Treceți la conținutul principal

Iata motivul pentru care site-ul dvs. web trebuie sa fie optimizat pentru dispozitivul mobil

 



Nu voi incepe aceasta postare cu o poveste despre cum de fiecare data cand imi vad prietenii si familia conectata zilnic pe smartphone-uri, ignorandu-ne unul pe celalalt.

Stiti deja ca oamenii sunt tot mai atasati de telefoanele lor. Stiti ca aceasta include si potentialii dvs. clienti.

Stiti ca deseori cautam companii locale pe smartphone. Poate stiti chiar ca 82% dintre utilizatorii de smartphone-uri cauta informatii pe telefoanele lor in timp ce se afla intr-un magazin pentru a lua o decizie de cumparare.

Si probabil ati accesat un site de pe telefon doar pentru a pleca frustrat, deoarece site-ul nu a fost optimizat pentru dispozitivul dvs. mobil.

Dar, stiati ca, in timp ce 56% din traficul catre principalele site-uri web provine de pe dispozitive mobile , doar 50% dintre site-urile de afaceri mici si mijlocii sunt optimizate pentru dispozitivele mobile?

Pare contraproductiv, nu-i asa?

Si doar 40% dintre intreprinderile mici detin un site web, dar asta este o alta poveste.

Ce este optimizarea mobila?


Optimizarea mobila este un cuvant cheie in marketingul digital si reprezinta faptul ca un site web este conceput pentru a se adapta la dispozitivul pe care consumatorul il foloseste pentru a-si cauta afacerea in mediul online.

De ce intreprinderile mici au nevoie de site-uri web optimizate pentru dispozitive mobile?

Ei bine, atat motoarele de cautare, cat si persoanele care utilizeaza dispozitive mobile pentru a cauta companii locale, sunt favorizeaza site-urile web optimizate pentru mobil.

Mobile-Friendly pentru oameni

Inca din anul 2016, utilizarea internetului mobil a depasit versiunea desktop.

In plus, imaginati-va acest aspect din perspectiva consumatorului. Daca sunt pe telefonul meu cautand un loc unde sa mananc in zona mea si dau click pe site-ul unui restaurant doar pentru a gasi ca meniul este irelevant si ca site-ul este dificil de navigat, voi trece la urmatoarea cautare.

Eu nu sunt singurul care intampina astfel de probleme. Intr-un sondaj din anii trecuti, 91% dintre consumatori au spus ca s-au adresat concurentului unei companii daca site-ul web al companiei nu a fost optimizat pentru dispozitivele mobile.

Serios, optimizarea mobila este importanta:

  • 56% din cautarile din mers au intentie locala.
  • 60% dintre consumatori utilizeaza mobilul exclusiv pentru a lua decizii de cumparare.

Optimizarea mobila nu este insa importanta doar pentru consumatori. Motoarele de cautare favorizeaza prioritar site-urile web optimizate pentru dispozitive mobile, incepand de anul trecut.

Mobil pentru motoarele de cautare

Stiu ca doriti ca afacerea dvs. sa creasca in cautarile Google.

Stiati insa ca motoarele de cautare vor penaliza site-urile web daca nu sunt compatibile cu dispozitivele mobile? In aprilie 2015, Google si-a actualizat algoritmul de clasare a cautarii pentru a recompensa site-urile web compatibile cu dispozitivele mobile. Site-urile care nu erau compatibile cu dispozitivele mobile au inregistrat in cele din urma o scadere a clasamentelor de cautare, in timp ce site-urile optimizate pentru dispozitive mobile au avut tendinta clara de crestere in clasamentul Google.

Si in mai 2016, Google a modificat acest algoritm, astfel incat site-urile mobile pentru dispozitive mobile sa obtina un impuls suplimentar in clasamentul cautarilor Google.

Asadar, daca site-ul dvs. web nu este usor de utilizat de catre consumatori pe smartphone-urile lor, motoarele de cautare va vor reduce clasamentul in cautari, ceea ce va face ca consumatorii sa va gaseasca mai greu.

Cum sa creati un site Web pentru dispozitive mobile

Cum defineste Google: compatibil cu dispozitivele mobile? Iata definitia din Glosarul de termeni Google pentru mobil:

,,Utilizabil pe un dispozitiv mobil (de exemplu, site-ul nu incetineste telefonul, nu deruleaza pe orizontala in orientare verticala, nu foloseste pluginuri indisponibile precum Flash). Este conceput pentru factorul de forma al dispozitivului si pentru afisajul acestuia . ”

Site-urile web optimizate pentru dispozitive mobile au un font suficient de mare pentru citire, precum si linkuri sau butoane care pot fi utilizabile, la distante suficient de mari incat utilizatorii sa nu aiba probleme cand dau click pe butonul din dreapta. Si exista atat de multe lucruri pe care Google le ia in considerare atunci cand stabileste daca un site web este compatibil cu dispozitivele mobile.

Si Bing are criterii similare pentru a evalua caracterul mobil al unei pagini.

Factorii includ:

  • Spatierea linkurilor si a butoanelor
  • Marimea textului
  • Daca pagina se potriveste sau nu cu latimea ecranului
  • Compatibilitatea dispozitivului

Bing si Google au amandoua instrumente de testare pentru dispozitive mobile pentru site-urile web. Doar copiati si lipiti adresa URL a site-ului dvs. web si faceti click pe ,,analiza” pentru a vedea cum se comporta site-ul dvs.

Google si-a actualizat recent instrumentul de testare pentru dispozitive mobile. De asemenea, puteti verifica testul de compatibilitate al dispozitivului Bing aici.

Ganduri Finale

Daca site-ul dvs. nu este in prezent optimizat pentru mobil, atunci este timpul sa faceti o revizuire a site-ului. Incepand cu anul 2020, nu mai exista nicio scuza pentru site-urile vechi fara update-uri si optimizari la zi, care nu se incarca (sau sunt greu de accesat) pe dispozitivele mobile, deoarece Google le penalizeaza deopotriva.

Discutati cu un dezvoltator web despre optimizarea site-ului dvs. pentru dispozitive mobile. Nu pierdeti clienti (si bani!) fata de concurenti doar pentru ca nu pot naviga pe site-ul dvs. pe smartphone-urile lor.

Serviciile noastre locale de marketing pentru cautare web vin cu un site adaptat pentru dispozitive mobile!

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cat timp este nevoie pentru ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google?

  Incercati sa va lansati site-ul web si sa ii construiti autoritatea ? Sau lucrati la site-ul web al dvs. sau al unui client in acelasi scop? Intrebarea este: cat timp este necesar ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google? Indiferent de situatie, o singura intrebare se va pune, fie in capul dumneavoastra, fie in capul clientului dumneavoastra. "In cat timp voi vedea rezultate in ceea ce priveste clasamentul site-ului meu?". La aceasta intrebare se poate raspunde simplu: "Depinde". Multi factori intra in sistemul de clasificare al Google, dar eu sunt aici pentru a va ajuta sa intelegeti ce este necesar pentru a va ajuta sa va imbunatatiti clasamentul in SERP-urile Google. Haideti sa incepem! Cum sunt clasate site-urile web? Inainte de a raspunde la intrebarea cat timp va dura cresterea pozitiei site-ului dvs., trebuie sa intelegeti criteriile utilizate pentru clasificarea site-ului dvs. web. La urma urmei, nu sunt doar unul sau doua lucruri care determina r

8 moduri de a-ti imbunatati prezenta online in 2023

Indiferent de tipul de afacere pe care o conduci, exista multe lucruri pe care le poti castiga daca ai o  prezenta online puternica . Cu o prezenta online puternica, puteti stimula constientizarea brandului, puteti creste numarul de clienti potentiali si  puteti creste vanzarile . Asadar, pe masura ce ne apropiem de anul 2023, fiecare afacere trebuie sa planifice sa isi duca prezenta online la urmatorul nivel. In aceasta postare, vom explica cateva lucruri importante pe care fiecare afacere ar trebui sa le faca pentru a-si imbunatati  prezenta online  in 2023. Atunci cand creati o prezenta online impresionanta in 2023, importanta de  a avea un site web  nu poate fi subliniata prea mult. Site-ul dvs. web poate face ca oamenii sa stie mai usor ce sunteti capabil sa le oferiti. In plus, acesta le poate spune oamenilor mai multe despre procesul dvs. de lucru, orele de lucru, locatia, informatiile de contact si multe altele. Dar nu ar trebui sa creati orice site. Acesta trebuie sa fie usor

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in marketingul digita

Ce inseamna consultant in marketing online?

U n  consultant in marketing online este un profesionist calificat, care intelege analiza, care ii motiveaza pe consumatori si ii invata cum sa puna in aplicare strategii pentru a le imbunatati afacerea. Unii oameni confunda agentiile de publicitate si consultantii in marketing, presupunand ca consultantii in marketing fac acelasi lucru, dar independent de o agentie. Cu toate acestea, cele doua sunt foarte diferite, desi indeplinesc functii complementare. Daca stiti ce mesaj sa transmiteti pentru a face publicitate, veti angaja o agentie de publicitate pentru a crea reclame care detine echipe creative, formate din creatori de arta, redactori si designeri in grafica, care vor contribui la transmiterea mesajului intr-un mod nou si captivant printr-o campanie publicitara sau de alta natura. In schimb, un  consultant in marketing online  este persoana care ajuta o companie sa decida cum  sa creeze engagement  cel mai bine pentru clientii existenti. In plus, consultantul in marketing va va

5 motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul dvs

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este una dintre cele mai importante componente ale comertului electronic si ale marketingului digital iar un Audit SEO rezolva aspectele tehnice legate de acest tip de optimizare. Cu toate acestea, exista o sansa mare ca la un moment dat sa experimentati o scadere a clasamentului, indiferent cat de atent ati fi cu designul web si crearea de continut. Desi este greu sa te protejezi complet de greselile SEO, un audit SEO te poate ajuta sa eviti probleme majore. Auditarea site-ului dvs. va asigura, de asemenea, ca reveniti pe drumul cel bun dupa probleme cat mai repede posibil. Iata cateva motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul tau.     1. Imbunatatiti-va structura informatiilor A avea continut solid si lizibil pe site-ul tau web nu are sens daca nu este accesibil cititorilor tai. Trebuie sa utilizati date de analiza relevante pentru a va asigura ca continutul dvs. este usor de gasit de catre motoarele de cautare si cititorii dvs. C