Treceți la conținutul principal

7 pasi pentru a-ti creste audienta pe LinkedIn in 2023

 Poti construi un public puternic pe LinkedIn, chiar daca pornesti de la zero. Iata sapte pasi pentru a va creste audienta pe LinkedIn in acest an.

LinkedIn este o resursa excelenta pentru a va construi brandul personal si pentru a atrage noi clienti si clienti pentru afacerea dvs. Iata sapte modalitati prin care va puteti creste audienta pe LinkedIn in 2023.

linkedin

Optimizeaza-ti pagina LinkedIn

Inainte de a incepe sa postati pe LinkedIn, ar trebui sa incepeti prin a va optimiza pagina pentru a va asigura ca atrageti persoanele potrivite. Alegeti o imagine de profil si o fotografie de fundal care sa iasa in evidenta si sa atraga atentia oamenilor.
De asemenea, doriti sa va editati titlul, rezumatul si competentele astfel incat sa creeze o imagine convingatoare a ceea ce faceti si a modului in care aduceti valoare. Utilizarea hashtag-urilor relevante va face ca persoanele potrivite sa va gaseasca mai usor profilul.

Incepeti sa va conectati cu persoanele pe care le cunoasteti

Daca sunteti nou pe LinkedIn, incepeti prin a va conecta mai intai cu persoane pe care le cunoasteti. Cautati membri ai familiei, prieteni si fosti si actuali colegi cu care va puteti conecta.

Odata ce aveti mai mult de 500 de conexiuni, profilul dvs. va parea mai legitim. In plus, pe masura ce reteaua dvs. continua sa creasca, LinkedIn va putea sa va recomande noi persoane cu care sa va conectati.

Oferiti aprobari si scrieti recomandari

Unul dintre avantajele utilizarii LinkedIn este ca alte persoane va pot sustine competentele si va pot lasa recomandari. Dar cum convingeti alte persoane sa faca acest lucru? Incepeti prin a cauta oportunitati de a aproba competentele altor persoane si de a le lasa recomandari pozitive.
De fiecare data cand lasati cuiva o recomandare bine gandita, conexiunile si urmaritorii acelei persoane pot vedea comentariul dvs. pe profilul lor, impreuna cu un link direct catre pagina dvs. de LinkedIn. Si multi oameni vor fi bucurosi sa va intoarca favoarea, desi nu ar trebui sa va asteptati la asta.

Activati modul creator

Modul creator este o setare de profil de pe LinkedIn care este conceputa pentru a va ajuta sa va cresteti raza de actiune si influenta. Odata ce il activati, veti avea acces la instrumente si functii suplimentare care va vor ajuta sa creati continut pentru publicul dvs. de pe LinkedIn.

Odata ce ati activat modul creator, daca cineva va trimite o cerere de conectare, va va urmari automat si va continua sa va urmareasca chiar daca ii refuzati cererea (cu exceptia cazului in care va dezactiveaza manual). De asemenea, sunteti eligibil pentru a fi prezentat ca un creator sugerat pentru urmarire, ceea ce va ajuta mai multe persoane sa va descopere.

Raspundeti la comentarii

Cel mai bun mod de a va creste numarul de urmaritori pe LinkedIn este prin implicarea cu oamenii de pe platforma. Oamenii doresc sa se angajeze cu profesionisti cu aceleasi idei pe LinkedIn - puteti incuraja acest lucru punand intrebari si raspunzand la comentarii. In plus, cu cat sunt mai multe comentarii la postarile dvs., cu atat acestea vor fi mai vizibile in newsfeed.

Dar implicarea este o cale cu doua sensuri, asa ca trebuie, de asemenea, sa cititi si sa comentati postarile altor persoane. Fa-ti un obiectiv sa iti petreci timp in fiecare zi pentru a lasa comentarii bine gandite la postarile pe care le consideri interesante.

Alaturati-va grupurilor LinkedIn

Inscrierea in grupurile LinkedIn este o alta modalitate buna de a va conecta cu persoanele potrivite. Atunci cand apareti in mod regulat in grupuri si oferiti valoare, cresteti sansele ca unele dintre acele persoane sa doreasca sa va urmareasca. De asemenea, puteti lua in considerare posibilitatea de a va infiinta propriul grup si de a invita membrii sa se alature.

Promoveaza-ti profilul LinkedIn

In cele din urma, o modalitate simpla de a va creste audienta LinkedIn este de a partaja un link catre profilul dvs. in semnatura de e-mail. De asemenea, puteti sa va promovati profilul pe site-ul dvs. web, pe blog si pe orice alt profil de social media pe care il aveti. Includerea unui link direct va face ca oamenii sa se conecteze mai usor cu dvs.

Daca aveti bugetul necesar, puteti, de asemenea, sa rulati anunturi LinkedIn pentru a va promova profilul pentru a genera mai multe clienti potentiali si pentru a creste gradul de constientizare a marcii. Anunturile LinkedIn sunt utile, deoarece va pot ajuta sa ajungeti la persoanele dintr-o anumita industrie si sa va imbunatatiti ratele de conversie.

 

Mario Grigorescu isi propune sa va aduca inspiratie de la experti respectati de top. Cu toate acestea, inainte de a lua orice decizie de afaceri, ar trebui sa consultati un profesionist care va poate consilia in functie de situatia dumneavoastra individuala.

El alaturi de echipa sa se angajeaza sa va ajute sa incepeti, sa conduceti si sa va dezvoltati mica afacere online. Aflati mai multe despre beneficiile apartenentei micilor afaceri la strategia de marketing 360 - marca Agent Promovator, aici.

 

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...