Treceți la conținutul principal

Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Descoperiti Predictii Google si Tendinte SEO ale expertilor pentru 2023 pe baza actualizarilor de algoritmi din acest an, pentru a va pregati pentru urmatoarea miscare Google si pentru a fi in fata competitiei in 2022 a fost un an plin de schimbari pentru industria SEO si nu exista niciun semn de incetinire.

prezenta online

Numai in acest an, Google a renuntat la opt actualizari confirmate si neconfirmate – lasand multe afaceri in urma clasamenelor, care se straduiau sa tina pasul.

Cu atat de multa volatilitate, cum va puteti adapta strategia SEO pentru a o mentine proaspata si relevanta?

Cum vor afecta schimbarile de algoritmi din acest an strategia dvs. SEO din 2023?

Cum va puteti pregati pentru urmatoarea miscare Google si sa fiti in fata concurentei?

Pe 14 decembrie – Loren Baker – fondatorul prestigioasei publicatii SEJ – a moderat un webinar cu Pat Reinhart, vicepresedinte la Conductor.

Reinhart a recapitulat cele mai importante informatii SEO din acest an si a impartasit cateva predictii ale expertilor bazate pe actualizarile algoritmului din 2022 pentru a descoperi ce ne poate rezerva anul viitor.

Iata un rezumat al webinarului.

 

Predictia #1: Volatilitatea Google va continua sa se intensifice

 
Exista o multime de volatilitate care se rostogoleste, iar aceasta ar putea fi noua normalitate.

Ceea ce face ca anul acesta, si posibil anul viitor, sa fie atat de intens, este faptul ca timpul dintre actualizarile de algoritmi este din ce in ce mai scurt si acestea incep sa se desfasoare unele peste altele.

 

Google va continua sa testeze noi caracteristici si tipuri de rezultate.

Ce inseamna asta? Mai multe schimbari de algoritmi vor avea loc in mai putin timp, ceea ce echivaleaza cu mai multa volatilitate.

3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Actualizarile se desfasoara unele peste altele intr-o succesiune mai stransa.
  2. Actualizarile incep sa fie lansate mai rapid.
  3. Google nu mai are grija de sentimentele tale.

In acest an, vor exista mai multe teste si solicitari de date din partea Google din cauza a ceea ce se intampla in randul generatiilor tinere, ceea ce ne conduce la urmatoarea predictie.

 

Predictia #2: Cautarea vizuala va deveni mai importanta

Generatia Z se indreapta catre TikTok si Instagram pentru nevoile lor de cautare, ocolind efectiv Google.

Google se schimba pentru a tine pasul.

Generatiile mai tinere se conecteaza mai bine cu elementele vizuale, deoarece le ofera o experienta mai buna.

Astfel, Google foloseste acum mai multe elemente vizuale in cautare.

3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Aveti grija de imaginile pe care le creati.
  2. Creati continut video.
  3. Google nu este singurul motor de cautare.
 

Predictia #3: Mai multe companii vor lua in serios SEO tehnic

Google doreste sa ofere utilizatorilor o experienta buna, asa ca devine din ce in ce mai important sa va asigurati ca site-ul dvs. functioneaza la nivel tehnic.

Multe companii stiu acum ca solutia este de a stabili un sistem prin care site-ul dvs. este monitorizat in mod constant, trecand la o mentalitate “always-on”.

3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Sanatatea site-ului dumneavoastra.
  2. Abordarea dumneavoastra.
  3. Algoritmii pe care ii vizati in mod specific.
 

Predictia #4: Companiile vor investi in Metaverse

Este intelept sa nu se investeasca inca in Metaverse, deoarece acest fapt nu a fost inca dovedit ca este util 100% pana in acest moment.

3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Nu este pregatit.
  2. Nu il foloseste nimeni.
  3. Probabil ca va deveni foarte ciudat, foarte repede.
 

Predictia #5: Toata lumea va uita de Universal Analytics care va disparea

Toata lumea uita faptul ca Universal Analytics va disparea la 1 iulie 2023. Si va fi o nebunie pentru cei care nu au configurat niciodata GA4.

In timp ce majoritatea predictiilor au de-a face cu algoritmii, la sfarsitul zilei, este vorba despre continutul pe care il creati si experienta pe care o oferiti clientilor, asa ca asigurati-va ca sunteti in masura sa o urmariti eficient in 2023.

 

[Diapozitive] Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-