Treceți la conținutul principal

Cum se utilizeaza Google My Business in 2023

Google este cel mai popular motor de cautare din lume, cu aproximativ 8,5 miliarde de cautari pe zi si 88,6 miliarde de cautari pe luna. Acesta a fost folosit si este inca folosit de multi oameni pentru a cauta locatii, a obtine sfaturi despre produse, a obtine recomandari si recenzii despre produse etc. Unul dintre instrumentele sale, care este Google My Business, este un instrument gratuit, puternic si important, folosit de multi proprietari de afaceri pentru a-si imbunatati vizibilitatea in rezultatele cautarilor Google si pentru a creste numarul de vizite pe site-urile lor.

google my business

Google My Business faciliteaza intreprinderilor promovarea magazinului si a produselor si gestionarea eficienta a magazinului lor. Este ca o agenda telefonica virtuala, va creste sansele de a ajunge la potentialii clienti, facand astfel ca afacerea dvs. sa fie mai usor de gasit in rezultatele cautarilor Google.

Configurarea unui profil Google My Business este un pas spre succes pentru un proprietar de afacere, va creste sansa de a aparea in rezultatele cautarilor locale, sporind astfel vizibilitatea online, si credibilitatea dumneavoastra. Este un instrument care va permite sa gestionati si sa comunicati in mod eficient cu clientii dumneavoastra, ceea ce ajuta la construirea increderii si loialitatii intre dumneavoastra si clientii dumneavoastra.

In acest articol, va voi arata cum sa folositi Google my Business pentru dezvoltarea afacerii dvs. Acest articol contine un ghid pas cu pas pentru configurarea profilului Google My Business, inclusiv modul de optimizare a acestuia pentru afacerea dvs. Haideti sa incepem!

CE ESTE PROFILUL DE AFACERI GOOGLE?

Asa cum am spus mai devreme, profilul Google My Business este un instrument foarte puternic si usor de utilizat, folosit de intreprinderi pentru a-si gestiona eficient afacerea, crescand vizibilitatea si aparitia in rezultatele cautarilor locale. Este ca un ecosistem, acesta cuprinde orele de deschidere, orele de inchidere, detaliile de contact, locatia etc.

Ajuta clientii sa va gaseasca afacerea online, prin crearea unui profil unic cu ajutorul interfetei, permite intreprinderilor sa creeze o extensie a site-ului lor pentru a creste vizibilitatea. Acest instrument merita adaugat la canalele de marketing digital pentru afacerea dvs. Potrivit unui studiu realizat de Bright Local, acesta a descoperit ca o afacere medie care foloseste Google My Business pentru extinderea sau vizibilitatea afacerii sale are un total de 1.009 cautari in fiecare luna, 16% dintre aceste cautari provenind din cautari directe, iar 85% dintre aceste cautari provenind din cautari Discovery.

 

DE CE AVETI NEVOIE DE UN CONT GOOGLE MY BUSINESS

Exista mai multe motive sau beneficii ale utilizarii acestui instrument puternic, indiferent de industria in care activati. Acest instrument este foarte important daca doriti sa va cresteti vizibilitatea marcii sau a afacerii, capacitatea de descoperire, credibilitatea etc. Daca inca va ganditi sau va ganditi sa va creati un profil, permiteti-mi sa va prezint lucrurile sau beneficiile pe care afacerile dvs. le pot obtine prin crearea unei pagini Google My Business.

1. Cresterea prezentei online/ Sa fii gasit in rezultatele de cautare Google

Crearea unui profil Google My Business este cea mai eficienta strategie pentru a va creste prezenta online. Unul dintre motivele pentru care aveti nevoie de un profil Google My Business este faptul ca lumea devine o lume axata pe digital, iar stabilirea prezentei online este esentiala pentru a ramane in fata sau in fata altor clienti locali.

Vizibilitatea brandului dvs. nu numai ca va asigura constientizarea brandului, dar conduce si mai multi clienti potentiali catre dvs. Configurarea corecta a profilului dvs. cu adresa corecta, categoria afacerii, orele de functionare (orele de deschidere si inchidere), numarul de telefon si site-ul web vor facilita gasirea dvs. online de catre potentialii clienti. Prin simpla inscriere a afacerii dvs. pe Google My Business, va pregatiti brandul pentru a fi gasit in rezultatele cautarilor Google, crescand astfel sansele de a fi gasit online.

2. Informatii despre clienti

Cunoscandu-va clientii va ofera informatii despre cum sa ii atrageti sau sa ii serviti mai bine. Google My Business, va ofera informatii despre cine sunt clientii dvs. tinta, locatia lor si modul in care acestia se implica in afacerea dvs.

Navigand prin sectiunea "insights" din profilul Google My Business veti afla ce fac clientii dumneavoastra, daca solicita locatia magazinului dumneavoastra, daca dau click pe site-ul dumneavoastra, daca verifica vreun produs sau daca va suna la sediul afacerii dumneavoastra etc. Cu aceste informatii, puteti sti cum sa va modificati modificarile, sa va intelegeti mai bine clientii si sa va imbunatatiti afacerea.

3. Promovati-va produsele

Crearea unei constientizari a produselor dvs. este foarte esentiala. Rularea de anunturi pentru a promova un produs poate fi foarte costisitoare, dar cu Google My Business Profile puteti face acest lucru gratuit.

Listarea Google My Business este o modalitate excelenta de a va promova produsul, listarea exacta a produsului dvs. si actualizarea regulata a listei este foarte importanta pentru un SEO de succes.

Modalitati de a va promova produsul pe Google My Business Profile:

Pagina de oferta: Acestea sunt panouri publicitare in Profilul Google My Business pentru produsul dumneavoastra. Acestea ajuta la aducerea ofertelor si produselor dvs. in prim-planul profilului dvs. Ofertele sau ofertele vor aparea deasupra recenziilor dvs. cu imaginea produselor atasate la ele, dand cumparatorilor impulsul de a face o achizitie impulsiva.

Evenimente: Aveti vreun eveniment in program? Urmeaza oferte sau promotii? Atunci, cu ajutorul profilului Google My Business puteti programa si seta evenimentul, oferind informatii despre locatia si ora evenimentelor pentru a permite persoanelor interesate sa participe.

4. Apareti in cautarea pe Google Map Search

Aproximativ 90% dintre oameni folosesc Google Maps pentru a localiza o afacere in apropiere. Cu Google My Business Profile, este mai usor si mai convenabil pentru clienti sa va viziteze magazinul, iar acestia vor fi mai predispusi sa faca o achizitie.

5. Stimuleaza vanzarile cu ajutorul recenziilor

Majoritatea oamenilor adora sa parcurga recenziile unui produs sau serviciu inainte de a face o achizitie. Google My Business permite clientilor sa poata lasa comentarii despre afacerea dvs. pentru ca alti clienti sa le vada si, prin aceasta, creste increderea, credibilitatea si vanzarile.

 

CONFIGURAREA CONTULUI GOOGLE MY BUSINESS

Acum, este timpul sa faceti pasul cel mare. Configurarea unui cont Google My Business este un pas foarte important pentru succesul afacerii dumneavoastra.

Iata cateva dintre lucrurile de care aveti nevoie pentru a va configura un profil Google My Business.

1. Contul Google

Pentru a configura un profil Google My Business aveti nevoie de un cont Google. Daca aveti un cont de Gmail, atunci probabil ca aveti un cont Google, dar daca nu aveti un cont Google, mai jos gasiti o explicatie despre cum sa va deschideti un cont Google.

Cum sa deschideti un cont Google

Crearea unui cont Google dureaza doar cateva minute. Pentru a configura un cont Google pe un browser, trebuie sa urmati pasii de mai jos.

- Mergeti la accounts.google.com

- Faceti clic pe butonul de inscriere pentru a crea un cont Google.

- Apoi introduceti numele, parola si numele de utilizator ales de dvs.

- Faceti clic pe butonul Next (Urmatorul) pentru a introduce data nasterii, numarul de telefon, e-mailul de recuperare si sexul.

- Urmati pasul urmator pentru a va verifica numarul de telefon.

- Urmati instructiunile ramase pentru a va crea contul.

Pentru a crea un cont utilizand telefonul dvs;

- Accesati "Settings" (Setari) de pe telefonul dvs.

- Selectati 'Account' (Cont) pentru telefoanele Android, pentru IOS mergeti la optiunea 'Mail' pentru a gasi aceasta setare.

- Faceti clic pe Add Account (Adauga cont) si selectati Google pentru a crea un cont Google.

- Urmati apoi instructiunile de pe ecran, furnizati informatiile personale solicitate si faceti clic pe 'I Agree' (Sunt de acord) pentru a crea un cont.

2. Numele afacerii si informatiile despre afacere

Vi se va solicita sa furnizati un nume de afacere si, de asemenea, informatii despre afacerea dvs., cum ar fi Locatia afacerii, Orele de functionare, Categoriile, Aria de servicii etc.

Toate aceste informatii vor fi utilizate de Google pentru a va configura profilul Google My Business. Asigurati-va ca furnizati aceste informatii, deoarece daca nu sunt furnizate informatiile necesare cerute, aveti sansa de a pierde unii clienti potentiali in favoarea concurentilor dumneavoastra.

3. Verificare

Dupa ce ati imputat detaliile necesare, ultimul lucru pe care va trebui sa il faceti este sa va verificati contul inainte ca acesta sa poata fi publicat.

Codul de verificare va fi trimis la adresa de e-mail sau la numarul de telefon pe care l-ati furnizat. Dupa ce ati finalizat acest proces, afacerea dvs. poate fi publicata si va poate fi vazuta in rezultatele cautarilor Google.

 

CUM SA CREATI UN CONT GOOGLE MY BUSINESS

Urmati pasii de mai jos pentru a crea un profil Google My Business.

Pasul 1: Creati un cont Google

Daca aveti deja un cont Google, il puteti folosi pentru a va configura contul, dar daca nu aveti un cont Google, atunci ar trebui sa urmati pasii pe care vi i-am oferit mai sus pentru a crea un cont.

Pasul 2: Mergeti la business.google.com

Mai multe informatii despre Google My Business pot fi gasite aici

Dupa ce ati creat un cont, veti putea sa va gestionati listarea afacerii, sa postati actualizari online, sa raspundeti la recenzii si sa incarcati fotografii.

Cu acest cont, veti avea acces la tabloul dvs. de bord prin intermediul aplicatiei mobile, in orice moment, de oriunde. Acest lucru inseamna ca, atunci cand se face o recenzie sau o intrebare, tu si personalul tau veti putea raspunde rapid, castigand imediat un nou client.

Odata ce va aflati pe pagina Google My Business, selectati "Manage Now" (Gestionati acum) facand clic pe butonul mare, verde.

Pasul 3. Numele afacerii

Care este numele afacerii dumneavoastra?

Furnizati informatiile solicitate. Aceasta este o parte usor de completat. Furnizati un nume care va fi recunoscut de clientii dumneavoastra, daca aveti mai multe nume.

Pasul 4. Locatia afacerii

Introduceti unde este localizata afacerea dvs. Daca nu aveti o locatie fizica, atunci selectati "Livrez bunuri si servicii", apoi faceti clic pe ascundeti adresa mea pentru a va ascunde adresa si a va asigura ca nu este afisata clientilor dvs.

Pasul 5. Zona de servicii

In aceasta sectiune, veti furniza zona dvs. de servicii. Daca conduceti o companie bazata pe servicii fara nicio locatie, atunci alegeti "Zone specifice" si enumerati zonele pe care le deserviti.

Daca aveti o locatie fizica si va oferiti serviciile doar celor care locuiesc in apropiere, alegeti "Distance around your business location" si introduceti numarul dorit de mile sau kilometri.

Va rugam sa folositi deocamdata doar locatia principala, daca firma dvs. are mai multe locatii, o puteti adauga mai tarziu.

Pasul 6. Categoria afacerii

Alegeti o categorie de afaceri care se potriveste cel mai bine afacerii dvs. Spuneti-i lui Google cu ce va ocupati, incepeti prin a introduce litera si va aparea o lista derulanta de sugestii de diverse categorii din care puteti alege. Alegeti una care se potriveste cel mai bine afacerii dumneavoastra.

Pasul 7. Detalii de contact

Clientii dvs. va pot contacta doar prin intermediul detaliilor de contact pe care le-ati furnizat. Aceasta sectiune este optionala, dar daca alegeti sa o completati, asigurati-va ca introduceti detaliile corecte.

Urmatorul pas este verificarea afacerii dumneavoastra. Va voi arata cum sa va verificati afacerea in urmatorul subiect.

 

CUM SA VA VERIFICATI AFACEREA

Google My Business este un instrument foarte puternic si esential pentru a va spori vizibilitatea in rezultatele cautarii Google. Primul pas pentru a va optimiza profilul Google My Business este sa va verificati afacerea. V-am aratat pasii de configurare a unui cont, acum vom vedea Cum sa va verificati afacerea. Verificarea afacerii dvs. este foarte importanta, deoarece asigura ca informatiile dvs. sunt afisate corect pentru a va permite sa vedeti statisticile si recenziile clientilor si, de asemenea, permite Google sa stie ca doar dvs. aveti acces la profil.

Iata care sunt pasii pentru a va verifica afacerea

Pasul 1. Conectati-va la contul dvs.

Pentru a incepe verificarea contului dvs. trebuie sa incepeti prin a va autentifica in contul Google My Business, accesand https://www.google.com/business/.

Daca nu aveti un cont Google My Business, intrati pe site-ul Google My Business si faceti clic pe butonul albastru care afiseaza "Start Now", completati detaliile necesare in casutele prevazute. Daca aveti nevoie de un ghid detaliat, consultati sectiunea "Cum sa creati un cont Google My Business" de mai sus pentru un ghid pas cu pas. Dupa ce contul dvs. a fost creat, conectati-va la contul dvs.

Pasul 2: Faceti clic pe butonul Verificare

Cand va conectati la contul dvs. in tabloul de bord, veti vedea un buton "Verificare" langa numele afacerii dvs. Faceti clic pe acesta pentru a incepe procesul de verificare.

Pasul 3: Alegeti metoda de verificare

Puteti sa va verificati afacerea pe Google My Business prin mai multe metode:

Verificare prin e-mail: Google va va trimite un cod de verificare in e-mail, pe care il veti confirma introducand codul in tabloul de bord Google My Business pentru a finaliza verificarea.

Verificare prin carte postala: Aici Google va va trimite prin posta codul de verificare la adresa de afaceri pe care ati furnizat-o. Odata primit, introduceti codul in tabloul de bord Google My Business pentru a finaliza procesul.

Verificarea numarului de telefon: Aceasta este ultima metoda de verificare, aici Google va suna la numarul de telefon al afacerii pe care l-ati furnizat si apoi va va furniza codul de verificare. Introduceti codul in tabloul de bord Google My Business in spatiul prevazut pentru a va verifica contul.

Asigurati-va ca alegeti metoda de verificare care va convine, de asemenea, retineti ca, in functie de categoria afacerii dumneavoastra, este posibil ca unele metode de verificare sa nu fie disponibile sau accesibile.

Pasul 4: Asteptati sa fiti verificat

Asteptati ca verificarea dvs. sa fie finalizata si aprobata. Dupa ce ati urmat cu exactitate aceste metode de verificare, va trebui sa asteptati ca Google sa va revizuiasca afacerea si sa va verifice. Aceasta perioada ar putea dura cateva zile, aveti rabdare.

Pasul 5: Confirmarea

Odata ce afacerea dvs. este verificata, va trebui sa parcurgeti informatiile pe care le-ati furnizat pentru a va asigura ca sunt corecte sau exacte. Nu veti dori sa furnizati informatii inselatoare pentru a evita pierderea unor potentiali clienti.

Procesul de verificare este foarte important pentru a asigura vizibilitatea afacerii dvs. pe hartile si rezultatele cautarii Google.

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...