Treceți la conținutul principal

Un ghid TikTok cuprinzator pentru marketingul de influenta

Incepand cu 2024, TikTok se mandreste cu peste un miliard de utilizatori activi la nivel global, ceea ce il face un jucator-cheie in social media astfel ca un ghid TikTok este binevenit. Algoritmul sau unic promoveaza descoperirea si implicarea continutului, permitand chiar si noilor creatori sa ajunga rapid la audiente vaste.

Marketingul cu influenceri pe TikTok a devenit o strategie esentiala pentru marcile care doresc sa intre in contact cu publicul mai tanar, familiarizat cu mediul online. Influencerii de pe TikTok, de la nano si micro-influenceri de nisa la mega-influenceri, au puterea de a modela tendintele, de a stimula implicarea si de a crea conexiuni autentice cu adeptii. Aceasta capacitate de a genera continut autentic si relatabil face ca marketingul influencerilor pe TikTok sa fie incredibil de eficient pentru promovarea marcii si implicarea clientilor.

Un ghid TikTok cuprinzator pentru marketingul de influenta

Intelegerea marketingului de influenceri TikTok

Incepand cu anul 2023, TikTok se mandreste cu peste 1 miliard de utilizatori activi din intreaga lume, ceea ce il face o arena excelenta pentru brandurile care doresc sa intre in contact cu audiente diverse. Marketingul influencerilor pe TikTok valorifica popularitatea si creativitatea influencerilor pentru a promova produse sau servicii intr-un mod autentic si atractiv pentru urmaritorii lor.

Ce este marketingul cu influenceri TikTok?

Marketingul de influenceri TikTok implica parteneriatul cu creatori TikTok care au un numar semnificativ de urmaritori si o influenta semnificativa pe platforma. Acesti influenceri creeaza continut care prezinta produsul sau serviciul unui brand, integrandu-l in stilul si naratiunea lor unice. Aceasta abordare nu numai ca amplifica vizibilitatea marcii, dar se bazeaza si pe increderea si relatiile pe care influencerii le-au construit cu publicul lor.


Date cheie pe care ar trebui sa le stiti in calitate de marketer

Marketingul cu influenceri ofera un ROI de 11 ori mai mare comparativ cu bannerele publicitare traditionale.
Micro-influencerii TikTok au o rata de implicare de 18%, comparativ cu rata de implicare a micro-influencerilor Instagram de 3,86%.
Exista 78,7 milioane de utilizatori TikTok activi in Statele Unite.
90% dintre utilizatorii TikTok deschid aplicatia zilnic.


citeste tot articolul aici: https://agentpromovator.ro/ghid-tiktok/

Comentarii

Postari Populare

Pentru Facebook si Google, Local SEO nu reprezinta concurenta

  I n ciuda incursiunilor Facebook, specialistii insista asupra faptului ca ofertele platformelor online de business servesc scopuri diferite si se pot completa reciproc atunci cand sunt utilizate corect. Google este jucatorul cheie pentru orice afacere care doreste apara in cautarile online, deoarece mentine o cota de  68% din piata  , insa Facebook a facut unele incursiuni, iar expertii spun ca in viitor ar putea deveni o solutie alternativa datorita unor investitii majore in acest domeniu atat de controversat. Cautarea nu mai este limitata de marketingul motoarelor de cautare (SEM) si de optimizarea motoarelor de cautare (SEO), in special atunci cand vine vorba de directionarea clientilor mobile la nivel local. Cercetarile de la Google au aratat ca 70% dintre utilizatorii de smartphone-uri care au cumparat ceva dintr-un magazin de constructii foloseau dispozitivul mobil pentru informatii in prealabil si ca o  patrime foloseau o harta inainte de a efectua o tranzac...

De ce ai nevoie de o strategie de video marketing in 2023

  D escoperiti importanta video-marketing-ului pentru afacerea dvs. impreuna cu ideile de video marketing, pentru a face ca realizarea campaniilor de video marketing sa fie simple si usoare. Pana acum, probabil ca stiti deja ca video marketingul este esential pentru a atrage noi clienti si a-i incuraja pe cei existenti sa ramana loiali. Gasirea celui mai bun mod de a-l implementa in  strategia dvs. de marketing  este o alta poveste. Nu este suficient sa creezi cateva videoclipuri personale si sa speri ca vei obtine rezultate remarcabile. Consumatorii de astazi sunt inundati de continut video inovator si creativ care ii implica la nivel personal. Daca doriti sa va intreceti cu concurentii dvs., va trebui sa abordati video marketingul in mod strategic. Vestea minunata este ca exista o multime de moduri in care puteti dezvolta si implementa o strategie de video marketing. Acest ghid este plin de sfaturi de video marketing care va vor ajuta sa iesiti din anonimat in 2021 pent...

Cum poti angaja un Expert SEO care poate tine pasul cu schimbarea SEO

P rofesia de Expert SEO s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. Pe masura ce Google isi modifica algoritmii, specialistii in SEO trebuie sa-si adapteze rapid practicile pentru a ține pasul. Cu timpul, unele dintre cele mai comune metode s-au oprit pur și simplu din lucru. Google angajeaza cei mai buni specialisti din lume pentru a-si pastra imunitatea algoritmului la activitati care ar putea afecta rezultatele cautarii. Pe cealalta parte a ecuatiei, specialistii SEO trebuie sa-si adapteze site-urile web pentru a se potrivi cat mai mult algoritmului curent. Desi cunoasterea modului in care algoritmul s-a schimbat in timp este utila in anumite conditii, este necesar, de asemenea, sa angajeze candidati SEO care poseda urmatoarele abilitati: Daca ati mai lucrat in SEO, mai ales intr-o industrie unde vanzarile depind in mare masura de vizibilitatea dvs. in rezultatele cautarii, stiti ce inseamna sa pierdeti sau sa castigati un rang superior Google. Un specialist SEO ar trebui sa poata ras...

6 strategii pentru cresterea traficului site-urilor

  D aca compania dvs. are un site web care vinde produsul dvs. si creste gradul de constientizare a marcii dvs., generarea traficului catre site este una dintre cele mai bune modalitati de a va promova compania. Internetul este din ce in ce mai aglomerat si fiecare site are nevoie de ceva care sa faca diferenta. Pentru a creste traficul site-ului web, apelati la  Agent Promovator , o agentie de marketing digital cu servicii complete, pentru a va spori prezenta online si pentru a va asigura ca site-ul dvs. web iese in evidenta in mediul online. Cu sediul in Bucuresti, suntem focusati in a ajuta companiile mici sa dezvolte o prezenta online competitiva si scalabila pe termen lung fata de concurenta. Credem ca ramanem implicati in acest proces cu fiecare provocare noua si ne place sa ii tinem pe clientii nostri la curent cu investitiile lor in marketingul online. Indiferent daca va dezvoltati prezenta online sau cautati sa ii oferiti o imbunatatire pentru a tine pasul cu piata af...

6 motive pentru care consultantul in marketing online ar trebui sa lucreze in locatia clientului

  I n viitor, toate companiile vor fi companii de tehnologie. Firmele traditionale trebuie sa isi imbunatateasca capacitatile tehnologice pentru a se upgrada cu cele ale concurentilor lor – altfel se vor confrunta cu disparitia lor. Uitati-va la explozia mediatica a companiilor:  Netflix  ,  Amazon  si  Airbnb  si ce realizari au obtinut in industriile lor, dar si dincolo de ele. Tehnologia devine o parte integranta a strategiei companiilor si a avantajului competitiv. Aici intra rolul  consultantilor in marketing online . Exista multe tipuri de consultanti si abordari, dar una este de neegalat in executia si valoarea sa: modelul “echipelor incorporate” – consultanti care lucreaza in locatia clientului. Exista sase avantaje cheie pentru o agentie tehnologica care inoveaza si creeaza servicii digitale pe loc, in loc de la distanta, in propriile studiouri, ceea ce poate fi clasata, in cel mai rau caz, pe mai multe fusuri orare. 1. Cele mai multe pro...