Treceți la conținutul principal

5 motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul dvs

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este una dintre cele mai importante componente ale comertului electronic si ale marketingului digital iar un Audit SEO rezolva aspectele tehnice legate de acest tip de optimizare. Cu toate acestea, exista o sansa mare ca la un moment dat sa experimentati o scadere a clasamentului, indiferent cat de atent ati fi cu designul web si crearea de continut.

Desi este greu sa te protejezi complet de greselile SEO, un audit SEO te poate ajuta sa eviti probleme majore. Auditarea site-ului dvs. va asigura, de asemenea, ca reveniti pe drumul cel bun dupa probleme cat mai repede posibil. Iata cateva motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul tau.

 

audit seo

 

1. Imbunatatiti-va structura informatiilor

A avea continut solid si lizibil pe site-ul tau web nu are sens daca nu este accesibil cititorilor tai. Trebuie sa utilizati date de analiza relevante pentru a va asigura ca continutul dvs. este usor de gasit de catre motoarele de cautare si cititorii dvs.

Cu auditarea SEO de la un furnizor de servicii de incredere, cum ar fi acest specialist seo certificat Google si Moz , puteti identifica zonele site-urilor dvs. care trebuie rectificate pentru a atrage mai mult trafic si pentru a va imbunatati clasamentul. Furnizorii profesionisti de servicii de audit SEO au instrumentele necesare pentru a prezenta informatii care au sens pentru publicul potrivit si ii atrag catre afacerea ta.

 

2. Tine pasul cu timpul prezent

Motoarele de cautare precum Yahoo, Google si Bing evolueaza si isi actualizeaza constant algoritmii pentru a oferi o experienta mai buna pentru utilizator. Trebuie sa fii constient de aceste modificari pentru a face ajustarile necesare continutului site-ului tau web si pentru a evita pierderea intregului trafic pe care ai muncit atat de mult sa obtii. Un audit SEO cu instrumentele potrivite va poate ajuta sa identificati aceste modificari si actualizari invechite.

 

3. Intelegeti-va cuvintele cheie

Cuvintele cheie sunt esentiale pentru optimizarea motoarelor de cautare. Cu toate acestea, multi proprietari de afaceri nu inteleg pe deplin care cuvinte cheie SEO ofera cea mai mare valoare companiei lor. Un audit SEO ofera informatii utile despre locurile in care site-ul dvs. primeste cele mai multe vizite in rezultatele cautarii si cuvintele cheie pe care ar trebui sa va cheltuiti banii. De asemenea, va poate ajuta sa identificati cel mai bun continut care nu este clasat din cauza optimizarii necorespunzatoare.

 

4. Imbunatatiti performanta generala a site-ului dvs. web

Google iubeste un site web sanatos, iar performanta este un aspect cheie al clasamentelor. Efectuarea unui audit SEO va scoate la iveala orice probleme pe site-ul dvs., inclusiv viteza slaba si probleme cu hartile site-ului. De asemenea, poate semnala punctele slabe si problemele de securitate ale site-ului dvs. web, care s-ar fi putut acumula treptat neobservate. Asigurati-va ca efectuati un audit SEO in mod regulat, deoarece modificarile externe pot afecta performanta site-ului dvs.

 

5. Evalueaza competitia

Auditurile SEO nu se limiteaza doar la site-ul dvs. Puteti audita site-ul web al concurentului pentru a obtine o perspectiva asupra punctelor forte si a punctelor slabe ale acestora. Un audit va poate ajuta sa descoperiti clasamentele lor SEO si sa determinati ce cuvinte cheie folosesc si sursele lor de backlink . Puteti implementa aceleasi cuvinte cheie in strategia dvs. de SEO daca au performante bune. O buna intelegere a concurentilor este de obicei esentiala pentru afacerea ta, mai ales daca acestia se claseaza mai sus decat tine in motorul de cautare.

 

Nota de final

Un audit SEO este o modalitate excelenta de a diagnostica si de a evalua succesul site-ului dvs. si de a identifica problemele si zonele de imbunatatire. Un audit detaliat va va oferi informatii esentiale despre lucrurile pe care trebuie sa le includeti in strategia dvs. SEO si remedieri pentru a imbunatati performanta site-ului dvs. Cel mai important, ajuta la generarea unui randament al investitiei pentru site-ul dvs.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...