Treceți la conținutul principal

Cele mai bune practici seo pentru a va clasifica firma de avocatura in Google

Cautarea organica este un canal critic pentru majoritatea intreprinderilor. De fapt 53% din traficul pe site provine din rezultatele cautarii organice. Si mai surprinzator este faptul ca, pe prima pagina de rezultate de cautare, primele cinci rezultate organice reprezinta aproape 67% din toate clicurile. Cu atat de mult trafic in joc, este usor de inteles de ce este esential sa ajungi in primele 10 rezultate Google. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca este usor! Intr-o lume aflata in continua evolutie a algoritmilor de cautare, este important sa cunoasteti cele mai recente tactici seo. Mario Grigorescu – Specialist Certificat Google – a pregatit o lista trucuri SEO firmelor de avocatura pentru a ajuta in clasificarea site-urilor firmelor de avocatura in primele rezultate Google.

seo avocatura

1. Asigurati-va ca site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile

 
Designul site-ului web optimizat pentru dispozitivele mobile reprezinta o parte esentiala a experientei utilizatorului si un lucru pe care motoarele de cautare il cauta si la care raspund. Smartphone-urile primesc cel mai mare numar de cautari online cu o marja semnificativa, iar faptul de a avea un site web care nu este compatibil va afecta eforturile dvs. de cautare. Nu uitati, unul dintre cei mai importanti factori de clasificare este experienta utilizatorului, iar asigurarea unei redari corecte a paginilor dvs. web este un factor critic pentru o cresterea organica in cautarile Google.
 

2. Imbunatatiti timpul de incarcare a paginilor web

Un site web care se incarca rapid primeste mult mai multe vizualizari decat unul care dureaza ceva timp. Acesta este de fapt un factor pe care Google il ia in considerare pentru rezultatele cautarii. Motoarele de cautare primesc semnale atunci cand paginile web se incarca lent. Cercetarile au aratat ca imbunatatirea timpilor de incarcare creste conversiile si imbunatateste clasamentul motoarelor de cautare.
 

3. Aveti o strategie intentionata de cuvinte cheie

Continutul de pe site-ul dvs. este destinat clientilor si vizitatorilor. Trebuie sa scrieti continut de inalta calitate care sa rezoneze cu ei – iar cuvintele cheie va ajuta sa faceti acest lucru. “Cuvintele-cheie intentionate” sunt cele care va spun de la bun inceput care este scopul lor si care va ajuta cu adevarat la SEO. O parte a acestei strategii vizeaza cuvinte cheie cu coada lunga, cum ar fi “avocati de daune auto langa mine”. Cercetati si incorporati cuvinte cheie cu coada lunga, cum ar fi “Avocat drepturi de autor in bucuresti” pentru un continut de calitate superioara pe care Google il prefera. De asemenea, luati in considerare directionarea atat a cuvintelor cheie primare, cat si a celor secundare. Cuvantul cheie principal ar trebui sa fie subiectul principal al paginii dvs. si apoi, de acolo, puteti optimiza pentru mai multe cuvinte cheie secundare care sustin subiectul principal.
 

4. Optimizati pentru o indexare rapida a motorului de cautare

Pentru a avea cu adevarat performante bune in cautarea Google si pentru ca site-ul firmei dvs. de avocatura sa ajunga in top 10 Google, exista anumite elemente care trebuie sa fie prezente. Aceste elemente transmit informatii importante catre Google, astfel incat acesta sa va poata indexa rapid site-ul. Includeti (si optimizati) urmatoarele caracteristici:
  1. Eticheta de titlu
  2. Eticheta de antet
  3. Meta-descrierile
  4. Textul alternativ al imaginii
 

5. Construiti o strategie de backlink

Backlink-urile sunt o parte din ce in ce mai importanta in SEO. Link-urile ajuta Google sa inteleaga cat de populara, autoritara, utila si relevanta este o anumita pagina web. Paginile care au acumulat multe backlink-uri tind sa se descurce mai bine in rezultatele de cautare. Aflati mai multe despre crearea unor strategii eficiente de creare de link-uri aici.
 

6. Actualizati-va listele locale

Pentru a va imbunatati pozitionarea in cautarile locale, puteti incepe prin a va actualiza listarea in Google My Business. Asigurati-va ca profilul dvs. este complet optimizat prin:
  1. Crearea si verificarea paginii Google My Business prin adaugarea de informatii esentiale, cum ar fi informatiile de contact si orele de functionare. De asemenea, puteti actualiza aceasta pagina cu masuri de sanatate si siguranta. Asigurati-va ca va personalizati pagina cu o imagine de coperta si un logo, de asemenea.
  2. Utilizati Google Posts in cadrul contului dvs.
  3. Incurajati-va clientii sa impartaseasca recenzii online.
  4. Raspundeti la recenzii si asigurati-va ca includeti locatia atunci cand raspundeti. (Ex: Va multumim pentru recenzia dvs. cu privire la serviciile noastre pentru daune auto din Bucuresti).
  5. In timp, daca Google considera ca afacerea dvs. este autentica, ati putea castiga un loc in spatiul online din bara laterala in cautarea locala Google.
 

7. Targetare Featured Snippets

Featured Snippets reprezinta raspunsurile recomandate la intrebarile care sunt afisate in partea de sus a paginilor cu rezultate in cautarile Google atunci cand cineva introduce o intrebare. Aceste pozitii sunt uimitoare pentru trafic, dupa cum va puteti imagina, deoarece foarte multi utilizatori se uita doar la un featured snippet atunci cand cauta un raspuns la intrebarea lor. Va puteti optimiza continutul pentru featured snippets pentru a va imbunatati sansele de a fi ales astfel:
  1. Alegeti continutul pe care doriti sa il optimizati pentru un featured snippet.
  2. Cautati singur cuvantul cheie pentru a vedea ce tip de continut a fost deja ales. Acordati o atentie deosebita formatului – este o lista cu buline, o lista numerotata sau un tabel?
  3. Modificati-va continutul intr-un format in care sa puna si sa raspunda la intrebari.
  4. Organizati-va continutul in titluri si subtitluri.
  5. Scrieti in propozitii scurte si directe. (Acest tip de text este mai usor de extras de catre Google ca raspuns la o intrebare).
 

8. Optimizati activele paginii

Asigurati-va ca titlul paginii, metadescrierea si URL-ul sunt optimizate pentru cautarile Google. Titlul paginii si metadescrierea sunt, cel mai probabil, primele lucruri pe care un utilizator le observa atunci cand face o cautare. Asigurati-va ca tineti cont de experienta utilizatorului, cu titluri si descrieri care se incadreaza in limitele de caractere, sunt foarte descriptive si ii indruma pe utilizatori catre continut si prezinta cuvantul cheie vizat. Nu uitati ca puteti include anumite elemente, cum ar fi numere (“12 pasi pentru intentarea unui proces pentru vatamare corporala”) sau anul (“Cum sa depuneti o cerere de despagubire de asigurare in 2022”) pentru a ajuta la specificarea tipului de continut. Metadescrierea dvs. ar trebui sa fie, de asemenea, descriptiva, dar asigurati-va ca explica exact despre ce este vorba in continutul dvs. si ca face clara propunerea de valoare a acestuia.

URL-urile paginilor dvs. ar trebui sa fie, de asemenea, scurte si descriptive. Nimeni nu doreste sa acceseze un URL care este prea stufos si greu de urmarit sau de tastat daca este necesar. Folositi intotdeauna cuvinte-cheie in URL-ul dvs. si pastrati-l sub 60 de caractere, astfel incat Google sa nu taie nici o informatie pertinenta.

 

9. Imbunatatiti timpul de incarcare a paginii

19% dintre oameni vor parasi o pagina web daca aceasta dureaza mai mult de 2-3 secunde pentru a se incarca. A avea pagini care se incarca rapid este esential. Verificati de doua ori elementele paginii care ar putea contribui, cum ar fi plugin-urile inutile. Apoi, incercati sa efectuati un audit SEO pentru a vedea ce ar putea cauza timpii de incarcare lenti.
 

10. Faceti-o accesibila

S-a demonstrat faptul ca multe dintre cele mai performante site-uri web sunt si foarte accesibile. Optimizati site-ul dvs. pentru accesibilitate, concentrandu-va pe usurinta de utilizare pe toate platformele si tehnologiile si adaugand explicatii text pentru toate imaginile si videoclipurile.
 
 

11. Efectuati audituri regulate

Asa cum am mentionat mai devreme, auditurile SEO va pot ajuta sa va dati seama de multe probleme diferite in spectrul SEO. Efectuarea de audituri regulate este o practica buna, deoarece va va indica problemele mai devreme decat mai tarziu, permitandu-va sa vizati zonele de imbunatatire a site-ului web in mod regulat.

 

De retinut:

Oamenii efectueaza zilnic cautari in Google – mai mult de 4 miliarde de cautari, de fapt. Cu o asemenea cantitate de cautari care au loc, puteti vedea de ce este important sa iesiti in evidenta in orice mod posibil. Cel mai bun pariu pentru a capta mai multa atentie si mai mult trafic este sa ajungeti in primele 10 listari organice ale rezultatelor motorului de cautare. Urmati aceste sfaturi, dar nu sariti peste investitia intr-o strategie robusta de marketing SEO pentru firme de avocatura, care va poate ajuta in strategia de marketingului digital ideala pentru firma dvs.

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...