Treceți la conținutul principal

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

 



In viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor: Netflix , Amazon si Airbnb si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv.

Aici intra rolul consultantilor in marketing online. Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului.
Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare.

1. Cele mai multe probleme tehnologice sunt probleme umane

Nu este nimic mai placut decat sa imparti un ascensor cu un coleg de munca sau de a lua cafeaua cu un coleg la cantina institutiei. Veti deveni prieteni. Cand consultantul in marketing online lucreaza la biroul dvs., el cunoaste persoanele cu care lucreaza si, prin urmare, intelege mai bine nevoile si dorintele dvs. Si tu incepi sa ai incredere in el.

Acest lucru este util pentru ca aproape fiecare problema dintr-un proiect online sa se reduce la cateva intrebari, cum ar fi: Sau inteles unul pe celalalt? Vorbesc despre acelasi lucru? Care sunt prioritatile dvs.? Ce vrei de fapt sa rezolvi? Orice ajustari in strategia de marketing online efectuata, va fi intotdeauna sortata la final; este mult mai greu sa construiesti un raport bun, onest. Increderea este vitala.

 

2. Problemele presupuse ar putea sa nu reprezinte adevarata problema

Cu cat aveti mai multa experienta in domeniu, deciziile pe care le luati vor fi mai bune. Atunci cand aconsultantul lucreaza alaturi de dvs.,  inseamna ca ambele persoane sunt capabile sa directioneze proiecte viabile prin schimburi de informatii in directia care genereaza un real succes.

Decat sa fixati strategia pe un obiectiv arbitrar stabilit la inceputul proiectului (un obiectiv care in cele din urma este doar o presupunere), tu si consultantul sunteti liberi sa faceti schimbari si ajustari de-a lungul proiectului.

Aceasta abordare flexibila este, de asemenea, cunoscuta ca si digital project management. Adesea, ceea ce va rezulta in calitate de client va reprezenta faptul ca nu veti gandi sa cereti ceva care este de fapt esential pentru acest proiect si, la randul sau, consultantul va veni sa gaseasca o alta solutie mai potrivita ingropata sub diferitele ipoteze facute la inceputul unui proiect. Dar acest lucru se intampla numai atunci cand lucrati alaturi de client si va intalniti zilnic cu el.

 

3. Rezolvarea mai rapida a problemelor

Viteza conteaza in marketingul digital: prea multe proiecte de marketing digital devin retrase timp de luni, chiar ani, ceea ce face ca rezultatul final sa fie depasit inainte de a fi eliberat. Lucrul la fata locului permite consultantului sa va construiasca strategii digitale excelente cu un timp de finalizare semnificativ mai rapid.

Deciziile pot fi atinse mai repede, deoarece consultantul poate sa consulte imediat problema aparuta in business-ul dvs. online si alti factori de decizie, si nu trebuie sa fiti atat de bine informati cu privire la progresul proiectului de fiecare data.

Nu mai primiti e-mailuri cu privire la “mesaje netrimise” sau in asteptarea blocajelor manageriale. In schimb, consultantul are o bucla de feedback reala si este capabil sa isi extinda echipa pe baza nevoilor dvs. Economisiti timp si bani.

 

4. Decizi mai inteligente

Chiar daca consultantul lucreaza la fata locului, asta nu inseamna ca face parte din compania dvs. Acesta isi pastreaza o parte din autonomia sa de luare a deciziilor, care la randul lor ii permite sa construiasca proiecte mai bune: isi da expertiza intr-o utilizare reala, inclusiv in ceea ce priveste conducerea proiectului.

Acest lucru este valabil mai ales pentru consultantii care lucreaza intr-o maniera organizata in mod autonom in echipele de auto-gestionare. In acest tip de setari, cei care au cea mai mare experienta ajung sa ia decizii. Ei fac, de asemenea, alegeri mai inteligente, deoarece s-au adaptat in societate si, prin urmare, sunt extrem de constienti de imaginea de ansamblu sau de contextul din jurul acestor decizii.

5. Repetarea mai putina a cumparatorului

Nevoile tehnologice se schimba in mod constant: atunci cand aveti un consultant in marketing online care lucreaza la fata locului, puteti gestiona mai eficient si mai rapid proiectul intr-o directie care sa rezolve aceste nevoi. Mai degraba decat lipirea rigida a unui plan de proiect, si avand consultantul alaturi care poate verifica alaturi de tine statusul proiectului in curs, sunteti in masura sa supravegheati in mod constant dezvoltarea proiectului dumneavoastra.

Asta va va face mai putin stresat, deoarece veti putea vedea progrese constante. In loc de prezentari nesfarsite pline de promisiuni mari, veti obtine un rezultat palpabil. Dar detasarea de la client inseamna, de asemenea, ca cel care va fi consultant al proiectului dvs. este liber sa ceara intrebari esentiale pentru cresterea vizibilitatii business-ului dvs. online.

 

6. Capacitati tehnologice imbunatatite

Consultantul in Marketing Online are capacitatea organizatorica de care firma dvs. are nevoie; acest tip de cunostinte de lunga durata si de rezolvare a provocarilor tehnologice complexe. Cand consultantul lucreaza din biroul dvs., multe dintre know-how-ul dvs. este transferat dvs. si angajatilor dvs., atat in ​​mod evident cat si subtil.

Atunci cand echipa consultantului pleaca, dupa cateva luni sau chiar ani, veti descoperi ca aceste capacitati s-au transferat – nu numai in ceea ce priveste competentele tehnologice, ci si in ceea ce priveste gestionarea proiectelor, cultura de lucru agila si adaptabilitatea sociala.

Acest ultim punct este, dupa parerea mea, cel mai pertinent si ceva pe care l-am vazut de mai bine de zece ani, lucrand in acest domeniu de activitate.

In prezent, cliseul managerilor de proiecte digitale care lucreaza in SEO si Social-Media dintr-un subsol de bloc, inconjurati de cutii goale de bauturi energizante nu poate fi mai departe de adevar: reprezinta deja o afacere de viitor.

Prin angajarea unei consultant pentru a lucra din biroul dvs., adaugati un strat uman la tehnologia dvs. – fara a compromite calitatea.
Aceasta este tehnologia de top: este facuta pentru oameni, prin oameni, pentru a rezolva nevoile reale ale oamenilor.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...