Treceți la conținutul principal

Bazele SEO pe care fiecare antreprenor ar trebui sa le cunoasca

Dezvoltarea unui plan de afaceri, mentinerea la curent cu finantele, gasirea talentului potrivit, construirea retelei sau stabilirea unei strategii de marketing sunt doar cateva dintre elementele esentiale pe care noii antreprenori trebuie sa invete cum sa le stapaneasca. Fiind persoana care tocmai a intrat in lumea antreprenoriatului si nu stie prea multe despre conducerea unei afaceri in domeniul digital, exista multe sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti si o multitudine de lucruri pe care trebuie sa le intelegi pentru a-ti optimiza startup-ul. Avand atatea informatii de preluat si apoi puse in practica, este complet normal si de inteles sa te simti coplesit uneori.

seo

Din pacate, nu exista nicio scurtatura pentru a construi o afacere de succes. Trebuie sa depui efort, sa-ti extinzi setul de abilitati si sa obtii cunostintele necesare daca vrei sa-ti transformi viziunea in realitate. Dar exista modalitati de a face calatoria putin mai usoara, iar asta implica sa-ti ordonezi prioritatile si sa identifici zonele pe care ar trebui sa te concentrezi cel mai mult. Asta ne aduce la unul dintre aspectele esentiale ale lansarii unui startup in era digitala de astazi: invatarea tehnicilor SEO.

Aceste trei litere mici care au devenit atat de populare in ultima vreme continua sa deruteze multi antreprenori si, uneori, le trimit un fior de frica pe sira spinarii, mai ales pentru ca SEO a capatat o reputatie proasta in lumea afacerilor din cauza complexitatii si noutatii relative a strategiei de marketing digital. Adevarul este ca SEO este departe de a fi “stiinta racheta”, desi nici nu este ceva pe care sa-ti poti permite sa il ignori.

Daca inca va este greu sa intelegeti despre ce inseamna SEO, vom dezvalui elementele de baza pentru dvs., astfel incat sa va puteti incepe afacerea cu piciorul drept si sa va cresteti sansele de succes, indiferent de industria dvs. sau nisa pe care o practicati. Asadar, iata cateva dintre cele mai importante aspecte pe care ar trebui sa le includeti in repertoriul dvs. SEO.

Ce este SEO?

Sa incepem cu cel mai elementar element de pe lista: intelegerea fenomenului SEO. In ciuda popularitatii larg raspandite a SEO, nu toata lumea este familiarizata cu practica, asa ca este important sa lamurim lucrurile de la bun inceput. In termeni simpli, SEO, care inseamna – optimizarea pentru motoarele de cautare, cuprinde toate procesele si tehnicile concepute pentru a ajuta paginile sa se claseze mai sus pe Google si alte motoare de cautare, crescand vizibilitatea acestora si conducand mai mult trafic catre site.

Motoarele de cautare precum Google, Yahoo sau Bing folosesc roboti pentru a colecta informatii despre paginile web si pentru a le indexa. De asemenea, se bazeaza pe algoritmi care iau in considerare o multitudine de factori pentru a determina ordinea in care aceste pagini apar in SERP. SEO analizeaza toate aceste aspecte si creeaza strategii adecvate pentru a obtine un clasament mai ridicat in cautarea organica, astfel incat sa va puteti prezenta produsele/serviciile in fata publicului tinta din mediul online.

SEO on-page vs SEO off-page

Exista multe metode si strategii SEO care pot da rezultate excelente si pot fi separate in doua categorii principale: SEO on-page si off-page. SEO on-page se refera la acele strategii care vizeaza optimizarea unor parti ale site-ului dvs. pentru a-l face mai atragator pentru motoarele de cautare, in timp ce SEO off-page se refera la acele strategii care se concentreaza pe aspecte din afara site-ului dvs. care va pot influenta clasamentele.

De exemplu, SEO pe pagina include optimizarea cuvintelor cheie, metadescrieri, legaturi interne, etichete de titlu, continut de calitate, compatibilitate cu dispozitivele mobile sau experienta de utilizator. Toti factorii care sunt in controlul tau se refera la SEO in pagina. SEO off-page, pe de alta parte, se concentreaza pe crearea de linkuri , autoritatea domeniului, promotiile sociale si toate celelalte elemente din afara site-ului dvs. care influenteaza clasamentele. Evident, o strategie SEO completa ar trebui sa cuprinda atat tehnici on-site, cat si off-site, deoarece SEO functioneaza ca o masina cu multe parti interconectate care lucreaza impreuna pentru a obtine cele mai bune rezultate in clasamentele motoarelor de cautare.

SEO este o strategie pe termen lung

Ceea ce multi antreprenori nu inteleg este ca SEO nu este un lucru unic. Nu este o strategie pe care o dezvolti o data si apoi o poti uita, ci un proces pe termen lung care necesita efort constant si de lunga durata. Asadar, daca nu aveti timp sau resurse pentru a va concentra asupra strategiei dvs. de SEO asa cum ar trebui, colaborarea cu un expert SEO va poate oferi solutia si va poate usura lucrurile mult.

Retineti ca, daca doriti ca strategia dvs. SEO sa functioneze, trebuie sa tineti pasul cu piata, concurenta si motoarele de cautare care schimba constant regulile jocului.

Crearea de continut de inalta calitate este esentiala

Pe vremuri, SEO obisnuia sa se invarte mai ales in jurul cuvintelor cheie. Acum, daca aruncati la intamplare cuvinte cheie in paginile dvs., nu va face nicio diferenta. De asemenea, daca exagerati si folositi prea multe cuvinte cheie pe o pagina, ceea ce este cunoscut sub numele de umplutura de cuvinte cheie, puteti fi penalizat de Google. Cunoasterea cuvintelor cheie este inca o parte importanta a dezvoltarii unei strategii SEO de succes, dar lucrurile au devenit mai complexe de-a lungul anilor.

Prin urmare, ar trebui sa incepeti prin a efectua o cercetare amanuntita a cuvintelor cheie pentru a identifica termenii si subiectele de cautare din nisa dvs. de care oamenii sunt interesati si apoi sa le integrati in continutul dvs. Crearea si publicarea de continut de calitate care este relevant, informativ, convingator, original si care raspunde la intrebarile clientilor reprezinta reteta succesului. Deci, daca nu sunteti un scriitor de continut calificat, cel mai bine este sa delegati aceasta sarcina unui specialist in creare de continut care ofera servicii premium cu rezultate reale.

Interpretari analitice

Construirea unei strategii SEO solide poate face o diferenta enorma pentru afacerea dvs. Cu toate acestea, acesta nu este sfarsitul calatoriei SEO. Dupa ce ati implementat tehnicile si strategiile necesare si ati pus lucrurile in miscare, trebuie sa va dati seama daca a-ti obtinut rezultatele pe care le asteptati si singura modalitate de a face acest lucru este prin interpretarea analizelor.

Google Analytics ofera informatii valoroase despre performanta site-ului dvs., ajutandu-va sa intelegeti ce strategii functioneaza pentru dvs. si care nu, astfel incat sa puteti face modificarile si modificarile necesare si sa va imbunatatiti strategia SEO pentru viitor. In caz ca nu stiti cum sa va configurati contul Google Analytics puteti apela cu incredere la un Specialist Certificat Google.

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce Marketing Online si de ce este important?

A stazi ne vom referi la elementele de baza pentru marketing online si cum sa-l folosesti pentru a-ti extinde afacerea in mediul online. Marketingul online reprezinta utilizarea marketingului pentru a comercializa produse sau servicii in mediul online. Ia in considerare utilizarea diferitelor canale digitale, cum ar fi retelele sociale, motoarele de cautare, paginile web, comunicarile prin e-mail si  marketingul de continut . Marketingul online este important deoarece are un impact asupra perceptiilor clientilor despre o companie sau un produs. De asemenea, influenteaza modul in care clientii iau masuri in ceea ce priveste o companie sau un produs. Si nu in ultimul rand, ajuta companiile sa-si atinga scopurile si obiectivele prin achizitionarea de noi clienti si pastrarea acestora pe termen lung.   4 Divizii Majore de Marketing Digital   Exista multe moduri in care peisajul digital se schimba si in aceasta sectiune vom explora 4 divizii diferite care se incadreaza in mark...

Ar trebui sa va construiti propriul site web sau sa apelati la o firma de web design?

Ati ales numele site-ului web si adresa URL perfecta. Acum, este timpul sa creati propriul site web si sa-l puneti online. Crearea unui site web a devenit mai usoara de-a lungul anilor, deoarece exista multe programe de creare site-uri web pentru a va crea singur un site de afaceri. Pe de alta parte, s-ar putea sa preferati sa angajati o firma de web design sau un web deisgner profesionist. Care dintre ele este cea mai buna varianta?   Ce este un constructor de site-uri web?   Un constructor de site-uri web  este un instrument care va arata cum sa realizati un site web fara a avea experienta in inginerie sau codificare. Acesta ofera sabloane pentru crearea de site-uri web pe care le puteti personaliza. Un web builder poate fi fie un program, fie o platforma care faciliteaza construirea unui site.   Avantajele si dezavantajele utilizarii unui constructor de site-uri web Printre avantajele utilizarii unui constructor de site-uri web se numara faptul ca nu trebuie sa st...

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online. Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina. In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator. Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare Desi este crucial sa ajungeti la mai...