Treceți la conținutul principal

De ce ar trebui afacerea dvs. sa apeleze la consultanta in marketing digital?

 Daca doriti sa realizati un plan de marketing digital de succes, primul pas este sa executati si sa analizati diferite actiuni prin servicii de consultanta in marketing digital, sa stiti unde se incadreaza fiecare tehnica de marketing in strategia dvs. si sa mapati scenarii din viata reala. Ce altceva pot face acesti consultanti pentru organizatia dvs.?

consultanta in marketing digital

Daca doriti sa implementati noi proiecte in organizatia dvs., sa-i restructurati capacitatile digitale sau sa lansati o noua initiativa pentru a va maximiza si optimiza performanta, este timpul sa apelati la serviciile unei consultant in marketing digital. Un consultant in marketing digital va va ajuta sa organizati idei si concepte, sa realizati strategii si sa puneti in miscare diferitele etape ale proiectului dvs. de la brainstormingul initial pana la executia acestuia.

Ce este o consultanta in marketing digital?

O consultanta in marketing digital ghideaza companiile atunci cand organizatiile cauta sa se pozitioneze in spatiul digital si ofera evaluari personalizate printr-un proces care include evaluarea, optimizarea si dezvoltarea de solutii in afacerile lor.

Intreprinderile trebuie sa dezvolte o metodologie care sa le asigure ca eforturile si investitiile in eforturile online dau roade, dar au si sfaturi de specialitate si calificate pentru a ajunge acolo. Firmele de consultanta digitala ajuta la rezolvarea oricareia dintre acele intrebari care nu ne permit sa avem o prezenta digitala optimizata in mod adecvat.

S-ar putea sa fie multi dintre voi care credeti ca departamentul de marketing sau responsabilul cu marketingul dintr-o organizatie poate desfasura singur procesul de consultanta, dar nu este cazul. Serviciile agentiei ofera o noua perspectiva si un nivel de specializare greu de atins prin alte mijloace.

Acestea sunt motivele pentru care angajati un consultant in marketing digital:

  1. O perspectivă externa: Unul dintre motivele principale pentru angajarea unui consultant este obtinerea unui punct de vedere extern. Ei vad lucrurile cu mai multa claritate si, mai presus de toate, cu obiectivitate.

  2. Specializare: Un consultant in strategie digitala va ofera sansa de a lucra cu specialisti din toate domeniile spatiilor de marketing, cum ar fi UX, SEO, Social Media si multe altele. Veti optimiza intervalele de timp si resursele lucrand cu specialisti in aceste domenii.

  3. Costuri: timpul inseamna bani, iar un consultant poate economisi banii unei organizatii. Experienta lor se va asigura ca pot rezolva problemele mai rapid.

  4. Rentabilitatea investitiei: Un consultant de renume se va asigura ca cheltuielile vor merita si puteti masura profitabilitatea acesteia din indicatorii dvs. de performanta.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=aG3B87BY3bE[/embed]

Ce pot face serviciile de consultanta in marketing digital pentru organizatia dvs.?

O consultanta in marketing digital creeaza planuri de marketing digital, defineste strategiile de care aveti nevoie pentru a va pozitiona pe piata pentru a creste si apoi le executa si ia in considerare canalele necesare pentru a le comunica pentru a ajunge cu succes la publicul tinta.

De asemenea, vor aborda aspecte critice pentru dezvoltarea oricarei intreprinderi, cum ar fi:

1. Site-ul web

Un consultant analizeaza de ce are nevoie, cea mai buna tehnologie pentru a va construi site-ul si afacerea în ansamblu. Va va ajuta sa proiectati un site web care sa va reprezinte cel mai bine marca si care este, de asemenea, cel mai atractiv pentru clientii dvs. si ii sporeste capacitatea de conversie.

2. Comunicatii digitale

Un consultant in marketing digital poate analiza situatia in timp real a firmei dvs. si poate defini si dezvolta profilul complet al clientilor potentiali (Buyer Personas) pe care ii veti viza. Apoi vor lua toate aceste informatii si vor implementa un plan de marketing 360 bazat pe o analiza a pietei dvs., a concurentilor si a obiectivelor dvs. de afaceri. Unul dintre ceilalti piloni fundamentali pentru strategia dvs. de comunicare corporativa este sa va dati seama ce canale digitale includem (retele sociale, bloguri corporative etc.) ca parte a abordarii noastre.

3. Strategia de vanzari

Una dintre diferentele principale dintre marketingul digital si traditional este ca publicitatea online creeaza pozitionare si o crestere a dimensiunii comunitatii tale. O consultanta in marketing digital stabileste ce campanii ar trebui sa desfasoare, cand, ce parametri de segmentare sunt cei mai eficienti. De asemenea, va vor spune ce continut ne va beneficia cel mai mult in strategia noastra, precum si sa fie la zi in diferitele tipuri de formate de publicitate care sunt raspandite pe canalele digitale. Asta inseamna ca ne spun cum si unde sa ne vindem produsul sau serviciul.

4. Masurarea performantei

Toate aceste aspecte nu sunt eficiente daca nu reusim sa masuram tot ceea ce determina succesul sau esecul proiectului nostru. Acesti indicatori includ numarul de vizite pe site-ul nostru, rentabilitatea investitiei diferitelor noastre campanii, ratele de conversie, clientii noi si multe altele. Un consultant digital va va ajuta sa dezvoltati un tablou de bord online care va va ajuta sa monitorizati progresul strategiei digitale folosind date de analiza si sa va ofere informatii in timp real pentru a va imbunatati imediat strategia.

5. Instrumente tehnologice

Transformarea digitala impune ca este fundamental sa implementam si sa folosim instrumente de automatizare de marketing . Exista numeroase si diverse optiuni pe piata si, avand in vedere numarul tot mai mare de optiuni, avand la dispozitie o firma de consultanta experta in transformare digitala, va va ajuta sa gasiti cea care corespunde cel mai bine nevoilor dvs. Consultantul va va ajuta, de asemenea, sa il implementati in organizatia dvs. si sa va instruiti echipa, astfel incat sa stie cum sa profite la maximum de ea. Este unul dintre cele mai valoroase servicii pe care le putem achizitiona in mediul de afaceri actual.

Etapele procesului de consultanta in marketing digital

marketing digital

Odata ce ati retinut serviciile unei consultante de marketing digital, acestea vor parcurge fiecare dintre etapele procesului lor.

Pasul 1: Efectuati o analiza SWOT prealabila. Trebuie sa stim unde este punctul nostru de plecare si sa privim panorama competitiva a companiei, contextul pietei, oportunitatile pietei, slabiciunile si multe altele. Analiza SWOT ofera informatiile necesare pentru a incepe prin intelegerea contextului dvs. specific.

Pasul 2: Definiti obiectivele SMART . Trebuie sa stabilim obiective clare care sa se alinieze cu afacerea pentru a determina ce actiuni vom intreprinde. Vom face, de asemenea, o comparatie si vom evalua valorile si vanzarile, precum si vom crea canalul de conversie digitala de urmat.

Pasul 3: Identificati publicul tinta. Elaboram o descriere detaliata a tintei noastre, care detaliaza cine sunt, gusturile, nevoile, problemele, preocuparile lor etc. Aceasta va fi Cumparatorul nostru . Apoi, va trebui sa implementam tehnici de achizitie de clienti la 360o pentru a ajunge la utilizatori prin diferite canale si experienta coerenta.

Pasul 4: Un expert SEO si SEM va efectua o analiza tehnica a autoritatii de domeniu pe care o avem online, precum si a relevantei continutului nostru si a elementelor de imbunatatit si consolidat in domeniul digital.

Pasul 5: Formati echipa de resurse umane si instrumente. Acest pas implica determinarea cine trebuie sa duca la indeplinire strategia, precum si deciderea dispozitivelor, platformelor si a altor nevoi tehnologice.

Pasul 6: Implementati planul si sprijiniti echipa clientului in acest proces. Un consultant in marketing digital nu numai ca determina strategia ca parte a ofertei sale de servicii, dar include, de asemenea, instruire si suport pe parcursul implementarii pentru a garanta rezultatele dorite.

 

O consultanta in marketing digital va ajuta sa intelegeti piata in care functioneaza afacerea dvs., concurenta, punctele forte si punctele slabe, tendintele care isi pun amprenta si alte componente. Mario Grigorescu este specializat in implementarea strategiilor de marketing digital intr-o gama larga de sectoare, inclusiv agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online., care va pot propulsa compania spre succes. Va voi ajuta afacerea in calatoria sa de transformare digitala cu rezultate scalabile inca din prima luna de colaborare!

Contacteaza-ma Acum

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-