Treceți la conținutul principal

Google Ads vs SEO: pe care il alegi?

 Daca sunteti nou in marketingul digital sau un proprietar de afaceri care doreste sa inteleaga diferenta dintre Google Ads vs SEO inainte de a o implementa ca si solutie pentru afacerea dvs., atunci acest articol este pentru dvs. Inteleg situatia in care ai fi auzit de termeni precum: Anunturi Google, Pay-Per-Click, Adwords, SEO si Cautare Organica, care ca incepator s-ar putea sa te lase nedumerit ca si termeni. Sa luam fiecare termen si sa aflam ce reprezinta si cum functioneaza.

ads vs seo

Search Engine Optimization

Ce inseamna SEO?

Optimizarea motorului de cautare (SEO) este un set de activitati continue desfasurate de experti SEO de la Agent Promovator Intl pe un site web pentru a-l indexa pe motorul de cautare Google cu cele mai cautate cuvinte cheie si pentru a obtine trafic organic.

Esti inca confuz?

Sa spunem in termeni simpli. De exemplu, sa presupunem ca ati construit un site web nou pentru afacerea dvs. online de imbracaminte Puma, iar datorita faptului ca este nou, clientii dvs. nu au nici o idee despre site-ul dvs. web sau de afaceri. Am dreptate? In acest caz, nu este vorba doar de clientii dvs., dar si Google nu are nici o idee despre existenta site-ului dvs. web, oricat de atragator ar parea. Asadar, daca cineva cauta cuvinte cheie precum jacheta Puma, site-ul dvs. web nu va fi gasit nicaieri pe Google pentru acel termen de cautare. Google foloseste un algoritm pentru identificarea si indexarea site-ului dvs. web. Setul de activitati desfasurate de experti SEO de la AgentPromovator.com pentru ca site-ul dvs. web sa fie afisat in partea de sus a paginii Google pentru cuvintele cheie care vor conduce trafic si vizite online pentru dvs. se numeste SEO sau Optimizarea Motorului de Cautare.

Este benefica investitia in SEO?

Ar fi trebuit sa stii pana acum. Daca clientii dvs. nu pot gasi afacerea ta pe Google atunci cand cauta serviciile sau produsele pe care le oferi, atunci concurentul tau va profita de posibilitatea de a te lasa fara nimic.

Asadar, este important pentru toate intreprinderile online sa investeasca in cea mai buna agentie sau expert SEO si sa se clasifice cuvintele cheie care sunt relevante pentru afacerea lor.

Cum functioneaza sistemul SEO?

Atunci cand un consumator cauta un cuvant cheie pe Google, Google examineaza arhiva sa pentru toate paginile web indexate pentru a gasi o pagina web care sa contina informatii relevante pentru categoria de cautare.

Dupa ce a luat in considerare multi alti factori importanti, cum ar fi autoritatea domeniului, varsta continutului si asa mai departe, Google prezinta pagina web utilizatorului.

Ce este Google Ads (cunoscut anterior ca Adwords)?

Anunturi Google cunoscute altfel sub forma de plata.

Google Ads este o platforma dezvoltata de Google pentru a difuza anunturi pentru companii. Google ofera acces la Business pentru a-si prezenta site-urile web in partea superioara a motorului de cautare Google in functie de cele mai importante cuvinte cheie relevante pentru afaceri.

Exista diferite tipuri de anunturi Google pentru a completa diferitele scopuri in functie de nevoile agentiilor de publicitate.

Compania va plati Google pentru fiecare click pe care il primeste pentru reclamele oferite catre Clienti.

Este benefica investitia in anunturile Google?

Cand vine vorba de SEO, este vorba de o investitie pe termen lung si, in egala masura, ar putea oferi rezultate mai bune pe termen lung.

Insa reclamele Google, pe de alta parte, sunt pentru rezultate imediate si functioneaza pur si simplu in functie de licitatie. Intrucat va exista o oferta competitiva pentru acelasi cuvant cheie, o agentie Google Ads experimentata va seta o oferta substantiala pentru a afisa anuntul dvs. in partea de sus a Google pentru utilizatorii care au cautat anumite cuvinte cheie si vor avea ca rezultat vanzari mai mari.

Cum functioneaza Google Adwords?

Companiile platesc pentru numarul de clickuri pe care le primesc in reclama lor. Google Adwords ofera mult control agentului de publicitate pentru a alege bugetul zilnic, bugetul lunar, suma maxima cheltuita cu un click etc.

Bugetul dvs. zilnic si strategia dvs. eficienta de licitare determina pozitia dvs. in motorul de cautare Google.

Ce sa aleg pentru afacerea mea?

In opinia mea, marketingul online este acelasi cu detinerea unei masini.

O masina necesita intotdeauna o intretinere adecvata, iar SEO este intretinerea esentiala. Orice remodelare pe care o faceti este considerata o investitie si va va servi pe termen lung.

Anunturile Google este ca si cum detineti o masina sport, va va atrage toata atentia si avantajele de care aveti nevoie, dar, odata ce incetati sa cheltuiti, nu mai este. Dar ca masina sport, rezultatele vor fi mai active, dar pe termen scurt, determinat de bugetul dvs. de investii zilnic.

In concluzie, investitia in SEO este obligatorie pentru un site web care sa ajute la imbunatatirea traficului dvs. organic catre site-ul dvs. web.

Anunturile Google sunt pentru promovare. Daca exista o promovare continua si doriti sa promovati cuvantul rapid, atunci fara indoiala, anunturile Google sunt pentru dvs.

Vrei sa-ti imbunatati startul afacerii dvs. in mediul online? Agent Promovator vine cu o solutie All-in-One pentru a sprijini si de a da un boost afacerii dvs. pe motorul de cautare Google, si implicit in mediul online.

Da click aici pentru a afla mai mult

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...