Treceți la conținutul principal

Cum Google Web Stories poate Imbunatati SEO

 




Daca sunteti persoana care foloseste orice fel de platforma de socializare, cel mai probabil ati accesat si functia de povesti web. Sistemul de poveste reprezinta o serie de imagini sau alte tipuri de continut care sunt legate intre ele si continua sa spuna o poveste. Indiferent daca este vorba de Povestiri Facebook, Povestiri Snapchat, Povestiri Instagram sau chiar Povestiri Twitter, toate au un scop comun.

Motivul pentru care fiecare dintre aceste platforme au reusit sa implementeze un sistem similar de povesti web este din cauza importantei povestirilor vizuale. Povestirea vizuala devine din ce in ce mai populara, iar acum web-ul a implementat si formatul de povestire. In 2018, Google si-a lansat sistemul de povestire denumit AMP stories, cu toate acestea, l-au redenumit in Google Web Stories.

Acestea fiind spuse, odata cu debutul povestilor web, o multime de specialisti in marketing online si creatori de continut se gandesc daca este ceva ce ar trebui sa ia in considerare ca si utilizare sau daca chiar conteaza. Raspunsul la aceste intrebari ar fi da, povestile web conteaza si va pot ajuta sa va imbunatatiti SEO.

Luand in considerare acest aspect, Google reuseste sa obtina 3,5 miliarde de cautari pe zi si 1,2 trilioane de cautari pe an la nivel global. Daca decid sa faca povestile web sa iasa in evidenta in paginile cu rezultatele cautarii, acest lucru poate duce la o rata de clic mai mare pentru site-urile web care isi petrec cateva minute din timpul lor configurandu-si propriile povesti. Formatul povestii este deja destul de popular in alte cazuri, pe care il vedem pe internet si multi au sustinut ca devine rapid unul dintre cele mai normale moduri de a consuma continut.

Pentru acest articol, vom trece prin tot ceea ce trebuie sa stiti despre modul in care Web Stories va poate imbunatati SEO-ul.

Ce este Google Web Stories?


Google’s Web Stories este un format vizual de povestire destinat utilizatorilor de dispozitive mobile. Web Stories poate intra intr-un mod fullscreen, care permite utilizatorilor sa incorporeze orice tip de continut cu care pot interveni. Spre deosebire de formatele private, cum ar fi Snapchat Stories, Web Stories sunt distribuibile in mod deschis. Acest lucru va permite sa le creati si sa le publicati pe site-ul dvs. web.

Mai mult decat atat, Web Stories reuseste sa isi obtina locul in rezultatele cautarii Google aproape de topul paginii. In plus, Povestile Web sunt, de asemenea, capabile sa apara in Google ImagesDiscover si in aplicatia Google. Toate acestea sunt locatii proeminente care pot determina aparitia povestii dvs.

Web Stories va permite sa aveti un control mai mare asupra a ceea ce publicati si a modului in care decideti sa faceti acest lucru. Acestea va permit sa determinati formatul, unde sa il postati si cat timp povestea ramane online.

Povestile in sine sunt consumate rapid, oferindu-le cititorilor un mod rapid si usor de a digera continutul pe care il transmiteti. Cu toate acestea, retineti ca, desi Web Stories a fost destinat utilizarii pe dispozitive mobile, fiecare poveste primeste automat si un simplu vizualizator desktop. Adica continutul dvs. mobil va deveni disponibil pentru toata lumea.

La inceputul anului 2018, Google a introdus AMP Stories pentru a genera rapid povesti vizuale pentru web folosind tehnologii deschise. Pana in mai 2020, AMP Stories s-a transformat in Web Stories si, din octombrie 2020, a fost lansat pe platforma numarul unu din intreaga lume: WordPress . Versiunea modul a Povestilor Web pentru WordPress a facut incredibil de usor sa creati povesti pe platforma pe care o detineti, cum ar fi site-ul dvs. web.

Google a continuat sa imbunatateasca Web Stories, in timp ce a facut eforturi pentru adoptarea acestui format de poveste. In anul precedent, ei au anuntat ca unele dintre celelalte instrumente ale sale, cum ar fi Rich Results Testing Tools si Search Console, vor putea recunoaste povestile web.

Pluginul WordPress va permite sa setati ID-ul de urmarire pentru Analytics accesand setarile. Ar trebui sa va ajute sa va faceti o idee despre cum evolueaza povestirile dvs.

Beneficiile Web Stories

Povestile Web pot oferi o multime de oportunitati fantastice pentru companii pentru a imbunatati modul in care interactioneaza si pentru a oferi informatii publicului lor tinta. Chiar daca ofera doar zece cuvinte, cateva secunde si 4-30 de pagini de povesti, totusi puteti profita la maximum de aceasta limita de timp in mod creativ. Sa trecem in revista cateva dintre avantajele pe care le puteti obtine din utilizarea Google Web Stories in avantajul dvs:

1. Usor si flexibil 

Povestile web vin cu sabloane prestabilite care pot fi editate pentru a se potrivi marcii dvs., controale standardizate ale interfetei de utilizare si componente pe care le puteti utiliza pentru a partaja continutul pe alte platforme. De asemenea, vine cu functii care fac ca utilizatorii sa nu aduca nici o completare la adaugarea de continut suplimentar. Cu unele modificari minore ale dimensiunilor, se poate proritiza la fel ca povestile de pe Facebook si Instagram. Asta inseamna ca le puteti folosi pentru a va stimula retelele sociale, facand acest continut transmisibil in mediul online. De asemenea, vine cu propria adresa URL, facilitand partajarea in alte canale sociale.

2. Partajabil pe Open Web

Datorita faptului ca Web Stories este continut publicat pe open web, acesta poate fi partajat si incorporat in diverse site-uri si aplicatii fara a ramane intr-un singur ecosistem. Acest lucru il diferentiaza de alte sisteme de povestiri pe care le postati pe platformele de socializare, in care este partajat doar de la o platforma de socializare la alta. In acest fel, il puteti distribui nu numai pe orice platforma de socializare dorita, ci si pe diferite site-uri web. Adresele URL care pot fi conectate pot fi folosite si de alte persoane care doresc sa impartaseasca ceea ce ati postat in postarea lor pe blog. Adresele URL separate din Google Web Stories va pot ajuta cu o mai buna practica SEO si, daca indeplineste anumite criterii, Google le va clasifica in cautarea Google, imagini si aplicatii.

3. Timp de incarcare rapid

Timpul de incarcare a unei pagini poate determina pierderea rapida a interesului vizitatorilor online. Toti cei care ruleaza un site suficient de mult timp sunt constienti ca timpul de incarcare lent poate impiedica experienta utilizatorului. De aceea, continutul rapid ar trebui sa insemne si timpi de incarcare mai rapizi si va puteti astepta ca Google Web Stories sa fie foarte rapid. Oamenii vor putea incarca rapid povestea si o vor consuma in acele cateva secunde.

Ajuta la SEO?

Una dintre intrebarile vitale pe care ti le poti pune este: Google Web Stories ajuta la SEO?

Raspunsul la aceasta intrebare ar fi da daca implica trafic organic. Formatul povestii devine rapid unul dintre cele mai populare moduri in care oamenii consuma continut. Devine foarte familiarizat cu majoritatea utilizatorilor datorita diverselor platforme care au aceasta caracteristica, cum ar fi Instagram, Facebook, Tiktok si Snapchat. Povestile web pot incepe sa apara in rezultatele cautarii Google, ceea ce poate duce la o crestere a ratelor de clic organice.

Cand vine vorba daca setarea Povestirilor Web ajuta sau nu la clasarea unor cuvinte cheie mai bune, poate fi considerat un subiect propriu. Unul dintre principalele motive pentru care oamenii discuta despre SEO pentru Google Web Stories se datoreaza caracteristicii in sine care vine cu metadate pe care webmasterii le pot configura. In loc sa va intrebati daca Google Web Stories va poate ajuta cu clasarea cuvintelor cheie, adevarata intrebare ar trebui sa fie, cum puteti face SEO pentru Google Web Stories.

Doriti sa aflati cum sa imbunatatiti gratuit traficul si imaginea site-ului dvs.? Va vom trimite saptamanal sfaturi si pasi de actiune cu privire la modul in care puteti imbunatati performanta traficului site-ului dvs. web. Abonati-va mai jos!

    Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si Conditiile de Utilizare. Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

    Cele mai bune practici pentru Google Web Stories

    Deoarece Google si-a asumat un angajament masiv de a face internetul mai atractiv din punct de vedere vizual, Web Stories a fost promovat in Brazilia, India si Statele Unite pe langa Discover. Google Web Stories poate fi folosit pentru o multime de lucruri si o multime de marci cunoscute care il pot folosit in avantajul lor.

    In timp ce unii oameni il considera excelent doar pentru continutul de dimensiuni mici, puteti merge destul de in profunzime cu povestile dvs. Daca poti crea o poveste captivanta, oamenii vor merge la povestea ta. Aceasta este doar piesa de care aveti nevoie pentru a va face continutul viral.

    Realizarea celor mai bune practici posibile va poate asigura faptul ca veti castiga atentia a suficiente persoane care pot face ca povestea dvs. sa devina virala. si sa duca la o mai mare expunere a marcii dvs. si a potentialului de a determina oamenii sa dea clic pe linkurile dvs. si sa va viziteze site-ul.

    Concluzie

    Google Web Stories creste in popularitate si va depinde de dvs. sa profitati sau nu de acest format. O multime de alte marci isi fac deja propriile povesti si le publica catre un public mai mare, cu rezultate fascinante, asa ca, daca doriti sa atrageti mai multi oameni, luati in considerare utilizarea acestei optiuni recente de la Google care este in continua expansiune.

    Daca doriti o strategie personalizata all-in-one care sa includa Google Web Stories, atunci luati legatura cu noi si vom stabili o strategie de marketing de continut pentru dvs.!

    noutati google


    Comentarii

    Postari Populare

    Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

    Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

    Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

    Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

    De ce Marketing Online si de ce este important?

    A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

    Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

    Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

    Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

    Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...