Treceți la conținutul principal

De ce ar trebui afacerea dvs. sa apeleze la consultanta in marketing digital?

 Daca doriti sa realizati un plan de marketing digital de succes, primul pas este sa executati si sa analizati diferite actiuni prin servicii de consultanta in marketing digital, sa stiti unde se incadreaza fiecare tehnica de marketing in strategia dvs. si sa mapati scenarii din viata reala. Ce altceva pot face acesti consultanti pentru organizatia dvs.?

consultanta in marketing digital

Daca doriti sa implementati noi proiecte in organizatia dvs., sa-i restructurati capacitatile digitale sau sa lansati o noua initiativa pentru a va maximiza si optimiza performanta, este timpul sa apelati la serviciile unei consultant in marketing digital. Un consultant in marketing digital va va ajuta sa organizati idei si concepte, sa realizati strategii si sa puneti in miscare diferitele etape ale proiectului dvs. de la brainstormingul initial pana la executia acestuia.

Ce este o consultanta in marketing digital?

O consultanta in marketing digital ghideaza companiile atunci cand organizatiile cauta sa se pozitioneze in spatiul digital si ofera evaluari personalizate printr-un proces care include evaluarea, optimizarea si dezvoltarea de solutii in afacerile lor.

Intreprinderile trebuie sa dezvolte o metodologie care sa le asigure ca eforturile si investitiile in eforturile online dau roade, dar au si sfaturi de specialitate si calificate pentru a ajunge acolo. Firmele de consultanta digitala ajuta la rezolvarea oricareia dintre acele intrebari care nu ne permit sa avem o prezenta digitala optimizata in mod adecvat.

S-ar putea sa fie multi dintre voi care credeti ca departamentul de marketing sau responsabilul cu marketingul dintr-o organizatie poate desfasura singur procesul de consultanta, dar nu este cazul. Serviciile agentiei ofera o noua perspectiva si un nivel de specializare greu de atins prin alte mijloace.

Acestea sunt motivele pentru care angajati un consultant in marketing digital:

  1. O perspectivă externa: Unul dintre motivele principale pentru angajarea unui consultant este obtinerea unui punct de vedere extern. Ei vad lucrurile cu mai multa claritate si, mai presus de toate, cu obiectivitate.

  2. Specializare: Un consultant in strategie digitala va ofera sansa de a lucra cu specialisti din toate domeniile spatiilor de marketing, cum ar fi UX, SEO, Social Media si multe altele. Veti optimiza intervalele de timp si resursele lucrand cu specialisti in aceste domenii.

  3. Costuri: timpul inseamna bani, iar un consultant poate economisi banii unei organizatii. Experienta lor se va asigura ca pot rezolva problemele mai rapid.

  4. Rentabilitatea investitiei: Un consultant de renume se va asigura ca cheltuielile vor merita si puteti masura profitabilitatea acesteia din indicatorii dvs. de performanta.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=aG3B87BY3bE[/embed]

Ce pot face serviciile de consultanta in marketing digital pentru organizatia dvs.?

O consultanta in marketing digital creeaza planuri de marketing digital, defineste strategiile de care aveti nevoie pentru a va pozitiona pe piata pentru a creste si apoi le executa si ia in considerare canalele necesare pentru a le comunica pentru a ajunge cu succes la publicul tinta.

De asemenea, vor aborda aspecte critice pentru dezvoltarea oricarei intreprinderi, cum ar fi:

1. Site-ul web

Un consultant analizeaza de ce are nevoie, cea mai buna tehnologie pentru a va construi site-ul si afacerea în ansamblu. Va va ajuta sa proiectati un site web care sa va reprezinte cel mai bine marca si care este, de asemenea, cel mai atractiv pentru clientii dvs. si ii sporeste capacitatea de conversie.

2. Comunicatii digitale

Un consultant in marketing digital poate analiza situatia in timp real a firmei dvs. si poate defini si dezvolta profilul complet al clientilor potentiali (Buyer Personas) pe care ii veti viza. Apoi vor lua toate aceste informatii si vor implementa un plan de marketing 360 bazat pe o analiza a pietei dvs., a concurentilor si a obiectivelor dvs. de afaceri. Unul dintre ceilalti piloni fundamentali pentru strategia dvs. de comunicare corporativa este sa va dati seama ce canale digitale includem (retele sociale, bloguri corporative etc.) ca parte a abordarii noastre.

3. Strategia de vanzari

Una dintre diferentele principale dintre marketingul digital si traditional este ca publicitatea online creeaza pozitionare si o crestere a dimensiunii comunitatii tale. O consultanta in marketing digital stabileste ce campanii ar trebui sa desfasoare, cand, ce parametri de segmentare sunt cei mai eficienti. De asemenea, va vor spune ce continut ne va beneficia cel mai mult in strategia noastra, precum si sa fie la zi in diferitele tipuri de formate de publicitate care sunt raspandite pe canalele digitale. Asta inseamna ca ne spun cum si unde sa ne vindem produsul sau serviciul.

4. Masurarea performantei

Toate aceste aspecte nu sunt eficiente daca nu reusim sa masuram tot ceea ce determina succesul sau esecul proiectului nostru. Acesti indicatori includ numarul de vizite pe site-ul nostru, rentabilitatea investitiei diferitelor noastre campanii, ratele de conversie, clientii noi si multe altele. Un consultant digital va va ajuta sa dezvoltati un tablou de bord online care va va ajuta sa monitorizati progresul strategiei digitale folosind date de analiza si sa va ofere informatii in timp real pentru a va imbunatati imediat strategia.

5. Instrumente tehnologice

Transformarea digitala impune ca este fundamental sa implementam si sa folosim instrumente de automatizare de marketing . Exista numeroase si diverse optiuni pe piata si, avand in vedere numarul tot mai mare de optiuni, avand la dispozitie o firma de consultanta experta in transformare digitala, va va ajuta sa gasiti cea care corespunde cel mai bine nevoilor dvs. Consultantul va va ajuta, de asemenea, sa il implementati in organizatia dvs. si sa va instruiti echipa, astfel incat sa stie cum sa profite la maximum de ea. Este unul dintre cele mai valoroase servicii pe care le putem achizitiona in mediul de afaceri actual.

Etapele procesului de consultanta in marketing digital

marketing digital

Odata ce ati retinut serviciile unei consultante de marketing digital, acestea vor parcurge fiecare dintre etapele procesului lor.

Pasul 1: Efectuati o analiza SWOT prealabila. Trebuie sa stim unde este punctul nostru de plecare si sa privim panorama competitiva a companiei, contextul pietei, oportunitatile pietei, slabiciunile si multe altele. Analiza SWOT ofera informatiile necesare pentru a incepe prin intelegerea contextului dvs. specific.

Pasul 2: Definiti obiectivele SMART . Trebuie sa stabilim obiective clare care sa se alinieze cu afacerea pentru a determina ce actiuni vom intreprinde. Vom face, de asemenea, o comparatie si vom evalua valorile si vanzarile, precum si vom crea canalul de conversie digitala de urmat.

Pasul 3: Identificati publicul tinta. Elaboram o descriere detaliata a tintei noastre, care detaliaza cine sunt, gusturile, nevoile, problemele, preocuparile lor etc. Aceasta va fi Cumparatorul nostru . Apoi, va trebui sa implementam tehnici de achizitie de clienti la 360o pentru a ajunge la utilizatori prin diferite canale si experienta coerenta.

Pasul 4: Un expert SEO si SEM va efectua o analiza tehnica a autoritatii de domeniu pe care o avem online, precum si a relevantei continutului nostru si a elementelor de imbunatatit si consolidat in domeniul digital.

Pasul 5: Formati echipa de resurse umane si instrumente. Acest pas implica determinarea cine trebuie sa duca la indeplinire strategia, precum si deciderea dispozitivelor, platformelor si a altor nevoi tehnologice.

Pasul 6: Implementati planul si sprijiniti echipa clientului in acest proces. Un consultant in marketing digital nu numai ca determina strategia ca parte a ofertei sale de servicii, dar include, de asemenea, instruire si suport pe parcursul implementarii pentru a garanta rezultatele dorite.

 

O consultanta in marketing digital va ajuta sa intelegeti piata in care functioneaza afacerea dvs., concurenta, punctele forte si punctele slabe, tendintele care isi pun amprenta si alte componente. Mario Grigorescu este specializat in implementarea strategiilor de marketing digital intr-o gama larga de sectoare, inclusiv agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online., care va pot propulsa compania spre succes. Va voi ajuta afacerea in calatoria sa de transformare digitala cu rezultate scalabile inca din prima luna de colaborare!

Contacteaza-ma Acum

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...