Treceți la conținutul principal

Compania mea pe Google si importanta sa

 



Google My Business – Compania mea pe Google – este un instrument puternic care poate transforma modul in care trimiteti clientii catre afacerea dvs. locala si posibilitatea de a dezvolta in continuare increderea clientilor noi si existenti. Desi Google My Business – Compania mea pe Google – exista de multa vreme, importanta sa a crescut in ultimul timp, deoarece mai multi utilizatori folosesc motoarele de cautare pentru a gasi informatii despre o companie locala, cu atat mai mult in timpul pandemiei COVID-19.

Daca nu v-ati revendicat afacerea si / sau v-ati optimizat profilul recent pe Google My Business, nu exista un moment mai bun decat sa o faceti chiar acum. Sa vedem de ce listarea companiei dvs. in Google My Business – Compania mea pe Google – este importanta pentru strategia dvs. Locala SEO , precum si procesul de creare si optimizare a inregistrarii companiei dvs. in Google Compania Mea.

Importanta Cautarilor Locale

Obtinerea vizibilitatii pe un motor de cautare nu a fost niciodata mai importanta pentru companiile locale. S-a raportat recent faptul ca 46% din toate cautarile Google sunt reprezentate de cautarile locale . Multe dintre aceste cautari au ca rezultat ,,Cautari zero-click” . Acest tip de cautare se refera la elementele dintr-o pagina de rezultate ale motorului de cautare care raspund la interogarea de cautare fara ca utilizatorul sa fie nevoit sa faca click pe un site web. Site-ul dvs. web este inca in sfera prezentei dvs. digitale, astfel ca din ce in ce mai multe motoare de cautare incep sa acorde prioritate acestor tipuri de interogari.

Cautarile de companii locale care ar putea duce la o cautare de tip: click zero ar putea fi de genul:,,La ce ora este deschisa Banca X si pana la ce ora functioneaza?” sau ,,Unde este cel mai apropiat restaurant italian?”. Raspunsurile se gasesc in orele, orele temporare sau sectiunea orelor speciale ale unei inregistrari individuale Google My Business. Cu un profil optimizat pentru Google My Business, Google le-a oferit utilizatorilor posibilitatea de a se conecta cu companiile locale si de a gasi raspunsuri fara a fi nevoie sa acceseze un site web. Cu mai multe casete de informatii si panouri care apar pe paginile cu rezultatele motorului de cautare decat alte tipuri de cautari, este evident ca Google My Business se adapteaza la notiunea ca utilizatorii doresc raspunsuri cat mai rapide si la un click distanta.

Stiind ca multe interogari de cautare au ca rezultat cautari de tipul: click zero, in special pentru intreprinderile locale, este important ca sa mentineti listele de companii cat mai actualizate posibil si optimizate pentru mai multe tipuri de cautari. Sa vorbim despre cum sa incepeti optimizarea companiei dvs. in mediul online cu Google Compania Mea.

Ghid pentru configurarea Google My Business

Configurarea inregistrarii dvs. Google My Business sau revendicarea unei inregistrari existente pentru Google My Business este primul pas in cresterea vizibilitatii dvs. locale online. Google face asta mai usor, deoarece instrumentul lor de configurare este gratuit si exista un singur mod pentru editare si adaugare de informatii.

Inscrieti-va si verificati afacerea dvs.

Pentru a incepe, va puteti conecta la Compania mea pe Google utilizand un Cont Google existent sau va puteti inscrie cu domeniul de e-mail al companiei dvs. care este deja asociat cu Google. Dupa finalizare, Google va va verifica compania pentru a se asigura ca informatiile despre companie sunt exacte si ca numai dvs. si partile implicate au acces la aceasta inregistrare. Exista mai multe optiuni de verificare, inclusiv posta, telefon, e-mail sau verificare instantanee printr-un cont activ din Google Search Console. Metoda de verificare va depinde de tipul listarii companiei gestionate.

Informatii de inclus in lista dvs.

Odata ce inregistrarea dvs. este configurata, este timpul sa completati cat mai multe informatii posibil. Este important sa retineti ca toate informatiile din inregistrarea dvs. trebuie sa fie in concordanta cu informatiile pe care le furnizati pe site-ul dvs. web. Informatiile care intra in conflict cu ceea ce se afla pe site-ul dvs. web pot provoca frustrarea utilizatorilor si, de asemenea, pot avea un efect negativ asupra clasamentelor dvs. Iata cateva sfaturi pentru optimizarea listarilor dvs. in Google My Business:

  • Revendicati-va inregistrarea cu numele complet al companiei
  • Alegeti categorii si subcategorii relevante si specifice pentru afacerea dvs.
  • Daca aveti mai multe locatii, includeti toate aceste locatii utilizand gestionarea in bloc a locatiei, astfel incat sa puteti adauga, verifica si gestiona locatia simultan.
  • Adaugati programul normal de lucru, precum si sarbatorile folosind instrumentul ,,Program special”
  • Incarcati imagini relevante, de inalta rezolutie si de calitate, inclusiv siglele si imaginile de locatie, daca este cazul
  • Folositi un numar de telefon local pentru fiecare dintre locatiile dvs.
  • Includeti adresa URL a site-ului dvs.
  • Permiteti si incurajati recenziile.
  • Raspundeti activ la recenziile clientilor intr-un mod foarte oportun.
  • Conectati-va anunturile cu cautare platite la Google My Business, astfel incat anunturile dvs. sa fie eligibile sa apara in rezultatele locale.

Managementul Tert pentru Local SEO

Unele companii cu un volum mare de inregistrari comerciale locale prefera sa se bazeze pe instrumente de tip: terta parte, cum ar fi Yext si mai multi parteneri Google. Aceste instrumente va permit sa gestionati informatiile din contul dvs. Google My Business si alte aspecte ale SEO-ului dvs. Local, inclusiv monitorizarea continutului din paginile dvs. de Locatie, urmarirea Backlink-urilor din Directoare de Cautare Locale si cuvinte cheie de top, afisate, direct intr-un singur tablou de bord prin sincronizare cu API-ul de la Google. Acest lucru poate fi benefic pentru o afacere mare care doreste sa isi vada si sa gestioneze datele intr-un singur loc. Atunci cand va integrati cu o terta parte, este intotdeauna important sa intelegeti riscurile, deoarece ar putea exista discrepante cu listarile, actualizarile si extragerea datelor. Este intotdeauna recomandat sa verificati din nou instrumentele Google ori de cate ori se efectueaza o modificare folosind o terta parte, in special pentru GMB. Pentru o afacere cu o cantitate mare de locatii pentru a gestiona si lansa actualizari, un instrument de gestionare terta parte ar putea fi foarte util.

Gestionarea listarii companiei dvs. in timpul COVID-19

De la inceputul pandemiei COVID-19, a existat o cerere mare de modificari ale listarilor existente Google My Business. Aceste modificari au inclus modificari ale programelor de functionare deschise si inchise, program special, inchideri temporare si descrieri de afaceri. Combinatia dintre cererea crescuta si impactul asupra propriilor angajati Google a determinat Google sa lanseze urmatoarea declaratie:

“In timpul situatiei fara precedent COVID-19, luam masuri pentru a proteja sanatatea membrilor echipei noastre si a reduce nevoia ca oamenii sa intre in birouri. Ca urmare, pot exista unele limitari temporare si intarzieri in asistenta, deoarece acordam prioritate serviciilor critice.”

Temporar, Google My Business nu publica recenzii noi, raspunsuri la recenzii sau noi intrebari si raspunsuri. Recenziile existente, raspunsurile la recenzii si intrebarile si raspunsurile vor fi in continuare vizibile. Pentru acele companii care isi vor actualiza programul, descrierile de afaceri si multe altele, pe masura ce afacerile incep sa se redeschida, se presupune ca va exista o intarziere in verificare si publicare pana la notificarea oficiala din partea GMB.

O modalitate prin care puteti ajunge la clientii dvs. cu privire la orele noi si la deschiderile planificate, care nu este limitata de pandemia recenta, este prin Google Posts. Google Posts permite proprietarilor de profiluri GMB sa posteze continut in pagina de rezultate a motorului de cautare in cadrul listei dvs. GMB individuale. Fiecare post expira dupa o saptamana, facandu-l un instrument bun pentru actualizari in timp util. Pentru a incepe postarea, pur si simplu accesati contul Google My Business si dati click pe rubrica ,,Postari” din meniul din stanga.

Suport SEO local

Desi optimizarea listarii companiei dvs. va fi de un real ajutor pentru SEO-ul dvs. local, este important, de asemenea, ca site-ul dvs. web sa fie optimizat pentru SEO. Pentru un site web de afaceri local, sa aveti cuvinte cheie locale in toate etichetele meta si in continutul de pe site-ul dvs. va va ajuta sa corespundeti cu ceea ce tocmai ati optimizat in inregistrarea dvs. Google My Business.

Adaugarea schemei LocalBusiness, cunoscuta si sub denumirea de date structurate, la anumite pagini de pe site-ul dvs. web evidentiaza fragmente si ofera incredere in motorul de cautare. Aceasta este o alta tactica SEO care completeaza informatiile dintr-o lista Google My Business, desi cele doua nu se influenteaza reciproc.

Intrucat codul schemei este accesat cu crawlere prin site-ul dvs. web si Google My Business foloseste propriul API si extensii de la terti, nu puteti utiliza codul schemei pentru a publica continut in inregistrarea dvs. Google My Business. Acestea fiind spuse, cu informatii specifice evidentiate prin ambele situatii, asigura o strategie de marketing completa a motorului de cautare.

Google este un centru de comanda pentru multe instrumente si resurse de marketing online si are 87% din piata motoarelor de cautare, astfel ca este esential sa va optimizati prezenta digitala pentru aceasta. Daca sunteti o companie ale carei ore si operatiuni zilnice au fost afectate de pandemia COVID-19, este crucial sa fiti activ la actualizarea profilului si la utilizarea Google Posts pentru a va asigura ca mesajele in timp util ajung la clientii dvs. Chiar daca nu aveti toata afacerea online, clientii vor apela din ce in ce mai mult la motoarele de cautare pentru a obtine raspunsurile pe care le cauta. Si, dupa pandemie, este de asteptat ca utilizarea online sa fie mai mult accesata decat oricand, deci cel mai bine este sa va creati afacerea online si sa o ghidati pe drumul cel bun chiar acum pentru a anticipa viitorul.

Pentru ajutor in crearea si optimizarea SEO a contului dvs. Google My Business, completati formularul de Audit SEO utilizand butonul de mai jos.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...