Treceți la conținutul principal

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

 Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase.

Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros.

Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca.

Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-ti determina publicul sa se implice fara toate frictiunile. Iata cum.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

1. Faceti ca oferta dvs. sa fie lipsita de frictiune si sa faca parte din activitatea lor zilnica

Sa fim sinceri: prea mult marketing este disruptiv. Cerem in mod constant oamenilor sa se opreasca din ceea ce fac, sa acceseze o noua pagina, sa completeze un formular lung sau sa finalizeze o actiune care ii indeparteaza de sarcina lor curenta. Nu este de mirare ca oamenii renunta inainte de a finaliza calatoria. Cheia pentru conversii mai mari este ca oferta ta sa fie lipsita de frictiune.

Exemple de implicare fara frictiuni

  • Conversii in e-mail. In loc sa va conectati la o pagina de destinatie si sa le cereti utilizatorilor sa completeze un formular, cereti-le pur si simplu sa apese „raspunde” la un e-mail daca sunt interesati. Eliminati frictiunea de a face clic si de a completa mai multe informatii.
  • Achizitii in aplicatie sau conversatii. Daca publicul dvs. isi petrece cea mai mare parte a timpului pe Instagram sau Facebook, nu il trimiteti pe un alt site web. Utilizati mesageria in aplicatie pentru a avea conversatii directe cu ei sau utilizati butoanele „Cumpara acum” care permit oamenilor sa cumpere fara a parasi aplicatia.
  • Oferte prin SMS. Daca clientii dvs. sunt profesionisti ocupati, luati in considerare trimiterea de oferte sau memento-uri prin SMS care sa le permita sa raspunda cu un simplu „da” pentru a revendica o oferta sau pentru a programa o intalnire. Fara formulare, fara pagini noi. Doar un simplu raspuns de pe telefonul lor.
  • Roboti de mesagerie pentru raspunsuri imediate. In loc sa directionati traficul departe de pagina pe care se afla, utilizati un chatbot sau un messenger care poate raspunde instantaneu intrebarilor. Oamenii se afla deja pe site sau pe pagina de destinatie, astfel incat experienta pare fara cusur.

Cu cat eliminati mai multa frictiune, cu atat este mai usor pentru publicul dvs. sa spuna „da” si sa se implice cu dvs.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

2. Faceti ca intrebarea sa fie realizabila si usor de gestionat

O alta greseala de marketing frecventa este sa adresam intrebari prea mari. Vrem ca publicul nostru sa citeasca documente tehnice lungi, sa urmareasca webinarii de o ora sau sa descarce studii de caz detaliate. Dar majoritatea oamenilor nu au timp sau energie sa se angajeze in ceva care necesita prea mult in avans.

Daca doriti sa stimulati conversiile, faceti ca solicitarea sa fie usor de gestionat. Acest lucru nu inseamna ca nu puteti avea un continut aprofundat, de lunga durata - inseamna doar ca trebuie sa oferiti optiuni de mici dimensiuni care sa reduca bariera pentru publicul dvs.

Exemple de solicitari usor de gestionat

  • Optiuni de continut scurt vs. lung. Oferiti publicului dumneavoastra posibilitatea de a alege. De exemplu, cu webinarul dvs. de o ora, oferiti un videoclip de 5 minute care rezuma principalele concluzii. Sau, daca promovati un whitepaper, oferiti un rezumat executiv care este mai usor de parcurs pentru a gasi informatii cheie.
  • Strategii „single-click” sau „no-click”. In loc sa cereti publicului dvs. sa faca clic pe o pagina de destinatie si sa completeze un formular, oferiti-i o optiune cu un singur clic - cum ar fi un link de descarcare directa intr-un e-mail sau un buton RSVP cu un singur clic pentru invitatii la evenimente. Si mai bine, includeti tot continutul in e-mailul in sine, permitandu-le sa il consume fara sa paraseasca inbox-ul.
  • Anchete si sondaje rapide. Daca doriti sa obtineti feedback sau contributii din partea publicului dumneavoastra, luati in considerare sondajele rapide sau sondajele care pot fi completate in 30 de secunde sau mai putin. Oamenii sunt mult mai predispusi sa se implice atunci cand solicitarea pare rapida si usor de gestionat.

Facand continutul sau oferta dvs. usor de consumat in bucati mici, reduceti angajamentul necesar din partea publicului dvs., facandu-l mult mai probabil sa se implice.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

3. Faceti ca schimbul sa merite

Chiar daca ati facut ca oferta dvs. sa fie lipsita de frictiune si usor de gestionat, mai exista o cheie pentru a stimula conversiile: Faceti ca schimbul sa merite. Publicul tau isi schimba timpul, atentia sau informatiile personale in schimbul a ceva de la tine - deci asigura-te ca acel ceva este suficient de valoros pentru a justifica efortul.

Multi marketeri nu reusesc sa faca acest lucru. Ei cer prea mult (cum ar fi un formular lung sau un angajament indelungat) in schimbul a prea putin (cum ar fi o singura descarcare PDF). Daca doriti ca publicul dvs. sa se implice, trebuie sa oferiti o valoare superioara.

Exemple de compromisuri cu valoare ridicata

  • Oferte de continut grupate. In loc sa oferiti un singur whitepaper, grupati mai multe resurse intr-o singura oferta cu valoare ridicata. De exemplu, alaturi de whitepaper, includeti un infografic, o lista de verificare si un videoclip care acopera continuturi conexe.
  • Acces exclusiv. Daca promovati un webinar sau un eveniment, oferiti avantaje exclusive pentru participanti, cum ar fi resurse descarcabile, acces direct la experti pentru intrebari si raspunsuri sau o invitatie la un grup online privat in care acestia pot intra in contact cu liderii din industrie.
  • Gratificare instantanee. In loc sa le promiteti ceva ce vor primi mai tarziu (cum ar fi un PDF care va fi trimis prin e-mail mai tarziu), oferiti acces instantaneu la un ghid, o lista de verificare sau un sablon descarcabil imediat dupa ce se angajeaza. Oamenii sunt mai predispusi sa se implice atunci cand recompensa este imediata.

Atunci cand compromisul pare sa merite - cand valoarea depaseste cu mult efortul pe care publicul trebuie sa il depuna - acesta va fi mult mai incantat sa se implice in continutul si in brandul dvs.

Este timpul sa regandim implicarea

Daca doriti conversii reale, nu va mai concentrati pe clicuri. Incepeti sa creati experiente care sa para naturale, fara frictiuni si valoroase pentru publicul dvs. Cea mai mare parte a continutului de marketing din prezent este construita in jurul a ceea ce isi doresc companiile: statistici, formulare, clicuri si masuratori care pot fi urmarite. Dar pentru a va implica cu adevarat publicul, trebuie sa jucati dupa dorintele acestuia, nu dupa cele ale companiei. Cand incepeti sa concepeti continut pentru conversii in loc de clicuri, veti vedea mai multa implicare si relatii mai semnificative si pe termen lung cu publicul dvs.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

  Sinopsis Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z , potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz . Succesul din aceasta vara " Deadpool & Wolverine " exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z , potrivit sefului de marketing al Disney. Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi " Deadpool & Wolverine " devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de d...

Cine poate fi Manager Proiect in mediul online?

Vrei sa stii de ce proiectul tau digital are nevoie de un manager proiect, dar nu stii cine poate fi manager de proiect pentru afacerea ta? Azi voi discuta despre rolul managerului de proiect digital pentru afacerea ta. Acest rol combina cunostintele de marketing cu managementul contului, strategiile si abilitatile de executie pentru a crea o combinatie perfecta pentru persoanele care sunt extrem de organizate, motivate si se bucura de directionarea altora si de respectarea termenelor limita. Potrivit DigitalProjectManager.com , titlul de manager de proiect digital (DPM) poate fi numit unui manager de proiect web, manager de proiect de marketing digital, producator web sau producator digital. Potrivit  Glassdoor.com , salariul mediu in USA pentru DPM este de 63.174 USD in Statele Unite, salariile ajungand pana la 93.000 de dolari anual, salariile fiind in functie de locatie si experienta. Managerii de proiect digital, in sensul cel mai simplu, asigura lucrurile intr-o lume digitala...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2024

Cu peste 1 miliard de site-uri web care exista pe internet in orice moment, cum naiba ar trebui ca o cautare aleatorie pe internet sa descopere site-ul tau? Un raspuns este cum sa dezvolti o strategie SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare , este practica de optimizare a site-ului dvs. pentru a-i creste vizibilitatea pe Google, Microsoft Bing si alte motoare de cautare in speranta de a ajunge pe ravnita prima pagina a rezultatelor cautarii. Iata un ghid cuprinzator despre cum sa folositi cele mai bune strategii SEO pentru a va optimiza site-ul web in scopul de a creste numarul de vizitatori fara a fi nevoie sa platiti pentru publicitate. Ce este o strategie SEO? SEO consta in personalizarea continutului si structurii unui site web pentru a se potrivi cu algoritmii utilizati de motoarele de cautare pentru a clasifica site-urile web. O strategie SEO serveste drept foaie de parcurs deliberata pentru a creste credibilitatea site-ului dvs. in ochii motoarelor de cautare. Daca se...