Treceți la conținutul principal

Compania mea pe Google si importanta sa

 



Google My Business – Compania mea pe Google – este un instrument puternic care poate transforma modul in care trimiteti clientii catre afacerea dvs. locala si posibilitatea de a dezvolta in continuare increderea clientilor noi si existenti. Desi Google My Business – Compania mea pe Google – exista de multa vreme, importanta sa a crescut in ultimul timp, deoarece mai multi utilizatori folosesc motoarele de cautare pentru a gasi informatii despre o companie locala, cu atat mai mult in timpul pandemiei COVID-19.

Daca nu v-ati revendicat afacerea si / sau v-ati optimizat profilul recent pe Google My Business, nu exista un moment mai bun decat sa o faceti chiar acum. Sa vedem de ce listarea companiei dvs. in Google My Business – Compania mea pe Google – este importanta pentru strategia dvs. Locala SEO , precum si procesul de creare si optimizare a inregistrarii companiei dvs. in Google Compania Mea.

Importanta Cautarilor Locale

Obtinerea vizibilitatii pe un motor de cautare nu a fost niciodata mai importanta pentru companiile locale. S-a raportat recent faptul ca 46% din toate cautarile Google sunt reprezentate de cautarile locale . Multe dintre aceste cautari au ca rezultat ,,Cautari zero-click” . Acest tip de cautare se refera la elementele dintr-o pagina de rezultate ale motorului de cautare care raspund la interogarea de cautare fara ca utilizatorul sa fie nevoit sa faca click pe un site web. Site-ul dvs. web este inca in sfera prezentei dvs. digitale, astfel ca din ce in ce mai multe motoare de cautare incep sa acorde prioritate acestor tipuri de interogari.

Cautarile de companii locale care ar putea duce la o cautare de tip: click zero ar putea fi de genul:,,La ce ora este deschisa Banca X si pana la ce ora functioneaza?” sau ,,Unde este cel mai apropiat restaurant italian?”. Raspunsurile se gasesc in orele, orele temporare sau sectiunea orelor speciale ale unei inregistrari individuale Google My Business. Cu un profil optimizat pentru Google My Business, Google le-a oferit utilizatorilor posibilitatea de a se conecta cu companiile locale si de a gasi raspunsuri fara a fi nevoie sa acceseze un site web. Cu mai multe casete de informatii si panouri care apar pe paginile cu rezultatele motorului de cautare decat alte tipuri de cautari, este evident ca Google My Business se adapteaza la notiunea ca utilizatorii doresc raspunsuri cat mai rapide si la un click distanta.

Stiind ca multe interogari de cautare au ca rezultat cautari de tipul: click zero, in special pentru intreprinderile locale, este important ca sa mentineti listele de companii cat mai actualizate posibil si optimizate pentru mai multe tipuri de cautari. Sa vorbim despre cum sa incepeti optimizarea companiei dvs. in mediul online cu Google Compania Mea.

Ghid pentru configurarea Google My Business

Configurarea inregistrarii dvs. Google My Business sau revendicarea unei inregistrari existente pentru Google My Business este primul pas in cresterea vizibilitatii dvs. locale online. Google face asta mai usor, deoarece instrumentul lor de configurare este gratuit si exista un singur mod pentru editare si adaugare de informatii.

Inscrieti-va si verificati afacerea dvs.

Pentru a incepe, va puteti conecta la Compania mea pe Google utilizand un Cont Google existent sau va puteti inscrie cu domeniul de e-mail al companiei dvs. care este deja asociat cu Google. Dupa finalizare, Google va va verifica compania pentru a se asigura ca informatiile despre companie sunt exacte si ca numai dvs. si partile implicate au acces la aceasta inregistrare. Exista mai multe optiuni de verificare, inclusiv posta, telefon, e-mail sau verificare instantanee printr-un cont activ din Google Search Console. Metoda de verificare va depinde de tipul listarii companiei gestionate.

Informatii de inclus in lista dvs.

Odata ce inregistrarea dvs. este configurata, este timpul sa completati cat mai multe informatii posibil. Este important sa retineti ca toate informatiile din inregistrarea dvs. trebuie sa fie in concordanta cu informatiile pe care le furnizati pe site-ul dvs. web. Informatiile care intra in conflict cu ceea ce se afla pe site-ul dvs. web pot provoca frustrarea utilizatorilor si, de asemenea, pot avea un efect negativ asupra clasamentelor dvs. Iata cateva sfaturi pentru optimizarea listarilor dvs. in Google My Business:

  • Revendicati-va inregistrarea cu numele complet al companiei
  • Alegeti categorii si subcategorii relevante si specifice pentru afacerea dvs.
  • Daca aveti mai multe locatii, includeti toate aceste locatii utilizand gestionarea in bloc a locatiei, astfel incat sa puteti adauga, verifica si gestiona locatia simultan.
  • Adaugati programul normal de lucru, precum si sarbatorile folosind instrumentul ,,Program special”
  • Incarcati imagini relevante, de inalta rezolutie si de calitate, inclusiv siglele si imaginile de locatie, daca este cazul
  • Folositi un numar de telefon local pentru fiecare dintre locatiile dvs.
  • Includeti adresa URL a site-ului dvs.
  • Permiteti si incurajati recenziile.
  • Raspundeti activ la recenziile clientilor intr-un mod foarte oportun.
  • Conectati-va anunturile cu cautare platite la Google My Business, astfel incat anunturile dvs. sa fie eligibile sa apara in rezultatele locale.

Managementul Tert pentru Local SEO

Unele companii cu un volum mare de inregistrari comerciale locale prefera sa se bazeze pe instrumente de tip: terta parte, cum ar fi Yext si mai multi parteneri Google. Aceste instrumente va permit sa gestionati informatiile din contul dvs. Google My Business si alte aspecte ale SEO-ului dvs. Local, inclusiv monitorizarea continutului din paginile dvs. de Locatie, urmarirea Backlink-urilor din Directoare de Cautare Locale si cuvinte cheie de top, afisate, direct intr-un singur tablou de bord prin sincronizare cu API-ul de la Google. Acest lucru poate fi benefic pentru o afacere mare care doreste sa isi vada si sa gestioneze datele intr-un singur loc. Atunci cand va integrati cu o terta parte, este intotdeauna important sa intelegeti riscurile, deoarece ar putea exista discrepante cu listarile, actualizarile si extragerea datelor. Este intotdeauna recomandat sa verificati din nou instrumentele Google ori de cate ori se efectueaza o modificare folosind o terta parte, in special pentru GMB. Pentru o afacere cu o cantitate mare de locatii pentru a gestiona si lansa actualizari, un instrument de gestionare terta parte ar putea fi foarte util.

Gestionarea listarii companiei dvs. in timpul COVID-19

De la inceputul pandemiei COVID-19, a existat o cerere mare de modificari ale listarilor existente Google My Business. Aceste modificari au inclus modificari ale programelor de functionare deschise si inchise, program special, inchideri temporare si descrieri de afaceri. Combinatia dintre cererea crescuta si impactul asupra propriilor angajati Google a determinat Google sa lanseze urmatoarea declaratie:

“In timpul situatiei fara precedent COVID-19, luam masuri pentru a proteja sanatatea membrilor echipei noastre si a reduce nevoia ca oamenii sa intre in birouri. Ca urmare, pot exista unele limitari temporare si intarzieri in asistenta, deoarece acordam prioritate serviciilor critice.”

Temporar, Google My Business nu publica recenzii noi, raspunsuri la recenzii sau noi intrebari si raspunsuri. Recenziile existente, raspunsurile la recenzii si intrebarile si raspunsurile vor fi in continuare vizibile. Pentru acele companii care isi vor actualiza programul, descrierile de afaceri si multe altele, pe masura ce afacerile incep sa se redeschida, se presupune ca va exista o intarziere in verificare si publicare pana la notificarea oficiala din partea GMB.

O modalitate prin care puteti ajunge la clientii dvs. cu privire la orele noi si la deschiderile planificate, care nu este limitata de pandemia recenta, este prin Google Posts. Google Posts permite proprietarilor de profiluri GMB sa posteze continut in pagina de rezultate a motorului de cautare in cadrul listei dvs. GMB individuale. Fiecare post expira dupa o saptamana, facandu-l un instrument bun pentru actualizari in timp util. Pentru a incepe postarea, pur si simplu accesati contul Google My Business si dati click pe rubrica ,,Postari” din meniul din stanga.

Suport SEO local

Desi optimizarea listarii companiei dvs. va fi de un real ajutor pentru SEO-ul dvs. local, este important, de asemenea, ca site-ul dvs. web sa fie optimizat pentru SEO. Pentru un site web de afaceri local, sa aveti cuvinte cheie locale in toate etichetele meta si in continutul de pe site-ul dvs. va va ajuta sa corespundeti cu ceea ce tocmai ati optimizat in inregistrarea dvs. Google My Business.

Adaugarea schemei LocalBusiness, cunoscuta si sub denumirea de date structurate, la anumite pagini de pe site-ul dvs. web evidentiaza fragmente si ofera incredere in motorul de cautare. Aceasta este o alta tactica SEO care completeaza informatiile dintr-o lista Google My Business, desi cele doua nu se influenteaza reciproc.

Intrucat codul schemei este accesat cu crawlere prin site-ul dvs. web si Google My Business foloseste propriul API si extensii de la terti, nu puteti utiliza codul schemei pentru a publica continut in inregistrarea dvs. Google My Business. Acestea fiind spuse, cu informatii specifice evidentiate prin ambele situatii, asigura o strategie de marketing completa a motorului de cautare.

Google este un centru de comanda pentru multe instrumente si resurse de marketing online si are 87% din piata motoarelor de cautare, astfel ca este esential sa va optimizati prezenta digitala pentru aceasta. Daca sunteti o companie ale carei ore si operatiuni zilnice au fost afectate de pandemia COVID-19, este crucial sa fiti activ la actualizarea profilului si la utilizarea Google Posts pentru a va asigura ca mesajele in timp util ajung la clientii dvs. Chiar daca nu aveti toata afacerea online, clientii vor apela din ce in ce mai mult la motoarele de cautare pentru a obtine raspunsurile pe care le cauta. Si, dupa pandemie, este de asteptat ca utilizarea online sa fie mai mult accesata decat oricand, deci cel mai bine este sa va creati afacerea online si sa o ghidati pe drumul cel bun chiar acum pentru a anticipa viitorul.

Pentru ajutor in crearea si optimizarea SEO a contului dvs. Google My Business, completati formularul de Audit SEO utilizand butonul de mai jos.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cat timp este nevoie pentru ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google?

  Incercati sa va lansati site-ul web si sa ii construiti autoritatea ? Sau lucrati la site-ul web al dvs. sau al unui client in acelasi scop? Intrebarea este: cat timp este necesar ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google? Indiferent de situatie, o singura intrebare se va pune, fie in capul dumneavoastra, fie in capul clientului dumneavoastra. "In cat timp voi vedea rezultate in ceea ce priveste clasamentul site-ului meu?". La aceasta intrebare se poate raspunde simplu: "Depinde". Multi factori intra in sistemul de clasificare al Google, dar eu sunt aici pentru a va ajuta sa intelegeti ce este necesar pentru a va ajuta sa va imbunatatiti clasamentul in SERP-urile Google. Haideti sa incepem! Cum sunt clasate site-urile web? Inainte de a raspunde la intrebarea cat timp va dura cresterea pozitiei site-ului dvs., trebuie sa intelegeti criteriile utilizate pentru clasificarea site-ului dvs. web. La urma urmei, nu sunt doar unul sau doua lucruri care determina r

8 moduri de a-ti imbunatati prezenta online in 2023

Indiferent de tipul de afacere pe care o conduci, exista multe lucruri pe care le poti castiga daca ai o  prezenta online puternica . Cu o prezenta online puternica, puteti stimula constientizarea brandului, puteti creste numarul de clienti potentiali si  puteti creste vanzarile . Asadar, pe masura ce ne apropiem de anul 2023, fiecare afacere trebuie sa planifice sa isi duca prezenta online la urmatorul nivel. In aceasta postare, vom explica cateva lucruri importante pe care fiecare afacere ar trebui sa le faca pentru a-si imbunatati  prezenta online  in 2023. Atunci cand creati o prezenta online impresionanta in 2023, importanta de  a avea un site web  nu poate fi subliniata prea mult. Site-ul dvs. web poate face ca oamenii sa stie mai usor ce sunteti capabil sa le oferiti. In plus, acesta le poate spune oamenilor mai multe despre procesul dvs. de lucru, orele de lucru, locatia, informatiile de contact si multe altele. Dar nu ar trebui sa creati orice site. Acesta trebuie sa fie usor

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in marketingul digita

Ce inseamna consultant in marketing online?

U n  consultant in marketing online este un profesionist calificat, care intelege analiza, care ii motiveaza pe consumatori si ii invata cum sa puna in aplicare strategii pentru a le imbunatati afacerea. Unii oameni confunda agentiile de publicitate si consultantii in marketing, presupunand ca consultantii in marketing fac acelasi lucru, dar independent de o agentie. Cu toate acestea, cele doua sunt foarte diferite, desi indeplinesc functii complementare. Daca stiti ce mesaj sa transmiteti pentru a face publicitate, veti angaja o agentie de publicitate pentru a crea reclame care detine echipe creative, formate din creatori de arta, redactori si designeri in grafica, care vor contribui la transmiterea mesajului intr-un mod nou si captivant printr-o campanie publicitara sau de alta natura. In schimb, un  consultant in marketing online  este persoana care ajuta o companie sa decida cum  sa creeze engagement  cel mai bine pentru clientii existenti. In plus, consultantul in marketing va va

5 motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul dvs

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este una dintre cele mai importante componente ale comertului electronic si ale marketingului digital iar un Audit SEO rezolva aspectele tehnice legate de acest tip de optimizare. Cu toate acestea, exista o sansa mare ca la un moment dat sa experimentati o scadere a clasamentului, indiferent cat de atent ati fi cu designul web si crearea de continut. Desi este greu sa te protejezi complet de greselile SEO, un audit SEO te poate ajuta sa eviti probleme majore. Auditarea site-ului dvs. va asigura, de asemenea, ca reveniti pe drumul cel bun dupa probleme cat mai repede posibil. Iata cateva motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul tau.     1. Imbunatatiti-va structura informatiilor A avea continut solid si lizibil pe site-ul tau web nu are sens daca nu este accesibil cititorilor tai. Trebuie sa utilizati date de analiza relevante pentru a va asigura ca continutul dvs. este usor de gasit de catre motoarele de cautare si cititorii dvs. C