Treceți la conținutul principal

De ce serviciile SEO ieftine costa mult

 



Nu lasati ca SEO sa aduca probleme majore site-ului dvs. Aflati de ce un program SEO low-cost nu reprezinta alegerea corecta chiar si in timpul unei recesiuni.

Suntem intr-o recesiune.

In timpul unei recesiuni, companiile isi regandesc bugetele.

Fiecare organizatie cauta modalitati de a cheltui mai putini bani si de a cheltui banii pe care ii au mai eficient.

Istoria se repeta pentru multi din industria de marketing a motoarelor de cautare.

Pe masura ce economia se agraveaza, companiile privesc marketingul motoarelor de cautare ca fiind un mod urmator, eficient si relativ fiabil de a genera venituri.

Dar exista o parte intunecata a “universului de marketing a motoarelor de cautare”.

Practicanti lipsiti de scrupule si incompetenti practica asa-numitele solutii care pot efectiv face mai mult rau decat bine.

Obtinerea de venituri in mod rapid si usor de la proprietarii de afaceri care nu se intreaba in ce investesc defapt, care sunt disperati de oportunitati si vanzari rapide, este cheia de succes la marea majoritate a celor care practica serviciile SEO la nivel de informatie iar calea catre inima unui proprietar de afaceri in lupta cu pozitionarea afecerii sale in prima pagina Google este promisiunea unor rezultate grozave pentru bani putini.

Unii practicanti SEO pot oferi pachete de servicii pentru cateva sute de euro care mai bine ar fi redirectionati catre o investitie personala gen: excursie, telefon nou, upgrade-ul locuintei etc. deoarece nu va vor putea oferi mai mult decat o poveste frumoasa cu final nefericit.


Este nevoie atat de competenta, cat si de experienta pentru a avea succes.

O multime de agentii SEO si specialisti SEO care sunt foarte buni in ceea ce fac.

In multe cazuri, este vorba mai degraba despre gasirea unei potriviri corecte decat despre gasirea unei agentii care sa poata face in mod competent munca.

De multe ori, cand o un client sau un manager al unei companii vine la mine spunand ca au fost ,,tepuiti” de o agentie de renume, am constatat ca problema se rezuma mai mult la potrivire decat la munca efectiva.

De exemplu, strategia mea de abordare SEO (parare strict personala) este mai agresiva decat multi altii atunci cand vine vorba de lucrari.

Avem tendinta de a cere iertare in locul permisiunii.

Acest lucru functioneaza bine pentru multi clienti.

Acesta este motivul pentru care clientii care doresc sa administreze micro-aspecte ale campaniei lor, si in multe cazuri constatam ca nu sunt potriviti pentru noi.

Asta nu inseamna ca companiile care doresc sa isi administreze indeaproape agentiile sunt clienti rai .

De fapt, am avut succes cu ei din momentul in care ce ne-am inteles.

Dar clientii care doresc sa stie tot ce facem tot timpul, de obicei, nu colaboreaza mult timp cu agentia mea.

Totul se potriveste.

Indiferent de potrivire, atunci cand o companie este ieftina, aceasta poate avea probleme.


O sa va rog sa faceti niste calcule pur matematice.

Promit ca va fi relativ nedureros.

Iata cateva statistici salariale SEO  oferite de catre Glassdoor .

Numerele au fost rotunjite pentru a fi percepute cat mai simplu.

Salariul mediu SEO

(1-3 ani experienta)

Salariul mediu SEO

(4-6 ani experienta)

Salariul mediu SEO

(7-9 ani experienta)

Salariul mediu SEO

(10-15 ani experienta)

$ 55.000$ 64.000$ 76.000$ 85.000

Nu sunt cel mai in masura sa-mi dau cu parerea in mod oficial dar dupa 7 ani in jocul SEO ca si “cobai de birou”, am o idee destul de buna despre efortul minim necesar pentru a demonstra succesul.

Presupun ca un efort SEO de baza pentru un site simplu va necesita aproximativ 10 ore de munca pe luna, in majoritatea cazurilor.

Cele 10 ore se aplica numai dupa o luna.

Prima luna necesita in mod obisnuit mai mult de 10 ore, deoarece toate lucrurile – audituri, strategie, comunicare etc. – sunt in faza de start.

Sincer, daca nu sunteti mai eficient decat oricine cu care am lucrat, veti constata ca chiar si cel mai de baza site necesita 10 ore de munca in fiecare luna, cu exceptia cazului in care pur si simplu nu veti face griji pentru imbunatatirea stadiului actual in care se afla in momentul preluarii sale.

Exista exceptii?

Da.

Site-urile care concureaza in nisele de concurenta scazuta pot scapa cu mai putin de 10 ore de munca pe luna.

Dar daca doriti sa primiti in continuare un ROI de 3 ori mai mult decat platiti pe site, va trebui sa cheltuiti 10 ore pe luna cu el.

S-ar putea sa scapati de aceste rezultate fara a face cele 10 ore necesare timp de cateva luni, dar in cele din urma, rezultatele dvs. se vor degrada si veti ajunge sa cheltuiti mult mai mult de 10 ore pentru a obtine rezultatele vizibile acolo unde este necesar.

In opinia mea, publicitatea ar trebui sa ofere un returning de trei ori a efortului si a banilor depusi sau nu exista niciun motiv pentru a face totul.

Aceasta publicitate include SEO.

SEO ieftin nu este luat in calcul

V-am aratat salariile si am vorbit despre timpul necesar pentru a pune la cale un program de calitate pentru a da randament in procesul SEO.

Daca o persoana va lucra un program standard de 20 de ore pe saptamana, consider ca doar aproximativ 10 din acele ore saptamanale sunt facturabile.

Oamenii au nevoie de timp pentru a face sarcini administrative, pentru a face pauze, tendinte de cercetare – lista continua si continua.

Asadar, majoritatea celor care nu sunt dispusi sa lucreze pana cand sangereaza degetele (care ar trebui sa fie majoritatea dintre noi) au aproximativ 60 de ore pe luna de lucru efectiv disponibile pentru a face SEO pentru clienti.

Cand platiti cuiva 500 Euro/luna pentru a lucra la SEO, platiti pentru timpul acordat, indiferent daca este prezentat intr-o lista de sarcini sau o mare parte de ore.

Sa presupunem ca un salariu minim de intretinere a unei persoane in medie, este in jur de 20.000 Euro / an.

Pentru a face atat de mult, dupa achitarea taxelor, o persoana fizica ar trebui sa aiba minim 3 proiecte la 500 de euro pe luna pentru a ajunge la acel salariu anual de 20.000 de euro.

Cu 3 proiecte si o medie de 60 de ore pe luna pentru a lucra, platiti SEO dvs. in medie de 25 Eur / ora pentru optimizarea site-ului.

Aceasta nu include costurile de abonament la unelte (cel putin 200 – 300 Eur pe luna, daca suntem sinceri), cheltuieli generale cum ar fi calculatoarele sau orice alte utilitati necesare pentru a va putea verifica activitatea.

Rata orara incepe sa scada precipitat odata ce adaugam cheltuielile normale ale activitatii.

Acest nivel de salariu poate functiona pentru un intern sau cineva din afara Statelor Unite, dar aruncati o privire din nou asupra salariilor de mai sus pentru un minut.

Daca doriti pe cineva cu experienta, nu le veti primi pentru 10 euro pe ora.

Cel putin nu in Anglia, SUA sau alte tari cu un impact economic inca stabil.

Sigur, exista unii oameni care pot lucra mai repede decat altii – dar cu siguranta castiga mai mult de 15 euro pe ora daca sunt buni.

Chiar daca au redus jumatatea livrarilor la jumatate, nu realizeaza ceea ce merita la 500 de euro pe luna pe client.

Chiar si la 1.000 de euro pe luna, in majoritatea cazurilor, nu primiti salariile din tabelele de mai sus.

Sincer, daca cineva se pricepe la SEO, cineva ii va plati mai mult de 15 Euro pe ora.

Vrei persoana care nu lucreaza bine la unul dintre cele mai importante proiecte operationale pe care il detii in acest moment?

Linia de Jos

Daca cautati preturi mici pentru serviciile SEO, va platiti singuri pierderile viitoare.

Probabil ca un SEO ieftin nu este implementat de cineva cu multa experienta.

Daca “colturile” sunt taiate, puteti de fapt sa va confruntati cu probleme.

SEO prost, sau “BAD SEO” care nu respecta liniile directoare stabilite de motoarele de cautare, este de obicei mai rau decat lipsa unui serviciu SEO.

In mod clar, un program cu costuri mai mici nu ofera rezultate adecvate pentru a arata o rentabilitate eficienta, sau cineva lucreaza pentru un salariu incredibil de mic din cauza oportunitatilor de moment.

Mai multe resurse:

  1. https://www.searchenginejournal.com/seo-cost-calculator/264305/
  2. https://www.searchenginejournal.com/avoid-cheap-seo-packages/245687/
  3. https://www.searchenginejournal.com/seo-content-how-much-should-you-pay/311885/
noutati google


Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...