Treceți la conținutul principal

Cat timp este nevoie pentru ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google?

 Incercati sa va lansati site-ul web si sa ii construiti autoritatea? Sau lucrati la site-ul web al dvs. sau al unui client in acelasi scop? Intrebarea este: cat timp este necesar ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google?

serp
Indiferent de situatie, o singura intrebare se va pune, fie in capul dumneavoastra, fie in capul clientului dumneavoastra. "In cat timp voi vedea rezultate in ceea ce priveste clasamentul site-ului meu?".

La aceasta intrebare se poate raspunde simplu: "Depinde". Multi factori intra in sistemul de clasificare al Google, dar eu sunt aici pentru a va ajuta sa intelegeti ce este necesar pentru a va ajuta sa va imbunatatiti clasamentul in SERP-urile Google.

Haideti sa incepem!

Cum sunt clasate site-urile web?

Inainte de a raspunde la intrebarea cat timp va dura cresterea pozitiei site-ului dvs., trebuie sa intelegeti criteriile utilizate pentru clasificarea site-ului dvs. web. La urma urmei, nu sunt doar unul sau doua lucruri care determina rangul tau pe Google. Mai jos, am intocmit o lista cu cateva dintre criteriile principale pe care ar trebui sa le cunoasteti.

Clasamentul unui site nou poate fi imbunatatit mai usor daca cunoasteti aceste informatii in prealabil, astfel incat sa puteti acorda o atentie deosebita acestor criterii si sa evitati sa va revizuiti site-ul web mai tarziu.

Cu toate acestea, asta nu inseamna ca imbunatatirea clasamentului pe un site web existent este fara speranta. Trebuie doar sa va faceti cercetarile, sa parcurgeti cu atentie diferitele pagini ale site-ului dvs. web si sa stiti care mituri despre SEO si construirea clasamentului sunt adevarate si care sunt false.

trafic google

Este important de stiut ca nu exista o formula exacta pe care sa o urmati pentru a va imbunatati clasamentul. Acestea fiind spuse, iata cativa dintre factorii cheie pe care Google ii ia in considerare:

1. Calitatea continutului

Continutul de calitate va fi intotdeauna mai bun decat cantitatea.

Atunci cand robotii Google cauta site-uri web, acestia cantaresc calitatea postarilor, lungimea si originalitatea continutului si frecventa cu care este publicat continut nou.

Cu cat sunt mai multe postari de inalta calitate pe care le puneti pe site-ul dvs. web, cu atat mai multi roboti Google se vor intoarce acolo, ceea ce duce la o clasare mai buna. Crearea de continut de calitate este, de asemenea, o modalitate excelenta de a obtine backlink-uri catre site-ul dvs. web, ceea ce poate contribui la cresterea clasamentului dvs. Instrumentele de creare de continut AI (precum Copy Ai) ajuta ca procesul sa fie rapid si eficient.
Exista mai multe metode pentru a obtine backlink-uri. Va faceti propria constructie de linkuri sau puteti externaliza acest lucru catre o agentie specializata in obtinerea lor. In orice caz, nu trebuie sa va angajati in cumpararea de backlink-uri, deoarece acest lucru va poate scadea clasamentul, in loc sa il creasca.
Una dintre modalitatile obisnuite de a face link building este prin intermediul postarii de invitati. Acest lucru presupune sa ajungeti la site-uri si bloguri de mare autoritate din nisa dvs. pentru a publica continut de calitate pe platformele lor. In schimbul contributiei dvs. la site-urile lor, aceste platforme va rasplatesc cu backlink-uri.
Multi proprietari de afaceri si proprietari de site-uri obisnuite incearca sa faca ei insisi "link building prin guest blogging". Dar mai multe dovezi au aratat ca aceasta abordare nu da cele mai bune rezultate. O practica mai buna este angajarea unor agentii de guest blogging.

Agentiile de guest blogging au experienta necesara pentru a crea articole de calitate care garanteaza backlink-uri de calitate. In plus, multe dintre ele au, de asemenea, relatii existente cu site-uri web de top care pot valorifica beneficiile de clasificare ale site-ului dvs.

2. SEO

Utilizarea optimizarii pentru motoarele de cautare in continutul dvs. va contribui la asigurarea vizibilitatii site-ului dvs. pentru programele de indexare, cum ar fi robotii Google.

seo

Strategiile SEO ar trebui sa includa, de asemenea, titluri, construirea de linkuri, titluri, optimizarea imaginilor, viteza de incarcare a site-ului si cuvinte cheie atunci cand va scrieti continutul.

Din punct de vedere tehnic, putem clasifica strategiile enumerate mai sus sub doua tehnici principale: strategiile on-page si strategiile off-page.

Google ia ambele strategii destul de in serios. In ochii sai, a implementa una si a o neglija pe cealalta este ca si cum ai coace un aluat fara a adauga drojdie.

Daca depuneti efort pentru a va imbunatati viteza site-ului (strategia SEO on-page), dar uitati sa construiti backlink-uri (strategia off-page), puteti fi siguri ca site-ul dvs. nu va ajunge nici pe departe in primele pagini ale SERP-urilor.

Desigur, este posibil sa faci SEO singur, dar exista si agentii sau specialisti seo specializati in servicii SEO care te pot ajuta sa iti imbunatatesti site-ul in acest domeniu.

3. Concurenta cuvintelor cheie

Este important sa aveti cuvintele cheie potrivite in continutul dvs., dar daca site-ul dvs. este nou, ati putea dori sa incepeti cu cuvinte cheie care sunt mai putin susceptibile de a fi folosite mai putin frecvent de catre concurentii dvs.

De ce este important acest lucru?

Daca site-ul dvs. web este nou si utilizati toate cuvintele cheie la fel ca si concurentii dvs. de top care au site-urile lor web de mai mult timp, atunci acestia vor avea un avans fata de dvs. pentru clasamente folosind acele cuvinte cheie.

Prin urmare, ar trebui sa veniti cu cuvinte cheie noi care sa va ajute in continuare sa va clasati, dar fara a avea de-a face cu o concurenta atat de mare din partea robotilor Google care analizeaza continutul site-ului dvs. web.

Daca nu stiti ce cuvinte cheie sunt folosite de concurentii dvs. sunt folosite de concurentii dvs. exista metode pe care le puteti folosi pentru a afla acest lucru. De exemplu, puteti merge pe anumite site-uri web si puteti obtine rapoarte detaliate despre cuvintele cheie pe care le-au folosit concurentii dvs.

Acest lucru va va permite sa va modificati cuvintele cheie astfel incat sa nu va confruntati cu site-uri web concurente care exista de mult mai mult timp decat al dumneavoastra. Acest lucru este deosebit de important daca site-ul dvs. este nou.

4. Domeniu curat

Daca doriti sa va pozitionati cu adevarat in SERP-urile Google, singurul lucru pe care trebuie sa il aveti este un domeniu curat. Construirea unui rang necesita timp si, desi exista trucuri pe care le puteti folosi si care vor functiona, pe termen lung, acestea nu vor face decat sa va afecteze clasamentul.

Folosirea unor scheme precum cumpararea de inbound links sau keyword stuffing sunt dezaprobate de Google, iar atunci cand algoritmul lor se prinde de acest lucru, iti va penaliza site-ul pana cand vei corecta problemele pe care le gaseste.

Prin urmare, atunci cand va incepeti noul site web, doriti sa va asigurati ca domeniul acestuia ramane curat pentru a evita orice probleme cu algoritmul de clasificare Google in viitor.

5. Varsta domeniului

Clasarea cu un site nou este dificila, dar nu imposibila. Conform majoritatii programelor de indexare, un site web este clasificat ca fiind nou pana cand este in circulatie de cel putin 6 luni.

In aceasta perioada, site-urile web nu sunt considerate de incredere, deoarece nu s-a verificat inca daca ofera continut de calitate. Prin urmare, poate fi dificil sa va cresteti clasamentul in aceasta perioada, dar nu este imposibil.
Ar trebui sa profitati de acest timp pentru a lucra la site-ul dvs. web pentru a va asigura ca acesta ofera un continut solid si este gata sa mearga la viteza maxima odata ce este mai vechi de 6 luni.
Cealalta optiune pe care expertii o sugereaza este cumpararea de domenii expirate pentru o clasare mai buna si mai rapida datorita varstei si autoritatii pe care a creat-o deja. Autoritatea inseamna metricile pe care domeniul le-a obtinut deja si linkurile dobandite.
Aceste domenii invechite pot fi folosite pentru domenii de site-uri noi sau le puteti redirectiona catre un domeniu nou. Dar, aveti grija sa verificati scorurile de spam, link-uri spammy, sau Google penalizeaza aceste domenii. In caz contrar, va va ingreuna circumstantele pentru clasament.

6. Performanta site-ului web

Nimeni nu doreste sa acceseze un site web si sa astepte cateva minute pentru a vedea informatiile pe care le cauta. Performanta site-ului web este masurarea vitezei site-ului dvs. web si a unei varietati de experiente de utilizare care sa va transmita eficient obiectivele.
Cand vine vorba de performanta site-ului web, exista cateva domenii pe care le puteti verifica. De exemplu, cat de repede se incarca site-ul dvs. web? Derularea prin animatiile si continutul de pe acesta este usoara?

Daca observati ca performanta site-ului dvs. web nu este acolo unde va doriti sa fie, iata cateva sfaturi pe care le puteti folosi pentru a va ajuta sa o imbunatatiti.

Verificati si adaugati fluiditate si inactivitate

Ar trebui sa va doriti ca site-ul dvs. sa aiba informatii fiabile si sa fie interesant si usor de utilizat. A avea un site web performant este garantat pentru a va ajuta sa va pozitionati mai sus in SERP-urile Google.
Unele dintre lucrurile pe care ar trebui sa le verificati atunci cand testati sunt butoanele functionale si fluiditatea derularii pe site. Veti dori, de asemenea, sa verificati orice pop-up de pe site-ul dvs. web pentru a va asigura ca acestea apar rapid si se anima fara erori sau intarzieri.

Reduceti timpul total de incarcare a site-ului dvs.

Care este timpul de incarcare a site-ului dvs. web? Timpul de incarcare este timpul necesar pentru ca site-ul dvs. sa se descarce pe computerul unui utilizator atunci cand acesta navigheaza. Unele dintre lucrurile care pot afecta timpul de incarcare sunt numarul de fisiere pe care le aveti pe site-ul dvs. web, dimensiunea acestora si latenta site-ului.
O modalitate de a reduce timpul de incarcare este reducerea dimensiunii fisierelor. Daca aveti imagini, videoclipuri sau fisiere audio incorporate in paginile dvs. web, puteti reduce dimensiunile acestora prin modificarea rezolutiilor sau a formatelor, dupa caz.
Tineti cont de faptul ca modificarea rezolutiilor/formatelor ar putea avea un impact asupra calitatii mediilor pe care le publicati. De aceea, trebuie sa gasiti echilibrul perfect intre calitate si dimensiune.

De asemenea, puteti utiliza cookie-uri pentru a preincarca site-ul dvs. web, ceea ce reprezinta o modalitate excelenta de a contribui la reducerea timpului de incarcare.

Alegeti si alegeti cu intelepciune cele mai importante active

Daca sunteti ingrijorat de performanta site-ului dvs. web, unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteti face este sa va asigurati intotdeauna ca activele cele mai fiabile si de inalta calitate sunt incarcate in primul rand.
Acest lucru le va permite utilizatorilor dvs. sa vada mai intai cele mai vitale informatii de pe site-ul dvs. web, in loc sa astepte ca toate celelalte sa se incarce.

Acest truc este aplicabil in special site-urilor web bazate pe produse si servicii. Daca utilizatorii vin pe pagina dvs. pentru a vizualiza produse sau servicii, este logic sa faceti incarcarea articolelor mai intai, inainte de orice alt lucru. In acest fel, utilizatorii nu trebuie sa astepte pentru a vedea ceea ce se afla de fapt pe pagina.

Tineti evidenta succeselor si esecurilor dvs.

Nu toate strategiile vor functiona bine pentru dvs. si este important sa stiti care dintre ele doriti sa le utilizati pentru a va ajuta sa va cresteti clasamentul. Dar cum afli care strategie va fi potrivita pentru tine?

O modalitate este de a urmari eficient datele site-ului dvs. web prin crearea unei diagrame de flux online. Diagramele de flux sunt o modalitate excelenta de a vedea ce strategii ti-au dat rezultate si pe care ar trebui sa nu le mai folosesti.
Atunci cand va creati organigrama, asigurati-va ca o creati folosind date de cel putin cateva luni sau, de preferinta, mai mult timp, pentru a va garanta ca veti obtine suficiente informatii aplicabile.

La urma urmei, majoritatea strategiilor de construire a clasamentului necesita timp pentru a incepe sa arate rezultate adecvate. O organigrama va va permite sa vedeti suisurile si coborasurile diferitelor strategii cu ajutorul datelor in timp real conectate la site-ul dvs. web.

Tot ce trebuie sa faceti este sa luati informatiile de pe site-ul dvs. web si sa le puneti in organigrama pentru a vedea ce este mai bine pentru dvs. Aceasta poate fi, de asemenea, o modalitate buna de a obtine mai mult pentru banii dvs. atunci cand platiti pentru servicii care sa va ajute sa va cresteti clasamentul.

Bugetul poate dicta cantitatea de timp

Atunci cand incepeti sa gestionati bugetul pentru site-ul si serviciile dvs. web, trebuie sa realizati faptul ca bugetul dvs. poate influenta cat timp va ia sa obtineti o pozitie in Google.

Veti dori sa investiti bani in crearea de continut de calitate si in postari in social media care va pot ajuta sa atrageti trafic pe site.
Nimanui nu-i place sa se gandeasca la bani, dar atunci cand incerci sa infiintezi o afacere si ai nevoie de trafic pe site-ul tau, este esential sa stii ce te va ajuta si ce nu.

Unele servicii vor ajuta la cresterea mai rapida a clasamentului, dar acest lucru nu este niciodata garantat. Prin urmare, va trebui sa cantariti costul versus recompensa atunci cand cautati modalitati de a va imbunatati clasamentul. Puteti lua in considerare reducerile de festival sau vanzarile de la furnizorii de servicii pentru a obtine unele reduceri de costuri.
Dar, in cele din urma, veniturile descriu eforturile depuse pentru cresterea afacerii.

Concluzie

Desi raspunsul la intrebarea de inceput nu este una simpla, exista multe lucruri pe care le puteti face pentru a restrange perioada generala de timp pentru a va imbunatati clasamentul.
Timpul necesar pentru ca un site web nou sa se claseze in SERP-urile Google variaza in functie de multi factori. Cu toate acestea, va puteti asigura ca noul dvs. site web este plin de continut de inalta calitate inca de la inceput, ceea ce va va ajuta sa urcati in clasament.

Exista multe instrumente SEO pe care le puteti utiliza pentru a va ajuta sa va cresteti ratingul. Daca doriti sa va asigurati ca obtineti un rang in SERP-urile Google, trebuie sa va asigurati ca site-ul dvs. este curat si ca nu va implicati in nimic care ar putea determina Google sa va penalizeze site-ul.
Asadar, pentru a raspunde cat timp va dura pentru ca site-ul dvs. sa se claseze, ar trebui sa tineti cont de diferite practici. Cu cat sunteti mai pregatit si mai informat cu privire la modul in care functioneaza clasamentele, cu atat este mai probabil ca site-ul dvs. sa urce mai repede in clasament - dar va fi totusi un proces pentru a ajunge acolo unde va doriti. In caz ca nu aveti timp sau nu detineti cunostinte aprofundate in acest domeniu de activitate puteti apela la un consultant in marketing online specializat in servicii seo cu rezultate reale in serp-urile Google.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-