Treceți la conținutul principal

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?

web design

 

Ce este un constructor de site-uri web?

 
Un constructor de site-uri web este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.
 

Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web

Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa stiti sa codificati, nu trebuie sa cunoasteti designul sau sa invatati programare. Alte avantaje sunt posibilitatea de a folosi sabloane, personalizarea site-ului, economisirea de bani prin faptul ca o faci singur si crearea rapida a unui site web.

Dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web sunt potentialele limite privind numarul de sabloane si personalizari. Alte dezavantaje includ faptul ca trebuie sa va petreceti propriul timp pretios pentru a realiza site-ului web.

 

Ce face o firma de web design?

O firma de web design creeaza site-ul web pentru dumneavoastra. Pentru un tarif orar sau o taxa de proiect, un designer web poate construi si proiecta intregul site cu contributia dumneavoastra. Puteti alege nivelul de implicare pe care il preferati.
 

Avantajele si dezavantajele utilizarii unui designer web

Avantajele utilizarii unui designer web includ lucrul cu un profesionist care va poate indruma si posibilitatea de a face site-ul personalizat. Alte avantaje sunt de a avea un expert in SEO si de a avea acces la cineva care intelege caracteristicile in design.

Dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web sunt faptul ca trebuie sa platiti pe cineva pentru a crea site-ul si asteptarea ca site-ul sa fie finalizat in functie de programul sau. De asemenea, prin angajarea unui designer pierdeti o parte din control asupra procesului.

 

Ce ar trebui sa luati in considerare?

Atunci cand decideti daca sa va construiti propriul site sau sa folositi o companie de design web, luati in considerare modul in care sa realizati un site web care sa functioneze cel mai bine pentru dumneavoastra.

In primul rand, ganditi-va la complexitatea site-ului dumneavoastra. Multi constructori de site-uri web ofera o gama larga de sabloane si plugin-uri pentru a va ajuta sa personalizati un site web in functie de nevoile dumneavoastra. Cu toate acestea, daca site-ul dvs. este mai complex, ar fi mai bine sa angajati o firma de design web experta care sa il creeze pentru dvs.

In al doilea rand, evaluati-va cunostintele tehnice. Daca nu aveti cunostinte tehnice, atunci poate fi mai bine sa apelati la un designer web. Cei care se lupta cu sarcini simple, cum ar fi descarcarea atasamentelor, ar trebui sa apeleze la experti pentru a construi un site.

In al treilea rand, luati in considerare calendarul de lansare a site-ului. Aveti timp sa creati singur un site web? Daca folositi un constructor de site-uri web, este posibil sa existe unele incercari si erori in incercarea de a-l face corect. Va trebui sa va programati timp pentru a realiza site-ul. Pe de alta parte, daca angajati pe cineva inseamna ca sunteti limitat de programul acestuia.

In al patrulea rand, creati un buget realist pentru realizarea unui site web. Este posibil sa platiti o companie de web design mai mult decat daca ati folosi un constructor de site-uri web. Cu toate acestea, trebuie sa luati in considerare costul propriului dvs. timp. Daca tariful dvs. orar pentru a face o alta treaba este mai mare decat plata unui designer web, atunci are sens sa externalizati.

In al cincilea rand, ganditi-va la intretinerea si depanarea continua. Aveti resursele necesare in cadrul afacerii dvs. pentru a gestiona site-ul web, pentru a remedia problemele si pentru a-l extinde in viitor?In caz contrar, o companie de design web poate fi in masura sa va ofere asistenta si ajutor permanent.

In al saselea rand, decideti cat de important este pentru dvs. sa iesiti in evidenta in fata concurentei dvs. Cu un constructor de site-uri web, utilizati un sablon, care poate fi personalizat dupa bunul plac, dar nu este complet unic. Folosind un designer web inseamna ca puteti crea un site web care sa iasa in evidenta. Un designer web poate, de asemenea, sa transmita identitatea marcii dvs. prin intermediul site-ului web fara probleme.

 

Pasi de urmat

Pasii pe care ii veti face in continuare vor depinde de faptul daca doriti sa va creati propriul site web sau sa angajati pe cineva sa o faca. Alternativ, ati putea obtine ce e mai bun din ambele variante, incepand cu un constructor de site-uri web si angajand un designer web pentru a optimiza sau a adauga mai multe caracteristici la site mai tarziu.

Luarea deciziei finale

Un site web este o expresie personala, asa ca numai dumneavoastra puteti decide care este cel mai bun mod de a-l crea. Diferite situatii va pot determina sa alegeti fie un constructor web, fie un designer. Luati in considerare avantajele si dezavantajele fiecarei optiuni pe masura ce decideti si nu uitati ca puteti oricand sa modificati site-ul web in viitor.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-