Treceți la conținutul principal

Procesul in 3 pasi despre cum sa va recuperati de la o penalizare Google

 Daca ati fost penalizat de Google, probabil ca ati ajuns intr-o stare de panica. La fel ca oricine care a avut o penalizare Google, va intrebati cum va puteti recupera si reveni la pozitia anterioara in pagina de rezultate Google.

agent promovator

Dar, inainte de a intra in panica, respirati adanc. Exista modalitati de a va recupera dupa o penalizare Google si de a va readuce site-ul in clasament. Urmatorii pasi va vor ajuta sa va asigurati ca veti face acest lucru cat mai repede posibil si ca veti minimiza impactul asupra succesului afacerii dvs.

Daca doriti sa vorbiti cu un specialist, ne puteti contacta la 0741-919-919.

Pasul 1: Afla de ce ai fost penalizat

Uneori, este usor sa va dati seama de ce Google v-a penalizat. Daca ati fost implicat in orice fel de practici SEO black hat, cum ar fi plata pentru backlink-uri sau supra-popularea continutului cu cuvinte cheie, o penalizare nu ar trebui sa fie o surpriza.

Cu toate acestea, multi proprietari de afaceri sunt complet luati prin surprindere de sanctiunile Google. In aceste caz, poate fi necesar sa angajati pe cineva care sa efectueze o investigatie amanuntita a site-ului dvs. Acest lucru va include cautarea incidentelor de backlinking neetic, continut duplicat, structura/framework slaba a site-ului, erori interne ale paginii 404, keyword stuffing, linkuri rupte, plagiat, continut ascuns, timpi de incarcare lenti, prea multe linkuri de afiliere, prea multe reclame, densitate prea mare de cuvinte cheie, rapoarte excesive de spam, linkuri de forum, meta descrieri duplicate si multe altele.

Daca sunteti familiarizat cu functionarea interna a site-ului dvs., este posibil sa puteti face acest pas singur. Cu toate acestea, daca nu sunteti sigur, este posibil sa fie nevoie sa contactati o agentie SEO inca de la inceput. Acest lucru va va ajuta sa evitati sa faceti greseli pe masura ce avansati.

Pasul 2: Abordarea problemelor

In functie de problemele care au dus la penalizarea Google, acest pas poate fi unul de durata, asa ca sustineti-va nivelul de rabdare! De exemplu, nu fiti surprins daca va trebui sa faceti oricare dintre urmatoarele pentru a va pune site-ul in conformitate cu Google:

  • Rescrieti din nou orice continut duplicat
  • Remediati orice linkuri rupte
  • Cereti-le celor care au legaturi catre dvs. sa elimine legaturile catre site-ul dvs.
  • Reduceti cantitatea de reclame pe care le afisati, in special deasupra pliului
  • Imbunatatiti timpul de incarcare
  • Re-tinteste-ti toate paginile optimizate prin cuvinte cheie
  • Remediati toate erorile 404 (si alte erori interne)
  • Eliminati tot continutul ascuns
  • Rescrieti noi meta descrieri

In cele mai multe cazuri, acest lucru nu este ceva ce poate fi facut intr-o zi - asa ca nu va asteptati la schimbari imediate. Cu toate acestea, daca faceti o prioritate din remedierea a ceea ce Google considera ca este stricat, puteti accelera timpul necesar pentru ca site-ul dvs. sa ajunga pe o pozitie mai buna.

Pasul 3: Trimiteti o cerere catre Google

Iti amintesti cand ai avut probleme cand erai copil, ti-ai primit pedeapsa si apoi ai cerut iertare parintilor? Cam asa se intampla atunci cand trimiteti o cerere catre Google pentru a elimina sanctiunea pe care a aplicat-o site-ului dumneavoastra.

Fiti intotdeauna politicos atunci cand solicitati o reconsiderare si aveti documente cu toate masurile pe care le-ati luat pentru a va conforma. Nu trebuie neaparat sa trimiteti documentatia, dar este o idee buna sa o aveti la indemana, in cazul in care vi se cere. Veti dori cu siguranta sa puteti dovedi ca nu veti mai iesi din nou in afara conformitatii, asa ca trebuie sa cunoasteti controalele pe care le-ati instituit pentru ca afacerea dvs. sa functioneze fara probleme.

Nu doriti sa luati legatura direct cu Google? Puteti pur si simplu sa asteptati o luna sau mai mult si sa vedeti daca Google a inceput sa va re-indexeze paginile. Puteti vedea pe analizele dvs. daca acest lucru se intampla. Daca da, inseamna ca penalizarea dvs. a fost ridicata. Daca nu, este posibil sa trebuiasca sa luati legatura cu Google sau poate sa reevaluati ce trebuie sa schimbati la site-ul dvs.

Un cuvant despre backlink-uri rele

Una dintre cele mai crude realitati pentru orice proprietar de site web este sa realizeze ca a fost penalizat din cauza tipului de backlink-uri care sunt directionate catre site. Asa cum am mentionat anterior, atunci cand descoperiti backlink-uri proaste care va fac rau, este esential sa cereti webmasterului sau proprietarului site-ului sa le elimine. Cu toate acestea, acest lucru nu se intampla intotdeauna. In acest caz, poate fi necesar sa anuntati Google ca dezaprobati acele linkuri primite.

Pentru asta exista instrumentul Google disavow, dar ar trebui sa fie folosit ca un ultim efort. Faceti toate incercarile pentru a convinge site-urile incriminate sa elimine singure link-urile dvs. si pastrati o documentatie cu privire la momentul in care le-ati contactat si la ceea ce au spus ca vor face (daca au raspuns.) Acest lucru va va ajuta sa va acoperiti bazele in cazul in care Google doreste sa stie de ce dezaprobati site-ul.

Viata dupa o penalizare Google

Da, exista viata dupa o penalizare Google. Amintiti-va doar ca nu este o razbunare personala impotriva dvs. Unele site-uri mari au suferit penalizari Google si au fost nevoiti sa treaca prin aceeasi diligenta ca si dvs. pentru a-si curata numele. Cu cat puteti fi mai obiectiv si mai rational cu privire la aceasta experienta, cu atat mai bine puteti trece peste fara sa va creasca prea mult tensiunea arteriala.

In ceea ce priveste viitorul, este o miscare inteligenta sa puneti in aplicare linii directoare de organizare interna pentru a va asigura ca nu va aflati din nou in aceasta situatie. Daca actualul dvs. webmaster sau compania de marketing web v-a dat sfaturi proaste, este timpul sa faceti trecerea la un nou furnizor al acestor servicii.

Daca credeti ca este posibil ca site-ul dvs. sa fi fost penalizat de Google, nu ezitati sa ne contactati. Readucerea site-ului dvs. in gratii (si inapoi in clasament!) ar trebui sa fie o prioritate absoluta, iar noi suntem mai mult decat bucurosi sa va ajutam.

 

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...