Treceți la conținutul principal

7 moduri simple de a creste rata de conversie a site-ului web

 Site-ul dvs. este centrul prezentei dvs. online, ideal pentru a creste rata de conversie a site-ului dvs. web. Este locul in care vizitatorii merg pentru a afla mai multe despre afacerea, produsele si serviciile dvs. Este, de asemenea, unul dintre cele mai importante canale de conversie a vizitatorilor in clienti. Asadar, este esential sa aveti un site web care sa incurajeze vizitatorii sa ramana si sa exploreze ceea ce oferiti. Dar cum va asigurati ca site-ul dvs. converteste vizitatorii in clienti?

Desi nu exista o solutie universala, exista masuri pe care le puteti lua pentru a va optimiza site-ul web pentru rate de conversie mai mari. De la crearea de continut la imbunatatirea experientei utilizatorului, iata sapte modalitati simple de a creste rata de conversie a site-ului dvs. web.

rata de conversie

1. Asigurati-va ca site-ul dvs. este usor de navigat

Intotdeauna imaginati-va ca vizitatorii site-ului dvs. web sunt clienti de ocazie. Nu ati dori ca un client sa se piarda sau sa fie confuz in site-ul de prezentare / magazinul dvs. online, asa ca pastrati acelasi principiu in minte pentru site-ul dvs. web.

Organizati-va produsele si paginile intr-o maniera logica, astfel incat clientii sa poata gasi rapid ceea ce au nevoie. Prin "maniera logica", ma refer la a avea titluri/titluri de pagini clare si reprezentative, navigare in bara laterala si link-uri in subsolul paginilor.

Alte caracteristici care pot face ca site-ul dvs. sa fie usor de navigat includ o bara de cautare si firimituri de paine. In marketingul digital, firimiturile de paine sunt elemente de navigare afisate pe site-urile web care arata utilizatorilor locatia lor curenta in structura site-ului, ajutandu-i sa navigheze cu usurinta inapoi sau sa treaca la categorii de nivel superior. Acestea imbunatatesc experienta utilizatorului, reduc rata de respingere si imbunatatesc navigarea pe site.

2. Folositi butoane CTA care sa atraga atentia

Un buton de apel la actiune (CTA) se prezinta, de obicei, ca un element grafic care incurajeaza vizitatorii sa actioneze. Acesta poate fi orice, de la un buton "cumpara acum" la un buton "inscrie-te". Utilizarea unor butoane de apel la actiune clare si atragatoare pe site-ul dvs. web poate creste semnificativ numarul de clicuri si conversii.

Cele mai bune practici pentru butoanele CTA includ utilizarea de culori contrastante, cum ar fi plasarea unui buton rosu pe un fundal alb. Daca doriti sa iesiti cu adevarat in evidenta, incercati sa folositi CTA-uri animate. Dar pastrati acest lucru la minimum, deoarece poate fi deranjant pentru vizitatori.

3. Creati continut de inalta calitate

Potrivit unui studiu Semrush, 97% dintre companiile intervievate au declarat ca au generat rezultate foarte pozitive din marketingul de continut. Aceasta statistica arata ca marketingul de continut este una dintre cele mai eficiente tactici pentru cresterea ratelor de conversie a site-urilor web. Continutul poate fi orice, de la articole de blog de lunga durata si videoclipuri la infografice si podcasturi. Crearea unui continut de inalta calitate care educa, distreaza sau informeaza publicul dvs. va va ajuta sa creati incredere in acesta. In acest fel, clientii sunt mai predispusi sa faca o achizitie.

4. Optimizati-va site-ul pentru dispozitivele mobile

Telefoanele mobile sunt cele mai populare dispozitive folosite pentru cumparaturi online. Asadar, este logic sa va asigurati ca site-ul dvs. este optimizat pentru dispozitivele mobile. Printre modalitatile de a face acest lucru se numara utilizarea unei teme mobile-friendly, asigurarea incarcarii rapide a site-ului web si ascunderea pop-up-urilor intruzive pe mobil. De asemenea, ar trebui sa luati in considerare adaugarea de optiuni click-to-call si optimizarea continutului pentru cautarea vocala.

5. Folositi dovada sociala

Dovada sociala, sau marturiile clientilor, este una dintre cele mai puternice tehnici de persuasiune in marketingul digital, deoarece ajuta la construirea increderii si credibilitatii cu clientii dvs. Evidentierea recenziilor si evaluarilor clientilor poate oferi potentialilor clienti o idee mai buna despre calitatea produsului dvs.

De asemenea, puteti include informatii despre cati utilizatori au cumparat deja articolul sau s-au abonat la newsletter-ul dvs. S-a dovedit ca acest tip de dovada sociala creste semnificativ conversiile.

Creatorii de continut generat de utilizatori (UGC) sunt, de asemenea, o resursa solida pentru a aduna dovezi sociale pentru marca dvs., deoarece acestia produc continut autentic folosind produsele dvs. fara a face publicitate sau a influenta audienta.

6. Furnizati informatii de contact clare

Este posibil ca vizitatorii site-ului web sa aiba intrebari despre produsul sau serviciul dvs. in timpul vizitei lor. Este util sa oferiti un mijloc direct de comunicare pe site-ul dvs. web, cum ar fi o pagina de contact sau linkuri catre retelele sociale si numere de telefon.

De asemenea, puteti adauga suport live chat, astfel incat clientii sa poata pune intrebari in timp real in timp ce navigheaza pe produse sau servicii. Acest lucru ii va ajuta pe clienti sa gaseasca rapid ceea ce cauta si va reduce rata cosurilor abandonate, deoarece vor putea rezolva orice problema pe masura ce apare.

7. Oferiti un proces de plata fara intreruperi

Nimic nu poate fi mai frustrant pentru clienti decat un proces de checkout lung si complicat. Asigura-te ca procesul de checkout este fara probleme si necesita doar pasi minimi, cum ar fi completarea formularelor sau furnizarea de informatii de expediere.

Luati in considerare adaugarea de functii precum autocompletare, checkout pentru invitati si gateway-uri de plata pentru a face procesul mai usor pentru clienti. Un proces de plata usor poate contribui la cresterea conversiilor pe site-ul web prin reducerea frustrarii clientilor la cumparare.

Cresterea ratei de conversie a site-ului dvs. web este esentiala pentru a construi o afacere online de succes. Prin implementarea celor sapte sfaturi discutate in acest articol, puteti nu numai sa cresteti conversiile site-ului web, ci si sa imbunatatiti experienta generala a clientilor.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...