Treceți la conținutul principal

7 pasi pentru a-ti creste audienta pe LinkedIn in 2023

 Poti construi un public puternic pe LinkedIn, chiar daca pornesti de la zero. Iata sapte pasi pentru a va creste audienta pe LinkedIn in acest an.

LinkedIn este o resursa excelenta pentru a va construi brandul personal si pentru a atrage noi clienti si clienti pentru afacerea dvs. Iata sapte modalitati prin care va puteti creste audienta pe LinkedIn in 2023.

linkedin

Optimizeaza-ti pagina LinkedIn

Inainte de a incepe sa postati pe LinkedIn, ar trebui sa incepeti prin a va optimiza pagina pentru a va asigura ca atrageti persoanele potrivite. Alegeti o imagine de profil si o fotografie de fundal care sa iasa in evidenta si sa atraga atentia oamenilor.
De asemenea, doriti sa va editati titlul, rezumatul si competentele astfel incat sa creeze o imagine convingatoare a ceea ce faceti si a modului in care aduceti valoare. Utilizarea hashtag-urilor relevante va face ca persoanele potrivite sa va gaseasca mai usor profilul.

Incepeti sa va conectati cu persoanele pe care le cunoasteti

Daca sunteti nou pe LinkedIn, incepeti prin a va conecta mai intai cu persoane pe care le cunoasteti. Cautati membri ai familiei, prieteni si fosti si actuali colegi cu care va puteti conecta.

Odata ce aveti mai mult de 500 de conexiuni, profilul dvs. va parea mai legitim. In plus, pe masura ce reteaua dvs. continua sa creasca, LinkedIn va putea sa va recomande noi persoane cu care sa va conectati.

Oferiti aprobari si scrieti recomandari

Unul dintre avantajele utilizarii LinkedIn este ca alte persoane va pot sustine competentele si va pot lasa recomandari. Dar cum convingeti alte persoane sa faca acest lucru? Incepeti prin a cauta oportunitati de a aproba competentele altor persoane si de a le lasa recomandari pozitive.
De fiecare data cand lasati cuiva o recomandare bine gandita, conexiunile si urmaritorii acelei persoane pot vedea comentariul dvs. pe profilul lor, impreuna cu un link direct catre pagina dvs. de LinkedIn. Si multi oameni vor fi bucurosi sa va intoarca favoarea, desi nu ar trebui sa va asteptati la asta.

Activati modul creator

Modul creator este o setare de profil de pe LinkedIn care este conceputa pentru a va ajuta sa va cresteti raza de actiune si influenta. Odata ce il activati, veti avea acces la instrumente si functii suplimentare care va vor ajuta sa creati continut pentru publicul dvs. de pe LinkedIn.

Odata ce ati activat modul creator, daca cineva va trimite o cerere de conectare, va va urmari automat si va continua sa va urmareasca chiar daca ii refuzati cererea (cu exceptia cazului in care va dezactiveaza manual). De asemenea, sunteti eligibil pentru a fi prezentat ca un creator sugerat pentru urmarire, ceea ce va ajuta mai multe persoane sa va descopere.

Raspundeti la comentarii

Cel mai bun mod de a va creste numarul de urmaritori pe LinkedIn este prin implicarea cu oamenii de pe platforma. Oamenii doresc sa se angajeze cu profesionisti cu aceleasi idei pe LinkedIn - puteti incuraja acest lucru punand intrebari si raspunzand la comentarii. In plus, cu cat sunt mai multe comentarii la postarile dvs., cu atat acestea vor fi mai vizibile in newsfeed.

Dar implicarea este o cale cu doua sensuri, asa ca trebuie, de asemenea, sa cititi si sa comentati postarile altor persoane. Fa-ti un obiectiv sa iti petreci timp in fiecare zi pentru a lasa comentarii bine gandite la postarile pe care le consideri interesante.

Alaturati-va grupurilor LinkedIn

Inscrierea in grupurile LinkedIn este o alta modalitate buna de a va conecta cu persoanele potrivite. Atunci cand apareti in mod regulat in grupuri si oferiti valoare, cresteti sansele ca unele dintre acele persoane sa doreasca sa va urmareasca. De asemenea, puteti lua in considerare posibilitatea de a va infiinta propriul grup si de a invita membrii sa se alature.

Promoveaza-ti profilul LinkedIn

In cele din urma, o modalitate simpla de a va creste audienta LinkedIn este de a partaja un link catre profilul dvs. in semnatura de e-mail. De asemenea, puteti sa va promovati profilul pe site-ul dvs. web, pe blog si pe orice alt profil de social media pe care il aveti. Includerea unui link direct va face ca oamenii sa se conecteze mai usor cu dvs.

Daca aveti bugetul necesar, puteti, de asemenea, sa rulati anunturi LinkedIn pentru a va promova profilul pentru a genera mai multe clienti potentiali si pentru a creste gradul de constientizare a marcii. Anunturile LinkedIn sunt utile, deoarece va pot ajuta sa ajungeti la persoanele dintr-o anumita industrie si sa va imbunatatiti ratele de conversie.

 

Mario Grigorescu isi propune sa va aduca inspiratie de la experti respectati de top. Cu toate acestea, inainte de a lua orice decizie de afaceri, ar trebui sa consultati un profesionist care va poate consilia in functie de situatia dumneavoastra individuala.

El alaturi de echipa sa se angajeaza sa va ajute sa incepeti, sa conduceti si sa va dezvoltati mica afacere online. Aflati mai multe despre beneficiile apartenentei micilor afaceri la strategia de marketing 360 - marca Agent Promovator, aici.

 

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-