Treceți la conținutul principal

Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Descoperiti Predictii Google si Tendinte SEO ale expertilor pentru 2023 pe baza actualizarilor de algoritmi din acest an, pentru a va pregati pentru urmatoarea miscare Google si pentru a fi in fata competitiei in 2022 a fost un an plin de schimbari pentru industria SEO si nu exista niciun semn de incetinire.

prezenta online

Numai in acest an, Google a renuntat la opt actualizari confirmate si neconfirmate – lasand multe afaceri in urma clasamenelor, care se straduiau sa tina pasul.

Cu atat de multa volatilitate, cum va puteti adapta strategia SEO pentru a o mentine proaspata si relevanta?

Cum vor afecta schimbarile de algoritmi din acest an strategia dvs. SEO din 2023?

Cum va puteti pregati pentru urmatoarea miscare Google si sa fiti in fata concurentei?

Pe 14 decembrie – Loren Baker – fondatorul prestigioasei publicatii SEJ – a moderat un webinar cu Pat Reinhart, vicepresedinte la Conductor.

Reinhart a recapitulat cele mai importante informatii SEO din acest an si a impartasit cateva predictii ale expertilor bazate pe actualizarile algoritmului din 2022 pentru a descoperi ce ne poate rezerva anul viitor.

Iata un rezumat al webinarului.

 

Predictia #1: Volatilitatea Google va continua sa se intensifice

 
Exista o multime de volatilitate care se rostogoleste, iar aceasta ar putea fi noua normalitate.

Ceea ce face ca anul acesta, si posibil anul viitor, sa fie atat de intens, este faptul ca timpul dintre actualizarile de algoritmi este din ce in ce mai scurt si acestea incep sa se desfasoare unele peste altele.

 

Google va continua sa testeze noi caracteristici si tipuri de rezultate.

Ce inseamna asta? Mai multe schimbari de algoritmi vor avea loc in mai putin timp, ceea ce echivaleaza cu mai multa volatilitate.

3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Actualizarile se desfasoara unele peste altele intr-o succesiune mai stransa.
  2. Actualizarile incep sa fie lansate mai rapid.
  3. Google nu mai are grija de sentimentele tale.

In acest an, vor exista mai multe teste si solicitari de date din partea Google din cauza a ceea ce se intampla in randul generatiilor tinere, ceea ce ne conduce la urmatoarea predictie.

 

Predictia #2: Cautarea vizuala va deveni mai importanta

Generatia Z se indreapta catre TikTok si Instagram pentru nevoile lor de cautare, ocolind efectiv Google.

Google se schimba pentru a tine pasul.

Generatiile mai tinere se conecteaza mai bine cu elementele vizuale, deoarece le ofera o experienta mai buna.

Astfel, Google foloseste acum mai multe elemente vizuale in cautare.

3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Aveti grija de imaginile pe care le creati.
  2. Creati continut video.
  3. Google nu este singurul motor de cautare.
 

Predictia #3: Mai multe companii vor lua in serios SEO tehnic

Google doreste sa ofere utilizatorilor o experienta buna, asa ca devine din ce in ce mai important sa va asigurati ca site-ul dvs. functioneaza la nivel tehnic.

Multe companii stiu acum ca solutia este de a stabili un sistem prin care site-ul dvs. este monitorizat in mod constant, trecand la o mentalitate “always-on”.

3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Sanatatea site-ului dumneavoastra.
  2. Abordarea dumneavoastra.
  3. Algoritmii pe care ii vizati in mod specific.
 

Predictia #4: Companiile vor investi in Metaverse

Este intelept sa nu se investeasca inca in Metaverse, deoarece acest fapt nu a fost inca dovedit ca este util 100% pana in acest moment.

3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Nu este pregatit.
  2. Nu il foloseste nimeni.
  3. Probabil ca va deveni foarte ciudat, foarte repede.
 

Predictia #5: Toata lumea va uita de Universal Analytics care va disparea

Toata lumea uita faptul ca Universal Analytics va disparea la 1 iulie 2023. Si va fi o nebunie pentru cei care nu au configurat niciodata GA4.

In timp ce majoritatea predictiilor au de-a face cu algoritmii, la sfarsitul zilei, este vorba despre continutul pe care il creati si experienta pe care o oferiti clientilor, asa ca asigurati-va ca sunteti in masura sa o urmariti eficient in 2023.

 

[Diapozitive] Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...