Treceți la conținutul principal

De ce Link Building este esential pentru SEO

O componenta esentiala a marketingului SEO este construirea de linkuri. Este posibil sa pierdeti o afacere potentiala daca nu ati incorporat tactici de construire a legaturilor in planul dvs. de marketing. Firma dvs. va reusi daca utilizati tehnici de creare de legaturi pentru a dezvolta campanii eficiente de marketing SEO. Cu toate acestea, mai intai trebuie sa intelegeti ce este si cum sa o aplicati.

Link Building

Link building: ce reprezinta?

 
Crearea de legaturi este o tehnica care implica obtinerea de hyperlinkuri de la alte site-uri web si adaugarea acestora la propriul site web pentru a incuraja paginile web sa faca linkuri intre ele. Ajuta utilizatorii sa acceseze diferite pagini de pe Internet. In plus, faciliteaza accesarea cu crawlere a paginilor site-ului dvs. de catre motoarele de cautare. Exista mai multe abordari pentru construirea de legaturi. Cu toate acestea, daca esti capabil sa stapanesti pe cel putin unul dintre ele, vei avea un avantaj fata de rivalii tai. Din 2005, interesul pentru constructia de legaturi a crescut cu 43% in Statele Unite.

Cum se fac linkurile?

Deoarece linkurile sunt fundamentul construirii de link-uri, intelegerea modului in care sunt realizate este cruciala. O eticheta de link este alcatuita din patru componente care lucreaza impreuna pentru a forma intregul lucru. Fiecare componenta a conexiunii are un scop distinct:
  1. Inceput: ancora este portiunea initiala a conexiunii. Activeaza eticheta de link si informeaza motorul de cautare ca linkul este urmat de un link catre o alta pagina. Litera ,,a” desemneaza aceasta portiune a conexiunii.
  2. Adresa URL de referinta: Adresa URL de referinta indica unde este directionat linkul. Poate fi o imagine, un fisier descarcat sau o alta pagina web. Un ,,href” este folosit pentru a identifica aceasta portiune a legaturii. Linkul va va duce la o alta sectiune a aceleiasi pagini daca aceasta portiune incepe cu #.
  3. Textul vizibil al link-ului: este continut in aceasta sectiune si este o mostra a ceea ce vor vedea oamenii cand vor face clic pe link. Adesea iese in evidenta intr-un fel de materialul din jur. Pentru a semnifica ca este un link pe care se poate face clic, acesta apare frecvent albastru si subliniat.
  4. Inchiderea link-ului: informeaza motoarelor de cautare ca conexiunea este completa.

Cum beneficiaza companiile din dezvoltarea legaturilor

Pe langa imbunatatirea clasamentului SEO, crearea de linkuri are mai multe beneficii pentru afaceri.

Relatiile se formeaza atunci cand contactati alte companii, frecvent pentru a impartasi informatii despre promotii si alte activitati care sunt relevante pentru firma dumneavoastra. Desi obtinerea unui link este obiectivul tau principal atunci cand contactezi, exista si alte beneficii. Puteti cultiva legaturi de lunga durata, care sunt avantajoase pentru ambele firme.

Legaturile puternice pot creste numarul de vizitatori pe site-ul dvs. si pot creste ratingul motorului de cautare. Vanzarile dvs. pot creste, de asemenea, daca site-ul dvs. este conectat la un site web popular si pertinent. In plus, este posibil ca astfel de vanzari sa duca la afaceri recurente, permitandu-va sa cresteti in viitor.

Crearea de legaturi eficienta ajuta, de asemenea, la promovarea marcii si la dezvoltarea marcii dvs. Prin includerea de link-uri catre materiale pertinente, va puteti demonstra pozitia de expert in domeniu. In plus, ar putea fi benefic sa evidentiezi cunostintele companiei tale si beneficiile produselor si serviciilor sale.

Linkuri care merita

Trebuie sa aveti continut bun spre care sa va conectati pentru ca linkurile dvs. sa merite. Crearea eficienta a link-urilor necesita continut optimizat SEO pentru ca linkurile sa functioneze. Creati conexiuni la date cheie din industrie si alte resurse specializate prin linkuri. In plus, incepeti un blog cu continut pertinent la care puteti trimite link. Va trebui sa construiti legaturi catre multe dintre lucrurile pe care doriti sa le includeti, unele dintre ele vor trebui extinse din munca anterioara a organizatiei dvs., iar unele dintre ele vor trebui sa fie complet noi.

Cum sa obtineti linkuri de pe alte site-uri web

Luati in considerare utilizarea unora dintre aceste metode incercate si reale atunci cand abordati alte organizatii pentru a solicita conexiuni la site-ul dvs.
  • Creati continut care este captivant, astfel incat ceilalti vor dori sa creeze un link catre el sa-l foloseasca.
  • Inscrieti site-ul dvs. in directoare si stiri pentru comunicate de presa.
  • Plasati-va bunurile si serviciile acolo unde factorii de decizie le vor observa.
  • Obtineti conexiuni de la familie, prieteni si cunoscuti.

Structura organica a constructiei de legaturi este in continua evolutie, de aceea este esential sa ramaneti la curent cu tehnicile si sa fiti deschis pentru a face ajustari dupa cum este necesar. Cu toate acestea, munca pe care o depui in dezvoltarea conexiunilor merita cu siguranta interes pe termen lung daca incepi cu material la care merita sa te conectezi. Link Building poate fi plictisitor. Daca nu aveti experienta necesara pentru a o face pe cont propriu, contactati un expert  care se ocupa de aceste servicii.

Este esential sa revizuiti si sa va imbunatatiti in mod constant strategia SEO si campania de marketing. Cu o strategie si un plan puternic in vigoare, puteti creste vanzarile si puteti reusi in acest an. Intelegerea SEO si dezvoltarea link-urilor este cruciala pentru a realiza acest lucru.

Mai mult decat orice alt aspect, s-a descoperit ca linkurile afecteaza clasarea cautarii. Unul dintre primii trei factori de clasare ai Google este numarul de backlink-uri. In loc sa examineze doar continutul unei pagini, Google ia in considerare si linkurile care duc la aceasta. In ultimii zece ani, cererea pentru instrumente SEO a crescut cu peste 200% si este in continuare in crestere.

Poate doriti sa asteptati pentru a solicita un link in e-mailul initial de informare. In schimb, ganditi-va la utilizarea unei proceduri in doi pasi. Trimiteti mai intai un e-mail de testare. In continuare, trimiteti un e-mail cu adevarat intim. Secventa in doi pasi are o rata de raspuns de 40%, in timp ce pitch-ul real are doar o rata de raspuns de 16%.

Pastreaza-ti atentia asupra continutului. Daca aveti material valoros pentru inceput, veti avea mai mult succes in a determina oamenii sa se conecteze la el. Daca nu aveti continut pentru a-l sustine, restul eforturilor dvs. de creare de link-uri vor fi in zadar. Pe masura ce ne apropiem de inceputul unui nou an, este o oportunitate perfecta de a va revizui planul si de a face imbunatatiri. Legaturile pe care le aveti cu alte afaceri ar trebui sa fie pe locul al doilea ca importanta in raport cu materialul pe care il furnizati si ar trebui sa lucrati pentru a mentine aceste conexiuni, astfel incat sa va sustineti reciproc cresterea si succesul.

Structura organica a constructiei de legaturi este in continua evolutie, de aceea este esential sa ramaneti la curent cu tehnica si sa fiti deschis pentru a face ajustari dupa cum este necesar. Cu toate acestea, munca pe care o depui in dezvoltarea conexiunilor merita cu siguranta pe termen lung daca incepi cu material la care merita sa te conectezi.

Concluzie

Cauti o solutie de inceput? Luati legatura cu Agent Promovator pentru a veni cu o strategie despre cum sa incepeti.

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...