Treceți la conținutul principal

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

 



In viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor: Netflix , Amazon si Airbnb si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv.

Aici intra rolul consultantilor in marketing online. Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului.
Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare.

1. Cele mai multe probleme tehnologice sunt probleme umane

Nu este nimic mai placut decat sa imparti un ascensor cu un coleg de munca sau de a lua cafeaua cu un coleg la cantina institutiei. Veti deveni prieteni. Cand consultantul in marketing online lucreaza la biroul dvs., el cunoaste persoanele cu care lucreaza si, prin urmare, intelege mai bine nevoile si dorintele dvs. Si tu incepi sa ai incredere in el.

Acest lucru este util pentru ca aproape fiecare problema dintr-un proiect online sa se reduce la cateva intrebari, cum ar fi: Sau inteles unul pe celalalt? Vorbesc despre acelasi lucru? Care sunt prioritatile dvs.? Ce vrei de fapt sa rezolvi? Orice ajustari in strategia de marketing online efectuata, va fi intotdeauna sortata la final; este mult mai greu sa construiesti un raport bun, onest. Increderea este vitala.

 

2. Problemele presupuse ar putea sa nu reprezinte adevarata problema

Cu cat aveti mai multa experienta in domeniu, deciziile pe care le luati vor fi mai bune. Atunci cand aconsultantul lucreaza alaturi de dvs.,  inseamna ca ambele persoane sunt capabile sa directioneze proiecte viabile prin schimburi de informatii in directia care genereaza un real succes.

Decat sa fixati strategia pe un obiectiv arbitrar stabilit la inceputul proiectului (un obiectiv care in cele din urma este doar o presupunere), tu si consultantul sunteti liberi sa faceti schimbari si ajustari de-a lungul proiectului.

Aceasta abordare flexibila este, de asemenea, cunoscuta ca si digital project management. Adesea, ceea ce va rezulta in calitate de client va reprezenta faptul ca nu veti gandi sa cereti ceva care este de fapt esential pentru acest proiect si, la randul sau, consultantul va veni sa gaseasca o alta solutie mai potrivita ingropata sub diferitele ipoteze facute la inceputul unui proiect. Dar acest lucru se intampla numai atunci cand lucrati alaturi de client si va intalniti zilnic cu el.

 

3. Rezolvarea mai rapida a problemelor

Viteza conteaza in marketingul digital: prea multe proiecte de marketing digital devin retrase timp de luni, chiar ani, ceea ce face ca rezultatul final sa fie depasit inainte de a fi eliberat. Lucrul la fata locului permite consultantului sa va construiasca strategii digitale excelente cu un timp de finalizare semnificativ mai rapid.

Deciziile pot fi atinse mai repede, deoarece consultantul poate sa consulte imediat problema aparuta in business-ul dvs. online si alti factori de decizie, si nu trebuie sa fiti atat de bine informati cu privire la progresul proiectului de fiecare data.

Nu mai primiti e-mailuri cu privire la “mesaje netrimise” sau in asteptarea blocajelor manageriale. In schimb, consultantul are o bucla de feedback reala si este capabil sa isi extinda echipa pe baza nevoilor dvs. Economisiti timp si bani.

 

4. Decizi mai inteligente

Chiar daca consultantul lucreaza la fata locului, asta nu inseamna ca face parte din compania dvs. Acesta isi pastreaza o parte din autonomia sa de luare a deciziilor, care la randul lor ii permite sa construiasca proiecte mai bune: isi da expertiza intr-o utilizare reala, inclusiv in ceea ce priveste conducerea proiectului.

Acest lucru este valabil mai ales pentru consultantii care lucreaza intr-o maniera organizata in mod autonom in echipele de auto-gestionare. In acest tip de setari, cei care au cea mai mare experienta ajung sa ia decizii. Ei fac, de asemenea, alegeri mai inteligente, deoarece s-au adaptat in societate si, prin urmare, sunt extrem de constienti de imaginea de ansamblu sau de contextul din jurul acestor decizii.

5. Repetarea mai putina a cumparatorului

Nevoile tehnologice se schimba in mod constant: atunci cand aveti un consultant in marketing online care lucreaza la fata locului, puteti gestiona mai eficient si mai rapid proiectul intr-o directie care sa rezolve aceste nevoi. Mai degraba decat lipirea rigida a unui plan de proiect, si avand consultantul alaturi care poate verifica alaturi de tine statusul proiectului in curs, sunteti in masura sa supravegheati in mod constant dezvoltarea proiectului dumneavoastra.

Asta va va face mai putin stresat, deoarece veti putea vedea progrese constante. In loc de prezentari nesfarsite pline de promisiuni mari, veti obtine un rezultat palpabil. Dar detasarea de la client inseamna, de asemenea, ca cel care va fi consultant al proiectului dvs. este liber sa ceara intrebari esentiale pentru cresterea vizibilitatii business-ului dvs. online.

 

6. Capacitati tehnologice imbunatatite

Consultantul in Marketing Online are capacitatea organizatorica de care firma dvs. are nevoie; acest tip de cunostinte de lunga durata si de rezolvare a provocarilor tehnologice complexe. Cand consultantul lucreaza din biroul dvs., multe dintre know-how-ul dvs. este transferat dvs. si angajatilor dvs., atat in ​​mod evident cat si subtil.

Atunci cand echipa consultantului pleaca, dupa cateva luni sau chiar ani, veti descoperi ca aceste capacitati s-au transferat – nu numai in ceea ce priveste competentele tehnologice, ci si in ceea ce priveste gestionarea proiectelor, cultura de lucru agila si adaptabilitatea sociala.

Acest ultim punct este, dupa parerea mea, cel mai pertinent si ceva pe care l-am vazut de mai bine de zece ani, lucrand in acest domeniu de activitate.

In prezent, cliseul managerilor de proiecte digitale care lucreaza in SEO si Social-Media dintr-un subsol de bloc, inconjurati de cutii goale de bauturi energizante nu poate fi mai departe de adevar: reprezinta deja o afacere de viitor.

Prin angajarea unei consultant pentru a lucra din biroul dvs., adaugati un strat uman la tehnologia dvs. – fara a compromite calitatea.
Aceasta este tehnologia de top: este facuta pentru oameni, prin oameni, pentru a rezolva nevoile reale ale oamenilor.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...