Treceți la conținutul principal

7 moduri simple de a creste rata de conversie a site-ului web

 Site-ul dvs. este centrul prezentei dvs. online, ideal pentru a creste rata de conversie a site-ului dvs. web. Este locul in care vizitatorii merg pentru a afla mai multe despre afacerea, produsele si serviciile dvs. Este, de asemenea, unul dintre cele mai importante canale de conversie a vizitatorilor in clienti. Asadar, este esential sa aveti un site web care sa incurajeze vizitatorii sa ramana si sa exploreze ceea ce oferiti. Dar cum va asigurati ca site-ul dvs. converteste vizitatorii in clienti?

Desi nu exista o solutie universala, exista masuri pe care le puteti lua pentru a va optimiza site-ul web pentru rate de conversie mai mari. De la crearea de continut la imbunatatirea experientei utilizatorului, iata sapte modalitati simple de a creste rata de conversie a site-ului dvs. web.

rata de conversie

1. Asigurati-va ca site-ul dvs. este usor de navigat

Intotdeauna imaginati-va ca vizitatorii site-ului dvs. web sunt clienti de ocazie. Nu ati dori ca un client sa se piarda sau sa fie confuz in site-ul de prezentare / magazinul dvs. online, asa ca pastrati acelasi principiu in minte pentru site-ul dvs. web.

Organizati-va produsele si paginile intr-o maniera logica, astfel incat clientii sa poata gasi rapid ceea ce au nevoie. Prin "maniera logica", ma refer la a avea titluri/titluri de pagini clare si reprezentative, navigare in bara laterala si link-uri in subsolul paginilor.

Alte caracteristici care pot face ca site-ul dvs. sa fie usor de navigat includ o bara de cautare si firimituri de paine. In marketingul digital, firimiturile de paine sunt elemente de navigare afisate pe site-urile web care arata utilizatorilor locatia lor curenta in structura site-ului, ajutandu-i sa navigheze cu usurinta inapoi sau sa treaca la categorii de nivel superior. Acestea imbunatatesc experienta utilizatorului, reduc rata de respingere si imbunatatesc navigarea pe site.

2. Folositi butoane CTA care sa atraga atentia

Un buton de apel la actiune (CTA) se prezinta, de obicei, ca un element grafic care incurajeaza vizitatorii sa actioneze. Acesta poate fi orice, de la un buton "cumpara acum" la un buton "inscrie-te". Utilizarea unor butoane de apel la actiune clare si atragatoare pe site-ul dvs. web poate creste semnificativ numarul de clicuri si conversii.

Cele mai bune practici pentru butoanele CTA includ utilizarea de culori contrastante, cum ar fi plasarea unui buton rosu pe un fundal alb. Daca doriti sa iesiti cu adevarat in evidenta, incercati sa folositi CTA-uri animate. Dar pastrati acest lucru la minimum, deoarece poate fi deranjant pentru vizitatori.

3. Creati continut de inalta calitate

Potrivit unui studiu Semrush, 97% dintre companiile intervievate au declarat ca au generat rezultate foarte pozitive din marketingul de continut. Aceasta statistica arata ca marketingul de continut este una dintre cele mai eficiente tactici pentru cresterea ratelor de conversie a site-urilor web. Continutul poate fi orice, de la articole de blog de lunga durata si videoclipuri la infografice si podcasturi. Crearea unui continut de inalta calitate care educa, distreaza sau informeaza publicul dvs. va va ajuta sa creati incredere in acesta. In acest fel, clientii sunt mai predispusi sa faca o achizitie.

4. Optimizati-va site-ul pentru dispozitivele mobile

Telefoanele mobile sunt cele mai populare dispozitive folosite pentru cumparaturi online. Asadar, este logic sa va asigurati ca site-ul dvs. este optimizat pentru dispozitivele mobile. Printre modalitatile de a face acest lucru se numara utilizarea unei teme mobile-friendly, asigurarea incarcarii rapide a site-ului web si ascunderea pop-up-urilor intruzive pe mobil. De asemenea, ar trebui sa luati in considerare adaugarea de optiuni click-to-call si optimizarea continutului pentru cautarea vocala.

5. Folositi dovada sociala

Dovada sociala, sau marturiile clientilor, este una dintre cele mai puternice tehnici de persuasiune in marketingul digital, deoarece ajuta la construirea increderii si credibilitatii cu clientii dvs. Evidentierea recenziilor si evaluarilor clientilor poate oferi potentialilor clienti o idee mai buna despre calitatea produsului dvs.

De asemenea, puteti include informatii despre cati utilizatori au cumparat deja articolul sau s-au abonat la newsletter-ul dvs. S-a dovedit ca acest tip de dovada sociala creste semnificativ conversiile.

Creatorii de continut generat de utilizatori (UGC) sunt, de asemenea, o resursa solida pentru a aduna dovezi sociale pentru marca dvs., deoarece acestia produc continut autentic folosind produsele dvs. fara a face publicitate sau a influenta audienta.

6. Furnizati informatii de contact clare

Este posibil ca vizitatorii site-ului web sa aiba intrebari despre produsul sau serviciul dvs. in timpul vizitei lor. Este util sa oferiti un mijloc direct de comunicare pe site-ul dvs. web, cum ar fi o pagina de contact sau linkuri catre retelele sociale si numere de telefon.

De asemenea, puteti adauga suport live chat, astfel incat clientii sa poata pune intrebari in timp real in timp ce navigheaza pe produse sau servicii. Acest lucru ii va ajuta pe clienti sa gaseasca rapid ceea ce cauta si va reduce rata cosurilor abandonate, deoarece vor putea rezolva orice problema pe masura ce apare.

7. Oferiti un proces de plata fara intreruperi

Nimic nu poate fi mai frustrant pentru clienti decat un proces de checkout lung si complicat. Asigura-te ca procesul de checkout este fara probleme si necesita doar pasi minimi, cum ar fi completarea formularelor sau furnizarea de informatii de expediere.

Luati in considerare adaugarea de functii precum autocompletare, checkout pentru invitati si gateway-uri de plata pentru a face procesul mai usor pentru clienti. Un proces de plata usor poate contribui la cresterea conversiilor pe site-ul web prin reducerea frustrarii clientilor la cumparare.

Cresterea ratei de conversie a site-ului dvs. web este esentiala pentru a construi o afacere online de succes. Prin implementarea celor sapte sfaturi discutate in acest articol, puteti nu numai sa cresteti conversiile site-ului web, ci si sa imbunatatiti experienta generala a clientilor.

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...