Treceți la conținutul principal

De ce ar trebui afacerea dvs. sa apeleze la consultanta in marketing digital?

 Daca doriti sa realizati un plan de marketing digital de succes, primul pas este sa executati si sa analizati diferite actiuni prin servicii de consultanta in marketing digital, sa stiti unde se incadreaza fiecare tehnica de marketing in strategia dvs. si sa mapati scenarii din viata reala. Ce altceva pot face acesti consultanti pentru organizatia dvs.?

consultanta in marketing digital

Daca doriti sa implementati noi proiecte in organizatia dvs., sa-i restructurati capacitatile digitale sau sa lansati o noua initiativa pentru a va maximiza si optimiza performanta, este timpul sa apelati la serviciile unei consultant in marketing digital. Un consultant in marketing digital va va ajuta sa organizati idei si concepte, sa realizati strategii si sa puneti in miscare diferitele etape ale proiectului dvs. de la brainstormingul initial pana la executia acestuia.

Ce este o consultanta in marketing digital?

O consultanta in marketing digital ghideaza companiile atunci cand organizatiile cauta sa se pozitioneze in spatiul digital si ofera evaluari personalizate printr-un proces care include evaluarea, optimizarea si dezvoltarea de solutii in afacerile lor.

Intreprinderile trebuie sa dezvolte o metodologie care sa le asigure ca eforturile si investitiile in eforturile online dau roade, dar au si sfaturi de specialitate si calificate pentru a ajunge acolo. Firmele de consultanta digitala ajuta la rezolvarea oricareia dintre acele intrebari care nu ne permit sa avem o prezenta digitala optimizata in mod adecvat.

S-ar putea sa fie multi dintre voi care credeti ca departamentul de marketing sau responsabilul cu marketingul dintr-o organizatie poate desfasura singur procesul de consultanta, dar nu este cazul. Serviciile agentiei ofera o noua perspectiva si un nivel de specializare greu de atins prin alte mijloace.

Acestea sunt motivele pentru care angajati un consultant in marketing digital:

  1. O perspectivă externa: Unul dintre motivele principale pentru angajarea unui consultant este obtinerea unui punct de vedere extern. Ei vad lucrurile cu mai multa claritate si, mai presus de toate, cu obiectivitate.

  2. Specializare: Un consultant in strategie digitala va ofera sansa de a lucra cu specialisti din toate domeniile spatiilor de marketing, cum ar fi UX, SEO, Social Media si multe altele. Veti optimiza intervalele de timp si resursele lucrand cu specialisti in aceste domenii.

  3. Costuri: timpul inseamna bani, iar un consultant poate economisi banii unei organizatii. Experienta lor se va asigura ca pot rezolva problemele mai rapid.

  4. Rentabilitatea investitiei: Un consultant de renume se va asigura ca cheltuielile vor merita si puteti masura profitabilitatea acesteia din indicatorii dvs. de performanta.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=aG3B87BY3bE[/embed]

Ce pot face serviciile de consultanta in marketing digital pentru organizatia dvs.?

O consultanta in marketing digital creeaza planuri de marketing digital, defineste strategiile de care aveti nevoie pentru a va pozitiona pe piata pentru a creste si apoi le executa si ia in considerare canalele necesare pentru a le comunica pentru a ajunge cu succes la publicul tinta.

De asemenea, vor aborda aspecte critice pentru dezvoltarea oricarei intreprinderi, cum ar fi:

1. Site-ul web

Un consultant analizeaza de ce are nevoie, cea mai buna tehnologie pentru a va construi site-ul si afacerea în ansamblu. Va va ajuta sa proiectati un site web care sa va reprezinte cel mai bine marca si care este, de asemenea, cel mai atractiv pentru clientii dvs. si ii sporeste capacitatea de conversie.

2. Comunicatii digitale

Un consultant in marketing digital poate analiza situatia in timp real a firmei dvs. si poate defini si dezvolta profilul complet al clientilor potentiali (Buyer Personas) pe care ii veti viza. Apoi vor lua toate aceste informatii si vor implementa un plan de marketing 360 bazat pe o analiza a pietei dvs., a concurentilor si a obiectivelor dvs. de afaceri. Unul dintre ceilalti piloni fundamentali pentru strategia dvs. de comunicare corporativa este sa va dati seama ce canale digitale includem (retele sociale, bloguri corporative etc.) ca parte a abordarii noastre.

3. Strategia de vanzari

Una dintre diferentele principale dintre marketingul digital si traditional este ca publicitatea online creeaza pozitionare si o crestere a dimensiunii comunitatii tale. O consultanta in marketing digital stabileste ce campanii ar trebui sa desfasoare, cand, ce parametri de segmentare sunt cei mai eficienti. De asemenea, va vor spune ce continut ne va beneficia cel mai mult in strategia noastra, precum si sa fie la zi in diferitele tipuri de formate de publicitate care sunt raspandite pe canalele digitale. Asta inseamna ca ne spun cum si unde sa ne vindem produsul sau serviciul.

4. Masurarea performantei

Toate aceste aspecte nu sunt eficiente daca nu reusim sa masuram tot ceea ce determina succesul sau esecul proiectului nostru. Acesti indicatori includ numarul de vizite pe site-ul nostru, rentabilitatea investitiei diferitelor noastre campanii, ratele de conversie, clientii noi si multe altele. Un consultant digital va va ajuta sa dezvoltati un tablou de bord online care va va ajuta sa monitorizati progresul strategiei digitale folosind date de analiza si sa va ofere informatii in timp real pentru a va imbunatati imediat strategia.

5. Instrumente tehnologice

Transformarea digitala impune ca este fundamental sa implementam si sa folosim instrumente de automatizare de marketing . Exista numeroase si diverse optiuni pe piata si, avand in vedere numarul tot mai mare de optiuni, avand la dispozitie o firma de consultanta experta in transformare digitala, va va ajuta sa gasiti cea care corespunde cel mai bine nevoilor dvs. Consultantul va va ajuta, de asemenea, sa il implementati in organizatia dvs. si sa va instruiti echipa, astfel incat sa stie cum sa profite la maximum de ea. Este unul dintre cele mai valoroase servicii pe care le putem achizitiona in mediul de afaceri actual.

Etapele procesului de consultanta in marketing digital

marketing digital

Odata ce ati retinut serviciile unei consultante de marketing digital, acestea vor parcurge fiecare dintre etapele procesului lor.

Pasul 1: Efectuati o analiza SWOT prealabila. Trebuie sa stim unde este punctul nostru de plecare si sa privim panorama competitiva a companiei, contextul pietei, oportunitatile pietei, slabiciunile si multe altele. Analiza SWOT ofera informatiile necesare pentru a incepe prin intelegerea contextului dvs. specific.

Pasul 2: Definiti obiectivele SMART . Trebuie sa stabilim obiective clare care sa se alinieze cu afacerea pentru a determina ce actiuni vom intreprinde. Vom face, de asemenea, o comparatie si vom evalua valorile si vanzarile, precum si vom crea canalul de conversie digitala de urmat.

Pasul 3: Identificati publicul tinta. Elaboram o descriere detaliata a tintei noastre, care detaliaza cine sunt, gusturile, nevoile, problemele, preocuparile lor etc. Aceasta va fi Cumparatorul nostru . Apoi, va trebui sa implementam tehnici de achizitie de clienti la 360o pentru a ajunge la utilizatori prin diferite canale si experienta coerenta.

Pasul 4: Un expert SEO si SEM va efectua o analiza tehnica a autoritatii de domeniu pe care o avem online, precum si a relevantei continutului nostru si a elementelor de imbunatatit si consolidat in domeniul digital.

Pasul 5: Formati echipa de resurse umane si instrumente. Acest pas implica determinarea cine trebuie sa duca la indeplinire strategia, precum si deciderea dispozitivelor, platformelor si a altor nevoi tehnologice.

Pasul 6: Implementati planul si sprijiniti echipa clientului in acest proces. Un consultant in marketing digital nu numai ca determina strategia ca parte a ofertei sale de servicii, dar include, de asemenea, instruire si suport pe parcursul implementarii pentru a garanta rezultatele dorite.

 

O consultanta in marketing digital va ajuta sa intelegeti piata in care functioneaza afacerea dvs., concurenta, punctele forte si punctele slabe, tendintele care isi pun amprenta si alte componente. Mario Grigorescu este specializat in implementarea strategiilor de marketing digital intr-o gama larga de sectoare, inclusiv agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online., care va pot propulsa compania spre succes. Va voi ajuta afacerea in calatoria sa de transformare digitala cu rezultate scalabile inca din prima luna de colaborare!

Contacteaza-ma Acum

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...