Treceți la conținutul principal

Google Ads vs SEO: pe care il alegi?

 Daca sunteti nou in marketingul digital sau un proprietar de afaceri care doreste sa inteleaga diferenta dintre Google Ads vs SEO inainte de a o implementa ca si solutie pentru afacerea dvs., atunci acest articol este pentru dvs. Inteleg situatia in care ai fi auzit de termeni precum: Anunturi Google, Pay-Per-Click, Adwords, SEO si Cautare Organica, care ca incepator s-ar putea sa te lase nedumerit ca si termeni. Sa luam fiecare termen si sa aflam ce reprezinta si cum functioneaza.

ads vs seo

Search Engine Optimization

Ce inseamna SEO?

Optimizarea motorului de cautare (SEO) este un set de activitati continue desfasurate de experti SEO de la Agent Promovator Intl pe un site web pentru a-l indexa pe motorul de cautare Google cu cele mai cautate cuvinte cheie si pentru a obtine trafic organic.

Esti inca confuz?

Sa spunem in termeni simpli. De exemplu, sa presupunem ca ati construit un site web nou pentru afacerea dvs. online de imbracaminte Puma, iar datorita faptului ca este nou, clientii dvs. nu au nici o idee despre site-ul dvs. web sau de afaceri. Am dreptate? In acest caz, nu este vorba doar de clientii dvs., dar si Google nu are nici o idee despre existenta site-ului dvs. web, oricat de atragator ar parea. Asadar, daca cineva cauta cuvinte cheie precum jacheta Puma, site-ul dvs. web nu va fi gasit nicaieri pe Google pentru acel termen de cautare. Google foloseste un algoritm pentru identificarea si indexarea site-ului dvs. web. Setul de activitati desfasurate de experti SEO de la AgentPromovator.com pentru ca site-ul dvs. web sa fie afisat in partea de sus a paginii Google pentru cuvintele cheie care vor conduce trafic si vizite online pentru dvs. se numeste SEO sau Optimizarea Motorului de Cautare.

Este benefica investitia in SEO?

Ar fi trebuit sa stii pana acum. Daca clientii dvs. nu pot gasi afacerea ta pe Google atunci cand cauta serviciile sau produsele pe care le oferi, atunci concurentul tau va profita de posibilitatea de a te lasa fara nimic.

Asadar, este important pentru toate intreprinderile online sa investeasca in cea mai buna agentie sau expert SEO si sa se clasifice cuvintele cheie care sunt relevante pentru afacerea lor.

Cum functioneaza sistemul SEO?

Atunci cand un consumator cauta un cuvant cheie pe Google, Google examineaza arhiva sa pentru toate paginile web indexate pentru a gasi o pagina web care sa contina informatii relevante pentru categoria de cautare.

Dupa ce a luat in considerare multi alti factori importanti, cum ar fi autoritatea domeniului, varsta continutului si asa mai departe, Google prezinta pagina web utilizatorului.

Ce este Google Ads (cunoscut anterior ca Adwords)?

Anunturi Google cunoscute altfel sub forma de plata.

Google Ads este o platforma dezvoltata de Google pentru a difuza anunturi pentru companii. Google ofera acces la Business pentru a-si prezenta site-urile web in partea superioara a motorului de cautare Google in functie de cele mai importante cuvinte cheie relevante pentru afaceri.

Exista diferite tipuri de anunturi Google pentru a completa diferitele scopuri in functie de nevoile agentiilor de publicitate.

Compania va plati Google pentru fiecare click pe care il primeste pentru reclamele oferite catre Clienti.

Este benefica investitia in anunturile Google?

Cand vine vorba de SEO, este vorba de o investitie pe termen lung si, in egala masura, ar putea oferi rezultate mai bune pe termen lung.

Insa reclamele Google, pe de alta parte, sunt pentru rezultate imediate si functioneaza pur si simplu in functie de licitatie. Intrucat va exista o oferta competitiva pentru acelasi cuvant cheie, o agentie Google Ads experimentata va seta o oferta substantiala pentru a afisa anuntul dvs. in partea de sus a Google pentru utilizatorii care au cautat anumite cuvinte cheie si vor avea ca rezultat vanzari mai mari.

Cum functioneaza Google Adwords?

Companiile platesc pentru numarul de clickuri pe care le primesc in reclama lor. Google Adwords ofera mult control agentului de publicitate pentru a alege bugetul zilnic, bugetul lunar, suma maxima cheltuita cu un click etc.

Bugetul dvs. zilnic si strategia dvs. eficienta de licitare determina pozitia dvs. in motorul de cautare Google.

Ce sa aleg pentru afacerea mea?

In opinia mea, marketingul online este acelasi cu detinerea unei masini.

O masina necesita intotdeauna o intretinere adecvata, iar SEO este intretinerea esentiala. Orice remodelare pe care o faceti este considerata o investitie si va va servi pe termen lung.

Anunturile Google este ca si cum detineti o masina sport, va va atrage toata atentia si avantajele de care aveti nevoie, dar, odata ce incetati sa cheltuiti, nu mai este. Dar ca masina sport, rezultatele vor fi mai active, dar pe termen scurt, determinat de bugetul dvs. de investii zilnic.

In concluzie, investitia in SEO este obligatorie pentru un site web care sa ajute la imbunatatirea traficului dvs. organic catre site-ul dvs. web.

Anunturile Google sunt pentru promovare. Daca exista o promovare continua si doriti sa promovati cuvantul rapid, atunci fara indoiala, anunturile Google sunt pentru dvs.

Vrei sa-ti imbunatati startul afacerii dvs. in mediul online? Agent Promovator vine cu o solutie All-in-One pentru a sprijini si de a da un boost afacerii dvs. pe motorul de cautare Google, si implicit in mediul online.

Da click aici pentru a afla mai mult

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...