Treceți la conținutul principal

Procesul in 3 pasi despre cum sa va recuperati de la o penalizare Google

 Daca ati fost penalizat de Google, probabil ca ati ajuns intr-o stare de panica. La fel ca oricine care a avut o penalizare Google, va intrebati cum va puteti recupera si reveni la pozitia anterioara in pagina de rezultate Google.

agent promovator

Dar, inainte de a intra in panica, respirati adanc. Exista modalitati de a va recupera dupa o penalizare Google si de a va readuce site-ul in clasament. Urmatorii pasi va vor ajuta sa va asigurati ca veti face acest lucru cat mai repede posibil si ca veti minimiza impactul asupra succesului afacerii dvs.

Daca doriti sa vorbiti cu un specialist, ne puteti contacta la 0741-919-919.

Pasul 1: Afla de ce ai fost penalizat

Uneori, este usor sa va dati seama de ce Google v-a penalizat. Daca ati fost implicat in orice fel de practici SEO black hat, cum ar fi plata pentru backlink-uri sau supra-popularea continutului cu cuvinte cheie, o penalizare nu ar trebui sa fie o surpriza.

Cu toate acestea, multi proprietari de afaceri sunt complet luati prin surprindere de sanctiunile Google. In aceste caz, poate fi necesar sa angajati pe cineva care sa efectueze o investigatie amanuntita a site-ului dvs. Acest lucru va include cautarea incidentelor de backlinking neetic, continut duplicat, structura/framework slaba a site-ului, erori interne ale paginii 404, keyword stuffing, linkuri rupte, plagiat, continut ascuns, timpi de incarcare lenti, prea multe linkuri de afiliere, prea multe reclame, densitate prea mare de cuvinte cheie, rapoarte excesive de spam, linkuri de forum, meta descrieri duplicate si multe altele.

Daca sunteti familiarizat cu functionarea interna a site-ului dvs., este posibil sa puteti face acest pas singur. Cu toate acestea, daca nu sunteti sigur, este posibil sa fie nevoie sa contactati o agentie SEO inca de la inceput. Acest lucru va va ajuta sa evitati sa faceti greseli pe masura ce avansati.

Pasul 2: Abordarea problemelor

In functie de problemele care au dus la penalizarea Google, acest pas poate fi unul de durata, asa ca sustineti-va nivelul de rabdare! De exemplu, nu fiti surprins daca va trebui sa faceti oricare dintre urmatoarele pentru a va pune site-ul in conformitate cu Google:

  • Rescrieti din nou orice continut duplicat
  • Remediati orice linkuri rupte
  • Cereti-le celor care au legaturi catre dvs. sa elimine legaturile catre site-ul dvs.
  • Reduceti cantitatea de reclame pe care le afisati, in special deasupra pliului
  • Imbunatatiti timpul de incarcare
  • Re-tinteste-ti toate paginile optimizate prin cuvinte cheie
  • Remediati toate erorile 404 (si alte erori interne)
  • Eliminati tot continutul ascuns
  • Rescrieti noi meta descrieri

In cele mai multe cazuri, acest lucru nu este ceva ce poate fi facut intr-o zi - asa ca nu va asteptati la schimbari imediate. Cu toate acestea, daca faceti o prioritate din remedierea a ceea ce Google considera ca este stricat, puteti accelera timpul necesar pentru ca site-ul dvs. sa ajunga pe o pozitie mai buna.

Pasul 3: Trimiteti o cerere catre Google

Iti amintesti cand ai avut probleme cand erai copil, ti-ai primit pedeapsa si apoi ai cerut iertare parintilor? Cam asa se intampla atunci cand trimiteti o cerere catre Google pentru a elimina sanctiunea pe care a aplicat-o site-ului dumneavoastra.

Fiti intotdeauna politicos atunci cand solicitati o reconsiderare si aveti documente cu toate masurile pe care le-ati luat pentru a va conforma. Nu trebuie neaparat sa trimiteti documentatia, dar este o idee buna sa o aveti la indemana, in cazul in care vi se cere. Veti dori cu siguranta sa puteti dovedi ca nu veti mai iesi din nou in afara conformitatii, asa ca trebuie sa cunoasteti controalele pe care le-ati instituit pentru ca afacerea dvs. sa functioneze fara probleme.

Nu doriti sa luati legatura direct cu Google? Puteti pur si simplu sa asteptati o luna sau mai mult si sa vedeti daca Google a inceput sa va re-indexeze paginile. Puteti vedea pe analizele dvs. daca acest lucru se intampla. Daca da, inseamna ca penalizarea dvs. a fost ridicata. Daca nu, este posibil sa trebuiasca sa luati legatura cu Google sau poate sa reevaluati ce trebuie sa schimbati la site-ul dvs.

Un cuvant despre backlink-uri rele

Una dintre cele mai crude realitati pentru orice proprietar de site web este sa realizeze ca a fost penalizat din cauza tipului de backlink-uri care sunt directionate catre site. Asa cum am mentionat anterior, atunci cand descoperiti backlink-uri proaste care va fac rau, este esential sa cereti webmasterului sau proprietarului site-ului sa le elimine. Cu toate acestea, acest lucru nu se intampla intotdeauna. In acest caz, poate fi necesar sa anuntati Google ca dezaprobati acele linkuri primite.

Pentru asta exista instrumentul Google disavow, dar ar trebui sa fie folosit ca un ultim efort. Faceti toate incercarile pentru a convinge site-urile incriminate sa elimine singure link-urile dvs. si pastrati o documentatie cu privire la momentul in care le-ati contactat si la ceea ce au spus ca vor face (daca au raspuns.) Acest lucru va va ajuta sa va acoperiti bazele in cazul in care Google doreste sa stie de ce dezaprobati site-ul.

Viata dupa o penalizare Google

Da, exista viata dupa o penalizare Google. Amintiti-va doar ca nu este o razbunare personala impotriva dvs. Unele site-uri mari au suferit penalizari Google si au fost nevoiti sa treaca prin aceeasi diligenta ca si dvs. pentru a-si curata numele. Cu cat puteti fi mai obiectiv si mai rational cu privire la aceasta experienta, cu atat mai bine puteti trece peste fara sa va creasca prea mult tensiunea arteriala.

In ceea ce priveste viitorul, este o miscare inteligenta sa puneti in aplicare linii directoare de organizare interna pentru a va asigura ca nu va aflati din nou in aceasta situatie. Daca actualul dvs. webmaster sau compania de marketing web v-a dat sfaturi proaste, este timpul sa faceti trecerea la un nou furnizor al acestor servicii.

Daca credeti ca este posibil ca site-ul dvs. sa fi fost penalizat de Google, nu ezitati sa ne contactati. Readucerea site-ului dvs. in gratii (si inapoi in clasament!) ar trebui sa fie o prioritate absoluta, iar noi suntem mai mult decat bucurosi sa va ajutam.

 

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...