Treceți la conținutul principal

E necesar ca afacerea dvs. sa aiba nevoie de un Specialist SEO?

 


Este o intrebare dezbatuta din ce in ce mai des in randul oamenilor de afaceri din Romania. Am gasit niste raspunsuri.

Probabilitatea face ca utilizatorii sa dea click pe primul, al doilea sau al treilea rezultat intr-o cautare Google, mai mult decat oricare alt rezultat, iar daca nu va aflati pe prima pagina, veti pierde detasat in rezultatele cautarilor organice.

Potrivit unui studiu realizat de Ignite Visibility , primul rezultat al cautarii primeste aproape 45% din totalul click-urilor. Primele trei rezultate combinate obtin 60% din click-uri, iar rezultatele de pe prima pagina obtin 89% din click-uri.
Cum se ajunge pe prima pagina? Prin optimizarea optimizarii motorului de cautare ( SEO ).

Rudimentele unui SEO de calitate sunt relativ usor de inteles, dar este nevoie de experienta si expertiza de lunga durata pentru a fi un specialist. Exista o multime de resurse online pentru a va sustine eforturile in SEO, desi, inclusiv cursurile si instrumentele, multe dintre ele sunt gratuite.
Varianta cea mai sigura este sa puteti angaja un specialist SEO cu experienta in timp si recomandari pe masura.

Este o intrebare care a afectat pe cei ca Andrew Neuman din comunitatea Business.com. Un Expert SEO nu poate fi la fel de important pentru operatiunile in curs de desfasurare ale afacerii dvs., cum ar fi, de exemplu, un contabil sau un avocat, iar consecintele greselilor SEO nu sunt la fel de grave ca greselile fiscale sau juridice. La urma urmei, nimeni nu merge in inchisoare pentru practici SEO nepotrivite. Totusi, multe companii pierd venituri din cauza lor. Daca nevoile dvs. in SEO sunt dincolo de ceea ce puteti invata sau puteti gestiona cu ajutorul instrumentelor SEO disponibile de la incepatori, va recomandam sa apelati la un Expert SEO.

Sunteti convins ca puteti face asta singur?

Bugetarea necesita deseori decizii dificile. Multe dintre aceste decizii incep cu intrebarea: “Chiar am nevoie de asta?”.
SEO poate fi unul dintre primele investitii pe care le-ati gandi sa nu fie pe primul loc. Avand suficient timp, in functie de volumul de continut de marketing online, un proprietar de business poate invata sa efectueze propria optimizare SEO la un nivel functional, daca nu chiar la nivel de expert. Bineinteles, timpul pe care il dedici trebuie sa vina de undeva, iar timpul inseamna bani!

Invatarea bunelor practici de SEO va va costa in timp, chiar daca nu este un element important in bugetul de marketing. Procedurile de optimizare SEO se schimba in mod constant, deoarece Google difuzeaza periodic noi schimbari algoritmice care pot afecta cele mai bune practici recunoscute. Deci, poate fi mult mai mult decat credeai. Pe masura ce motoarele de cautare au devenit mai complexe ca structura si trafic organic, au devenit si mai greu de pacalit. Asta inseamna ca un SEO de calitate necesita mult mai mult decat utilizarea inteligenta a cuvintelor cheie.

In plus, daca ati scos deja din ecuatie bugetul dvs. in SEO, este posibil sa nu faceti ca aceasta sa fie o prioritate majora si afacerea dvs. sa mai aiba de asteptat pentru a ramane pe pozitii de top in prima pagina Google Search. Astfel, decizia de a va ocupa personal de SEO se poate transforma cu usurinta in imposibilitatea de a face asta pe termen lung.

Nota editorului: Cautati informatii despre starea site-ului dvs. in motorul de cautare Google?


Comentarii

Postari Populare

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru E-Commerce

  S tiati ca  39% din traficul din e-commerce  provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre  SEO  si eficienta sa in comertulul electronic. SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce. Chiar daca  SEO  este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic. Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce  SEO  este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021. De ce este important SEO SEO  reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vinde...