Treceți la conținutul principal

Ce este un Audit SEO

 


Un audit SEO reprezinta procesul de analiza a relatiei cu prezenta dvs. pe web alaturi de cele mai bune practici, este primul pas catre crearea unui plan de implementare care va avea rezultate masurabile.

Scopul auditului este de a identifica cat mai multe probleme fundamentale care afecteaza performanta cautarii organice. Auditul SEO va dezvalui:

  • Probleme tehnice SEO
  • Probleme privind structura site-ului web
  • Probleme SEO in pagini
  • Probleme potentiale in afara site-ului
  • Probleme privind experienta utilizatorului
  • Lacune si oportunitati de continut
  • Statistici de piata competitive

Un audit este o procedura standard care ar trebui sa aiba loc in mod regulat – Este in esenta un ,,control de sanatate” pentru site-ul dvs. web.

Ce ar trebui sa fie un audit SEO:

In primul rand, un audit ar trebui sa fie cuprinzator. Ar trebui sa acopere atat componentele structurale, cat si cele de continut care va afecteaza vizibilitatea SEO. Ar trebui sa ofere o imagine de ansamblu a ceea ce se intampla in starea curenta a site-ului. Orice piesa lipsa ar putea duce la recomandari inutile sau necorespunzatoare.

Auditul dvs. ar trebui sa fie usor de inteles. In calitate de proprietar al unei companii, ar trebui sa puteti conecta punctele la modul in care problemele SEO va afecteaza prioritatile, obiectivele sau veniturile online. Toate recomandarile ar trebui sa se ridice in mod clar la obiectivele dvs. comerciale generale.

In cele din urma, recomandarile dvs. de audit SEO ar trebui sa poata fi actionate. Ar trebui sa existe o cale clara spre finalizare; prioritizate cu impactul proiectat si efortul asociat cu fiecare recomandare. Rezultatul oricarui audit SEO ar trebui sa transmita cu precizie o cale de optimizare usor de parcurs.

Ce nu ar trebui sa fie un audit SEO:

Un audit SEO nu ar trebui sa fie rapid. Pur si simplu este nevoie de timp pentru a descoperi cauzele profunde ale problemelor care va afecteaza sanatatea online. In functie de dimensiunea site-ului dvs., un audit adecvat poate dura intre 2 si 6 saptamani. Auditul este necesar atunci cand faceti modificari majore la orice site web, iar un specialist SEO trebuie sa efectueze o investigatie aprofundata pentru a face recomandari exacte si de impact.

Un audit SEO nu ar trebui sa fie ,,o solutie dedicata tuturor”. In timp ce unele elemente tehnice sunt necesare pentru toate site-urile web, ar trebui sa se efectueze o analiza situationala la inceputul unui audit SEO pentru a se perfectiona in zonele de interes pentru acel site.

In cele din urma, recomandarile dvs. de audit SEO ar trebui sa poata fi actionate. Ar trebui sa existe o cale clara spre finalizare; prioritizate cu impactul proiectat si efortul asociat cu fiecare recomandare. Rezultatul oricarui audit SEO ar trebui sa transmita cu precizie o foaie de parcurs usor de urmat.

audit seo

Ce se analizeaza intr-un Audit SEO:

In timp ce auditurile SEO pot varia usor, fiecare ar trebui sa analizeze ,,mizele de masa” SEO tehnice de baza, cum ar fi sitemap-urile, erorile serverului si metadatele. La un nivel ridicat, un audit ar trebui sa acopere accesibilitatea, indexarea si optimizarea.

Intr-un audit SEO COMPLET, marca: Agent Promovator, vom analiza peste 193 de elemente SEO diferite in urmatoarele categorii:

  • Audit tehnic
  • Analiza indexarii
  • Coduri de stare
  • Redirectionari
  • Viteza paginii
  • Structura URL
  • Roboti.txt
  • Sitemap XML
  • Etichete canonice
  • Duplicare
  • Crawlability
  • Probleme din domeniul vechi
  • Analiza in afara paginii
  • Analiza SEO mobile
  • Analiza SEO internationala
  • Audit pe pagina
  • Structura continutului site-ului
  • Cercetare cuvinte cheie
  • Analiza temeiului de copiere a paginii
  • Utilizarea cuvintelor cheie
  • Analiza metadatelor (titluri de pagini, descrieri meta, etichete antet)
  • Schema
  • Experienta utilizatorului
  • Imagini si videoclipuri
  • Conectare interna si sitemap HTML
    Analiza bugetului cu crawlere
    Analiza agentului utilizatorului

Informatiile obtinute in timpul procesului de audit ne permit sa se faca recomandari exacte si de impact pentru site-ul si situatia dvs. specifica.

La ce sa ne asteptam in timpul si dupa un audit SEO:

Dupa cum s-a mentionat anterior, un audit SEO poate dura de la 2 la 6 saptamani. In acest timp, un specialist SEO analizeaza si descopera oportunitatile SEO pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, inregistrarile bi-saptamanale sau saptamanale va mentin pe dvs. si echipa dvs. la curent cu privire la progres.
In orice audit al site-ului dat, exista cateva oportunitati descoperite pe parcurs. Cand se descopera aceste tipuri de informatii, echipa noastra le va transmite imediat. Acestea ofera o oportunitate de recuperare a vizibilitatii in timp ce se efectueaza restul auditului.

Dupa finalizarea auditului, echipa dvs. va fi invitata la o prezentare in care specialistul SEO va discuta rezultatele si recomandarile. Echipa Agent Promovator va va ghida pe dvs. si echipa dvs., alaturi de strategia de optimizare seo refacuta pana la finalizare, astfel incat sa stiti la ce sa va asteptati si cand. In plus, veti primi o analiza cuprinzatoare a starii de sanatate a site-ului dvs. Toate acestea sunt personalizate pentru dvs. si pentru situatia dvs. specifica.

De ce este important sa va auditati site-ul in mod regulat:

Site-ul dvs. web este ,,hub-ul” marcii dvs. online – deci, este important sa faceti controale periodice pentru a va asigura ca totul este in ordine. De asemenea, este important sa retineti ca site-ul dvs. web este o “proprietate digitala vie”, de obicei nu stagneaza in perioade lungi de timp. Intr-un anumit an, continutul este adaugat si / sau eliminat de pe site-ul dvs. Din acest motiv, auditurile ar trebui sa aiba loc in mod regulat. Va recomandam ca site-urile web sa fie auditate cel putin o data pe luna. Acest lucru permite echipelor dvs. sa rezolve problemele critice pe masura ce apar.

Exista si alte parti SEO pe care ar trebui sa acordati atentie dupa audit pentru a va asigura ca ramaneti competitiv. La urma urmei, fundamentul tehnic nu este sfarsitul drumului pentru succesul SEO. Este important sa acordati atentie activitatii SEO a concurentei dvs., sa tineti cont de cele mai noi bune practici ale motorului de cautare si sa pastrati cele mai bune practici SEO locale daca afacerea dvs. depinde de clientii care viziteaza o adresa fizica. Toate acestea sunt elemente ale unei strategii SEO de succes si ar trebui sa fie corolare auditului dvs. si intretinerii SEO continue.

Este timpul ca site-ul dvs. sa primeasca un control SEO de sanatate ? Daca da, contactati astazi echipa noastra de experti SEO pentru a obtine un Audit SEO Gratuit!

noutati google


Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...