Treceți la conținutul principal

Google confirma ca scurgerile de documente Search sunt reale

O colectie de 2.500 de documente interne de la Google care au facut obiectul unor scurgeri de informatii, pline de detalii despre datele pe care compania le colecteaza, este autentica, a confirmat astazi compania. Pana acum, Google a refuzat sa comenteze materialele.


Documentele in cauza detaliaza datele pe care Google le urmareste, unele dintre ele putand fi folosite in algoritmul sau de clasificare a cautarilor, foarte bine pazit. Documentele ofera o privire fara precedent - desi inca neclara - sub capota unuia dintre cele mai importante sisteme care modeleaza internetul.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=XNQhDl4a9Ko&themeRefresh=1[/embed]

"Va avertizam sa nu faceti presupuneri inexacte despre Search pe baza unor informatii iesite din context, depasite sau incomplete", a declarat purtatorul de cuvant al Google, Davis Thompson, pentru The Verge intr-un e-mail. "Am impartasit informatii extinse despre modul in care functioneaza Search si despre tipurile de factori pe care sistemele noastre ii cantaresc, lucrand in acelasi timp pentru a proteja integritatea rezultatelor noastre de manipulare."

Existenta materialului care a facut obiectul scurgerilor de informatii a fost evidentiata pentru prima data de expertii in optimizarea motoarelor de cautare (SEO) Rand Fishkin si Mike King, care au publicat fiecare o analiza initiala a documentelor si a continutului acestora la inceputul acestei saptamani. Google nu a raspuns ieri la multiplele solicitari de comentarii din partea The Verge cu privire la autenticitatea scurgerii de informatii.

Materialul dezvaluit sugereaza ca Google colecteaza si ar putea utiliza date despre care reprezentantii companiei au declarat ca nu contribuie la clasificarea paginilor web in Google Search, cum ar fi clicuri, date despre utilizatorii Chrome si altele. Miile de pagini de documente actioneaza ca un depozit de informatii pentru angajatii Google, dar nu este clar ce bucati de date detaliate sunt utilizate efectiv pentru a clasifica continutul de cautare - informatiile ar putea fi depasite, utilizate strict in scopuri de formare sau colectate, dar nu utilizate pentru Search in mod specific. De asemenea, documentele nu dezvaluie modul in care sunt ponderate diferite elemente in cautare, daca este cazul.

Cu toate acestea, informatiile facute publice sunt susceptibile sa provoace valuri in industriile de optimizare a motoarelor de cautare (SEO), de marketing si de publicare. Google este, de obicei, foarte secretos in ceea ce priveste modul in care functioneaza algoritmul sau de cautare, dar aceste documente - impreuna cu marturiile recente in cazul antitrust al Departamentului de Justitie al SUA - au oferit mai multa claritate in ceea ce priveste semnalele la care se gandeste Google atunci cand vine vorba de clasificarea site-urilor web.

Alegerile pe care Google le face in materie de cautare au un impact profund asupra tuturor celor care se bazeaza pe web pentru afaceri, de la micile edituri independente la restaurante si magazine online. La randul sau, a aparut o industrie de oameni care spera sa sparga codul sau sa pacaleasca algoritmul, oferind raspunsuri uneori contradictorii. Lipsa de claritate a Google si cuvintele taioase nu au ajutat, dar afluxul de documente interne ofera, cel putin, o idee despre ceea ce gandeste compania care domina web-ul.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m

Cum poate video marketing local sa ajute intreprinderile mici?

F iind o afacere mica, bugetul dvs. de marketing si publicitate este de obicei destul de strans. Poate fi greu sa justificati cheltuirea a mii de euro sau mai mult pentru o campanie de video marketing. Dar publicitatea video nu costa la fel de mult ca inainte si nu trebuie sa platiti bani in campanii majore pentru un spot TV national atunci cand incercati doar sa atrageti putin trafic pentru afacerea dvs. locala. De fapt, daca doriti sa lansati o campanie de marketing local, videoclipul este unul dintre cele mai puternice (si mai accesibile) instrumente pe care le puteti utiliza datorita potentialului sau de reutilizare, optimizare si pentru a va prezenta locatia si atmosfera – doua strategii de marketing ce trebuie implementate cand vine vorba de marketingul local. Deci, cum poate videoclipul sa penetreze piata in mediul dvs. de afaceri? Vom impartasi toate sfaturile noastre, dar mai intai vom face o scurta recapitulare despre marketingul local.   Ce este marketingul local? Marketingu

Cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online

 Desi sectorul calatoriilor a fost primul care a adoptat digitalizarea, ritmul cererii consumatorilor se schimba, iar industria trebuie sa isi evolueze strategiile pentru a tine pasul. Intrebarea este: cum pot adopta operatorii in turism o strategie in marketing online? Evolutia rapida a tehnologiei din ultimul deceniu, denumita adesea revolutia digitala , a schimbat complet modul de functionare al intreprinderilor, iar industria turismului nu face exceptie. Turismul a fost unul dintre primele sectoare care a adoptat digitalizarea prin vanzarea online a zborurilor si a camerelor de hotel si, de atunci, cererea consumatorilor pentru servicii digitale in intregul sector a crescut rapid. Defapt, se estimeaza ca mai mult de 90% dintre calatori isi cauta acum vacantele online. Pe masura ce industria turismului continua sa se extinda mai rapid decat oricand, digitalizarea ofera intreprinderilor din acest sector numeroase oportunitati de crestere pe o piata competitiva. Cu toate acestea, pent

3 pasi critici pentru crearea de continut care converteste

  Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase. Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros. Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca. Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-