Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este una dintre cele mai importante componente ale comertului electronic si ale marketingului digital iar un Audit SEO rezolva aspectele tehnice legate de acest tip de optimizare. Cu toate acestea, exista o sansa mare ca la un moment dat sa experimentati o scadere a clasamentului, indiferent cat de atent ati fi cu designul web si crearea de continut.
Desi este greu sa te protejezi complet de greselile SEO, un audit SEO te poate ajuta sa eviti probleme majore. Auditarea site-ului dvs. va asigura, de asemenea, ca reveniti pe drumul cel bun dupa probleme cat mai repede posibil. Iata cateva motive pentru a face un audit SEO pentru site-ul tau.
1. Imbunatatiti-va structura informatiilor
A avea continut solid si lizibil pe site-ul tau web nu are sens daca nu este accesibil cititorilor tai. Trebuie sa utilizati date de analiza relevante pentru a va asigura ca continutul dvs. este usor de gasit de catre motoarele de cautare si cititorii dvs.
Cu auditarea SEO de la un furnizor de servicii de incredere, cum ar fi acest specialist seo certificat Google si Moz , puteti identifica zonele site-urilor dvs. care trebuie rectificate pentru a atrage mai mult trafic si pentru a va imbunatati clasamentul. Furnizorii profesionisti de servicii de audit SEO au instrumentele necesare pentru a prezenta informatii care au sens pentru publicul potrivit si ii atrag catre afacerea ta.
2. Tine pasul cu timpul prezent
Motoarele de cautare precum Yahoo, Google si Bing evolueaza si isi actualizeaza constant algoritmii pentru a oferi o experienta mai buna pentru utilizator. Trebuie sa fii constient de aceste modificari pentru a face ajustarile necesare continutului site-ului tau web si pentru a evita pierderea intregului trafic pe care ai muncit atat de mult sa obtii. Un audit SEO cu instrumentele potrivite va poate ajuta sa identificati aceste modificari si actualizari invechite.
3. Intelegeti-va cuvintele cheie
Cuvintele cheie sunt esentiale pentru optimizarea motoarelor de cautare. Cu toate acestea, multi proprietari de afaceri nu inteleg pe deplin care cuvinte cheie SEO ofera cea mai mare valoare companiei lor. Un audit SEO ofera informatii utile despre locurile in care site-ul dvs. primeste cele mai multe vizite in rezultatele cautarii si cuvintele cheie pe care ar trebui sa va cheltuiti banii. De asemenea, va poate ajuta sa identificati cel mai bun continut care nu este clasat din cauza optimizarii necorespunzatoare.
4. Imbunatatiti performanta generala a site-ului dvs. web
Google iubeste un site web sanatos, iar performanta este un aspect cheie al clasamentelor. Efectuarea unui audit SEO va scoate la iveala orice probleme pe site-ul dvs., inclusiv viteza slaba si probleme cu hartile site-ului. De asemenea, poate semnala punctele slabe si problemele de securitate ale site-ului dvs. web, care s-ar fi putut acumula treptat neobservate. Asigurati-va ca efectuati un audit SEO in mod regulat, deoarece modificarile externe pot afecta performanta site-ului dvs.
5. Evalueaza competitia
Auditurile SEO nu se limiteaza doar la site-ul dvs. Puteti audita site-ul web al concurentului pentru a obtine o perspectiva asupra punctelor forte si a punctelor slabe ale acestora. Un audit va poate ajuta sa descoperiti clasamentele lor SEO si sa determinati ce cuvinte cheie folosesc si sursele lor de backlink . Puteti implementa aceleasi cuvinte cheie in strategia dvs. de SEO daca au performante bune. O buna intelegere a concurentilor este de obicei esentiala pentru afacerea ta, mai ales daca acestia se claseaza mai sus decat tine in motorul de cautare.
Nota de final
Un audit SEO este o modalitate excelenta de a diagnostica si de a evalua succesul site-ului dvs. si de a identifica problemele si zonele de imbunatatire. Un audit detaliat va va oferi informatii esentiale despre lucrurile pe care trebuie sa le includeti in strategia dvs. SEO si remedieri pentru a imbunatati performanta site-ului dvs. Cel mai important, ajuta la generarea unui randament al investitiei pentru site-ul dvs.
Comentarii
Trimiteți un comentariu