Treceți la conținutul principal

E necesar ca afacerea dvs. sa aiba nevoie de un Specialist SEO?

 


Este o intrebare dezbatuta din ce in ce mai des in randul oamenilor de afaceri din Romania. Am gasit niste raspunsuri.

Probabilitatea face ca utilizatorii sa dea click pe primul, al doilea sau al treilea rezultat intr-o cautare Google, mai mult decat oricare alt rezultat, iar daca nu va aflati pe prima pagina, veti pierde detasat in rezultatele cautarilor organice.

Potrivit unui studiu realizat de Ignite Visibility , primul rezultat al cautarii primeste aproape 45% din totalul click-urilor. Primele trei rezultate combinate obtin 60% din click-uri, iar rezultatele de pe prima pagina obtin 89% din click-uri.
Cum se ajunge pe prima pagina? Prin optimizarea optimizarii motorului de cautare ( SEO ).

Rudimentele unui SEO de calitate sunt relativ usor de inteles, dar este nevoie de experienta si expertiza de lunga durata pentru a fi un specialist. Exista o multime de resurse online pentru a va sustine eforturile in SEO, desi, inclusiv cursurile si instrumentele, multe dintre ele sunt gratuite.
Varianta cea mai sigura este sa puteti angaja un specialist SEO cu experienta in timp si recomandari pe masura.

Este o intrebare care a afectat pe cei ca Andrew Neuman din comunitatea Business.com. Un Expert SEO nu poate fi la fel de important pentru operatiunile in curs de desfasurare ale afacerii dvs., cum ar fi, de exemplu, un contabil sau un avocat, iar consecintele greselilor SEO nu sunt la fel de grave ca greselile fiscale sau juridice. La urma urmei, nimeni nu merge in inchisoare pentru practici SEO nepotrivite. Totusi, multe companii pierd venituri din cauza lor. Daca nevoile dvs. in SEO sunt dincolo de ceea ce puteti invata sau puteti gestiona cu ajutorul instrumentelor SEO disponibile de la incepatori, va recomandam sa apelati la un Expert SEO.

Sunteti convins ca puteti face asta singur?

Bugetarea necesita deseori decizii dificile. Multe dintre aceste decizii incep cu intrebarea: “Chiar am nevoie de asta?”.
SEO poate fi unul dintre primele investitii pe care le-ati gandi sa nu fie pe primul loc. Avand suficient timp, in functie de volumul de continut de marketing online, un proprietar de business poate invata sa efectueze propria optimizare SEO la un nivel functional, daca nu chiar la nivel de expert. Bineinteles, timpul pe care il dedici trebuie sa vina de undeva, iar timpul inseamna bani!

Invatarea bunelor practici de SEO va va costa in timp, chiar daca nu este un element important in bugetul de marketing. Procedurile de optimizare SEO se schimba in mod constant, deoarece Google difuzeaza periodic noi schimbari algoritmice care pot afecta cele mai bune practici recunoscute. Deci, poate fi mult mai mult decat credeai. Pe masura ce motoarele de cautare au devenit mai complexe ca structura si trafic organic, au devenit si mai greu de pacalit. Asta inseamna ca un SEO de calitate necesita mult mai mult decat utilizarea inteligenta a cuvintelor cheie.

In plus, daca ati scos deja din ecuatie bugetul dvs. in SEO, este posibil sa nu faceti ca aceasta sa fie o prioritate majora si afacerea dvs. sa mai aiba de asteptat pentru a ramane pe pozitii de top in prima pagina Google Search. Astfel, decizia de a va ocupa personal de SEO se poate transforma cu usurinta in imposibilitatea de a face asta pe termen lung.

Nota editorului: Cautati informatii despre starea site-ului dvs. in motorul de cautare Google?


Comentarii

Postari Populare

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele

Specialistul SEO impartaseste cum sa-ti faci site-ul vizibil pe Google fara sa platesti reclamele de tip ads, astfel incat elaborarea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de cautare (SEO ) necesita munca, dar merita efortul. Prin optimizarea elementelor cheie ale site-ului dvs. web, puteti imbunatati in mod dramatic vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarilor organice. Cu peste un miliard de site-uri web online in prezent, cum va asigurati ca motoarele de cautare va pot gasi si evidentia site-ul? Garry Grant, director executiv al SEO Incorporated, s-a alaturat recent podcastului Future of Work pentru a discuta despre natura critica a pozitionarii in topurile Google pentru cresterea veniturilor din afaceri. Aceasta evolutie a inteligentei artificiale si a algoritmilor Google subliniaza peisajul vital si schimbator al SEO, in care adaptabilitatea si cunoasterea celor mai bune practici actuale sunt esentiale pentru a mentine un clasament relevant si ridicat in cautar...

Inteligenta artificiala in marketingul digital: Tendinte si bune practici pentru 2024

Inteligenta artificiala a depasit cu mult stadiul de tehnologie noua sau emergenta, in special in lumea marketingului digital. Un sondaj global realizat in 2022 a constatat ca aproximativ 90% dintre specialistii in marketing din 35 de tari diferite folosesc inteligenta artificiala intr-un fel sau altul in strategiile lor de marketing digital. Cu atat de multe instrumente gratuite si low-cost disponibile, inlocuirea sau completarea fluxurilor de lucru de marketing umane cu AI este modalitatea nr. 1 de a deveni (a) mai productiv si (b) mai bun in intelegerea publicului dvs. si a modului in care sa ajungeti la acesta. Tendinte: Inteligenta artificiala in marketingul digital Acest articol exploreaza trei tendinte interesante si cele mai bune practici pentru implementarea AI in cadrul organizatiei dumneavoastra. https://agentpromovator.ro/ce-inseamna-consultant-in-marketing/ 1. Inteligenta artificiala generativa Multumita ChatGPT, AI-ul generativ ar putea fi cel mai fierbinte subiect din m...

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

Un copywriter este o persoana care scrie cu intentia de a-si educa, convinge sau influenta publicul, adesea cu scopul de a vinde un produs sau un serviciu. Copywriterii au o intelegere a publicului lor si stiu cum sa influenteze luarea deciziilor prin cuvinte si sugestii. Daca va place sa scrieti, poate doriti sa luati in considerare o cariera in copywriting . In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting , abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter. Care sunt principalele tipuri de copywriting? Copywriterii scriu texte si ofera consumatorilor si clientilor informatii despre un anumit serviciu sau produs. Cele trei tipuri principale de copywriteri sunt: 1. Redactorii de agentie Copywriterii de agentie isi asigura un post intr-o agentie care deserveste mai multi clienti si, de obicei, vor trebui sa lucreze cu norma intreaga. Veti finaliza adesea proiecte care pot fi provocatoare si care necesita creativitate pentru a ajut...

SEO redefinit: adaptarea la o noua era in marketingul online

 Cautarea este inca piatra de temelie a publicitatiilor online, insa numai brandurile care se adapteaza vor prospera in fata schimbarilor constante de algoritmi si a concurentei in crestere adaptate la o noua era in marketingul online. Piata publicitatii digitale este infloritoare, cu o crestere de 11% pana la 29,6 miliarde de lire sterline in 2023, conform celui mai recent raport al IAB . Cautarea (PPC si SEO) ramane coloana vertebrala a industriei, reprezentand aproape jumatate din acest total, la 14,7 miliarde de lire sterline. In ciuda acestor cifre puternice, cautarea se afla intr-un moment crucial. Peisajul se schimba rapid, iar agentii de publicitate nu-si pot permite sa fie multumiti. Pentru a continua sa obtinem rezultate, este esential sa reevaluam si sa optimizam strategiile de cautare. Provocarea actuala Responsabilitatea pentru cheltuielile de marketing a fost intotdeauna importanta, dar cu ajutorul analizelor avansate, fiecare banut este analizat ca niciodata. Presi...

SEO vs PPC: Cand sa optimizezi si cand sa platesti pentru trafic

Daca va straduiti sa alegeti cea mai buna varianta intre seo vs ppc pentru noua dvs. afacere, nu sunteti singurul. La fel ca si dumneavoastra, multi proprietari de afaceri se lupta pentru a obtine clienti la inceput. echilibrarea costurilor, intretinerea si rezultatele unei campanii de marketing nu este usoara. De cele mai multe ori, solutia la aceasta problema este una dintre cele doua strategii de marketing: optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) sau campaniile pay-per-click (PPC) . Dar care dintre aceste metode este potrivita pentru dumneavoastra? In acest articol, am analizat la ce va puteti astepta sa obtineti de la fiecare dintre aceste strategii de achizitie. De asemenea, am oferit cateva argumente pro si contra ale strategiilor SEO si PPC, impreuna cu statistici descriptive si exemple din viata reala, pentru a va ajuta sa decideti daca afacerea dvs. este cea mai potrivita pentru SEO sau PPC - sau ambele. Ce este SEO? Optimizarea pentru motoarele de cautare este procesu...