Treceți la conținutul principal

De ce este suspendata compania mea pe google si ce pot face in legatura cu asta?

Poate fi infricosator atunci cand compania mea pe google  este suspendata. In aceast articol, voi prezenta in detaliu motivul pentru care inregistrarea dvs. ar putea fi suspendata si pasii pe care ii puteti urma pentru a remedia aceasta problema.

compania mea pe google

 

Deci, va conectati la inregistrarea dvs. Compania mea pe Google si vedeti ca afacerea dvs. a fost suspendata.

Probabil aveti o multime de intrebari, dar ele au intotdeauna un raspuns. In acest articol, vom analiza motivele pentru care listarea Companiei pe Google a fost suspendata si ce puteti face in acest sens.

Inainte de a raspunde la aceste intrebari, totusi, trebuie sa ne dam seama ce fel de suspendare a avut loc.

Exista doua tipuri de suspensii, o suspensie ,,moale” si o suspensie ,,dura”.

  1. O suspendare ,,usoara” marcheaza afacerea dvs. ca fiind suspendata, dar totusi apareti in rezultatele cautarii. De obicei, este necesar sa revendicati si sa verificati din nou inregistrarea cu un nou cont Google. Aceste suspendari devin din ce in ce mai putin frecvente.
  2. O suspendare ,,dura” va elimina inregistrarea companiei dvs. din rezultatele cautarii. Pentru a scoate inregistrarea dintr-o suspensie dura, trebuie sa respectati protocolul Google si sa aveti mare rabdare. Vom discuta acest proces mai tarziu.

De ce este suspendata inregistrarea dvs. Google?

Cand Google decide sa suspende o lista de companie, aceasta raspunde la orice numar de semnalizari rosii, activitati suspecte sau incalcari suspecte ale politicilor.

Desi Google nu va dezvalui oficial motivul pentru care o lista a fost suspendata, exista evenimente frecvente care tind sa conduca la listarile suspendate, cum ar fi:

  • Informatiile din inregistrarea dvs. s-au modificat
  • Categorii primare sau secundare
  • Nume de afaceri
  • Abordare
  • Numar de telefon
  • Website URL
  • Modificarea managementului sau transferul de proprietate, mai ales atunci cand se schimba locatiile de conectare
  • Schimbarea intr-o zona de serviciu cu adresa ascunsa (dupa operare cu o adresa vizibila)
  • Categoria primara reprezinta o industrie cu risc ridicat
  • Lacatusi
  • HVAC / încalzire si racire
  • Instalatii sanitare
  • Alte intreprinderi de servicii la domiciliu
  • Adresa incalca politica Google
  • Casuta postala, adresa virtuala, Casute Postale de tip FedEx / UPS
  • URL de redirectionare
  • Redirectionarea numarului de telefon
  • Inregistrari multiple pentru aceeasi companie / locatie
  • Listarea este pentru o afacere exclusiv online
  • Nu aveti autoritatea de a pretinde ca adresa listata apartine afacerii dvs.

Desi acestea nu sunt singurele lucruri care pot determina Google sa va suspende inregistrarea companiei, acestea sunt foarte frecvente si va pot ajuta sa aflati de ce inregistrarea dvs. a fost semnalata si suspendata.

Cum va afecteaza afacerea o listare suspendata?

O lista suspendata nu are nimic de subliniat.

Desi o suspendare dura elimina inregistrarea dvs. din rezultatele cautarii, aceste suspendari nu inseamna intotdeauna ca afacerea dvs. este anulata din listare. Google va va oferi solutii pentru a restabili inregistrarea companiei dvs., atata timp cat respectati protocoalele acestora.

Cand Google suspenda o lista, actioneaza in interesul industriei companiei dvs., al clientilor dvs. si chiar pentru Google.

Cu o crestere a listelor frauduloase in ultimii ani, Google a folosit suspendarea listarii pentru a filtra afacerile ilegitime si pentru a le arata afacerilor oneste si verificate vizitatorilor online. O afacere legitima va avea foarte putine probleme la iesirea din suspendare.

Cum pot remedia inregistrarea Google suspendata?

Pentru a scoate din suspendare inregistrarea dvs., Google va poate cere sa furnizati dovada ca sunteti o companie legitima. Iata cateva exemple de tipul dovezilor pe care va trebui sa le furnizati:

  • Licenta de afaceri de stat (dacă este ceruta de stat)
  • Licentierea profesionala (daca este impusa de lege)
  • Dovada ocuparii locatiei
  • Facturile de utilitati
  • Contracte / acte de inchiriere
  • Fotografii cu locatia companiei
  • Logo-ul companiei vizibil in mod clar
  • Adresa numarului cladirii / usa apartamentului
  • Vehicule ale companiei cu sigle parcate in fata cladirii
  • Documente de identificare fiscala
  • Verificare video

Totusi, pentru a afla exact ce trebuie sa oferiti, contactati asistenta pentru Compania mea pe Google.

Pot exista unele cazuri in care Google va ridica suspendarea prin metode alternative, cum ar fi verificarea video sau telefonica. Google va stabili daca afacerea dvs. se califica pentru aceste solutii mai putin intensive.

Indiferent de procesul pe care Google il foloseste pentru a restabili inregistrarea dvs., este absolut esential sa le urmati instructiunile rapid si temeinic. De asemenea, va trebui sa aveti rabdare cu Google. Incercarea de a grabi procesul poate ridica steaguri rosii suplimentare si poate duce la afisarea permanenta a afacerii dvs. pe lista neagra.

Ganduri finale

Ca si recapitulare, o listare suspendata nu este sfarsitul lumii si se intampla cu un numar mare de companii din toata tara.

Contactati asistenta pentru Compania mea pe Google si urmati protocoalele acestora si veti avea sanse mari sa fiti reintegrat si sa reveniti la clasamentul dvs. obisnuit de cautare locala.

Daca nu te descurci cu procesul de recuperare a contului tau Google Business ne poti contacta pe https://agentpromovator.ro/contact/

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-