Treceți la conținutul principal

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

noutati google

Profesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati:

Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google.

Un specialist SEO ar trebui sa poata raspunde la urmatoarele intrebari:

• De ce site-ul a pierdut sau a obtinut clasamentul Google?
• Ce trebuie facut pentru a contracara sau pentru a beneficia de aceasta situatie?

 

Abilitatea de a vorbi si de a scrie convingator

Un specialist SEO ar trebui sa fie suficient de convingator pentru a-si justifica munca intr-un mod care sa nu-si alieneze superiorii. De multe ori trebuie sa astepte sa vada rezultatele muncii lor grele, dar supraveghetorii angajatilor ar trebui sa stie ce face specialistul lor si, chiar mai important, de ce o fac.

 

Abilitati tehnice


Utilizarea eficienta a programului Asana sau Slack este o abilitate de baza pe care fiecare specialist SEO trebuie sa o detina. In plus, acesta ar trebui sa aiba stapanirea programelor pentru analizarea legaturilor primite si a elementelor interne de pe site-ul web si a instrumentelor Google, cum ar fi Google Analytics si Google Search Console. Alte abilitati tehnice includ: abilitati de programare sau analiza tehnica a codului. Candidatul trebuie sa cunoasca configuratia serverului, in special modul in care poate accelera performanta site-ului. In plus, trebuie sa inteleaga cand codul site-ului are sansa de a fi indexat in Google.


Invatarea independenta si motivarea inalta pentru a lucra


Domeniul SEO se afla in continua schimbare. Algoritmul motoarelor de cautare sunt guvernate de inteligenta artificiala. Prima pagina a rezultatelor cautarii Google este supusa unei schimbari vizuale constante. Toate acestea, precum si influenta Google AdWords si mediul de lucru in continua schimbare, forteaza specialistii SEO sa se auto-educe in mod continuu. Doar un candidat puternic motivat si independent este capabil sa faca fata acestei provocari.

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...