Treceți la conținutul principal

Cum sa construiti strategii SEO pentru practicile medicale

Ce presupune crearea unei strategii SEO solide pentru un cabinet medical, un cabinet medical sau o alta afacere din industria medicala? Obiectivele finale de imbunatatire a pozitionarii pe motoarele de cautare, trafic web directionat si cresterea numarului de potentiali pacienti care suna pentru informatii sau programari sunt posibile daca organizati si analizati ceea ce doresc oamenii de fiecare data cand cauta online.

Pentru o afacere din industria medicala cu orientare geografica, practicile SEO locale reprezinta cea mai solida fundatie a unei strategii cu mai multe fatete. De exemplu, in timp ce unii oameni pot cauta informatii despre simptomele sau diagnosticul lor, acestia nu devin intotdeauna pacienti rapid. Asa ca, in schimb, concentrati-va pe atragerea atentiei celor care cauta expresii precum “cabinete medicale in apropierea mea” sau termeni de specialitate combinati cu un oras sau cu numele unui oras sau cu codul postal local.

Foarte putini oameni cauta ajutor medical departe de locul in care locuiesc sau lucreaza. Daca doriti o atentie de calitate din partea persoanelor locale care au nevoie de serviciile de sanatate pe care le oferiti, cabinetul dumneavoastra medical trebuie sa apara in partea de sus a rezultatelor cautarilor si pe Google Maps.

Cum faceti ca acest lucru sa se intample? Cum puteti ca cabinetul dumneavoastra medical sa apara mai des in fata oamenilor care au cel mai probabil nevoie de tipul de ingrijire pe care il oferiti? Totul se reduce la o strategie SEO robusta si diversa.

 

Incepeti cu un audit al performantei SEO actuale

 
SEO Performance
Sursa: gymdesk.com

La fel cum un medic face teste si pune intrebari pacientului despre starea sa de sanatate, un expert in optimizare analizeaza potentialul actual al cabinetului dumneavoastra medical pentru a determina ce trebuie facut in continuare.

Potrivit Digital Authority Partners, nu va puteti imbunatati daca nu intelegeti situatia de baza. Un audit aprofundat implica examinarea datelor de trafic de la Google Analytics sau din alte surse, cautarea de erori sau omisiuni pe site, pe paginile de social media si in directoare, cautarea de probleme tehnice si compararea statutului dvs. cu cel al concurentei.

 

Aprofundarea eforturilor de SEO local

Inainte de finalizarea procesului de audit, acordati o atentie deosebita vizibilitatii locale. Aceasta constientizare va asigura ca traficul pe care il primiti provine dintr-o regiune pe care o deserveste cabinetul dumneavoastra medical.

De asemenea, acordati-va timp pentru a va examina listele de afaceri din directoarele de afaceri locale, cum ar fi Google My Business, Maps etc. Verificati de doua ori numele, adresa, numarul de telefon (NAP) si alte informatii de contact. Pentru rezultate optime, acestea trebuie sa corespunda exact oriunde apar pe internet.

 

Triarea problemelor si efectuarea de imbunatatiri pe baza datelor prioritare

 
seo optimization
Source: conroycreativecounsel.com

SEO cuprinde atat de multe actiuni potentiale. De exemplu, ati putea scrie un nou articol pe blog cu cuvinte cheie de mare valoare, ati putea crea un backlink catre un articol de acum patru ani, ati putea posta si partaja informatii pe retelele de socializare sau ati putea accelera timpul de incarcare a imaginilor de pe site-ul dvs. cu o secunda. Vreti ca actiunile dvs. sa faca cea mai semnificativa diferenta posibila.

La fel ca in medicina, atunci cand va dati seama care este cel mai bun tratament pentru un pacient, trebuie sa decideti care sunt cele mai eficiente strategii de optimizare. SEO proactiv obtine rezultate excelente. Totusi, cel mai bine ar fi ca intotdeauna sa determinati urmatoarea actiune pe baza datelor. De exemplu, scrieti un altul daca obtineti mult trafic din postari cu cuvinte bine definite. Probabil ca nu veti obtine aceleasi rezultate de la un link vechi de patru ani.

 

Google vrea relevanta, precizie si consecventa

Dupa cum am mentionat mai sus, NAP-ul dvs. trebuie sa arate la fel peste tot unde postati online. Fiti atenti la abrevierile din adresa dvs., la paranteze, la liniutele din numarul de telefon si la denumirea legala a cabinetului dvs. medical. Orice discrepanta duce la o presupusa lipsa de incredere.

Potrivit robotilor motoarelor de cautare, cum poate cineva sa aiba incredere in dumneavoastra pentru a va oferi servicii medicale de calitate daca nu puteti corecta informatiile esentiale despre organizatia dumneavoastra? Capacitatea de a face marketing in mod inteligent este, de asemenea, un semn de eficienta, pe care oamenii care au nevoie de un medic il apreciaza.

Standardul de aur pentru toata optimizarea pentru motoarele de cautare este relevanta. Expertii Google creeaza si actualizeaza cu atentie algoritmul pentru a maximiza sansele ca o persoana care cauta sa gaseasca ceea ce are nevoie. Atunci cand va listati cabinetul in directoare de inalta calitate, cu informatii exacte si actualizate, ajutati sa convingeti motoarele de cautare ca aveti ceea ce va trebuie.

 

Urmariti intotdeauna datele si analizati rezultatele in schimbare

 
Track SEO Data
Sursa: artusdigital.com

Nu ati diagnostica pe cineva cu o boala grava, nu i-ati da niste medicamente si nu ati programa niciodata o intalnire de monitorizare pentru a vedea daca se simte mai bine. Este nevoie de o ingrijire continua similara pentru a va ingriji strategia SEO.

Google Analytics si alte instrumente online va ajuta sa intelegeti totul, de la traficul de cuvinte cheie la vizitatorii site-ului web si pana la conversia de lead-uri. Aceste elemente de baza nu fac decat sa zgarie suprafata tipului de date pe care ar trebui sa le urmariti. Cu cat stiti mai multe, cu atat mai multe imbunatatiri puteti face si cu atat mai bune vor fi rezultatele pe care le veti obtine acum si in viitor.

Odata ce aveti informatii despre starea actuala a SEO, ati identificat problemele potentiale si ati prioritizat schimbarile pe parcurs, trebuie sa cunoasteti strategiile care va vor ajuta sa obtineti mai multa atentie din partea persoanelor care cauta ingrijiri medicale.

Printre optiuni se numara perfectionarea paginilor Google My Business si a altor pagini de anuare locale; utilizarea eficienta a etichetelor title, meta, header si a etichetelor de imagine; actualizarea arhitecturii site-ului dvs. web, adaugarea unei harti a site-ului si reducerea timpilor de incarcare; crearea unui continut relevant si de inalta calitate atat pe site-ul web, cat si in afara acestuia; si facilitarea extrem de mare a gasirii de catre vizitatorii site-ului a ceea ce doresc si a contactarii dvs. pentru o programare.

In cele mai multe cazuri, angajarea unui consultant de marketing online experimentat si profesionist pentru a va aborda sarcinile de optimizare continua are sens. La urma urmei, trebuie sa va concentrati pe tratarea pacientilor si pe gestionarea cabinetului dumneavoastra medical. In timp ce unele dintre sarcinile enumerate mai sus pot fi finalizate rapid si au rezultate rapide, majoritatea sunt planuri pe termen mai lung.

Nu puteti construi o strategie SEO eficienta pentru un cabinet medical o singura data si apoi sa lasati lucrurile in pace. Algoritmii si concurenta se schimba in mod constant, iar daca nu luati masuri continue pentru a va imbunatati, va va lipsi avantajul competitiv care face ca afacerea dvs. medicala sa aiba succes.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...