O componenta esentiala a marketingului SEO este construirea de linkuri. Este posibil sa pierdeti o afacere potentiala daca nu ati incorporat tactici de construire a legaturilor in planul dvs. de marketing. Firma dvs. va reusi daca utilizati tehnici de creare de legaturi pentru a dezvolta campanii eficiente de marketing SEO. Cu toate acestea, mai intai trebuie sa intelegeti ce este si cum sa o aplicati.
Link building: ce reprezinta?
Cum se fac linkurile?
- Inceput: ancora este portiunea initiala a conexiunii. Activeaza eticheta de link si informeaza motorul de cautare ca linkul este urmat de un link catre o alta pagina. Litera ,,a” desemneaza aceasta portiune a conexiunii.
- Adresa URL de referinta: Adresa URL de referinta indica unde este directionat linkul. Poate fi o imagine, un fisier descarcat sau o alta pagina web. Un ,,href” este folosit pentru a identifica aceasta portiune a legaturii. Linkul va va duce la o alta sectiune a aceleiasi pagini daca aceasta portiune incepe cu #.
- Textul vizibil al link-ului: este continut in aceasta sectiune si este o mostra a ceea ce vor vedea oamenii cand vor face clic pe link. Adesea iese in evidenta intr-un fel de materialul din jur. Pentru a semnifica ca este un link pe care se poate face clic, acesta apare frecvent albastru si subliniat.
- Inchiderea link-ului: informeaza motoarelor de cautare ca conexiunea este completa.
Cum beneficiaza companiile din dezvoltarea legaturilor
Relatiile se formeaza atunci cand contactati alte companii, frecvent pentru a impartasi informatii despre promotii si alte activitati care sunt relevante pentru firma dumneavoastra. Desi obtinerea unui link este obiectivul tau principal atunci cand contactezi, exista si alte beneficii. Puteti cultiva legaturi de lunga durata, care sunt avantajoase pentru ambele firme.
Legaturile puternice pot creste numarul de vizitatori pe site-ul dvs. si pot creste ratingul motorului de cautare. Vanzarile dvs. pot creste, de asemenea, daca site-ul dvs. este conectat la un site web popular si pertinent. In plus, este posibil ca astfel de vanzari sa duca la afaceri recurente, permitandu-va sa cresteti in viitor.
Crearea de legaturi eficienta ajuta, de asemenea, la promovarea marcii si la dezvoltarea marcii dvs. Prin includerea de link-uri catre materiale pertinente, va puteti demonstra pozitia de expert in domeniu. In plus, ar putea fi benefic sa evidentiezi cunostintele companiei tale si beneficiile produselor si serviciilor sale.
Linkuri care merita
Cum sa obtineti linkuri de pe alte site-uri web
- Creati continut care este captivant, astfel incat ceilalti vor dori sa creeze un link catre el sa-l foloseasca.
- Inscrieti site-ul dvs. in directoare si stiri pentru comunicate de presa.
- Plasati-va bunurile si serviciile acolo unde factorii de decizie le vor observa.
- Obtineti conexiuni de la familie, prieteni si cunoscuti.
Structura organica a constructiei de legaturi este in continua evolutie, de aceea este esential sa ramaneti la curent cu tehnicile si sa fiti deschis pentru a face ajustari dupa cum este necesar. Cu toate acestea, munca pe care o depui in dezvoltarea conexiunilor merita cu siguranta interes pe termen lung daca incepi cu material la care merita sa te conectezi. Link Building poate fi plictisitor. Daca nu aveti experienta necesara pentru a o face pe cont propriu, contactati un expert care se ocupa de aceste servicii.
Este esential sa revizuiti si sa va imbunatatiti in mod constant strategia SEO si campania de marketing. Cu o strategie si un plan puternic in vigoare, puteti creste vanzarile si puteti reusi in acest an. Intelegerea SEO si dezvoltarea link-urilor este cruciala pentru a realiza acest lucru.
Mai mult decat orice alt aspect, s-a descoperit ca linkurile afecteaza clasarea cautarii. Unul dintre primii trei factori de clasare ai Google este numarul de backlink-uri. In loc sa examineze doar continutul unei pagini, Google ia in considerare si linkurile care duc la aceasta. In ultimii zece ani, cererea pentru instrumente SEO a crescut cu peste 200% si este in continuare in crestere.
Poate doriti sa asteptati pentru a solicita un link in e-mailul initial de informare. In schimb, ganditi-va la utilizarea unei proceduri in doi pasi. Trimiteti mai intai un e-mail de testare. In continuare, trimiteti un e-mail cu adevarat intim. Secventa in doi pasi are o rata de raspuns de 40%, in timp ce pitch-ul real are doar o rata de raspuns de 16%.
Pastreaza-ti atentia asupra continutului. Daca aveti material valoros pentru inceput, veti avea mai mult succes in a determina oamenii sa se conecteze la el. Daca nu aveti continut pentru a-l sustine, restul eforturilor dvs. de creare de link-uri vor fi in zadar. Pe masura ce ne apropiem de inceputul unui nou an, este o oportunitate perfecta de a va revizui planul si de a face imbunatatiri. Legaturile pe care le aveti cu alte afaceri ar trebui sa fie pe locul al doilea ca importanta in raport cu materialul pe care il furnizati si ar trebui sa lucrati pentru a mentine aceste conexiuni, astfel incat sa va sustineti reciproc cresterea si succesul.
Structura organica a constructiei de legaturi este in continua evolutie, de aceea este esential sa ramaneti la curent cu tehnica si sa fiti deschis pentru a face ajustari dupa cum este necesar. Cu toate acestea, munca pe care o depui in dezvoltarea conexiunilor merita cu siguranta pe termen lung daca incepi cu material la care merita sa te conectezi.
Comentarii
Trimiteți un comentariu