Treceți la conținutul principal

Cum sa va revendicati afacerea prin intermediul Google Maps

Din pacate, revendicarea companiei dvs. pe Google Maps poate fi un proces putin complicat. In aceasta postare de blog, va vom prezenta pasii cum sa va revendicati afacerea pe Google Maps, astfel incat sa puteti beneficia de toate beneficiile.



Exista o multime de beneficii care vin odata cu revendicarea afacerii dvs. in Google Maps. In primul rand, va ajuta sa va imbunatatiti vizibilitatea online si va ajuta clientii potentiali sa va gaseasca. De asemenea, va ofera mai mult control asupra modului in care compania dvs. apare in rezultatele cautarilor organice si va poate ajuta sa va stimulati eforturile in SEO. Din pacate, revendicarea companiei dvs. pe Google Maps poate fi un proces destul de complicat. In acest articol, va vom prezenta pasii pentru a va revendica afacerea in Google Maps, astfel incat sa puteti beneficia de toate beneficiile.

 

Accesati Compania mea Google

Presupunand ca aveti un cont Google, urmati aceste instructiuni pentru a va revendica afacerea in Compania mea Google:

  • Accesati https://www.google.com/business/ si conectati-va cu contul dvs. Google.
  • Daca nu aveti un cont Google, faceti clic pe ,,Creati un cont" pentru a crea unul.
  • Introduceti numele companiei dvs. in caseta de cautare. Daca afacerea dvs. nu apare, faceti clic pe ,,Adaugati compania" in partea dreapta a ecranului.
  • Urmati instructiunile de pe ecran pentru a va verifica compania. Puteti alege sa verificati prin posta sau prin telefon. Dupa ce ati terminat, faceti clic pe ,,Continuati".
  • Introduceti informatii suplimentare despre afacerea dvs., cum ar fi orele de functionare si categoriile (de exemplu, pizzerie, firma de avocatura). Cand ati terminat de introdus toate informatiile relevante, faceti clic pe ,,Publicati".

Creati sau revendicati-va afacerea

 

Exista doua moduri de a crea sau de a revendica o companie in Google Maps: prin interfata Compania mea Google (GMB) sau prin interfata Google Maps.

Daca aveti un cont Gmail, va puteti inscrie la GMB aici. Dupa ce va conectati, vi se va cere fie sa cautati afacerea dvs., fie sa introduceti informatiile companiei. Daca afacerea dvs. exista deja pe GMB, o puteti revendica confirmand calitatea de proprietar al inregistrarii.

Daca nu aveti un cont Gmail sau daca preferati sa utilizati interfata Google Maps, puteti urma aceste instructiuni:

1. Cautati afacerea dvs. in Google Maps.
2. Daca afacerea dvs. exista deja in GMB, faceti clic pe listare si derulati in jos pana la sectiunea: ,,Detineti aceasta companie?". Faceti clic pe butonul ,,Revendicati aceasta companie" si urmati instructiunile pentru a va verifica calitatea de proprietar al inregistrarii.
3. Daca afacerea dvs. nu exista in GMB, faceti clic pe butonul ,,Adaugati un loc lipsa" si introduceti informatiile companiei dvs.

Verificati-va afacerea

Daca doriti sa va asigurati ca afacerea dvs. este reprezentata cu acuratete in Google Maps, este important sa va verificati inregistrarea. Acest proces ajuta Google sa confirme ca afacerea dvs. este legitima si va permite sa revendicati dreptul de proprietate asupra inregistrarii dvs., astfel incat sa puteti gestiona informatiile care apar acolo.

Pentru a va verifica compania in Google Maps:

1. Accesati maps.google.com si cautati numele companiei dvs.

2. Daca apare lista dvs., faceti clic pe ea si apoi faceti clic pe butonul ,,Mai multe informatii".

3. Pe urmatorul ecran, faceti clic pe butonul ,,Revendicati aceasta companie".

4. Vi se va solicita sa va conectati cu contul dvs. Google sau sa creati unul daca nu aveti deja unul.

5. Dupa ce v-ati conectat, urmati instructiunile de pe ecran pentru a va verifica inregistrarea. De obicei, aceasta implica introducerea unui cod de verificare pe care Google il va trimite la numarul de telefon sau la adresa companiei dvs.

Dupa ce ati verificat inregistrarea, veti putea sa editati informatiile care apar pe ea, sa adaugati fotografii si videoclipuri si multe altele. Revendicarea inregistrarii dvs. este o modalitate excelenta de a va asigura ca clientii pot gasi informatii exacte despre compania dvs. in Google Maps.

Adaugati informatiile despre afacerea dvs

Adaugarea informatiilor despre companie in Google Maps este o modalitate excelenta de a va asigura ca clientii va pot gasi cu usurinta si va pot ajuta sa va evidentiati fata de concurenta.

Iata cativa pasi simpli de urmat pentru a incepe:
1. Accesati maps.google.com si conectati-va cu contul dvs. Google.
2. Cautati compania dupa nume sau categorie.
3. Daca afacerea dvs. nu apare, faceti clic pe Link ,,Adaugati un loc lipsa".
4. Introduceti informatiile despre companie in formularul furnizat.
5. Dupa ce ati completat toate campurile, faceti clic pe butonul ,,Trimiteti".
6. Google va examina apoi inregistrarea dvs. si, odata aprobata, compania dvs. va aparea pe Maps.

Gestionati informatiile despre afacerea dvs

Daca doriti sa va asigurati ca informatiile despre companie sunt actualizate si exacte in Google Maps, va trebui sa revendicati inregistrarea companiei dvs. Acest proces este simplu si dureaza doar cateva minute.

Pentru a revendica inregistrarea companiei dvs.:

1. Accesati maps.google.com si cautati numele companiei dvs.

2. Faceti clic pe lista pentru afacerea dvs.

3. In partea dreapta a inregistrarii, faceti clic pe butonul ,,Mai multe" si apoi selectati ,,Revendicati aceasta afacere".

4. Veti fi directionat catre o pagina noua unde va trebui sa va conectati cu contul dvs. Google sau sa creati unul nou.

5. Dupa ce v-ati conectat, urmati instructiunile de pe ecran pentru a verifica calitatea de proprietar al companiei. Aceasta implica, de obicei, introducerea unui cod de verificare care va fi trimis la telefon sau la adresa dvs. de e-mail.

6. Dupa ce v-ati verificat calitatea de proprietar, puteti adauga sau edita informatiile despre companie, inclusiv programul dvs. de functionare, site-ul web, numarul de telefon si multe altele. Asigurati-va ca salvati modificarile inainte de a iesi din pagina!

Incepeti cu Postari

Presupunand ca ti-ai revendicat deja afacerea prin Compania mea pe Google, esti gata sa incepi sa creezi postari. Postarile sunt o modalitate excelenta de a interactiona cu clientii tai si de a-i tine la curent cu ceea ce se intampla cu afacerea ta.

Pentru a crea o postare, pur si simplu conectati-va la contul dvs. Compania mea pe Google si faceti clic pe fila ,,Postari". De acolo, puteti selecta ce tip de postare doriti sa creati:

- Anunt: o modalitate rapida de a impartasi stiri sau informatii cu clientii - Eveniment: Informati clientii despre un eveniment viitor - Oferta: Oferiti un cupon sau o promotie - Produs: Evidentiati un nou produs sau serviciu - Ce este nou: Partajati fotografii, videoclipuri sau text despre noutatile companiei dvs.

Dupa ce ati selectat tipul de postare pe care doriti sa o creati, pur si simplu urmati instructiunile pentru a adauga continut si a va publica postarea. Asta este! Clientii dvs. vor vedea acum postarea dvs. atunci cand va cauta compania in Google Maps.

 

Aflati despre statistici

Compania mea pe Google este un instrument gratuit si usor de utilizat pentru companii, marci, artisti si organizatii pentru a-si gestiona prezenta online pe Google, inclusiv Cautare si Harti.

Pentru a incepe, creati un cont gratuit. Dupa ce v-ati conectat, puteti adauga sau revendica inregistrarea companiei dvs. Va trebui sa va verificati inregistrarea inainte de a putea incepe sa o gestionati.

Pentru a verifica inregistrarea companiei dvs., Google va trimite o carte postala cu un cod de verificare la adresa companiei dvs. Dupa ce primiti cartea postala, introduceti codul de verificare in sectiunea ,,Verifica-ti afacerea" a contului tau.

Dupa ce ti-ai verificat inregistrarea, poti incepe sa adaugi fotografii, videoclipuri, descrieri si alte informatii despre compania ta. De asemenea, puteti raspunde la recenziile clientilor.

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...