Treceți la conținutul principal

Incheiati mai multe Contracte prin LinkedIn

 



Stii ce spun oamenii despre Loterie: ,,Nu poti castiga daca nu joci!”. Asa simt eu despre reteaua de social networking. Un prieten din Italia foloseste des expresia ,,udarea plantelor” atunci cand ii prinde din urma pe fostii colegi de networking. ,,Udarea” a condus la fiecare job pe care l-am acceptat pana acum, la majoritatea clientilor mei si la cateva oportunitati incredibile.

linkedin

Daca nu ati luat cunostinta inca cu reteaua de networking denumita: LinkedIn, exista un serviciu gratuit care va face trimitere periodic la articole de presa si referiri la persoanele de contact. Conexiunea denumita “Mentionate in Stiri“, este o alegere de care trebuie sa profitati ca si oportunitatile in a va reconecta si in a incepe sau a relua o conversatie.

LinkedIn ar trebui sa reprezinte o parte importanta a strategiei dvs. pentru a va atinge obiectivele, partenerii si pentru a va mentine legaturile cu clientii, colegii, furnizorii etc. Directionarea contactelor cheie va poate transforma afacerea in mod dramatic, iar contactul cu oameni prin intermediul LinkedIn ar trebui sa constituie o parte importanta a planificarii dvs. in mediul de business online, pe termen lung, care sa le stimuleze procesul de optimizare a serviciilor dvs.

Iata un clip cu fragmente din articole de presa care sunt prezentate catre contactele mele.

mario grigorescu

Nu-i asa ca apare intr-un mod ingrijit si ordonat? Ce mod minunat de a oferi unui agent de vanzari o scuza pentru a atinge obiectivul transformandu-l intr-un potential client. Imi place sa primesc astfel de noutati; este o sansa de a vedea proiecte facute cu pasiune ale prietenilor si colegilor mei, precum si promotiile si progresele lor in cariera pe baza articolelor publicate.
Interesat? Iata pasii pentru modificarea setarilor, astfel incat sa puteti primi aceste mesaje.

Mentioned in the News Feature LinkedIn Help
  1. Faceti clic pe pictograma Me din partea de sus a paginii dvs. de start LinkedIn.
  2. Faceti clic pe Setari si confidentialitate.
  3. Faceti clic pe Vizibilitate pe partea din stanga.
  4. In sectiunea Vizibilitatea activitatii dvs. LinkedIn, faceti clic pe “Modificare” langa “Notificati conexiunile cand va aflati in stiri”.
  5. Comutati la Nu pentru a dezactiva notificarea persoanelor din reteaua dvs. ca ati fost mentionat intr-un articol sau o postare pe blog.
  6. Comutati la Da pentru a anunta persoanele din reteaua dvs. ca ati fost mentionat intr-un articol sau intr-o postare pe blog.
  7. Modificarile dvs. vor fi salvate automat.

Utilizati functiile Kudus, Aprobare sau Recomandare din LinkedIn impreuna cu potentialii clienti si colegi. Asigurati-va ca adaugati comentarii semnificative la postarile lor si postarile despre acestea si etichetati-le cu o mentiune. Puneti intrebari si implicati-va. Multumiti-le si impartasiti postarile si promotiile lor contactelor dvs.

In cele din urma, vei fi remarcat pentru participarea ta. “Cand intinzi mana, ofera mai intai!”

Scrieti un articol despre un subiect de interes si cereti feedback. Oferiti o idee de colaborare sau luati un interviu unui partener din lista dvs. de contacte.

linkedin tips

Daca sunteti interesat de LinkedIn si doriti sa aflati mai multe despre cum sa-l utilizati, mai ales in perioada de pandemie, consultati postarile expertului LinkedIn Mario Grigorescu.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...