Treceți la conținutul principal

Google Ads vs SEO: pe care il alegi?

 Daca sunteti nou in marketingul digital sau un proprietar de afaceri care doreste sa inteleaga diferenta dintre Google Ads vs SEO inainte de a o implementa ca si solutie pentru afacerea dvs., atunci acest articol este pentru dvs. Inteleg situatia in care ai fi auzit de termeni precum: Anunturi Google, Pay-Per-Click, Adwords, SEO si Cautare Organica, care ca incepator s-ar putea sa te lase nedumerit ca si termeni. Sa luam fiecare termen si sa aflam ce reprezinta si cum functioneaza.

ads vs seo

Search Engine Optimization

Ce inseamna SEO?

Optimizarea motorului de cautare (SEO) este un set de activitati continue desfasurate de experti SEO de la Agent Promovator Intl pe un site web pentru a-l indexa pe motorul de cautare Google cu cele mai cautate cuvinte cheie si pentru a obtine trafic organic.

Esti inca confuz?

Sa spunem in termeni simpli. De exemplu, sa presupunem ca ati construit un site web nou pentru afacerea dvs. online de imbracaminte Puma, iar datorita faptului ca este nou, clientii dvs. nu au nici o idee despre site-ul dvs. web sau de afaceri. Am dreptate? In acest caz, nu este vorba doar de clientii dvs., dar si Google nu are nici o idee despre existenta site-ului dvs. web, oricat de atragator ar parea. Asadar, daca cineva cauta cuvinte cheie precum jacheta Puma, site-ul dvs. web nu va fi gasit nicaieri pe Google pentru acel termen de cautare. Google foloseste un algoritm pentru identificarea si indexarea site-ului dvs. web. Setul de activitati desfasurate de experti SEO de la AgentPromovator.com pentru ca site-ul dvs. web sa fie afisat in partea de sus a paginii Google pentru cuvintele cheie care vor conduce trafic si vizite online pentru dvs. se numeste SEO sau Optimizarea Motorului de Cautare.

Este benefica investitia in SEO?

Ar fi trebuit sa stii pana acum. Daca clientii dvs. nu pot gasi afacerea ta pe Google atunci cand cauta serviciile sau produsele pe care le oferi, atunci concurentul tau va profita de posibilitatea de a te lasa fara nimic.

Asadar, este important pentru toate intreprinderile online sa investeasca in cea mai buna agentie sau expert SEO si sa se clasifice cuvintele cheie care sunt relevante pentru afacerea lor.

Cum functioneaza sistemul SEO?

Atunci cand un consumator cauta un cuvant cheie pe Google, Google examineaza arhiva sa pentru toate paginile web indexate pentru a gasi o pagina web care sa contina informatii relevante pentru categoria de cautare.

Dupa ce a luat in considerare multi alti factori importanti, cum ar fi autoritatea domeniului, varsta continutului si asa mai departe, Google prezinta pagina web utilizatorului.

Ce este Google Ads (cunoscut anterior ca Adwords)?

Anunturi Google cunoscute altfel sub forma de plata.

Google Ads este o platforma dezvoltata de Google pentru a difuza anunturi pentru companii. Google ofera acces la Business pentru a-si prezenta site-urile web in partea superioara a motorului de cautare Google in functie de cele mai importante cuvinte cheie relevante pentru afaceri.

Exista diferite tipuri de anunturi Google pentru a completa diferitele scopuri in functie de nevoile agentiilor de publicitate.

Compania va plati Google pentru fiecare click pe care il primeste pentru reclamele oferite catre Clienti.

Este benefica investitia in anunturile Google?

Cand vine vorba de SEO, este vorba de o investitie pe termen lung si, in egala masura, ar putea oferi rezultate mai bune pe termen lung.

Insa reclamele Google, pe de alta parte, sunt pentru rezultate imediate si functioneaza pur si simplu in functie de licitatie. Intrucat va exista o oferta competitiva pentru acelasi cuvant cheie, o agentie Google Ads experimentata va seta o oferta substantiala pentru a afisa anuntul dvs. in partea de sus a Google pentru utilizatorii care au cautat anumite cuvinte cheie si vor avea ca rezultat vanzari mai mari.

Cum functioneaza Google Adwords?

Companiile platesc pentru numarul de clickuri pe care le primesc in reclama lor. Google Adwords ofera mult control agentului de publicitate pentru a alege bugetul zilnic, bugetul lunar, suma maxima cheltuita cu un click etc.

Bugetul dvs. zilnic si strategia dvs. eficienta de licitare determina pozitia dvs. in motorul de cautare Google.

Ce sa aleg pentru afacerea mea?

In opinia mea, marketingul online este acelasi cu detinerea unei masini.

O masina necesita intotdeauna o intretinere adecvata, iar SEO este intretinerea esentiala. Orice remodelare pe care o faceti este considerata o investitie si va va servi pe termen lung.

Anunturile Google este ca si cum detineti o masina sport, va va atrage toata atentia si avantajele de care aveti nevoie, dar, odata ce incetati sa cheltuiti, nu mai este. Dar ca masina sport, rezultatele vor fi mai active, dar pe termen scurt, determinat de bugetul dvs. de investii zilnic.

In concluzie, investitia in SEO este obligatorie pentru un site web care sa ajute la imbunatatirea traficului dvs. organic catre site-ul dvs. web.

Anunturile Google sunt pentru promovare. Daca exista o promovare continua si doriti sa promovati cuvantul rapid, atunci fara indoiala, anunturile Google sunt pentru dvs.

Vrei sa-ti imbunatati startul afacerii dvs. in mediul online? Agent Promovator vine cu o solutie All-in-One pentru a sprijini si de a da un boost afacerii dvs. pe motorul de cautare Google, si implicit in mediul online.

Da click aici pentru a afla mai mult

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

SEO redefinit: adaptarea la o noua era in marketingul online

 Cautarea este inca piatra de temelie a publicitatiilor online, insa numai brandurile care se adapteaza vor prospera in fata schimbarilor constante de algoritmi si a concurentei in crestere adaptate la o noua era in marketingul online. Piata publicitatii digitale este infloritoare, cu o crestere de 11% pana la 29,6 miliarde de lire sterline in 2023, conform celui mai recent raport al IAB . Cautarea (PPC si SEO) ramane coloana vertebrala a industriei, reprezentand aproape jumatate din acest total, la 14,7 miliarde de lire sterline. In ciuda acestor cifre puternice, cautarea se afla intr-un moment crucial. Peisajul se schimba rapid, iar agentii de publicitate nu-si pot permite sa fie multumiti. Pentru a continua sa obtinem rezultate, este esential sa reevaluam si sa optimizam strategiile de cautare. Provocarea actuala Responsabilitatea pentru cheltuielile de marketing a fost intotdeauna importanta, dar cu ajutorul analizelor avansate, fiecare banut este analizat ca niciodata. Presi...

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod d...

Ghidul strategiei de marketing online 2024

Majoritatea dintre noi am fi pierduti fara smartphone-urile, tabletele si computerele noastre. Oamenii digera o multime de informatii pe aceste dispozitive, motiv pentru care o strategie de marketing online este imperativa pentru orice proprietar de afacere. Doriti sa prindeti clientii acolo unde exploreaza motoarele de cautare si utilizeaza social media. Introducerea marketingului dvs. pe aceste platforme va imbunatati rezultatele conversiei, ceea ce va duce la mai multe vanzari si venituri. Ce este o strategie de marketing online? O strategie de marketing online este un plan pentru a aduce un produs sau un brand in fata potentialilor clienti. Scopul poate fi acela de a dezvolta marca sau de a atinge anumite obiective de venituri. O strategie de marketing digital se bazeaza exclusiv pe mediile digitale, cum ar fi motoarele de cautare, site-urile web sau social media. Ca strategie, campania ia tactici specifice si le pune in aplicare. O astfel de tactica ar putea fi realizarea de an...

Brandurile irosesc milioane pe continut?

 Poate credeti ca traficul de cautare este parametrul care conteaza atunci cand vine vorba de continut pe care il creati, dar adesea este vorba de intentie si prea multi comercianti uita acest lucru. Continutul este un pic la fel. Este o lume plina de farmec in care tuturor ne place sa lucram, dar in timp ce tuturor ne pasa de ea, majoritatea consumatorilor nu o fac. Si probabil ca irositi o multime de bani incercand sa comunicati cu oameni care nu sunt interesati de nimic din ceea ce aveti de spus. Marketing de continut vs. SEO de continut Cu mult timp inainte ca personaje precum Mr Beast si fratii Paul sa ajunga cu mega adeptii lor, impreuna cu Beast Burgers si bauturile Prime. Ideea de continut a fost alimentata in mare masura de lumea SaaS . Cresterea traficului de catre companii precum Hubspot, impreuna cu veniturile acestora, a determinat pe toata lumea sa adopte modelul trafic + conversie = vanzari. Desigur, acest lucru a fost prea simplist, ceea ce inseamna ca marketerii ...