Treceți la conținutul principal

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

 

Sinopsis

Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z, potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz. Succesul din aceasta vara "Deadpool & Wolverine" exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global!

De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z, potrivit sefului de marketing al Disney.

Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi "Deadpool & Wolverine" devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de dolari la box office-ul global in acest weekend.

Vorbind sambata la conventia Disney D23 a fanilor, Asad Ayaz, directorul de marca, a atribuit o mare parte din acest succes exceptional vedetelor Reynolds si Hugh Jackman, care au depasit limitele marketingului traditional.

Cele mai importante vedete au aparut in pielea personajelor pentru videoclipul "Chk Chk Book" cu senzatia pop coreeana Stray Kids si s-au alaturat unui concurs de gatit pe YouTube cu Gordon Ramsay si fiica sa in varsta de 22 de ani.

De asemenea, ei si-au dus turneul mondial la un meci de fotbal din Campionatul European din Germania, la un magazin de pui din Londra (pentru un popular serial online de comedie sketch) si s-au udat la un festival de baloane cu apa.

"Am fost foarte norocosi si norocosi sa avem talente... care sunt dispuse sa faca lucruri pe care uneori actorii nu vor sa le faca, cum ar fi sa faca lucruri in caracter", a declarat Ayaz pentru AFP.

Generatia Z, care are aproximativ 12-27 de ani, a fost deosebit de dificil de atins de Hollywood si de cinematografe in ultimii ani, declansand semnale de alarma in industrie.

Dar cascadoriile neobisnuite "trec" prin tinerii spectatori care sunt mai atenti la telefoanele lor, la retelele de socializare, la influencerii YouTube si la reclamele de pe jocurile video decat la reclamele TV traditionale sau la trailerele de film, a declarat Ayaz.

O mare parte din atentie se concentreaza pe generarea de continut off-the-wall care se raspandeste rapid online.

O galeata de popcorn extrem de sugestiva pentru film, care se presupune ca a fost "conceputa" de personajul Deadpool al lui Reynolds, iubitor de aluzii, a avut ca scop - si a reusit - sa devina virala la nivel global.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=TUbOVtpo0YE[/embed]

Reynolds si Jackman au filmat, de asemenea, un mesaj inainte de inceperea filmului prin care ii avertizeaza pe spectatori sa isi inchida telefoanele mobile - in pielea personajelor lor de supereroi.

"Pune-ti telefonul pe silentios", maraie agresiv Wolverine al lui Jackman, intr-o amenintare plina de injuraturi la adresa camerei, care a fost vizionata de sute de mii de ori pe YouTube.

Acesta a fost un exemplu in care am produs continut unic cu Ryan si Hugh... in costum complet", a declarat Ayaz.

https://agentpromovator.ro/consultanta-in-marketing-digital/

Marketing pregatit pentru meme

"Deadpool si Wolverine" a fost deosebit de potrivit pentru abordarea gonzo, deoarece personajul Deadpool vorbeste in mod repetat direct cu publicul in timpul filmului.

Eroul cu gura mare al lui Reynolds isi bate joc frecvent de compania mama Disney si chiar face glume despre "salvarea" francizei supereroilor Marvel, care a trecut prin cativa ani relativ slabi.

Dar abordarea de tip outside-the-box este din ce in ce mai raspandita.

Anul trecut, studioul rival Warner a construit o "Malibu DreamHouse" in viata reala pentru a promova "Barbie", care a devenit virala dupa ce a fost listata pentru inchiriere pe Airbnb.

Un alt mare succes Disney recent, "Inside Out 2", abordeaza probleme precum anxietatea si depresia, care sunt teme frecvent discutate online de Generatia Z.

Analistii au avertizat ca multe meme-uri de film distribuite pe scara larga contin imagini piratate sau clipuri filmate ilegal de spectatori in cinematografe.

https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/

Dar Disney a pus clipuri personalizate si seturi de instrumente digitale pentru "Inside Out 2" la dispozitia creatorilor TikTok si YouTube, care au raspandit rapid meme-uri despre film, a declarat Ayaz.

"Acesta este un public care se bazeaza foarte mult pe dispozitivele sale. Consumul lor de media este foarte diferit" fata de generatiile mai in varsta, a spus el.

"Este esential sa ne asiguram ca suntem prezenti pe platformele pe care Gen Z petrece cel mai mult timp", a adaugat Ayaz.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google


 

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...