Treceți la conținutul principal

Incheiati mai multe Contracte prin LinkedIn

 



Stii ce spun oamenii despre Loterie: ,,Nu poti castiga daca nu joci!”. Asa simt eu despre reteaua de social networking. Un prieten din Italia foloseste des expresia ,,udarea plantelor” atunci cand ii prinde din urma pe fostii colegi de networking. ,,Udarea” a condus la fiecare job pe care l-am acceptat pana acum, la majoritatea clientilor mei si la cateva oportunitati incredibile.

linkedin

Daca nu ati luat cunostinta inca cu reteaua de networking denumita: LinkedIn, exista un serviciu gratuit care va face trimitere periodic la articole de presa si referiri la persoanele de contact. Conexiunea denumita “Mentionate in Stiri“, este o alegere de care trebuie sa profitati ca si oportunitatile in a va reconecta si in a incepe sau a relua o conversatie.

LinkedIn ar trebui sa reprezinte o parte importanta a strategiei dvs. pentru a va atinge obiectivele, partenerii si pentru a va mentine legaturile cu clientii, colegii, furnizorii etc. Directionarea contactelor cheie va poate transforma afacerea in mod dramatic, iar contactul cu oameni prin intermediul LinkedIn ar trebui sa constituie o parte importanta a planificarii dvs. in mediul de business online, pe termen lung, care sa le stimuleze procesul de optimizare a serviciilor dvs.

Iata un clip cu fragmente din articole de presa care sunt prezentate catre contactele mele.

mario grigorescu

Nu-i asa ca apare intr-un mod ingrijit si ordonat? Ce mod minunat de a oferi unui agent de vanzari o scuza pentru a atinge obiectivul transformandu-l intr-un potential client. Imi place sa primesc astfel de noutati; este o sansa de a vedea proiecte facute cu pasiune ale prietenilor si colegilor mei, precum si promotiile si progresele lor in cariera pe baza articolelor publicate.
Interesat? Iata pasii pentru modificarea setarilor, astfel incat sa puteti primi aceste mesaje.

Mentioned in the News Feature LinkedIn Help
  1. Faceti clic pe pictograma Me din partea de sus a paginii dvs. de start LinkedIn.
  2. Faceti clic pe Setari si confidentialitate.
  3. Faceti clic pe Vizibilitate pe partea din stanga.
  4. In sectiunea Vizibilitatea activitatii dvs. LinkedIn, faceti clic pe “Modificare” langa “Notificati conexiunile cand va aflati in stiri”.
  5. Comutati la Nu pentru a dezactiva notificarea persoanelor din reteaua dvs. ca ati fost mentionat intr-un articol sau o postare pe blog.
  6. Comutati la Da pentru a anunta persoanele din reteaua dvs. ca ati fost mentionat intr-un articol sau intr-o postare pe blog.
  7. Modificarile dvs. vor fi salvate automat.

Utilizati functiile Kudus, Aprobare sau Recomandare din LinkedIn impreuna cu potentialii clienti si colegi. Asigurati-va ca adaugati comentarii semnificative la postarile lor si postarile despre acestea si etichetati-le cu o mentiune. Puneti intrebari si implicati-va. Multumiti-le si impartasiti postarile si promotiile lor contactelor dvs.

In cele din urma, vei fi remarcat pentru participarea ta. “Cand intinzi mana, ofera mai intai!”

Scrieti un articol despre un subiect de interes si cereti feedback. Oferiti o idee de colaborare sau luati un interviu unui partener din lista dvs. de contacte.

linkedin tips

Daca sunteti interesat de LinkedIn si doriti sa aflati mai multe despre cum sa-l utilizati, mai ales in perioada de pandemie, consultati postarile expertului LinkedIn Mario Grigorescu.

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...