Treceți la conținutul principal

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

 Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase.

Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros.

Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca.

Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-ti determina publicul sa se implice fara toate frictiunile. Iata cum.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

1. Faceti ca oferta dvs. sa fie lipsita de frictiune si sa faca parte din activitatea lor zilnica

Sa fim sinceri: prea mult marketing este disruptiv. Cerem in mod constant oamenilor sa se opreasca din ceea ce fac, sa acceseze o noua pagina, sa completeze un formular lung sau sa finalizeze o actiune care ii indeparteaza de sarcina lor curenta. Nu este de mirare ca oamenii renunta inainte de a finaliza calatoria. Cheia pentru conversii mai mari este ca oferta ta sa fie lipsita de frictiune.

Exemple de implicare fara frictiuni

  • Conversii in e-mail. In loc sa va conectati la o pagina de destinatie si sa le cereti utilizatorilor sa completeze un formular, cereti-le pur si simplu sa apese „raspunde” la un e-mail daca sunt interesati. Eliminati frictiunea de a face clic si de a completa mai multe informatii.
  • Achizitii in aplicatie sau conversatii. Daca publicul dvs. isi petrece cea mai mare parte a timpului pe Instagram sau Facebook, nu il trimiteti pe un alt site web. Utilizati mesageria in aplicatie pentru a avea conversatii directe cu ei sau utilizati butoanele „Cumpara acum” care permit oamenilor sa cumpere fara a parasi aplicatia.
  • Oferte prin SMS. Daca clientii dvs. sunt profesionisti ocupati, luati in considerare trimiterea de oferte sau memento-uri prin SMS care sa le permita sa raspunda cu un simplu „da” pentru a revendica o oferta sau pentru a programa o intalnire. Fara formulare, fara pagini noi. Doar un simplu raspuns de pe telefonul lor.
  • Roboti de mesagerie pentru raspunsuri imediate. In loc sa directionati traficul departe de pagina pe care se afla, utilizati un chatbot sau un messenger care poate raspunde instantaneu intrebarilor. Oamenii se afla deja pe site sau pe pagina de destinatie, astfel incat experienta pare fara cusur.

Cu cat eliminati mai multa frictiune, cu atat este mai usor pentru publicul dvs. sa spuna „da” si sa se implice cu dvs.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

2. Faceti ca intrebarea sa fie realizabila si usor de gestionat

O alta greseala de marketing frecventa este sa adresam intrebari prea mari. Vrem ca publicul nostru sa citeasca documente tehnice lungi, sa urmareasca webinarii de o ora sau sa descarce studii de caz detaliate. Dar majoritatea oamenilor nu au timp sau energie sa se angajeze in ceva care necesita prea mult in avans.

Daca doriti sa stimulati conversiile, faceti ca solicitarea sa fie usor de gestionat. Acest lucru nu inseamna ca nu puteti avea un continut aprofundat, de lunga durata - inseamna doar ca trebuie sa oferiti optiuni de mici dimensiuni care sa reduca bariera pentru publicul dvs.

Exemple de solicitari usor de gestionat

  • Optiuni de continut scurt vs. lung. Oferiti publicului dumneavoastra posibilitatea de a alege. De exemplu, cu webinarul dvs. de o ora, oferiti un videoclip de 5 minute care rezuma principalele concluzii. Sau, daca promovati un whitepaper, oferiti un rezumat executiv care este mai usor de parcurs pentru a gasi informatii cheie.
  • Strategii „single-click” sau „no-click”. In loc sa cereti publicului dvs. sa faca clic pe o pagina de destinatie si sa completeze un formular, oferiti-i o optiune cu un singur clic - cum ar fi un link de descarcare directa intr-un e-mail sau un buton RSVP cu un singur clic pentru invitatii la evenimente. Si mai bine, includeti tot continutul in e-mailul in sine, permitandu-le sa il consume fara sa paraseasca inbox-ul.
  • Anchete si sondaje rapide. Daca doriti sa obtineti feedback sau contributii din partea publicului dumneavoastra, luati in considerare sondajele rapide sau sondajele care pot fi completate in 30 de secunde sau mai putin. Oamenii sunt mult mai predispusi sa se implice atunci cand solicitarea pare rapida si usor de gestionat.

Facand continutul sau oferta dvs. usor de consumat in bucati mici, reduceti angajamentul necesar din partea publicului dvs., facandu-l mult mai probabil sa se implice.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

3. Faceti ca schimbul sa merite

Chiar daca ati facut ca oferta dvs. sa fie lipsita de frictiune si usor de gestionat, mai exista o cheie pentru a stimula conversiile: Faceti ca schimbul sa merite. Publicul tau isi schimba timpul, atentia sau informatiile personale in schimbul a ceva de la tine - deci asigura-te ca acel ceva este suficient de valoros pentru a justifica efortul.

Multi marketeri nu reusesc sa faca acest lucru. Ei cer prea mult (cum ar fi un formular lung sau un angajament indelungat) in schimbul a prea putin (cum ar fi o singura descarcare PDF). Daca doriti ca publicul dvs. sa se implice, trebuie sa oferiti o valoare superioara.

Exemple de compromisuri cu valoare ridicata

  • Oferte de continut grupate. In loc sa oferiti un singur whitepaper, grupati mai multe resurse intr-o singura oferta cu valoare ridicata. De exemplu, alaturi de whitepaper, includeti un infografic, o lista de verificare si un videoclip care acopera continuturi conexe.
  • Acces exclusiv. Daca promovati un webinar sau un eveniment, oferiti avantaje exclusive pentru participanti, cum ar fi resurse descarcabile, acces direct la experti pentru intrebari si raspunsuri sau o invitatie la un grup online privat in care acestia pot intra in contact cu liderii din industrie.
  • Gratificare instantanee. In loc sa le promiteti ceva ce vor primi mai tarziu (cum ar fi un PDF care va fi trimis prin e-mail mai tarziu), oferiti acces instantaneu la un ghid, o lista de verificare sau un sablon descarcabil imediat dupa ce se angajeaza. Oamenii sunt mai predispusi sa se implice atunci cand recompensa este imediata.

Atunci cand compromisul pare sa merite - cand valoarea depaseste cu mult efortul pe care publicul trebuie sa il depuna - acesta va fi mult mai incantat sa se implice in continutul si in brandul dvs.

Este timpul sa regandim implicarea

Daca doriti conversii reale, nu va mai concentrati pe clicuri. Incepeti sa creati experiente care sa para naturale, fara frictiuni si valoroase pentru publicul dvs. Cea mai mare parte a continutului de marketing din prezent este construita in jurul a ceea ce isi doresc companiile: statistici, formulare, clicuri si masuratori care pot fi urmarite. Dar pentru a va implica cu adevarat publicul, trebuie sa jucati dupa dorintele acestuia, nu dupa cele ale companiei. Cand incepeti sa concepeti continut pentru conversii in loc de clicuri, veti vedea mai multa implicare si relatii mai semnificative si pe termen lung cu publicul dvs.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...