Treceți la conținutul principal

Cum Google Web Stories poate Imbunatati SEO

 




Daca sunteti persoana care foloseste orice fel de platforma de socializare, cel mai probabil ati accesat si functia de povesti web. Sistemul de poveste reprezinta o serie de imagini sau alte tipuri de continut care sunt legate intre ele si continua sa spuna o poveste. Indiferent daca este vorba de Povestiri Facebook, Povestiri Snapchat, Povestiri Instagram sau chiar Povestiri Twitter, toate au un scop comun.

Motivul pentru care fiecare dintre aceste platforme au reusit sa implementeze un sistem similar de povesti web este din cauza importantei povestirilor vizuale. Povestirea vizuala devine din ce in ce mai populara, iar acum web-ul a implementat si formatul de povestire. In 2018, Google si-a lansat sistemul de povestire denumit AMP stories, cu toate acestea, l-au redenumit in Google Web Stories.

Acestea fiind spuse, odata cu debutul povestilor web, o multime de specialisti in marketing online si creatori de continut se gandesc daca este ceva ce ar trebui sa ia in considerare ca si utilizare sau daca chiar conteaza. Raspunsul la aceste intrebari ar fi da, povestile web conteaza si va pot ajuta sa va imbunatatiti SEO.

Luand in considerare acest aspect, Google reuseste sa obtina 3,5 miliarde de cautari pe zi si 1,2 trilioane de cautari pe an la nivel global. Daca decid sa faca povestile web sa iasa in evidenta in paginile cu rezultatele cautarii, acest lucru poate duce la o rata de clic mai mare pentru site-urile web care isi petrec cateva minute din timpul lor configurandu-si propriile povesti. Formatul povestii este deja destul de popular in alte cazuri, pe care il vedem pe internet si multi au sustinut ca devine rapid unul dintre cele mai normale moduri de a consuma continut.

Pentru acest articol, vom trece prin tot ceea ce trebuie sa stiti despre modul in care Web Stories va poate imbunatati SEO-ul.

Ce este Google Web Stories?


Google’s Web Stories este un format vizual de povestire destinat utilizatorilor de dispozitive mobile. Web Stories poate intra intr-un mod fullscreen, care permite utilizatorilor sa incorporeze orice tip de continut cu care pot interveni. Spre deosebire de formatele private, cum ar fi Snapchat Stories, Web Stories sunt distribuibile in mod deschis. Acest lucru va permite sa le creati si sa le publicati pe site-ul dvs. web.

Mai mult decat atat, Web Stories reuseste sa isi obtina locul in rezultatele cautarii Google aproape de topul paginii. In plus, Povestile Web sunt, de asemenea, capabile sa apara in Google ImagesDiscover si in aplicatia Google. Toate acestea sunt locatii proeminente care pot determina aparitia povestii dvs.

Web Stories va permite sa aveti un control mai mare asupra a ceea ce publicati si a modului in care decideti sa faceti acest lucru. Acestea va permit sa determinati formatul, unde sa il postati si cat timp povestea ramane online.

Povestile in sine sunt consumate rapid, oferindu-le cititorilor un mod rapid si usor de a digera continutul pe care il transmiteti. Cu toate acestea, retineti ca, desi Web Stories a fost destinat utilizarii pe dispozitive mobile, fiecare poveste primeste automat si un simplu vizualizator desktop. Adica continutul dvs. mobil va deveni disponibil pentru toata lumea.

La inceputul anului 2018, Google a introdus AMP Stories pentru a genera rapid povesti vizuale pentru web folosind tehnologii deschise. Pana in mai 2020, AMP Stories s-a transformat in Web Stories si, din octombrie 2020, a fost lansat pe platforma numarul unu din intreaga lume: WordPress . Versiunea modul a Povestilor Web pentru WordPress a facut incredibil de usor sa creati povesti pe platforma pe care o detineti, cum ar fi site-ul dvs. web.

Google a continuat sa imbunatateasca Web Stories, in timp ce a facut eforturi pentru adoptarea acestui format de poveste. In anul precedent, ei au anuntat ca unele dintre celelalte instrumente ale sale, cum ar fi Rich Results Testing Tools si Search Console, vor putea recunoaste povestile web.

Pluginul WordPress va permite sa setati ID-ul de urmarire pentru Analytics accesand setarile. Ar trebui sa va ajute sa va faceti o idee despre cum evolueaza povestirile dvs.

Beneficiile Web Stories

Povestile Web pot oferi o multime de oportunitati fantastice pentru companii pentru a imbunatati modul in care interactioneaza si pentru a oferi informatii publicului lor tinta. Chiar daca ofera doar zece cuvinte, cateva secunde si 4-30 de pagini de povesti, totusi puteti profita la maximum de aceasta limita de timp in mod creativ. Sa trecem in revista cateva dintre avantajele pe care le puteti obtine din utilizarea Google Web Stories in avantajul dvs:

1. Usor si flexibil 

Povestile web vin cu sabloane prestabilite care pot fi editate pentru a se potrivi marcii dvs., controale standardizate ale interfetei de utilizare si componente pe care le puteti utiliza pentru a partaja continutul pe alte platforme. De asemenea, vine cu functii care fac ca utilizatorii sa nu aduca nici o completare la adaugarea de continut suplimentar. Cu unele modificari minore ale dimensiunilor, se poate proritiza la fel ca povestile de pe Facebook si Instagram. Asta inseamna ca le puteti folosi pentru a va stimula retelele sociale, facand acest continut transmisibil in mediul online. De asemenea, vine cu propria adresa URL, facilitand partajarea in alte canale sociale.

2. Partajabil pe Open Web

Datorita faptului ca Web Stories este continut publicat pe open web, acesta poate fi partajat si incorporat in diverse site-uri si aplicatii fara a ramane intr-un singur ecosistem. Acest lucru il diferentiaza de alte sisteme de povestiri pe care le postati pe platformele de socializare, in care este partajat doar de la o platforma de socializare la alta. In acest fel, il puteti distribui nu numai pe orice platforma de socializare dorita, ci si pe diferite site-uri web. Adresele URL care pot fi conectate pot fi folosite si de alte persoane care doresc sa impartaseasca ceea ce ati postat in postarea lor pe blog. Adresele URL separate din Google Web Stories va pot ajuta cu o mai buna practica SEO si, daca indeplineste anumite criterii, Google le va clasifica in cautarea Google, imagini si aplicatii.

3. Timp de incarcare rapid

Timpul de incarcare a unei pagini poate determina pierderea rapida a interesului vizitatorilor online. Toti cei care ruleaza un site suficient de mult timp sunt constienti ca timpul de incarcare lent poate impiedica experienta utilizatorului. De aceea, continutul rapid ar trebui sa insemne si timpi de incarcare mai rapizi si va puteti astepta ca Google Web Stories sa fie foarte rapid. Oamenii vor putea incarca rapid povestea si o vor consuma in acele cateva secunde.

Ajuta la SEO?

Una dintre intrebarile vitale pe care ti le poti pune este: Google Web Stories ajuta la SEO?

Raspunsul la aceasta intrebare ar fi da daca implica trafic organic. Formatul povestii devine rapid unul dintre cele mai populare moduri in care oamenii consuma continut. Devine foarte familiarizat cu majoritatea utilizatorilor datorita diverselor platforme care au aceasta caracteristica, cum ar fi Instagram, Facebook, Tiktok si Snapchat. Povestile web pot incepe sa apara in rezultatele cautarii Google, ceea ce poate duce la o crestere a ratelor de clic organice.

Cand vine vorba daca setarea Povestirilor Web ajuta sau nu la clasarea unor cuvinte cheie mai bune, poate fi considerat un subiect propriu. Unul dintre principalele motive pentru care oamenii discuta despre SEO pentru Google Web Stories se datoreaza caracteristicii in sine care vine cu metadate pe care webmasterii le pot configura. In loc sa va intrebati daca Google Web Stories va poate ajuta cu clasarea cuvintelor cheie, adevarata intrebare ar trebui sa fie, cum puteti face SEO pentru Google Web Stories.

Doriti sa aflati cum sa imbunatatiti gratuit traficul si imaginea site-ului dvs.? Va vom trimite saptamanal sfaturi si pasi de actiune cu privire la modul in care puteti imbunatati performanta traficului site-ului dvs. web. Abonati-va mai jos!

    Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si Conditiile de Utilizare. Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

    Cele mai bune practici pentru Google Web Stories

    Deoarece Google si-a asumat un angajament masiv de a face internetul mai atractiv din punct de vedere vizual, Web Stories a fost promovat in Brazilia, India si Statele Unite pe langa Discover. Google Web Stories poate fi folosit pentru o multime de lucruri si o multime de marci cunoscute care il pot folosit in avantajul lor.

    In timp ce unii oameni il considera excelent doar pentru continutul de dimensiuni mici, puteti merge destul de in profunzime cu povestile dvs. Daca poti crea o poveste captivanta, oamenii vor merge la povestea ta. Aceasta este doar piesa de care aveti nevoie pentru a va face continutul viral.

    Realizarea celor mai bune practici posibile va poate asigura faptul ca veti castiga atentia a suficiente persoane care pot face ca povestea dvs. sa devina virala. si sa duca la o mai mare expunere a marcii dvs. si a potentialului de a determina oamenii sa dea clic pe linkurile dvs. si sa va viziteze site-ul.

    Concluzie

    Google Web Stories creste in popularitate si va depinde de dvs. sa profitati sau nu de acest format. O multime de alte marci isi fac deja propriile povesti si le publica catre un public mai mare, cu rezultate fascinante, asa ca, daca doriti sa atrageti mai multi oameni, luati in considerare utilizarea acestei optiuni recente de la Google care este in continua expansiune.

    Daca doriti o strategie personalizata all-in-one care sa includa Google Web Stories, atunci luati legatura cu noi si vom stabili o strategie de marketing de continut pentru dvs.!

    noutati google


    Comentarii

    Postari Populare

    Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

      I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

    De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

      D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

    Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

    P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

    6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

      D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

    6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

      I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...