Treceți la conținutul principal

7 moduri simple de a creste rata de conversie a site-ului web

 Site-ul dvs. este centrul prezentei dvs. online, ideal pentru a creste rata de conversie a site-ului dvs. web. Este locul in care vizitatorii merg pentru a afla mai multe despre afacerea, produsele si serviciile dvs. Este, de asemenea, unul dintre cele mai importante canale de conversie a vizitatorilor in clienti. Asadar, este esential sa aveti un site web care sa incurajeze vizitatorii sa ramana si sa exploreze ceea ce oferiti. Dar cum va asigurati ca site-ul dvs. converteste vizitatorii in clienti?

Desi nu exista o solutie universala, exista masuri pe care le puteti lua pentru a va optimiza site-ul web pentru rate de conversie mai mari. De la crearea de continut la imbunatatirea experientei utilizatorului, iata sapte modalitati simple de a creste rata de conversie a site-ului dvs. web.

rata de conversie

1. Asigurati-va ca site-ul dvs. este usor de navigat

Intotdeauna imaginati-va ca vizitatorii site-ului dvs. web sunt clienti de ocazie. Nu ati dori ca un client sa se piarda sau sa fie confuz in site-ul de prezentare / magazinul dvs. online, asa ca pastrati acelasi principiu in minte pentru site-ul dvs. web.

Organizati-va produsele si paginile intr-o maniera logica, astfel incat clientii sa poata gasi rapid ceea ce au nevoie. Prin "maniera logica", ma refer la a avea titluri/titluri de pagini clare si reprezentative, navigare in bara laterala si link-uri in subsolul paginilor.

Alte caracteristici care pot face ca site-ul dvs. sa fie usor de navigat includ o bara de cautare si firimituri de paine. In marketingul digital, firimiturile de paine sunt elemente de navigare afisate pe site-urile web care arata utilizatorilor locatia lor curenta in structura site-ului, ajutandu-i sa navigheze cu usurinta inapoi sau sa treaca la categorii de nivel superior. Acestea imbunatatesc experienta utilizatorului, reduc rata de respingere si imbunatatesc navigarea pe site.

2. Folositi butoane CTA care sa atraga atentia

Un buton de apel la actiune (CTA) se prezinta, de obicei, ca un element grafic care incurajeaza vizitatorii sa actioneze. Acesta poate fi orice, de la un buton "cumpara acum" la un buton "inscrie-te". Utilizarea unor butoane de apel la actiune clare si atragatoare pe site-ul dvs. web poate creste semnificativ numarul de clicuri si conversii.

Cele mai bune practici pentru butoanele CTA includ utilizarea de culori contrastante, cum ar fi plasarea unui buton rosu pe un fundal alb. Daca doriti sa iesiti cu adevarat in evidenta, incercati sa folositi CTA-uri animate. Dar pastrati acest lucru la minimum, deoarece poate fi deranjant pentru vizitatori.

3. Creati continut de inalta calitate

Potrivit unui studiu Semrush, 97% dintre companiile intervievate au declarat ca au generat rezultate foarte pozitive din marketingul de continut. Aceasta statistica arata ca marketingul de continut este una dintre cele mai eficiente tactici pentru cresterea ratelor de conversie a site-urilor web. Continutul poate fi orice, de la articole de blog de lunga durata si videoclipuri la infografice si podcasturi. Crearea unui continut de inalta calitate care educa, distreaza sau informeaza publicul dvs. va va ajuta sa creati incredere in acesta. In acest fel, clientii sunt mai predispusi sa faca o achizitie.

4. Optimizati-va site-ul pentru dispozitivele mobile

Telefoanele mobile sunt cele mai populare dispozitive folosite pentru cumparaturi online. Asadar, este logic sa va asigurati ca site-ul dvs. este optimizat pentru dispozitivele mobile. Printre modalitatile de a face acest lucru se numara utilizarea unei teme mobile-friendly, asigurarea incarcarii rapide a site-ului web si ascunderea pop-up-urilor intruzive pe mobil. De asemenea, ar trebui sa luati in considerare adaugarea de optiuni click-to-call si optimizarea continutului pentru cautarea vocala.

5. Folositi dovada sociala

Dovada sociala, sau marturiile clientilor, este una dintre cele mai puternice tehnici de persuasiune in marketingul digital, deoarece ajuta la construirea increderii si credibilitatii cu clientii dvs. Evidentierea recenziilor si evaluarilor clientilor poate oferi potentialilor clienti o idee mai buna despre calitatea produsului dvs.

De asemenea, puteti include informatii despre cati utilizatori au cumparat deja articolul sau s-au abonat la newsletter-ul dvs. S-a dovedit ca acest tip de dovada sociala creste semnificativ conversiile.

Creatorii de continut generat de utilizatori (UGC) sunt, de asemenea, o resursa solida pentru a aduna dovezi sociale pentru marca dvs., deoarece acestia produc continut autentic folosind produsele dvs. fara a face publicitate sau a influenta audienta.

6. Furnizati informatii de contact clare

Este posibil ca vizitatorii site-ului web sa aiba intrebari despre produsul sau serviciul dvs. in timpul vizitei lor. Este util sa oferiti un mijloc direct de comunicare pe site-ul dvs. web, cum ar fi o pagina de contact sau linkuri catre retelele sociale si numere de telefon.

De asemenea, puteti adauga suport live chat, astfel incat clientii sa poata pune intrebari in timp real in timp ce navigheaza pe produse sau servicii. Acest lucru ii va ajuta pe clienti sa gaseasca rapid ceea ce cauta si va reduce rata cosurilor abandonate, deoarece vor putea rezolva orice problema pe masura ce apare.

7. Oferiti un proces de plata fara intreruperi

Nimic nu poate fi mai frustrant pentru clienti decat un proces de checkout lung si complicat. Asigura-te ca procesul de checkout este fara probleme si necesita doar pasi minimi, cum ar fi completarea formularelor sau furnizarea de informatii de expediere.

Luati in considerare adaugarea de functii precum autocompletare, checkout pentru invitati si gateway-uri de plata pentru a face procesul mai usor pentru clienti. Un proces de plata usor poate contribui la cresterea conversiilor pe site-ul web prin reducerea frustrarii clientilor la cumparare.

Cresterea ratei de conversie a site-ului dvs. web este esentiala pentru a construi o afacere online de succes. Prin implementarea celor sapte sfaturi discutate in acest articol, puteti nu numai sa cresteti conversiile site-ului web, ci si sa imbunatatiti experienta generala a clientilor.

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...