Treceți la conținutul principal

SEO redefinit: adaptarea la o noua era in marketingul online

 Cautarea este inca piatra de temelie a publicitatiilor online, insa numai brandurile care se adapteaza vor prospera in fata schimbarilor constante de algoritmi si a concurentei in crestere adaptate la o noua era in marketingul online.

Piata publicitatii digitale este infloritoare, cu o crestere de 11% pana la 29,6 miliarde de lire sterline in 2023, conform celui mai recent raport al IAB. Cautarea (PPC si SEO) ramane coloana vertebrala a industriei, reprezentand aproape jumatate din acest total, la 14,7 miliarde de lire sterline.

In ciuda acestor cifre puternice, cautarea se afla intr-un moment crucial. Peisajul se schimba rapid, iar agentii de publicitate nu-si pot permite sa fie multumiti. Pentru a continua sa obtinem rezultate, este esential sa reevaluam si sa optimizam strategiile de cautare.

Provocarea actuala

Responsabilitatea pentru cheltuielile de marketing a fost intotdeauna importanta, dar cu ajutorul analizelor avansate, fiecare banut este analizat ca niciodata. Presiunea de a optimiza ROI a determinat multe branduri sa urmareasca castiguri rapide, deseori suprainvestind in achizitii platite. In timp ce canalele platite s-au dovedit eficiente, cresterea costurilor cauzeaza diminuarea randamentului.

Pentru a demonstra succesul pe termen scurt, unii marketeri se concentreaza mai degraba pe rezultatele imediate decat pe strategiile pe termen lung. Insa castigurile pe termen scurt nu sunt intotdeauna durabile, iar aceasta abordare poate duce la ratarea oportunitatilor de a obtine valoare pe termen lung.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

Un peisaj in schimbare

Agentii de publicitate se confrunta cu un peisaj al cautarilor care este in continua schimbare. Modificarile algoritmului Google sunt imprevizibile, iar noile actualizari - cum ar fi AI Overviews - fac regulile de cautare mai complexe. Brandurile care odata se concentrau exclusiv pe cei trei piloni ai SEO - performanta tehnica, continut si autoritate - au dificultati in a tine pasul. Actualizarile recente ale Google au fortat marcile sa isi regandeasca strategiile de continut pentru a ramane competitive.

Modificarile de reglementare, cum ar fi Legea UE privind pietele digitale, complica, de asemenea, peisajul. Concepute pentru a limita puterea marilor platforme digitale, aceste reglementari influenteaza modul in care agentii de publicitate abordeaza cautarea.

In acelasi timp, comportamentul clientilor devine din ce in ce mai fragmentat. Consumatorii parcurg cai din ce in ce mai complexe pana la cumparare, cu mai multe puncte de contact pe canale precum social media, influenceri si TikTok Search. Acest lucru creeaza noi provocari - si oportunitati - pentru marketerii din domeniul cautarilor.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

Argumente in favoarea SEO

SEO, desi adesea ignorat, ramane un canal vital, dar subutilizat. Multi specialisti in marketing inca il vad ca pe ceva care ar trebui sa fie mai ieftin sau chiar gratuit. Insa succesul SEO necesita timp. O strategie SEO bine elaborata nu produce rezultate imediate; aceasta creste si se maturizeaza in timp, oferind o valoare semnificativa pe termen lung. Cu toate acestea, ajustarea rapida a strategiilor pentru a tine pasul cu tendintele de cautare necesita rabdare si perseverenta.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

De ce cautarea este inca importanta

Dar, cu o abordare strategica corecta, cautarea ramane un element esential al mixului de marketing. Acesta poate oferi o valoare uriasa a marcii si rezultate pe termen lung, in special pentru marcile mai mici, ajutandu-le sa-si depaseasca greutatea.

Dar, strategiile de continut trebuie sa se schimbe, iar profesionistii SEO trebuie sa adopte o mentalitate critica pentru a ramane in fata naratiunii in continua schimbare a Google.

Tacticile SEO traditionale sunt inca importante. Brandurile trebuie sa se concentreze in continuare pe cautarea tehnica, pe continut si pe autoritate, insa modul in care acestea ofera rezultate a evoluat.

Deoarece Google si-a perfectionat algoritmii pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizatori, este si mai important sa se acorde atentie continutului si autoritatii. Brandurile trebuie sa se gandeasca la locul in care se afla publicul in calatoria clientului, de la cercetare la cumparare. Acest lucru inseamna sa se ia in considerare elementele de baza, cum ar fi ceea ce cauta clientul pe pagina web si modul in care aceasta experienta poate fi oferita mai bine, de exemplu prin organizarea informatiilor despre produse intr-un mod dorit de utilizatori.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

Alinierea SEO si a strategiei de brand

Actualizarile algoritmilor au evidentiat necesitatea de a integra eforturile de consolidare a marcii in strategiile SEO. Combinarea SEO cu PR, social media si influencer marketing poate consolida credibilitatea si fiabilitatea unui brand, care sunt cruciale pentru succesul in cautare.

SEO si strategiile de branding trebuie sa functioneze mana in mana. Aceasta integrare asigura ca brandurile nu pierd prezenta valoroasa in cautare pe care au petrecut ani de zile construind-o. Asocierea SEO cu o strategie digitala si tehnologica solida este esentiala pentru mentinerea unui avantaj competitiv.

Cautarea a fost o piatra de temelie a marketingului digital de ani de zile, insa este usor de trecut cu vederea in graba de a adopta canale mai noi si mai stralucitoare. Dominatia continua a cautarii in cheltuielile de publicitate digitala arata ca aceasta ramane un instrument nepretuit pentru comercianti.

Pentru a reusi, marcile trebuie sa urmareasca indeaproape evolutia tendintelor de cautare, sa testeze continuu noi abordari si sa ramana vigilente in acest mediu dinamic. Adaptarea este esentiala, iar strategiile de cautare trebuie sa evolueze pentru a raspunde nevoilor pietei actuale.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

noutati google

Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...