Treceți la conținutul principal

Cum sa va revendicati afacerea prin intermediul Google Maps

Din pacate, revendicarea companiei dvs. pe Google Maps poate fi un proces putin complicat. In aceasta postare de blog, va vom prezenta pasii cum sa va revendicati afacerea pe Google Maps, astfel incat sa puteti beneficia de toate beneficiile.



Exista o multime de beneficii care vin odata cu revendicarea afacerii dvs. in Google Maps. In primul rand, va ajuta sa va imbunatatiti vizibilitatea online si va ajuta clientii potentiali sa va gaseasca. De asemenea, va ofera mai mult control asupra modului in care compania dvs. apare in rezultatele cautarilor organice si va poate ajuta sa va stimulati eforturile in SEO. Din pacate, revendicarea companiei dvs. pe Google Maps poate fi un proces destul de complicat. In acest articol, va vom prezenta pasii pentru a va revendica afacerea in Google Maps, astfel incat sa puteti beneficia de toate beneficiile.

 

Accesati Compania mea Google

Presupunand ca aveti un cont Google, urmati aceste instructiuni pentru a va revendica afacerea in Compania mea Google:

  • Accesati https://www.google.com/business/ si conectati-va cu contul dvs. Google.
  • Daca nu aveti un cont Google, faceti clic pe ,,Creati un cont" pentru a crea unul.
  • Introduceti numele companiei dvs. in caseta de cautare. Daca afacerea dvs. nu apare, faceti clic pe ,,Adaugati compania" in partea dreapta a ecranului.
  • Urmati instructiunile de pe ecran pentru a va verifica compania. Puteti alege sa verificati prin posta sau prin telefon. Dupa ce ati terminat, faceti clic pe ,,Continuati".
  • Introduceti informatii suplimentare despre afacerea dvs., cum ar fi orele de functionare si categoriile (de exemplu, pizzerie, firma de avocatura). Cand ati terminat de introdus toate informatiile relevante, faceti clic pe ,,Publicati".

Creati sau revendicati-va afacerea

 

Exista doua moduri de a crea sau de a revendica o companie in Google Maps: prin interfata Compania mea Google (GMB) sau prin interfata Google Maps.

Daca aveti un cont Gmail, va puteti inscrie la GMB aici. Dupa ce va conectati, vi se va cere fie sa cautati afacerea dvs., fie sa introduceti informatiile companiei. Daca afacerea dvs. exista deja pe GMB, o puteti revendica confirmand calitatea de proprietar al inregistrarii.

Daca nu aveti un cont Gmail sau daca preferati sa utilizati interfata Google Maps, puteti urma aceste instructiuni:

1. Cautati afacerea dvs. in Google Maps.
2. Daca afacerea dvs. exista deja in GMB, faceti clic pe listare si derulati in jos pana la sectiunea: ,,Detineti aceasta companie?". Faceti clic pe butonul ,,Revendicati aceasta companie" si urmati instructiunile pentru a va verifica calitatea de proprietar al inregistrarii.
3. Daca afacerea dvs. nu exista in GMB, faceti clic pe butonul ,,Adaugati un loc lipsa" si introduceti informatiile companiei dvs.

Verificati-va afacerea

Daca doriti sa va asigurati ca afacerea dvs. este reprezentata cu acuratete in Google Maps, este important sa va verificati inregistrarea. Acest proces ajuta Google sa confirme ca afacerea dvs. este legitima si va permite sa revendicati dreptul de proprietate asupra inregistrarii dvs., astfel incat sa puteti gestiona informatiile care apar acolo.

Pentru a va verifica compania in Google Maps:

1. Accesati maps.google.com si cautati numele companiei dvs.

2. Daca apare lista dvs., faceti clic pe ea si apoi faceti clic pe butonul ,,Mai multe informatii".

3. Pe urmatorul ecran, faceti clic pe butonul ,,Revendicati aceasta companie".

4. Vi se va solicita sa va conectati cu contul dvs. Google sau sa creati unul daca nu aveti deja unul.

5. Dupa ce v-ati conectat, urmati instructiunile de pe ecran pentru a va verifica inregistrarea. De obicei, aceasta implica introducerea unui cod de verificare pe care Google il va trimite la numarul de telefon sau la adresa companiei dvs.

Dupa ce ati verificat inregistrarea, veti putea sa editati informatiile care apar pe ea, sa adaugati fotografii si videoclipuri si multe altele. Revendicarea inregistrarii dvs. este o modalitate excelenta de a va asigura ca clientii pot gasi informatii exacte despre compania dvs. in Google Maps.

Adaugati informatiile despre afacerea dvs

Adaugarea informatiilor despre companie in Google Maps este o modalitate excelenta de a va asigura ca clientii va pot gasi cu usurinta si va pot ajuta sa va evidentiati fata de concurenta.

Iata cativa pasi simpli de urmat pentru a incepe:
1. Accesati maps.google.com si conectati-va cu contul dvs. Google.
2. Cautati compania dupa nume sau categorie.
3. Daca afacerea dvs. nu apare, faceti clic pe Link ,,Adaugati un loc lipsa".
4. Introduceti informatiile despre companie in formularul furnizat.
5. Dupa ce ati completat toate campurile, faceti clic pe butonul ,,Trimiteti".
6. Google va examina apoi inregistrarea dvs. si, odata aprobata, compania dvs. va aparea pe Maps.

Gestionati informatiile despre afacerea dvs

Daca doriti sa va asigurati ca informatiile despre companie sunt actualizate si exacte in Google Maps, va trebui sa revendicati inregistrarea companiei dvs. Acest proces este simplu si dureaza doar cateva minute.

Pentru a revendica inregistrarea companiei dvs.:

1. Accesati maps.google.com si cautati numele companiei dvs.

2. Faceti clic pe lista pentru afacerea dvs.

3. In partea dreapta a inregistrarii, faceti clic pe butonul ,,Mai multe" si apoi selectati ,,Revendicati aceasta afacere".

4. Veti fi directionat catre o pagina noua unde va trebui sa va conectati cu contul dvs. Google sau sa creati unul nou.

5. Dupa ce v-ati conectat, urmati instructiunile de pe ecran pentru a verifica calitatea de proprietar al companiei. Aceasta implica, de obicei, introducerea unui cod de verificare care va fi trimis la telefon sau la adresa dvs. de e-mail.

6. Dupa ce v-ati verificat calitatea de proprietar, puteti adauga sau edita informatiile despre companie, inclusiv programul dvs. de functionare, site-ul web, numarul de telefon si multe altele. Asigurati-va ca salvati modificarile inainte de a iesi din pagina!

Incepeti cu Postari

Presupunand ca ti-ai revendicat deja afacerea prin Compania mea pe Google, esti gata sa incepi sa creezi postari. Postarile sunt o modalitate excelenta de a interactiona cu clientii tai si de a-i tine la curent cu ceea ce se intampla cu afacerea ta.

Pentru a crea o postare, pur si simplu conectati-va la contul dvs. Compania mea pe Google si faceti clic pe fila ,,Postari". De acolo, puteti selecta ce tip de postare doriti sa creati:

- Anunt: o modalitate rapida de a impartasi stiri sau informatii cu clientii - Eveniment: Informati clientii despre un eveniment viitor - Oferta: Oferiti un cupon sau o promotie - Produs: Evidentiati un nou produs sau serviciu - Ce este nou: Partajati fotografii, videoclipuri sau text despre noutatile companiei dvs.

Dupa ce ati selectat tipul de postare pe care doriti sa o creati, pur si simplu urmati instructiunile pentru a adauga continut si a va publica postarea. Asta este! Clientii dvs. vor vedea acum postarea dvs. atunci cand va cauta compania in Google Maps.

 

Aflati despre statistici

Compania mea pe Google este un instrument gratuit si usor de utilizat pentru companii, marci, artisti si organizatii pentru a-si gestiona prezenta online pe Google, inclusiv Cautare si Harti.

Pentru a incepe, creati un cont gratuit. Dupa ce v-ati conectat, puteti adauga sau revendica inregistrarea companiei dvs. Va trebui sa va verificati inregistrarea inainte de a putea incepe sa o gestionati.

Pentru a verifica inregistrarea companiei dvs., Google va trimite o carte postala cu un cod de verificare la adresa companiei dvs. Dupa ce primiti cartea postala, introduceti codul de verificare in sectiunea ,,Verifica-ti afacerea" a contului tau.

Dupa ce ti-ai verificat inregistrarea, poti incepe sa adaugi fotografii, videoclipuri, descrieri si alte informatii despre compania ta. De asemenea, puteti raspunde la recenziile clientilor.

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...