Treceți la conținutul principal

Ce este un Audit SEO

 


Un audit SEO reprezinta procesul de analiza a relatiei cu prezenta dvs. pe web alaturi de cele mai bune practici, este primul pas catre crearea unui plan de implementare care va avea rezultate masurabile.

Scopul auditului este de a identifica cat mai multe probleme fundamentale care afecteaza performanta cautarii organice. Auditul SEO va dezvalui:

  • Probleme tehnice SEO
  • Probleme privind structura site-ului web
  • Probleme SEO in pagini
  • Probleme potentiale in afara site-ului
  • Probleme privind experienta utilizatorului
  • Lacune si oportunitati de continut
  • Statistici de piata competitive

Un audit este o procedura standard care ar trebui sa aiba loc in mod regulat – Este in esenta un ,,control de sanatate” pentru site-ul dvs. web.

Ce ar trebui sa fie un audit SEO:

In primul rand, un audit ar trebui sa fie cuprinzator. Ar trebui sa acopere atat componentele structurale, cat si cele de continut care va afecteaza vizibilitatea SEO. Ar trebui sa ofere o imagine de ansamblu a ceea ce se intampla in starea curenta a site-ului. Orice piesa lipsa ar putea duce la recomandari inutile sau necorespunzatoare.

Auditul dvs. ar trebui sa fie usor de inteles. In calitate de proprietar al unei companii, ar trebui sa puteti conecta punctele la modul in care problemele SEO va afecteaza prioritatile, obiectivele sau veniturile online. Toate recomandarile ar trebui sa se ridice in mod clar la obiectivele dvs. comerciale generale.

In cele din urma, recomandarile dvs. de audit SEO ar trebui sa poata fi actionate. Ar trebui sa existe o cale clara spre finalizare; prioritizate cu impactul proiectat si efortul asociat cu fiecare recomandare. Rezultatul oricarui audit SEO ar trebui sa transmita cu precizie o cale de optimizare usor de parcurs.

Ce nu ar trebui sa fie un audit SEO:

Un audit SEO nu ar trebui sa fie rapid. Pur si simplu este nevoie de timp pentru a descoperi cauzele profunde ale problemelor care va afecteaza sanatatea online. In functie de dimensiunea site-ului dvs., un audit adecvat poate dura intre 2 si 6 saptamani. Auditul este necesar atunci cand faceti modificari majore la orice site web, iar un specialist SEO trebuie sa efectueze o investigatie aprofundata pentru a face recomandari exacte si de impact.

Un audit SEO nu ar trebui sa fie ,,o solutie dedicata tuturor”. In timp ce unele elemente tehnice sunt necesare pentru toate site-urile web, ar trebui sa se efectueze o analiza situationala la inceputul unui audit SEO pentru a se perfectiona in zonele de interes pentru acel site.

In cele din urma, recomandarile dvs. de audit SEO ar trebui sa poata fi actionate. Ar trebui sa existe o cale clara spre finalizare; prioritizate cu impactul proiectat si efortul asociat cu fiecare recomandare. Rezultatul oricarui audit SEO ar trebui sa transmita cu precizie o foaie de parcurs usor de urmat.

audit seo

Ce se analizeaza intr-un Audit SEO:

In timp ce auditurile SEO pot varia usor, fiecare ar trebui sa analizeze ,,mizele de masa” SEO tehnice de baza, cum ar fi sitemap-urile, erorile serverului si metadatele. La un nivel ridicat, un audit ar trebui sa acopere accesibilitatea, indexarea si optimizarea.

Intr-un audit SEO COMPLET, marca: Agent Promovator, vom analiza peste 193 de elemente SEO diferite in urmatoarele categorii:

  • Audit tehnic
  • Analiza indexarii
  • Coduri de stare
  • Redirectionari
  • Viteza paginii
  • Structura URL
  • Roboti.txt
  • Sitemap XML
  • Etichete canonice
  • Duplicare
  • Crawlability
  • Probleme din domeniul vechi
  • Analiza in afara paginii
  • Analiza SEO mobile
  • Analiza SEO internationala
  • Audit pe pagina
  • Structura continutului site-ului
  • Cercetare cuvinte cheie
  • Analiza temeiului de copiere a paginii
  • Utilizarea cuvintelor cheie
  • Analiza metadatelor (titluri de pagini, descrieri meta, etichete antet)
  • Schema
  • Experienta utilizatorului
  • Imagini si videoclipuri
  • Conectare interna si sitemap HTML
    Analiza bugetului cu crawlere
    Analiza agentului utilizatorului

Informatiile obtinute in timpul procesului de audit ne permit sa se faca recomandari exacte si de impact pentru site-ul si situatia dvs. specifica.

La ce sa ne asteptam in timpul si dupa un audit SEO:

Dupa cum s-a mentionat anterior, un audit SEO poate dura de la 2 la 6 saptamani. In acest timp, un specialist SEO analizeaza si descopera oportunitatile SEO pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, inregistrarile bi-saptamanale sau saptamanale va mentin pe dvs. si echipa dvs. la curent cu privire la progres.
In orice audit al site-ului dat, exista cateva oportunitati descoperite pe parcurs. Cand se descopera aceste tipuri de informatii, echipa noastra le va transmite imediat. Acestea ofera o oportunitate de recuperare a vizibilitatii in timp ce se efectueaza restul auditului.

Dupa finalizarea auditului, echipa dvs. va fi invitata la o prezentare in care specialistul SEO va discuta rezultatele si recomandarile. Echipa Agent Promovator va va ghida pe dvs. si echipa dvs., alaturi de strategia de optimizare seo refacuta pana la finalizare, astfel incat sa stiti la ce sa va asteptati si cand. In plus, veti primi o analiza cuprinzatoare a starii de sanatate a site-ului dvs. Toate acestea sunt personalizate pentru dvs. si pentru situatia dvs. specifica.

De ce este important sa va auditati site-ul in mod regulat:

Site-ul dvs. web este ,,hub-ul” marcii dvs. online – deci, este important sa faceti controale periodice pentru a va asigura ca totul este in ordine. De asemenea, este important sa retineti ca site-ul dvs. web este o “proprietate digitala vie”, de obicei nu stagneaza in perioade lungi de timp. Intr-un anumit an, continutul este adaugat si / sau eliminat de pe site-ul dvs. Din acest motiv, auditurile ar trebui sa aiba loc in mod regulat. Va recomandam ca site-urile web sa fie auditate cel putin o data pe luna. Acest lucru permite echipelor dvs. sa rezolve problemele critice pe masura ce apar.

Exista si alte parti SEO pe care ar trebui sa acordati atentie dupa audit pentru a va asigura ca ramaneti competitiv. La urma urmei, fundamentul tehnic nu este sfarsitul drumului pentru succesul SEO. Este important sa acordati atentie activitatii SEO a concurentei dvs., sa tineti cont de cele mai noi bune practici ale motorului de cautare si sa pastrati cele mai bune practici SEO locale daca afacerea dvs. depinde de clientii care viziteaza o adresa fizica. Toate acestea sunt elemente ale unei strategii SEO de succes si ar trebui sa fie corolare auditului dvs. si intretinerii SEO continue.

Este timpul ca site-ul dvs. sa primeasca un control SEO de sanatate ? Daca da, contactati astazi echipa noastra de experti SEO pentru a obtine un Audit SEO Gratuit!

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...