Treceți la conținutul principal

Ce inseamna consultant in marketing

 


noutati google

Uconsultant in marketing este un profesionist calificat, care intelege analiza, care ii motiveaza pe consumatori si ii invata cum sa puna in aplicare strategii pentru a le imbunatati afacerea.

Unii oameni confunda agentiile de publicitate si consultantii in marketing, presupunand ca consultantii in marketing fac acelasi lucru, dar independent de o agentie. Cu toate acestea, cele doua sunt foarte diferite, desi indeplinesc functii complementare.

Daca stiti ce mesaj sa transmiteti pentru a face publicitate, veti angaja o agentie de publicitate pentru a crea reclame care detine echipe creative, formate din creatori de arta, redactori si designeri in grafica, care vor contribui la transmiterea mesajului intr-un mod nou si captivant printr-o campanie publicitara sau de alta natura.
In schimb, un consultant in marketing este persoana care ajuta o companie sa decida cum sa creeze engagement cel mai bine pentru clientii existenti. In plus, consultantul in marketing va va ajuta sa stabiliti cine ar mai putea fi convins sa incerce produsul sau serviciul si cum sa extinda baza de clienti. Un consultant in marketing analizeaza modelul de afaceri existent si apoi, folosind instrumente analitice, ia in considerare potentialul pietei si dezvolta o strategie pentru a atinge obiective mai mari. Pe tot parcursul procesului, consultantul in marketing asigura aderarea la misiunea companiei si masoara succesul, testeaza raspunsul si urmareste rezultatele, implementand in acelasi timp un plan strategic de marketing cuprinzator.

Aveti nevoie de un consultant in marketing daca:

Un consultant in marketing cu experienta va transforma costul evaluarii si imbunatatirii afacerii dvs. in mediul online!


Ce reprezinta rolurile si responsabilitatile unui consultant in marketing?

Exista multe modalitati prin care un consultant in marketing poate ajuta o organizatie, cu roluri la fel de variate pe cat exista industrii si furnizori de servicii.

Iata cateva responsabilitati tipice contractate consultantilor in marketing:

  • Identifica noi oportunitati de a interactiona cu clientii existenti si noi
  • Evalueaza materialele de marketing existente, retelele de socializare si publicitatea, determinand cat de bine vizeaza clientii si genereaza vanzari
  • Formeaza brandingul companiei, identitatea unei companii si cat de bine rezoneaza cu demografia dorita (este profesionala? unica? recunoscuta?)
  • Gestioneaza marca, daca se intampla ceva care dauneaza reputatiei unei companii – controlul daunelor ca sa spunem asa
  • Maximizeaza valoarea clientilor pe toata durata de viata, facand ca fostii clienti sa revina mai des, poate cu noi produse sau servicii
  • Imbunatateste implicarea clientilor prin intermediul retelelor sociale, creand campanii inovatoare pe diferite medii online care sunt integrate, pentru succesul optim si gestionarea interactiunilor cu clientii
  • Coordoneaza platforme de continut precum site-uri web, bloguri si pagini de destinatie
  • Scriu continut care sa tina cont de cuvintele cheie in procesul de optimizare, pentru a genera clasamente organice in motoarele de cautare
  • Gestioneaza campaniile de marketing prin e-mail si social media, publicitate online, marketingul mobil si local
  • Urmaresc si examineaza analizele si conversiile pentru a evalua succesul si a obtine rezultate optime
  • Ofera instruire online in marketing digital

Dupa cum puteti vedea, rolurile consultantilor in marketing sunt destul de diverse, motiv pentru care va ajuta sa cunoasteti abilitatile care se potrivesc cel mai bine nevoilor dvs.

Cautati un consultant in marketing pentru afacerea dvs.? Sunt aici sa va ajut.


Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...