Treceți la conținutul principal

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital.

Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta.

inteligenta artificiala

Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital

Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra.

https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/

1. Inteligenta artificiala generativa
Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din marketing in acest moment. AI-ul generativ implica utilizarea AI-ului pentru a crea continut din datele si intrarile existente. Exemple de instrumente de marketing GenAI includ:

  • Instrumente de creare de continut care utilizeaza AI pentru a scrie articole de blog, descrieri de produse si alte materiale colaterale scrise.
  • Software care genereaza imagini si videoclipuri pentru branding pentru videoclipuri explicative, postari in social media si grafice de blog
  • Chatbots care poarta conversatii cu clientii prin SMS, e-mail sau printr-o aplicatie de socializare

Nu mai putin de trei sferturi dintre specialistii in marketing de astazi folosesc AI generativ intr-un fel sau altul, fie ca este vorba de a suplimenta fluxul de lucru pentru crearea de continut, fie ca este un instrument de generare de lead-uri.

2. Personalizarea
AI creste personalizarea in marketing prin extragerea de continut si date in timp real pentru a crea experiente individualizate, bazate pe date, pentru fiecare client tinta. Pe intregul canal omnichannel, companiile pot folosi AI pentru a declansa e-mailuri personalizate, mesaje din social media, pop-up-uri pe site si chiar oferte intregi pe baza a ceea ce un client navigheaza sau a cumparat deja.

Cu ajutorul AI, comerciantii pot, de asemenea, sa analizeze cantitati mari de date despre comportamentul unui client. Acestia pot folosi aceste informatii pentru a dezvolta produse mai bune, pentru a-si imbunatati directionarea si mesajele pentru campaniile viitoare si pentru a raspunde cerintelor in continua schimbare ale clientilor.

3. Optimizarea cautarii vocale
Cautarea vocala a crescut in popularitate ca o modalitate prin care consumatorii pot gasi rapid informatii si face achizitii prin intermediul dispozitivelor mobile. Optimizarea continutului pentru cautarea vocala este 100% cruciala pentru intreprinderile care doresc sa ramana relevante si accesibile.

AI joaca un rol esential in optimizarea continutului pentru cautarea vocala. Intreprinderile o pot folosi pentru a analiza modelele de vorbire folosind procesarea limbajului natural (NLP) pentru a intelege modul in care vorbesc oamenii si frazele specifice pe care le folosesc atunci cand fac interogari vocale. Cu aceste date, puteti crea continut cu un ton si o structura mai conversationala, incorporand in acelasi timp cuvintele care faciliteaza intelegerea de catre asistentii vocali.

https://agentpromovator.ro/consultanta-in-marketing-digital/

Cele mai bune practici pentru utilizarea AI in marketingul digital

Modul in care aplicati inteligenta artificiala in fluxul dvs. de lucru determina daca produceti continut de marketing excelent care converteste clientii sau continut mediocru care ii indeparteaza.

  • Nu inlocuiti oamenii cu AI: In timp ce costul redus face sa fie tentant sa va bazati in mare masura pe AI pentru eforturile dvs. de marketing (in special marketingul de continut), AI nu are capacitatea umana de a comunica cu publicul dvs. tinta. USP, brandingul si vocea dvs. provin toate de la scriitorii si designerii dvs. umani.
  • Folositi AI pentru a automatiza sarcinile de marketing: De exemplu, ChatGPT nu este grozav pentru a scrie continut de marketing, dar este capabil sa caute pe web. Folositi-l pentru a va reduce timpul de cercetare cu cateva ore (sau zile).
  • Angajati experti din industrie: Externalizarea eforturilor dvs. de marketing catre o echipa care cunoaste toate aspectele legate de AI va poate ajuta sa implementati tehnologia intr-un mod care sa se alinieze cu obiectivele afacerii dvs. si cu publicul tinta. Asigurati-va ca au experienta practica in industria dvs. (cum ar fi o agentie de marketing pentru cooperativele de credit).

AI in marketingul digital nu mai este ceva de speculat pentru un viitor indepartat. Este esentiala pentru orice afacere care doreste sa concureze pe calitate, targetare si eficienta in 2024. Daca ramaneti informat cu privire la cele mai recente tendinte si cele mai bune practici, puteti incorpora in mod eficient AI in fluxul de lucru de marketing si puteti vedea rezultate tangibile.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Comentarii

Postari Populare

Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Descoperiti Predictii Google si Tendinte SEO ale expertilor pentru 2023 pe baza actualizarilor de algoritmi din acest an, pentru a va pregati pentru urmatoarea miscare Google si pentru a fi in fata competitiei in 2022 a fost un an plin de schimbari pentru industria SEO si nu exista niciun semn de incetinire. Numai in acest an, Google a renuntat la opt actualizari confirmate si neconfirmate – lasand multe afaceri in urma clasamenelor, care se straduiau sa tina pasul. Cu atat de multa volatilitate, cum va puteti adapta strategia SEO pentru a o mentine proaspata si relevanta? Cum vor afecta schimbarile de algoritmi din acest an strategia dvs. SEO din 2023? Cum va puteti pregati pentru urmatoarea miscare Google si sa fiti in fata concurentei? Pe 14 decembrie –  Loren Baker  – fondatorul prestigioasei publicatii  SEJ  – a moderat un webinar cu  Pat Reinhart , vicepresedinte la  Conductor . Reinhart a recapitulat cele mai importante informatii SEO din acest an si a impartasit cateva predicti

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pentru a direction

Cat costa un site web in WordPress in 2023?

Descoperiți bugetul ideal pentru realizarea unui site web in WordPress cu ajutorul ghidului nostru detaliat de calculare a costurilor. Planuiti sa construiti un site web? WordPress ar putea fi instrumentul perfect, usor de utilizat de catre incepatori, dar cu o putere mai mult decat suficienta pentru cele mai complexe site-uri de afaceri. Dar se potriveste cu bugetul dumneavoastra? Cat costa cu adevarat sa construiti un site web in WordPress?     Gazduire (gratuit pana la $120 pe luna) S-ar putea sa va asteptati ca o platforma puternica precum WordPress sa aiba nevoie de o gazduire de top, dar nu este neaparat adevarat. InfinityFree, 000Webhost , FreeHostingNoAds si multi alti furnizori de gazduire gratuita ofera toti o instalare usoara a WordPress, permitandu-va sa incepeti cu costuri zero. A alege calea WordPress gratuit inseamna insa acceptarea unor limite. Este adesea lent, mai putin fiabil, cu foarte putin spatiu de stocare si capabil sa gestioneze doar site-uri cu trafic foarte

De ce este nevoie de un consultant in marketing online pentru afacerea ta?

  D Daca doriti sa realizati un plan de marketing digital de succes, primul dvs. pas este sa executati si sa analizati diferite actiuni, sa stiti unde se incadreaza fiecare tehnica de marketing in strategia dvs. si sa identificati scenarii din viata reala. Din fericire, o consultanta in marketing online va poate ajuta sa faceti exact acest lucru. Ce mai pot face acesti consultanti pentru organizatia dvs.? Daca doriti sa implementati noi proiecte in organizatia dvs., sa ii restructurati capacitatile digitale sau sa lansati o noua strategie pentru a va maximiza si optimiza performantele, este timpul sa solicitati serviciile unui  consultant marketing online . O agentie de marketing online va va ajuta doar sa organizati idei si concepte, sa realizati strategii si sa puneti in miscare diferitele etape ale proiectului dvs. de la brainstorm-ul initial pana la executarea acestuia. Ce reprezinta consultanta in marketing online? O  consultanta in marketing online  ghideaza companiile atunci can

Cum sa va revendicati afacerea prin intermediul Google Maps

Din pacate, revendicarea companiei dvs. pe Google Maps poate fi un proces putin complicat. In aceasta postare de blog, va vom prezenta pasii cum sa va revendicati afacerea pe Google Maps, astfel incat sa puteti beneficia de toate beneficiile. Exista o multime de beneficii care vin odata cu revendicarea afacerii dvs. in Google Maps. In primul rand, va ajuta sa va imbunatatiti vizibilitatea online si va ajuta clientii potentiali sa va gaseasca. De asemenea, va ofera mai mult control asupra modului in care compania dvs. apare in rezultatele cautarilor organice si va poate ajuta sa va stimulati eforturile in SEO. Din pacate, revendicarea companiei dvs. pe Google Maps poate fi un proces destul de complicat. In acest articol, va vom prezenta pasii pentru a va revendica afacerea in Google Maps, astfel incat sa puteti beneficia de toate beneficiile.   Accesati Compania mea Google Presupunand ca aveti un cont Google, urmati aceste instructiuni pentru a va revendica afacerea in Compania mea Goog