Treceți la conținutul principal

7 moduri simple de a creste rata de conversie a site-ului web

 Site-ul dvs. este centrul prezentei dvs. online, ideal pentru a creste rata de conversie a site-ului dvs. web. Este locul in care vizitatorii merg pentru a afla mai multe despre afacerea, produsele si serviciile dvs. Este, de asemenea, unul dintre cele mai importante canale de conversie a vizitatorilor in clienti. Asadar, este esential sa aveti un site web care sa incurajeze vizitatorii sa ramana si sa exploreze ceea ce oferiti. Dar cum va asigurati ca site-ul dvs. converteste vizitatorii in clienti?

Desi nu exista o solutie universala, exista masuri pe care le puteti lua pentru a va optimiza site-ul web pentru rate de conversie mai mari. De la crearea de continut la imbunatatirea experientei utilizatorului, iata sapte modalitati simple de a creste rata de conversie a site-ului dvs. web.

rata de conversie

1. Asigurati-va ca site-ul dvs. este usor de navigat

Intotdeauna imaginati-va ca vizitatorii site-ului dvs. web sunt clienti de ocazie. Nu ati dori ca un client sa se piarda sau sa fie confuz in site-ul de prezentare / magazinul dvs. online, asa ca pastrati acelasi principiu in minte pentru site-ul dvs. web.

Organizati-va produsele si paginile intr-o maniera logica, astfel incat clientii sa poata gasi rapid ceea ce au nevoie. Prin "maniera logica", ma refer la a avea titluri/titluri de pagini clare si reprezentative, navigare in bara laterala si link-uri in subsolul paginilor.

Alte caracteristici care pot face ca site-ul dvs. sa fie usor de navigat includ o bara de cautare si firimituri de paine. In marketingul digital, firimiturile de paine sunt elemente de navigare afisate pe site-urile web care arata utilizatorilor locatia lor curenta in structura site-ului, ajutandu-i sa navigheze cu usurinta inapoi sau sa treaca la categorii de nivel superior. Acestea imbunatatesc experienta utilizatorului, reduc rata de respingere si imbunatatesc navigarea pe site.

2. Folositi butoane CTA care sa atraga atentia

Un buton de apel la actiune (CTA) se prezinta, de obicei, ca un element grafic care incurajeaza vizitatorii sa actioneze. Acesta poate fi orice, de la un buton "cumpara acum" la un buton "inscrie-te". Utilizarea unor butoane de apel la actiune clare si atragatoare pe site-ul dvs. web poate creste semnificativ numarul de clicuri si conversii.

Cele mai bune practici pentru butoanele CTA includ utilizarea de culori contrastante, cum ar fi plasarea unui buton rosu pe un fundal alb. Daca doriti sa iesiti cu adevarat in evidenta, incercati sa folositi CTA-uri animate. Dar pastrati acest lucru la minimum, deoarece poate fi deranjant pentru vizitatori.

3. Creati continut de inalta calitate

Potrivit unui studiu Semrush, 97% dintre companiile intervievate au declarat ca au generat rezultate foarte pozitive din marketingul de continut. Aceasta statistica arata ca marketingul de continut este una dintre cele mai eficiente tactici pentru cresterea ratelor de conversie a site-urilor web. Continutul poate fi orice, de la articole de blog de lunga durata si videoclipuri la infografice si podcasturi. Crearea unui continut de inalta calitate care educa, distreaza sau informeaza publicul dvs. va va ajuta sa creati incredere in acesta. In acest fel, clientii sunt mai predispusi sa faca o achizitie.

4. Optimizati-va site-ul pentru dispozitivele mobile

Telefoanele mobile sunt cele mai populare dispozitive folosite pentru cumparaturi online. Asadar, este logic sa va asigurati ca site-ul dvs. este optimizat pentru dispozitivele mobile. Printre modalitatile de a face acest lucru se numara utilizarea unei teme mobile-friendly, asigurarea incarcarii rapide a site-ului web si ascunderea pop-up-urilor intruzive pe mobil. De asemenea, ar trebui sa luati in considerare adaugarea de optiuni click-to-call si optimizarea continutului pentru cautarea vocala.

5. Folositi dovada sociala

Dovada sociala, sau marturiile clientilor, este una dintre cele mai puternice tehnici de persuasiune in marketingul digital, deoarece ajuta la construirea increderii si credibilitatii cu clientii dvs. Evidentierea recenziilor si evaluarilor clientilor poate oferi potentialilor clienti o idee mai buna despre calitatea produsului dvs.

De asemenea, puteti include informatii despre cati utilizatori au cumparat deja articolul sau s-au abonat la newsletter-ul dvs. S-a dovedit ca acest tip de dovada sociala creste semnificativ conversiile.

Creatorii de continut generat de utilizatori (UGC) sunt, de asemenea, o resursa solida pentru a aduna dovezi sociale pentru marca dvs., deoarece acestia produc continut autentic folosind produsele dvs. fara a face publicitate sau a influenta audienta.

6. Furnizati informatii de contact clare

Este posibil ca vizitatorii site-ului web sa aiba intrebari despre produsul sau serviciul dvs. in timpul vizitei lor. Este util sa oferiti un mijloc direct de comunicare pe site-ul dvs. web, cum ar fi o pagina de contact sau linkuri catre retelele sociale si numere de telefon.

De asemenea, puteti adauga suport live chat, astfel incat clientii sa poata pune intrebari in timp real in timp ce navigheaza pe produse sau servicii. Acest lucru ii va ajuta pe clienti sa gaseasca rapid ceea ce cauta si va reduce rata cosurilor abandonate, deoarece vor putea rezolva orice problema pe masura ce apare.

7. Oferiti un proces de plata fara intreruperi

Nimic nu poate fi mai frustrant pentru clienti decat un proces de checkout lung si complicat. Asigura-te ca procesul de checkout este fara probleme si necesita doar pasi minimi, cum ar fi completarea formularelor sau furnizarea de informatii de expediere.

Luati in considerare adaugarea de functii precum autocompletare, checkout pentru invitati si gateway-uri de plata pentru a face procesul mai usor pentru clienti. Un proces de plata usor poate contribui la cresterea conversiilor pe site-ul web prin reducerea frustrarii clientilor la cumparare.

Cresterea ratei de conversie a site-ului dvs. web este esentiala pentru a construi o afacere online de succes. Prin implementarea celor sapte sfaturi discutate in acest articol, puteti nu numai sa cresteti conversiile site-ului web, ci si sa imbunatatiti experienta generala a clientilor.

Comentarii

Postari Populare

Cat timp este nevoie pentru ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google?

  Incercati sa va lansati site-ul web si sa ii construiti autoritatea ? Sau lucrati la site-ul web al dvs. sau al unui client in acelasi scop? Intrebarea este: cat timp este necesar ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google? Indiferent de situatie, o singura intrebare se va pune, fie in capul dumneavoastra, fie in capul clientului dumneavoastra. "In cat timp voi vedea rezultate in ceea ce priveste clasamentul site-ului meu?". La aceasta intrebare se poate raspunde simplu: "Depinde". Multi factori intra in sistemul de clasificare al Google, dar eu sunt aici pentru a va ajuta sa intelegeti ce este necesar pentru a va ajuta sa va imbunatatiti clasamentul in SERP-urile Google. Haideti sa incepem! Cum sunt clasate site-urile web? Inainte de a raspunde la intrebarea cat timp va dura cresterea pozitiei site-ului dvs., trebuie sa intelegeti criteriile utilizate pentru clasificarea site-ului dvs. web. La urma urmei, nu sunt doar unul sau doua lucruri care determina r