Treceți la conținutul principal

Google confirma ca scurgerile de documente Search sunt reale

O colectie de 2.500 de documente interne de la Google care au facut obiectul unor scurgeri de informatii, pline de detalii despre datele pe care compania le colecteaza, este autentica, a confirmat astazi compania. Pana acum, Google a refuzat sa comenteze materialele.


Documentele in cauza detaliaza datele pe care Google le urmareste, unele dintre ele putand fi folosite in algoritmul sau de clasificare a cautarilor, foarte bine pazit. Documentele ofera o privire fara precedent - desi inca neclara - sub capota unuia dintre cele mai importante sisteme care modeleaza internetul.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=XNQhDl4a9Ko&themeRefresh=1[/embed]

"Va avertizam sa nu faceti presupuneri inexacte despre Search pe baza unor informatii iesite din context, depasite sau incomplete", a declarat purtatorul de cuvant al Google, Davis Thompson, pentru The Verge intr-un e-mail. "Am impartasit informatii extinse despre modul in care functioneaza Search si despre tipurile de factori pe care sistemele noastre ii cantaresc, lucrand in acelasi timp pentru a proteja integritatea rezultatelor noastre de manipulare."

Existenta materialului care a facut obiectul scurgerilor de informatii a fost evidentiata pentru prima data de expertii in optimizarea motoarelor de cautare (SEO) Rand Fishkin si Mike King, care au publicat fiecare o analiza initiala a documentelor si a continutului acestora la inceputul acestei saptamani. Google nu a raspuns ieri la multiplele solicitari de comentarii din partea The Verge cu privire la autenticitatea scurgerii de informatii.

Materialul dezvaluit sugereaza ca Google colecteaza si ar putea utiliza date despre care reprezentantii companiei au declarat ca nu contribuie la clasificarea paginilor web in Google Search, cum ar fi clicuri, date despre utilizatorii Chrome si altele. Miile de pagini de documente actioneaza ca un depozit de informatii pentru angajatii Google, dar nu este clar ce bucati de date detaliate sunt utilizate efectiv pentru a clasifica continutul de cautare - informatiile ar putea fi depasite, utilizate strict in scopuri de formare sau colectate, dar nu utilizate pentru Search in mod specific. De asemenea, documentele nu dezvaluie modul in care sunt ponderate diferite elemente in cautare, daca este cazul.

Cu toate acestea, informatiile facute publice sunt susceptibile sa provoace valuri in industriile de optimizare a motoarelor de cautare (SEO), de marketing si de publicare. Google este, de obicei, foarte secretos in ceea ce priveste modul in care functioneaza algoritmul sau de cautare, dar aceste documente - impreuna cu marturiile recente in cazul antitrust al Departamentului de Justitie al SUA - au oferit mai multa claritate in ceea ce priveste semnalele la care se gandeste Google atunci cand vine vorba de clasificarea site-urilor web.

Alegerile pe care Google le face in materie de cautare au un impact profund asupra tuturor celor care se bazeaza pe web pentru afaceri, de la micile edituri independente la restaurante si magazine online. La randul sau, a aparut o industrie de oameni care spera sa sparga codul sau sa pacaleasca algoritmul, oferind raspunsuri uneori contradictorii. Lipsa de claritate a Google si cuvintele taioase nu au ajutat, dar afluxul de documente interne ofera, cel putin, o idee despre ceea ce gandeste compania care domina web-ul.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Comentarii

Postari Populare

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...

9 trucuri simple de securitate WordPress pentru a va mentine site-ul in siguranta in 2023

  S ecuritatea continua sa fie o preocupare pentru toate site-urile web, in special pentru site-urile web care ruleaza in  WordPress . Intrucat pe un site web WordPress trebuie sa utilizati o multime de plugin-uri si teme de la terti pentru a da aspectul si functionalitatea dorita, securitatea va avea intotdeauna un aspect crucial pe care nu il puteti elimina din atentia dvs. ca si proprietar de site WordPress. WordPress ramane una dintre cele mai piratate platforme CMS pana in prezent, pur si simplu din cauza acestor probleme de securitate. Exista diferite modalitati de a va proteja site-ul WordPress de riscuri si vulnerabilitati de securitate. Aici va vom explica cateva dintre ele. 1. Asigurati-va ca aveti o functie de blocare a site-ului web Incercarile continue de tip  brute-force  ale hackerilor de a trece prin securitatea site-ului dvs. web reprezinta o preocupare comuna. O astfel de problema poate fi rezolvata printr-o functie de blocare care se ocupa de incer...