Treceți la conținutul principal

7 pasi pentru a-ti creste audienta pe LinkedIn in 2023

 Poti construi un public puternic pe LinkedIn, chiar daca pornesti de la zero. Iata sapte pasi pentru a va creste audienta pe LinkedIn in acest an.

LinkedIn este o resursa excelenta pentru a va construi brandul personal si pentru a atrage noi clienti si clienti pentru afacerea dvs. Iata sapte modalitati prin care va puteti creste audienta pe LinkedIn in 2023.

linkedin

Optimizeaza-ti pagina LinkedIn

Inainte de a incepe sa postati pe LinkedIn, ar trebui sa incepeti prin a va optimiza pagina pentru a va asigura ca atrageti persoanele potrivite. Alegeti o imagine de profil si o fotografie de fundal care sa iasa in evidenta si sa atraga atentia oamenilor.
De asemenea, doriti sa va editati titlul, rezumatul si competentele astfel incat sa creeze o imagine convingatoare a ceea ce faceti si a modului in care aduceti valoare. Utilizarea hashtag-urilor relevante va face ca persoanele potrivite sa va gaseasca mai usor profilul.

Incepeti sa va conectati cu persoanele pe care le cunoasteti

Daca sunteti nou pe LinkedIn, incepeti prin a va conecta mai intai cu persoane pe care le cunoasteti. Cautati membri ai familiei, prieteni si fosti si actuali colegi cu care va puteti conecta.

Odata ce aveti mai mult de 500 de conexiuni, profilul dvs. va parea mai legitim. In plus, pe masura ce reteaua dvs. continua sa creasca, LinkedIn va putea sa va recomande noi persoane cu care sa va conectati.

Oferiti aprobari si scrieti recomandari

Unul dintre avantajele utilizarii LinkedIn este ca alte persoane va pot sustine competentele si va pot lasa recomandari. Dar cum convingeti alte persoane sa faca acest lucru? Incepeti prin a cauta oportunitati de a aproba competentele altor persoane si de a le lasa recomandari pozitive.
De fiecare data cand lasati cuiva o recomandare bine gandita, conexiunile si urmaritorii acelei persoane pot vedea comentariul dvs. pe profilul lor, impreuna cu un link direct catre pagina dvs. de LinkedIn. Si multi oameni vor fi bucurosi sa va intoarca favoarea, desi nu ar trebui sa va asteptati la asta.

Activati modul creator

Modul creator este o setare de profil de pe LinkedIn care este conceputa pentru a va ajuta sa va cresteti raza de actiune si influenta. Odata ce il activati, veti avea acces la instrumente si functii suplimentare care va vor ajuta sa creati continut pentru publicul dvs. de pe LinkedIn.

Odata ce ati activat modul creator, daca cineva va trimite o cerere de conectare, va va urmari automat si va continua sa va urmareasca chiar daca ii refuzati cererea (cu exceptia cazului in care va dezactiveaza manual). De asemenea, sunteti eligibil pentru a fi prezentat ca un creator sugerat pentru urmarire, ceea ce va ajuta mai multe persoane sa va descopere.

Raspundeti la comentarii

Cel mai bun mod de a va creste numarul de urmaritori pe LinkedIn este prin implicarea cu oamenii de pe platforma. Oamenii doresc sa se angajeze cu profesionisti cu aceleasi idei pe LinkedIn - puteti incuraja acest lucru punand intrebari si raspunzand la comentarii. In plus, cu cat sunt mai multe comentarii la postarile dvs., cu atat acestea vor fi mai vizibile in newsfeed.

Dar implicarea este o cale cu doua sensuri, asa ca trebuie, de asemenea, sa cititi si sa comentati postarile altor persoane. Fa-ti un obiectiv sa iti petreci timp in fiecare zi pentru a lasa comentarii bine gandite la postarile pe care le consideri interesante.

Alaturati-va grupurilor LinkedIn

Inscrierea in grupurile LinkedIn este o alta modalitate buna de a va conecta cu persoanele potrivite. Atunci cand apareti in mod regulat in grupuri si oferiti valoare, cresteti sansele ca unele dintre acele persoane sa doreasca sa va urmareasca. De asemenea, puteti lua in considerare posibilitatea de a va infiinta propriul grup si de a invita membrii sa se alature.

Promoveaza-ti profilul LinkedIn

In cele din urma, o modalitate simpla de a va creste audienta LinkedIn este de a partaja un link catre profilul dvs. in semnatura de e-mail. De asemenea, puteti sa va promovati profilul pe site-ul dvs. web, pe blog si pe orice alt profil de social media pe care il aveti. Includerea unui link direct va face ca oamenii sa se conecteze mai usor cu dvs.

Daca aveti bugetul necesar, puteti, de asemenea, sa rulati anunturi LinkedIn pentru a va promova profilul pentru a genera mai multe clienti potentiali si pentru a creste gradul de constientizare a marcii. Anunturile LinkedIn sunt utile, deoarece va pot ajuta sa ajungeti la persoanele dintr-o anumita industrie si sa va imbunatatiti ratele de conversie.

 

Mario Grigorescu isi propune sa va aduca inspiratie de la experti respectati de top. Cu toate acestea, inainte de a lua orice decizie de afaceri, ar trebui sa consultati un profesionist care va poate consilia in functie de situatia dumneavoastra individuala.

El alaturi de echipa sa se angajeaza sa va ajute sa incepeti, sa conduceti si sa va dezvoltati mica afacere online. Aflati mai multe despre beneficiile apartenentei micilor afaceri la strategia de marketing 360 - marca Agent Promovator, aici.

 

Comentarii

Postari Populare

Cat timp este nevoie pentru ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google?

  Incercati sa va lansati site-ul web si sa ii construiti autoritatea ? Sau lucrati la site-ul web al dvs. sau al unui client in acelasi scop? Intrebarea este: cat timp este necesar ca un site nou sa se claseze in SERP-urile Google? Indiferent de situatie, o singura intrebare se va pune, fie in capul dumneavoastra, fie in capul clientului dumneavoastra. "In cat timp voi vedea rezultate in ceea ce priveste clasamentul site-ului meu?". La aceasta intrebare se poate raspunde simplu: "Depinde". Multi factori intra in sistemul de clasificare al Google, dar eu sunt aici pentru a va ajuta sa intelegeti ce este necesar pentru a va ajuta sa va imbunatatiti clasamentul in SERP-urile Google. Haideti sa incepem! Cum sunt clasate site-urile web? Inainte de a raspunde la intrebarea cat timp va dura cresterea pozitiei site-ului dvs., trebuie sa intelegeti criteriile utilizate pentru clasificarea site-ului dvs. web. La urma urmei, nu sunt doar unul sau doua lucruri care determina r