sunt deschise inca este sa aduca modificari semnificative modului de functionare si abordarii peisajului digital, in special a celor din sectoarele deja consacrate care au rezistat mult timp la schimbari.

Anterior, afacerile offline se adapteaza prin acceptarea din partea tuturor a unei varietati de tehnologii digitale, pentru a stabili o prezenta online puternica pentru marcile lor. De la gradinari pana la profesori de yoga , atat antreprenorii cat si intreprinderile isi folosesc creativitatea pentru a identifica modalitatile de a depasi pierderile pe care le au in acest moment ca urmare a blocarii vanzarilor.

Skype, MeetUp si Zoom, care ofera instrumente de comunicare si conferinta video, au avut parte de trafic web crescut peste limitele normale, prin crearea de noi conturi iar utilizarea zilnica a acestor platforme a crescut in ultimele luni. De la cursuri live in grup la sesiuni personalizate, tehnologia ajuta multe intreprinderi sa ramana productive chiar si in cele mai incerte circumstante.

In multe privinte, un nivel de predictibilitate este esential pentru derularea unei afaceri de succes ca sa poata fi functionala. Insa, avand in vedere acum impactul pe care il poate avea o pandemie globala, nu este nejustificat sa argumentam ca incertitudinea trebuie sa fie luata in considerare in mod deliberat in planurile de viitor ale tuturor intreprinderilor ca si ipoteza standard.

Dupa cum afirma Joe Cox la agentia SEO Superb Digital din Marea Britanie, „Coronavirus nu numai ca dezradacineaza si decimeaza sectoarele de lunga durata, ci schimba modul in care cumparam si consumam … Exista toate sansele ca unele schimbari sa le vedem in comportamentul online iar activitatea de afaceri, necesara blocarii, poate deveni o normalitate. ”

Maximizarea potentialului de optimizare

Pentru intreprinderile care doresc cu adevarat sa valorifice oportunitatile unice pe care le ofera acest moment fara precedent din istoria noastra, colaborarea stransa cu o agentie sau un expert SEO cu experienta va va asigura sa incepeti sa faceti progrese si sa generati rezultate mult mai repede decat puteti face singur.

Este dificil sa inveti despre acest domeniu si sa implementezi strategii SEO eficiente atunci cand nu ai cunostinte prealabile. Peisajul SEO este incredibil de complex si o intelegere a varietatii de abordari care va sunt disponibile va va ajuta sa identificati cursul actiunii care va oferi cele mai bune rezultate, atat acum, cat si in viitor.


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...