Treceți la conținutul principal

De ce Link Building este esential pentru SEO

O componenta esentiala a marketingului SEO este construirea de linkuri. Este posibil sa pierdeti o afacere potentiala daca nu ati incorporat tactici de construire a legaturilor in planul dvs. de marketing. Firma dvs. va reusi daca utilizati tehnici de creare de legaturi pentru a dezvolta campanii eficiente de marketing SEO. Cu toate acestea, mai intai trebuie sa intelegeti ce este si cum sa o aplicati.

Link Building

Link building: ce reprezinta?

 
Crearea de legaturi este o tehnica care implica obtinerea de hyperlinkuri de la alte site-uri web si adaugarea acestora la propriul site web pentru a incuraja paginile web sa faca linkuri intre ele. Ajuta utilizatorii sa acceseze diferite pagini de pe Internet. In plus, faciliteaza accesarea cu crawlere a paginilor site-ului dvs. de catre motoarele de cautare. Exista mai multe abordari pentru construirea de legaturi. Cu toate acestea, daca esti capabil sa stapanesti pe cel putin unul dintre ele, vei avea un avantaj fata de rivalii tai. Din 2005, interesul pentru constructia de legaturi a crescut cu 43% in Statele Unite.

Cum se fac linkurile?

Deoarece linkurile sunt fundamentul construirii de link-uri, intelegerea modului in care sunt realizate este cruciala. O eticheta de link este alcatuita din patru componente care lucreaza impreuna pentru a forma intregul lucru. Fiecare componenta a conexiunii are un scop distinct:
  1. Inceput: ancora este portiunea initiala a conexiunii. Activeaza eticheta de link si informeaza motorul de cautare ca linkul este urmat de un link catre o alta pagina. Litera ,,a” desemneaza aceasta portiune a conexiunii.
  2. Adresa URL de referinta: Adresa URL de referinta indica unde este directionat linkul. Poate fi o imagine, un fisier descarcat sau o alta pagina web. Un ,,href” este folosit pentru a identifica aceasta portiune a legaturii. Linkul va va duce la o alta sectiune a aceleiasi pagini daca aceasta portiune incepe cu #.
  3. Textul vizibil al link-ului: este continut in aceasta sectiune si este o mostra a ceea ce vor vedea oamenii cand vor face clic pe link. Adesea iese in evidenta intr-un fel de materialul din jur. Pentru a semnifica ca este un link pe care se poate face clic, acesta apare frecvent albastru si subliniat.
  4. Inchiderea link-ului: informeaza motoarelor de cautare ca conexiunea este completa.

Cum beneficiaza companiile din dezvoltarea legaturilor

Pe langa imbunatatirea clasamentului SEO, crearea de linkuri are mai multe beneficii pentru afaceri.

Relatiile se formeaza atunci cand contactati alte companii, frecvent pentru a impartasi informatii despre promotii si alte activitati care sunt relevante pentru firma dumneavoastra. Desi obtinerea unui link este obiectivul tau principal atunci cand contactezi, exista si alte beneficii. Puteti cultiva legaturi de lunga durata, care sunt avantajoase pentru ambele firme.

Legaturile puternice pot creste numarul de vizitatori pe site-ul dvs. si pot creste ratingul motorului de cautare. Vanzarile dvs. pot creste, de asemenea, daca site-ul dvs. este conectat la un site web popular si pertinent. In plus, este posibil ca astfel de vanzari sa duca la afaceri recurente, permitandu-va sa cresteti in viitor.

Crearea de legaturi eficienta ajuta, de asemenea, la promovarea marcii si la dezvoltarea marcii dvs. Prin includerea de link-uri catre materiale pertinente, va puteti demonstra pozitia de expert in domeniu. In plus, ar putea fi benefic sa evidentiezi cunostintele companiei tale si beneficiile produselor si serviciilor sale.

Linkuri care merita

Trebuie sa aveti continut bun spre care sa va conectati pentru ca linkurile dvs. sa merite. Crearea eficienta a link-urilor necesita continut optimizat SEO pentru ca linkurile sa functioneze. Creati conexiuni la date cheie din industrie si alte resurse specializate prin linkuri. In plus, incepeti un blog cu continut pertinent la care puteti trimite link. Va trebui sa construiti legaturi catre multe dintre lucrurile pe care doriti sa le includeti, unele dintre ele vor trebui extinse din munca anterioara a organizatiei dvs., iar unele dintre ele vor trebui sa fie complet noi.

Cum sa obtineti linkuri de pe alte site-uri web

Luati in considerare utilizarea unora dintre aceste metode incercate si reale atunci cand abordati alte organizatii pentru a solicita conexiuni la site-ul dvs.
  • Creati continut care este captivant, astfel incat ceilalti vor dori sa creeze un link catre el sa-l foloseasca.
  • Inscrieti site-ul dvs. in directoare si stiri pentru comunicate de presa.
  • Plasati-va bunurile si serviciile acolo unde factorii de decizie le vor observa.
  • Obtineti conexiuni de la familie, prieteni si cunoscuti.

Structura organica a constructiei de legaturi este in continua evolutie, de aceea este esential sa ramaneti la curent cu tehnicile si sa fiti deschis pentru a face ajustari dupa cum este necesar. Cu toate acestea, munca pe care o depui in dezvoltarea conexiunilor merita cu siguranta interes pe termen lung daca incepi cu material la care merita sa te conectezi. Link Building poate fi plictisitor. Daca nu aveti experienta necesara pentru a o face pe cont propriu, contactati un expert  care se ocupa de aceste servicii.

Este esential sa revizuiti si sa va imbunatatiti in mod constant strategia SEO si campania de marketing. Cu o strategie si un plan puternic in vigoare, puteti creste vanzarile si puteti reusi in acest an. Intelegerea SEO si dezvoltarea link-urilor este cruciala pentru a realiza acest lucru.

Mai mult decat orice alt aspect, s-a descoperit ca linkurile afecteaza clasarea cautarii. Unul dintre primii trei factori de clasare ai Google este numarul de backlink-uri. In loc sa examineze doar continutul unei pagini, Google ia in considerare si linkurile care duc la aceasta. In ultimii zece ani, cererea pentru instrumente SEO a crescut cu peste 200% si este in continuare in crestere.

Poate doriti sa asteptati pentru a solicita un link in e-mailul initial de informare. In schimb, ganditi-va la utilizarea unei proceduri in doi pasi. Trimiteti mai intai un e-mail de testare. In continuare, trimiteti un e-mail cu adevarat intim. Secventa in doi pasi are o rata de raspuns de 40%, in timp ce pitch-ul real are doar o rata de raspuns de 16%.

Pastreaza-ti atentia asupra continutului. Daca aveti material valoros pentru inceput, veti avea mai mult succes in a determina oamenii sa se conecteze la el. Daca nu aveti continut pentru a-l sustine, restul eforturilor dvs. de creare de link-uri vor fi in zadar. Pe masura ce ne apropiem de inceputul unui nou an, este o oportunitate perfecta de a va revizui planul si de a face imbunatatiri. Legaturile pe care le aveti cu alte afaceri ar trebui sa fie pe locul al doilea ca importanta in raport cu materialul pe care il furnizati si ar trebui sa lucrati pentru a mentine aceste conexiuni, astfel incat sa va sustineti reciproc cresterea si succesul.

Structura organica a constructiei de legaturi este in continua evolutie, de aceea este esential sa ramaneti la curent cu tehnica si sa fiti deschis pentru a face ajustari dupa cum este necesar. Cu toate acestea, munca pe care o depui in dezvoltarea conexiunilor merita cu siguranta pe termen lung daca incepi cu material la care merita sa te conectezi.

Concluzie

Cauti o solutie de inceput? Luati legatura cu Agent Promovator pentru a veni cu o strategie despre cum sa incepeti.

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...