Treceți la conținutul principal

Cum sa va transferati Google Authenticator pe un telefon nou

 In timp ce autentificarea in doi factori (2FA) prin mesaje text (SMS) este inca utilizata pe scara larga, aplicatiile 2FA de tip Google Authenticator au devenit mana si untul securitatii online, facand dificil accesul hackerilor la conturile dvs. web.

Google Authenticator si Authy sunt doua dintre optiunile populare disponibile in prezent. Cu toate acestea, o dezactivare majora a solutiei Google a fost modul in care codurile au fost stocate pe dispozitivul dvs. Deoarece au fost criptate folosind o cheie care este specifica acelui telefon, nu ai putut accesa codurile in alta parte.

Aceasta nu este o problema decat daca telefonul dvs. este furat sau spart, caz in care, practic, sunteti blocat de conturile dvs. online. Google a introdus optiunea de a va transfera conturile in 2020, permitandu-va sa importati si sa exportati coduri de autentificare intre dispozitive. Dar procesul a fost inca manual. Cu toate acestea, odata cu actualizarea recenta din aprilie 2023, Google a facut totul mai usor, permitand sincronizarea codului pe mai multe dispozitive folosind contul dvs. Google.

Acest articol va prezinta procesul de sincronizare a codurilor intre dispozitive, indiferent daca utilizati un iPhone sau un telefon Android ieftin . Daca trebuie sa utilizati metodele manuale, le acoperim si pe acestea.

Google Authenticator

Sincronizati automat codurile Google Authenticator cu un telefon nou

Pentru a incepe cu sincronizarea automata 2FA pe dispozitivele dvs. iOS sau Android, urmati acesti pasi pentru a va conecta la cont:

  1. Lansati aplicatia Google Authenticator pe vechiul dispozitiv.
  2. Atingeti pictograma avatar din coltul din dreapta sus al ecranului. O caseta pop-up va solicita sa alegeti un cont dintr-o lista de conturi care sunt inregistrate in prezent pe dispozitivul dvs.
  3. Selectati contul corespunzator. Functia de sincronizare se activeaza automat cu un buton de nor verde langa avatar.

Odata ce sincronizarea este configurata pe vechiul dispozitiv, descarcati aplicatia de autentificare pe noul iPhone sau Android din AppStore, Google Play Store sau Samsung Store si conectati-va cu acelasi cont Google. Codurile dvs. apar automat pe noul telefon.

Principalul avantaj al acestei functii este ca, daca va pierdeti telefonul sau este deteriorat, puteti recupera codurile de verificare de pe noul telefon fara probleme, atata timp cat v-ati conectat anterior. In ciuda actualizarii, vechile metode manuale de transfer al codurilor 2FA inca functioneaza. Sa le vedem in continuare.

Transferati manual codurile Google Authenticator pe un telefon nou

Daca doriti sa va transferati conturile Google Authenticator pe alt dispozitiv din orice motiv, urmati acesti pasi pe vechiul dispozitiv:

  1. Lansati Google Authenticator .
  2. Atingeti pictograma meniului hamburger din coltul din stanga sus al ecranului pentru a deschide meniul lateral.
  3. Navigati la si selectati Transfer conturi din optiuni. Vi se cere sa exportati sau sa importati conturi existente.
  4. Selectati Exportati conturi . Vi se cere sa verificati actiunea cu amprenta sau parola ecranului de blocare.
  5. Introduceti parola sau introduceti amprenta. Vi se cere sa selectati conturile de exportat. Toate conturile sunt selectate implicit, dar le puteti debifa pe cele pe care nu doriti sa le mutati.
  6. Selectati conturile relevante si atingeti Urmatorul . Pe ecran se afiseaza un cod de bare pentru a fi scanat de noul dispozitiv.

Pe noul dispozitiv:

  1. Deschideti Google Authenticator .
  2. Atingeti pictograma hamburger pentru a deschide meniul lateral.
  3. Selectati Transferati conturi .
  4. Selectati Importati conturi .
  5. Atinge Scaneaza codul QR in coltul din dreapta jos al ecranului. Camera se deschide.
  6. Vi se cere permisiunea daca este prima data cand utilizati aplicatia.

Codurile se transfera automat pe noul dispozitiv odata ce scanarea este finalizata. Acum puteti folosi Authenticator pe ambele telefoane sau il puteti sterge de pe vechiul dispozitiv.

Resetati aplicatia Google Authenticator din serviciile individuale

Metodele anterioare ar trebui sa rezolve cu usurinta problemele aplicatiei dvs. Authenticator. Cu toate acestea, sa presupunem ca ti-ai pierdut telefonul fara sa sincronizezi codurile cu contul Google si ca nu poti transfera codurile respective pe un telefon nou. Puteti urma calea lunga si dureroasa de a reseta verificarea in doi pasi pe fiecare site web pe care ati instalat-o anterior.

Dezavantajul acestei metode este ca necesita sa fiti autentificat si sa puteti accesa platforma in primul rand. Pentru contul dvs. Google, puteti reseta aplicatia din setarile de securitate stergand-o si instaland-o din nou folosind noul telefon. Pentru a face acest lucru:

  1. Lansati browserul Chrome si conectati-va la contul Google de pe computer sau Mac.
  2. Faceti clic pe pictograma avatar si selectati Gestionati contul dvs. Google .
  3. Accesati fila Securitate .
  4. Derulati in jos si faceti clic pe Authenticator.

reset-authenticator-app

5. Faceti clic pe pictograma cos de langa ea pentru a sterge configuratia existenta.

reset-authenticator-app

6. Faceti clic pe OK pentru a confirma stergerea.

reset-authenticator-app

7. Faceti clic pe Configurati autentificatorul pentru a-l utiliza pe noul telefon. Apare un cod QR.

reset-authenticator-app

8. Scaneaza codul cu noul tau dispozitiv pentru a incepe.

9. Faceti clic pe Urmatorul dupa scanare. Vi se solicita sa introduceti un cod din aplicatia Authenticator.

reset-authenticator-app

10. Introdu codul din aplicatie si da clic pe Verificare .

reset-authenticator-app

Nota

Pana acum, setarea Authenticator avea o optiune Schimbati telefon care va permitea sa comutati la un dispozitiv nou. Cu toate acestea, acesta a fost inlocuit cu un buton al aplicatiei Modificare autentificare care nu functioneaza in mod similar. In timpul testarii, am constatat ca noul buton functioneaza fara probleme atunci cand doriti sa schimbati aplicatiile de autentificare de pe acelasi dispozitiv mobil. Cu toate acestea, pentru a schimba complet telefonul, stergerea vechei configuratii si crearea uneia noi ofera cele mai bune rezultate.

Daca vi se solicita sa introduceti 2FA in timp ce va conectati la contul Google, utilizati unul dintre cele zece coduri de rezerva pentru a obtine acces. Aceste coduri sunt generate automat atunci cand configurati 2FA pentru contul dvs. Google. Acestea sunt stocate in cont, dar trebuie sa le copiati intr-o locatie externa in cazul in care sunteti blocat din contul dvs. fara aplicatia dvs. 2FA.

Faceti acelasi lucru pentru toate serviciile pe care le utilizati cu Google Authenticator, fie ca este Facebook, Amazon, Apple sau Dropbox. Cu toate acestea, este posibil sa nu puteti accesa aplicatii care necesita sa introduceti 2FA in timp ce va conectati, decat daca aveti telefonul vechi.

Transferul dvs. Google Authenticator nu a fost niciodata atat de usor

Transferul dvs. Google Authenticator pe un telefon nou este acum mai usor ca niciodata, datorita introducerii de catre gigantul tehnologic a functiei de sincronizare usor de utilizat. Daca preocuparile legate de procesul de transfer v-au impiedicat sa configurati Google Authenticator 2FA pentru aplicatiile dvs., acum puteti incepe sa va protejati contul fara griji.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-